השער לצמיחה שנפתח במהלך 2022 – תובנות מקריאת הילה

מאת: בשעה 3:15 pm נושאים: מאמרים

לקראת הכניסה לכל שנה (עברית ולועזית) אני נוהגת לחקור באמצעות קריאת הילה את השער שנפתח ביקום במשך אותו פרק זמן. מה שמעניין אותי זה לא לגלות את העתיד ולא לנבא אותו לאחרים, אלא להבין מה בורא עולם מבקש להצמיח בבריאה באותה תקופה, איך הוא מבקש שזה יבוא לידי ביטוי גלובלי ואישי בארץ ובעולם ומה  עלינו להשקיע בפועל כדי ליהנות מההזדמנויות הללו על מנת להפוך אותן מחלומות למציאות גשמית בכל תחומי חיינו (פרנסה, קיירה, יחסים, בריאות, מודעות וכדומה). המחקר שלי נחלק לשלבים ובשורות הבאות אשתף אתכם בכולם, מתוך תקווה שזה יעזור לכם להתכונן יותר טוב לשנת 2022 ולחגוג את החיים שלכם במהלכה גם כשצפים אתגרים אישיים וסביבתיים. 

כדי להבין לעומק את השער שנפתח במהלך 2022 חשוב להתייחס אליה כהמשך טבעי לשנת 2021. לכן את המחקר שלי אני מתחילה מהתבוננות על הצמיחה שהתרחשה בשנה החולפת, אחר כך על הצמיחה שמתרחשת ברגעים בהם אני חוקרת ולבסוף על מה שמבקש לצמוח מכאן ואילך במשך 12 החודשים הקרובים.

מה שצמח במהלך 2021

האיכות האנרגטית שצמחה במהלך 2021 היא "פילוג", במובן הטוב של המילה. כי פירוש המילה "פלג" הוא ערוץ קטן של מים זורמים. נחל הוא ערוץ מים בינוני ופלג הוא קטן. במהלך 2021 כולנו (במודע ושלא במודע) לקחנו צעד נוסף בהבנת מקומנו בעולם.

את זה עשינו באמצעות מציאת קבוצת השייכות הגלובלית שלנו שהיא פלג בתוך הנהר הגדול של החיים. זה קרה על ידי התייחסות לעצמנו ולאחרים דרך אחת משלושת הפריזמות הבאות – שחור, לבן וצבעוני.

התבוננות על החיים דרך משקפיים שחורים  גורמת לנו לראות שהמצב רע ולכן צריך להציל אותו באמצעות מהלכים של התנגדות כלפי המתרחש, כגון מחאות וכד' או אולי דווקא ההיפך – להיכנס לדיכאון, להתייאש ולחכות למוות בשקט.

התבוננות על החיים דרך משקפיים לבנים גורמת לנו לראות שהכל טוב, אין שום בעיה ולכן אפשר להמשיך כרגיל, מבלי לשנות דבר, אלא להתעסק בעצמי בלבד. יש בזה סוג של הכחשת המצב מתוך אמונה מוטעית שגם אם לא נעשה דבר ליצירת שינוי הכל יסתדר בסוף מעצמו.

התבוננות על החיים דרך משקפיים צבעוניות  גורמת לנו לראות שהחיים הם לא שחור לבן וגם לא אפור שנוצר מערבוב בין שחור ללבן, אלא המון גוונים וביניהם גם שחור, לבן ואפור. כלומר, יש גם דברים רעים שקורים וחשוב להתייחס אליהם כדי לשנות אותם, אך גם יש דברים טובים שקורים וחשוב להיות ערים להם ולהעצים אותם.

יחד עם זאת לא חייבים להיכנס להיסטריה או דכאון מהמצב, לא חייבים ליפות את המציאות ולהכחיש את האתגרים ולהתעסק רק בבועה של עצמנו, אלא אפשר להיות מודעים לתמונה הרחבה של האור והחושך ולהתייחס אליהם מתוך הטובה העליונה. כלומר, מתוך מה שמשרת אותנו ואת הבריאה כולה בו זמנית ואפשר להגיע לתוצאות אפקטיביות גם בדרכי נועם ונתיבות שלום.

