ליווי אישי

שלום וברוכה הבאה, כאן רונית שפי וולפין. במסגרת שליחותי המקצועית כמורה רוחנית, אני מעניקה ליווי אישי בגישת פלא צ'רי, פרי מחקר ופיתוח רב שנים שאני עורכת משנת 1988. הליווי האישי כולל אבחון, ייעוץ, טיפול ואימון (לפי צורך) באמצעות קריאת הילה והילינג רב חושיים. הוא מתמקד בגילוי, ריפוי ומימוש עצמי בדרכך הייחודית, בכל תחומי החיים (פרנסה, קריירה, יחסים ובריאות פיזית ונפשית) ומאפשר:

  • ליצור שינויים מהותיים בנושאים שבוער לך לקדם
  • לגלות ולממש את החלומות האמיתיים שלך
  • לזהות ולחיות על פי השליחות שלך לחיים
  • להחלים ולהשתקם ממשברים פיזיים ונפשיים
  • להשתחרר מכאבים כרוניים (כגון: גב, רגליים, ראש, אגן וכדומה).
  • להטעין את המצברים: להתמלא באנרגיה חדשה, לחזק את הגוף ולהעצים את הנשמה.

בדף זה תמצאי פרטים נוספים על כך. 

מה זה "פלא צ'רי" ואיך זה יכול לתרום לך

פלא צ'רי (דובדבן הפלא) היא אומנות שמאפשרת לרקוד את החיים בכל מצב, באמצעות תנועה שהופכת את השמחה מ-רגעים לאורח חיים. אומנות זאת מורכבת מעקרונות וכלים רב חושיים (על חושיים וחושיים) פשוטים, קסומים ופרקטיים לשימוש עצמאי ביומיום.

באמצעותם ניתן לנהל אורח חיים בריא ובורא מציאות משמחת בכל התחומים. זה קורה על ידי שכלול התקשורת והיחסים שלך בין הנשמה שאת לגוף הפיזי שלך (על כל המרכיבים שלהם כגון נפש ורוח).

באופן זה הופכים החלומות האמיתיים של הנשמה שאת, למציאות גשמית בכל תחומי החיים ומאפשרים לך לחוות התחדשות, הרמוניה וצמיחה מתמדת בכל אחד מהם. 

לא מדובר ב"עבודה" קשה, אלא בתהליך נינוח, קליל ונעים. הוא נובע מתוכך וזורם בטבעיות לגילוי, ריפוי ומימוש עצמי בדרכך הייחודית. זה על ידי לקיחת הצעד הבא ביצירת חיבור וקשב בריא, בטוח ומספק עם עצמך והעולם.

על רגל אחת אפשר לומר שפלא צ'רי היא אומנות שמאפשרת לנשים שמתאמנות בה להיות בצמיחה טבעית גדלה והולכת, על בסיס יומי בזמן אמת – בכל נושא, בכל מצב ובכל מקום ולהתמודד עם אתגרי החיים השונים בפשטות וחינניות שמבוססים על החכמה ועצמה הנשית שטמונים בהן.

מה תקבלי מהליווי האישי

ליווי אישי באמצעות פלא צ'רי הינו תהליך מקיף (הוליסטי), מעמיק וממוקד שמתייחס לאישה השלמה שאת על כל רמות הקיום שלך (גוף, נשמה, נפש ורוח) ולמצבך בכל תחומי החיים. כי כל רמות הקיום שלך משפיעות זו על זו ומושפעות זו מזו וכך גם כל תחומי החיים.

התהליך מותאם אליך באופן אישי – למטרות, יכולות, רגישות ובקשות שלך. שליחותי בתהליך היא להיות בעל בריתך לדרך מופלאה של יצירת צמיחה משמחת בנושאים שברצונך לקדם באחד או יותר מתחומי החיים כגון: פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות פיזית ונפשית, מודעות  וכדומה.

במהלך הליווי האישי אלמד אותך איך לגלות את התשובות לשאלותיך בתוכך בצורה פשוטה, יעילה ומדויקת ולהפוך אותן מתובנות לתוצאות ממשיות, באמצעות פיתוח וטיפוח העוצמה הפנימית שלך. כל זה יקרה בדרכך הייחודית ובאופן שיהיה לך קל ומלהיב ליישם בפועל.

הליווי האישי כולל  אבחון, ייעוץ, טיפול ואימון (לפי צורך), באמצעות קריאת הילה והילינג רב חושיים. אני אשתמש בכלים הקסומים הללו כדי להבין איך ללוות אותך באופן ספציפי, כך שאת תוכלי למצוא בתוכך את מה שנכון לך.

חשוב: אדגיש שלא אשתמש ביכולות הרב חושיות שלי כדי לגלות לך את עתידך, אלא כדי לעזור לך ליצור בעצמך את החיים שאת רוצה. בנוסף, אשקף לך אפשרויות נוספות מזווית ההתבוננות שלי, במידה ותרצי.

כך שאם חיפשת גורו, אני לא הכתובת. אך אם יש לך רצון להיות הגורו של עצמך – ברוכה הבאה.

כמה זמן אורך התהליך

ליווי אישי איתי מתחיל במפגישה אחת בודדה באורך של שעה וחצי. בעקבותיה נוכל להחליט יחד האם אנחנו רוצות להמשיך את התהליך במסגרת תכנית ליווי אישי המורכבת מסדרת פגישות ותוכן משלים או שדי בכך.

כדי שהמסע המשותף שלנו יהיה עבורך גם חוויה מהנה וגם יעניק לך תועלת משמעותית, חשוב שתכנסי אליו לאחר היכרות ראשונית עם הגישה שפיתחתי על מנת לוודא שהיא מדברת אליך.

את ההיכרות הזאת ניתן לעשות באמצעות עיון במדריך שלי "איך להחזיר את השמחה לחיים שלך" לגישה חינמית אליו שלחי לי הודעת טקסט לווצאפ 052-3892046, ואשמח לשלוח לך אותו.

למי מתאים ליווי אישי איתי

הליווי האישי איתי מתאים לנשים שהן "נשמות עתיקות" (רגישות, אכפתיות ושוחרת חופש). לכן, לפני שנמשיך, אני מזמינה אותך להציץ בתהליך שעשיתי עם מספר נשים שהן "נשמות עתיקות" ולהתרשם מהשינויים שעזרתי להן ליצור ולבחון האם זה מדבר אליך.

לצפייה בבקשה ללחוץ על הסרטון הבא:

איך אפשר לדעת האם אני "נשמה עתיקה"?

א. האם רגישה? נשים שהן נשמות עתיקות הן נשים רגישות. כלומר, אין להן עור של פיל ולכן הן חווים בעצמות גדולות את מה שמתרחש בתוכן ומסביבן ולא נשארות אדישות או אטומות. כתוצאה מכך קל להן להיות מוצפות מכל דבר ולהרגישה שזה מסית אותם מדרכן. מה שלא נכון להן יעורר בהן חוסר נוחות גדולה.

שליחותי היא לעזור להן להפוך את הרגש לגשר לשפע שלהן, כך שיוכלו לתעל אותו לצמיחה מאוזנת על בסיס יומי בנינוחות, קלות והנאה, ללא סבל ומאמץ מיותרים.

ב. האם אכפתית? נשים שהן נשמות עתיקות שואפות לתת ולקבל את מנת חלקם בעולם ולממש את עצמן, באופן שישרת את הטובה העליונה שלהן ושל הבריאה כולה במקביל. הן לא חושבות רק על עצמן, אלא גם על אחרים.

ג. האם את שוחרת חופש? נשים שהן נשמות עתיקות תומכות