אנשים שבחרו לראות את החיים דרך המשקפיים השחורים נוטים להסתייג מאנשים שבחרו להתבונן את החיים דרך משקפיים לבנים וצבעוניים. אנשים שבחרו להתבונן על החיים דרך משקפיים לבנים נוטים להסתייג מאנשים שבחרו להתבונן על החיים דרך משקפיים שחורים וצבעוניים.

לעומת זאת, מי שבחרו לראות את המציאות דרך משקפיים צבעוניים רואים את כל הגוונים ובמסגרת זו גם את השחור, הלבן והאפור. כך שהם חשים קבלה כלפי כולם ולא חווים הסתייגות מאף אחד.

אם החלוקה הזאת לקבוצות גלובליות של שחור, לבן וצבעוני נשמעת רעה, זה מכיוון שהורגלנו לחשוב שהדבר הטוב הוא לשאוף לאחדות ואולי אף לאחידות. אך האמת היא שהחלוקה לקבוצות הללו יצרה אפשרות לתהליך צמיחה מעצים במיוחד לכלל האנושות,

כי היא פתחה שער בפני כל אדם לקבל שיקוף אמיתי של איפה הוא באמת נמצא כרגע, לקבל את המקום הזה במקום להתנגד לו ומשם לגדול אל השלב הבא בצמיחה שלו.

למשל, אם אדם נמצא בקבוצת המשקפיים השחורים הוא חושב שהכל רע ושהדרך ליצור שינוי היא להתנגד ולהפגין או להתייאש ולוותר. לכן בקבוצה כזאת הוא יעבור תהליך מודע או לא מודע בעניין וצעד אחר צעד יגלה אפשרויות נוספות.

לדוגמה: הוא יבוא במגע עם זיכרונות עבר שגרמו לו להרגיש נרדף, נרמס ומנוצל או חלש, חסר תקווה ומדוכא. דרך הרגשות הללו הוא יתחיל תהליך של החלמה ושיקום מהכאב שחווה בעבר, יעשה מסע של איזון פנימי ויתחיל לראות את החיים לא רק דרך משקפיים שחורות, אלא יגלה אפשרויות נוספות.

כאן חשוב להבין שהחלוקה לצבעים (שחור, לבן וצבעוני) איננה שיפוטית ולא קובעת מי יותר טוב, אלא רק משקפת את העדשה ממנה ניתן להשקיף על העולם ומה אפשר לחוות כשמתבוננים דרכן.

ב-2021 לקחנו צעד נוסף בריפוי האישי והקולקטיבי שלנו מטראומות והתחלנו להיפתח ליותר אפשרויות.

אנשים שהתמסרו לתהליך הריפוי הזה הצליחו להפוך את הלימונים בחיים שלהם ללימונדה וחוו צמיחה משמעותית, אשר כלפיה הם חשים הוקרת תודה גדולה. זאת, גם אם הצמיחה שעשו עדיין נמצאת בחיתוליה והתוצאות הגשמיות עדיין לא נראות בחוץ.

מי שהיו בהתנגדות לצמיחה הזאת חווים תקיעות. אבל אל ייאוש, בכל רגע בחיים אפשר לבחור להתמסר לתהליך הצמיחה המתמדת בו היקום נמצא, להבין שאנחנו חלק מהיקום ולכן גם אנחנו נמצאים בצמיחה מתמדת ויכולים ללמוד איך לעשות את המסע שלנו כאן בהרמוניה במקום במאבק.

מה צומח עם סיום 2021

בנקודת הסיום של 2021 אפשר כבר לראות שהפלגים השונים (שחור לבן וצבעוני) מעבים את עצמם בתוך הנהר הגדול של החיים. הגוון של כל אחד מהם מתחדד והופך ליותר בולט וברור, הן עבורם והן עבור המתבוננים עליהם מבחוץ.

זה מאפשר למערכת הפנימית שלנו לסרוק הרבה יותר מהר זה את זה במטרה לזהות איזה משקפיים מרכיב כל אדם שבו אנו נתקלים (שחורים, לבנים או צבעוניים). אנחנו מחליטים הרבה יותר מהר איך להתייחס לעומדים מולנו והתגובות שלנו כלפיהם הרבה יותר מהירות.

זה קורה מכיוון שכושר השיפוט שלנו לטוב ולרע הפך למהיר יותר. כך למשל אנחנו יכולים מאוד מהר לפסול בן אדם או את דעתו, לפני שירדנו לעומקה או להתאהב בבן אדם, לפני שהכרנו את כל הצדדים שלו.

הלשון שלנו יותר חדה, הבחירות שלנו יותר אמוציונליות וקפריזיות והמהלכים שלנו יותר מהירים ולא מתפשרים. לפעמים, רק אחרי מעשה אנחנו לומדים ומתקנים, אך ברגע האמת קשה לנו להתגבר על היצר.

וזה בסדר. כי הנטייה הזאת בקרב המין האנושי תמיד הייתה שם. עכשיו היא יוצאת מהארון במלוא תפארתה, במטרה להיות באור ולקבל מאתנו יחס מרפא שיאזן אותנו. זאת, על מנת שנהיה יותר מעודנים, קשובים וחכמים.

מה רוצה לצמוח במהלך 2022

במהלך 2022 כל פלג בנהר החיים (שחור, לבן וצבעוני) יקבל הזדמנות לעשות שלום עם עצמו ועם הפלגים האחרים ולאפשר לכל הגוונים להתקיים – שחור, לבן וצבעוני. יצופו בפנינו שפע של הזדמנויות ללמוד ולהבין שהיקום הוא שדה של אין סוף אפשרויות ושבשדה הזה כל אדם יכול ליצור את המציאות שהוא רוצה מבלי שתעמוד בסתירה למציאות של אחרים.

לכל הגוונים יש לגיטימציה, כל עוד הם לא פוגעים בעצמם ובסביבה ולכן אפשר לתת ללהבות של המריבה המתמדת על השאלה – מי טועה ומי צודק, לקטון בהדרגה.

על מנת שבאמת נוכל להיכנס לשדה אין סוף האפשרויות שלנו השנה וליצור בו את מה שאנחנו באמת רוצים וצריכים עלינו לשים כוונה שכל מהלך שלנו במהלך השנה ישרת את הטובה העליונה. כלומר, את מה שטוב לנו ולאחרים בו זמנית ולא רק מה שטוב לנו או רק מה שטוב להם.

אחרי ששמנו את הכוונה הזאת בלב שלנו, עלינו לפתח ולטפח אותה באמצעות הצמחת תשע איכויות שאפרט בשורות הבאות. אל דאגה, אם נשכח לעשות זאת, המציאות תזכיר לנו אותן בצורה עדינה. אך אם לא נבין את הרמז, נקבל את התזכורת הזאת בעצמות גוברות והולכות.

האיכויות שיש לנו הזדמנות לפתח בתוכנו במהלך 2022, כדי ליצור את מה שאנו רוצים בחיים

איכות מס' 1 – שלמות: הדבר החדש שאנו מוזמנים ליצור השנה זה רובד נוסף של שלמות פנימית (בתוכנו) וכתוצאה מכך גם שלום חיצוני (מסביבנו). כלומר, לפתח ולטפח את היכולת להתייחס אל עצמנו כשלמים,

גם אם אנחנו לא מושלמים. לשם כל עלינו לקבל את כל מה שיש בנו על הצד המואר והחשוך. ככל שנעשה את זה יהיה לנו גם יותר קל יותר לקבל אחרים כפי שהם.

כך, במקום לריב איתם נוכל ליצור נתיבים חדשים של שלום בינינו לבין עצמנו וגם בינינו ובינם, למרות שאנו שונים וגם אם אנו לא מסכימים בתפיסת עולמנו.

איכות מס' 2 – גבולות: השלב הראשון ביצירת שלמות פנימית ושלום עם עצמנו ועם אחרים הוא יצירת גבולות פנימיים לעצמנו, כדי שנוכל לפעול בחופשיות בפלג שבו אנו נמצאים כרגע (שחור, לבן או צבעוני) מבלי לשפוט את עצמנו על כך שזה המקום שלנו כרגע ומבלי לחשוש שאולי יש מקום טוב יותר.

כלומר, עלינו לקבל את מה המציאות כפי שהיא ולהשתמש במה שיש כדי ליצור את מה שאין סוף אפשרויות. למשל, אם אדם נמצא כרגע בפלג של משקפיים שחורים, וכתוצאה מכך הוא חושב שהכל רע, סוף העולם הגיע, הכל נחרב, שהוא לא יצליח להציל את המצב וכתוצאה מכך הוא חווה התקפי חרדה,

השלב הראשון בטיפול בהתקפי חרדה הללו הוא לא לנסות להיות חיובי ולראות הכל באור לבן או צבעוני, אלא לקבל בחמלה, אהבה וחום את העובדה שזה המקום בו הוא נמצא. כלומר, להכיל את עצמו על מה שיש בו (חרדה). להבין שזה הגבול שבו הוא פועל כרגע וזה בסדר לעכשיו.

קבלה ואישור עצמי עשויים להוריד את המאבק בחרדה וכתוצאה מכך היא עשויה להיות פחות מאיימת ויותר ניתנת לטיפול עומק, עד שתשתחרר לחלוטין. במילים אחרות, אולי זה לא נשמע טוב אך זאת אמת:

חרדה היא אחד הרגשות האנושיים שעשויים לצוף בחיים. זה בהכרח לא הופך אותנו ל"חרדתים" ובטח לא לאנשים פחות טובים. והכי חשוב – כשמסכימים לקבל את החרדות שלנו אפשר להתחיל לטפל בהן. כך גם עם כל מצב מאתגר אחר בחיים.

איכות מס' 3 – אישור לכל: משמעות יצירת הגבולות שלנו היא שלא רק שאנו מתחילים ליצור אישור כלפי מי שאנחנו וכלפי המצב והמקום שלנו כרגע בחיים, אלא שכתוצאה מכך אנו יכולים גם להבין אחרים ולאשר אותם על המקום בו הם נמצאים, בין אם הוא דומה למצב שלנו או שונה ממנו.

איכות מס' 4 – חוזק: ככל שאנו מתרגלים "אישור לכל" (לעצמנו ולאחרים בו זמנית) נוצרת אפשרות עבור כל הפלגים הקיימים בעולם (משקפיים שחורי, לבנים וצבעוניים) להתחזק. כלומר, להיות יותר מי שהם ובמלוא העצמה.

ויש לזה צד מואר ואפל שמשלמים זה את זה. משמעות הצד האפל היא שגורמים קיצוניים עלולים להתחזק, כשמנגד גם בצד המואר גורמים מתונים עשויים להתחזק. זה יוצר נקודת חיכוך גדלה והולכת בין גורמים מתונים לקיצוניים.

אלא שככל שגורמים קיצוניים יתחזקו היחס של גורמים מתונים כלפיהם תהיה לחזק את עמדתם המתונה, כך שהם עשויים בסופו של דבר לאזן זה את זה.

למשל, כתוצאה אירועים קיצוניים הגורמים המתונים "יאלצו" לחזק עוד יותר המתינות שלהם, על מנת שיוכלו לעמוד איתנים מול גורמים קיצוניים ולמתן אותם. את את זה הם יוכלו לעשות על ידי פיתוח חוזק פנימי באמצעות אסרטיביות.

כאילו בורא עולם אומר לעצמו שכדי להבטיח שהגורמים המתונים יתעצמו הוא שולח להם גורמים קיצוניים שיאתגרו את המתינות שלהם וכך יגדילו אותה. כי כל דבר שמתחזק מחשל את מה ההיפוך שלו והופך אותו ליותר חסון ועצמתי.

זה אומר שעל הגורמים המתונים להבין שכדי להמשיך להתקיים עליהם לתת יותר בשר לעמדתם. זאת אומרת שאי אפשר יותר להיות חלקי בעמדך המתונה.

דריידלעך לא יעבוד יותר, המשמעות היא שגם מה שאנחנו קוראים לו "רע", מטרתו היא להיות עזר כנגד הטוב והמתון לחזק אותו על מקומנו. לתת  לו להאמין עוד יותר בעמדתו המתונה.

איכות 5 – העצמת האור ע"י ניגודיות: במהלך 2022 נחייה בתוך מטריצה (עולם) שבו החושך יהיה מוקצן ויחדד את האור. זה יעזור למי שעדיין לא מבין מה אור הייחודי שלו, מה חשיבותו ואיך להביא אותו לעולם לקבל תשובות חדות יותר בנושא וביתר קלות, למרות שזה לא בהכרח תמיד יהיה נעים וקל.

איכות 6 – התעוררות: כאן חשוב להבין מנקודת מבטו שלה הבוס הגדול (בורא עולם) למה הוא מתכנן לנו את כל זה. הסיבה היא כי הוא מתגייס למעננו ועושה הכל כדי שנתעורר אל האור הייחודי שאנחנו ונחייה באור במקום בארון.

לשם כך הוא מתכוון לשים לנו מראה ברורה מול הפנים ולומר: תראו את החושך, אך אל תגרשו אותו בהתנגדות כלפיו, אלא בהעצמת האור שלכם ומסביבכם. ואם נדמה לכם שזאת גישה נאיבית שלא קשורה למציאות, אני מזמינה אתכם לעשות את המבחן הבא:

כנסו לחדר חשוך ונסו לעשות שהוא יהיה מואר, אך לא על ידי הדלקת האור, אלא על ידי גירוש החושך. זה יעבוד לדעתכם? ברור שלא. כי במבחן המציאות, כדי לגרש את החושך בחדר יש להדליק את האור. אותו עקרום פשוט עובד גם בחיי היום-יום שלנו.

לא בגלל שמדובר במודעות רוחנית נעלה, אלא במכניקה של החיים על פני האדמה. אפשר להתכחש לה או לקבל אותה ולהשתמש בה. תבחרו.

איכות 7 – שליחות: כדי להכיר את האור שאנחנו ולהגדיל את האור מסביבנו יש לחדד את השליחות שלנו לחיים. להבין אותה יותר לעומק ולחיות על פיה ביומיום ביתר קלות, טבעיות וזרימה. זאת הדרך למצוא משמעות לחיים האישיים שלנו בתוך הכאוס שקיים מסביבנו בעולם.

זו הרפסודה שתאפשר לנו לשוט בזרם במקום להיסחף אתו בהיסטריה ולטבוע. לכן הפרי שהבורא מזמין אותנו ליצור בחיים שלנו השנה הוא חיים מתוך שליחות בצורה חדשה.

לשם כך חשוב שמשמעות של המושג "שליחות" הוא לא מה באנו לתת לעולם במסגרת הקריירה שלנו, אלא מה באנו לתת לעצמנו בחיים שהאלה, שחסר בנו וחסר בעולם

ואיך עלינו לחלוק את זה עם אחרים בכל תחומי החיים שלנו על בסיס יומי, בכל רגע ורגע במהלך היום ובכל אחד מתחומי החיים כגון פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות וכדומה.

כלומר, יש כאן קריאה לחיות מתוך השליחות שלנו לחיים וכך להגדיל את האור בתוכנו ומסביבנו בתחומינו ובדרכינו הייחודית.

איכות מס' 8 – עדכניות: כדי להחיות מתוך שליחות במהלך 2022 יש להוציא מהבוידעם את שאלת השליחות שלנו, להתבונן עליה בעיניים חדשות לעדכן אותה לזמן הווה:

להבין מה זה באמת אומר עכשיו, איך זה יכול לעבוד עכשיו, איך באמת מגלים ומממשים את השליחות שלנו לחיים וכיצד הופכים אותה למשהו חי ודינמי שמתורגם לאורח חיים, אשר מתוכו אנו פועלים בכל רגע – בכל נושא, בכל מצב ובכל מקום ולא רק מעת לעת.

אז אתם כבר יודעים מה היא השליחות שלכם לחיים, היגיע הזמן לעדכן אותה ואם אתם עדיין לא יודעים, היגיע הזמן לחקור ולגלות אותה ולהתחיל לחיות על פיה.

איכות 9 – שמחת חיים מתפרצת: 2022 מביאה איתה הזמנה לחגוג את החיים ולעשות זאת למרות הכל, בכל מצב וביתר עצמה.

כי כאשר אנו חיים מתוך שליחות זה מחזק את האור בנו ומסביבנו ומאפשר לנו לזכור מה משמעות החיים באמת, להיווכח כמה הם יפים, לחוות את היופי הזה מבפנים ולהתענג על כל רגע שאנו חיים וליהנות ממנו למרות כל האתגרים שהחיים האישיים והקולקטיביים שלנו מציפים.

עיסוק בחקר גילוי ומימוש השליחות שלנו בעיניים חדשות עשוי ליצור בהירות בכל תחומי החיים שלנו בהם אנו חווים בלבול. למשל:

בתחום האישי, שעוסק ברווחה הפרטית שלנו ונוגע בנושאים כגון כסף, בית, זוגיות, הורות, משפחה, בריאות, בילויים, תחביבים וחיי חברה נוכל לחדד את מה שאנו באמת רוצים וצריכים ואיך ליצור את זה.

בתחום המקצועי, שעוסק במה שאנו רוצים להעניק לעולם ולקבל ממנו בחזרה יצופו לנו המון שאלות בקשר לאתגרים שאנו חווים כגון – למה לא ולמה אי אפשר. כדי להבין למה כן ואיך כן אפשר יכול לחדד ולהעמיק על פעם את השליחות המקצועית שלנו בזמן הווה.

בתחום הרוחני שעוסק ביכולת של הנשמה אנחנו להיות בצמיחה מתמדת ולתת לה ביטוי גשמי בכל תחומי החיים שלנו אנו מקבלים קריאה להעמיק את הקשר עם בורא עולם והניצוץ האלוהי שאנחנו, להבין מה באנו לעשות כאן זה ואיך.

זאת הזמנה להשקיע בשכלול היכולת ליצור את המציאות שלנו מבפנים ולא להיות מובלים על ידי הנסיבות החיצוניות. לא לתת להן להשבית אותנו או להכתיב לנו.

כלומר, יש כאן קריאה ללמוד לשוט בנהר החיים במקום להיסחף ולהיבהל. זאת קריאה לשוט בתוך הפלג בו אנו נמצאים כרגע (משקפיים שחורים, לבנים או צבעוניים) ומשם להתקדם הלאה, כי אם אנחנו שם כרגע, כנראה שזה המקום שהכי בטוח עבורנו.

הצעד הבא – איך להפוך מתובנות לתוצאות את תשע האיכויות שיש לנו הזדמנות לפתח בתוכנו השנה

חשוב להבין שבעבר עד היום חווינו כאוס ולהיות מודעים לכך שמה שאנו שואפים אליו כרגע זה – שקט. כדי ליצור אותו עלנו להתמקד בגילוי ומימוש השליחות שלנו לחיים (לא רק לקריירה) ולעשות את זה מתוך הפלג שלנו.

כי ככל שאדם עוסק בחקר, גילוי ומימוש השליחות שלו לחיים, הוא הוא מתעורר אל החכמה והעצמה הפנימית שלו והופך להיות הגורו של עצמו. כתוצאה מכך הוא לא צריך לחכות למשיח שיוביל אותו, אלא יכול להוביל את עצמו.

לשם כך עלינו לבחור להשקיע באופן פעיל בנושא. לא לחכות למשיח, אלא ליזום, להנהיג בתחומנו, לבקש, לקבל להפעיל את הבורא. לקחת הרבה יותר ברצינות כל פירור מידע לגבי המימוש העצמי שלנו, שאנו מקבלות ומקבלים ולא לחכות לתמונה המושלמת עד שתתבהר.

להשקיע באותו פירור מידע, כדי שיהפוך מתובנה לתוצאה ממש כאן ועכשיו ולא ביום אחד בעתיד שאולי לעולם לא יגיע. זאת אומרת, ממש למצות כל פירור של תובנה לעומק ועד לסוף

ולא לעשות צעד קטן פעם אחת או חפיף ולחכות שנס גדול יקרה. כלומר להשקיע בצורה מתמדת בחקר, גילוי ומימוש עצמי, לגלות ולממש בזמן הווה את תובנה שאנו מקבלים בתהליך.

ובקיצור – להשתמש במה שיש כדי ליצור את מה שאין סוף אפשרויות. זה אחד העקרונות הבסיסיים של פלא צ'רי – אמנות הצמיחה הטבעית שפיתחתי. בתוכו טמון הכוח והעצמה של האור. לא לחכות לתנאים במושלמים. מי שיחכה עלול לחכות הרבה זמן להיתקע.

לסיום חשוב לי להזכיר לך שאת לא לבד בעולם וכמו כל אדם, את ראויה לכל הטוב שאת מבקשת לעצמך ולעזרה ליצור אותו במידת הצורך. אם את מרגישה רצון לקבל עזרה בתהליך המימוש העצמי שלך במהלך 2022 את מוזמנת לשלוח לי הודעת ווצאפ ואשמח לשוב אליך עם פרטים נוספים לגבי ליווי אישי ו/או קבוצתי איתי.

2022 נפלאה,

רונית שפי וולפין – מורה רוחנית
052-3892046

 

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה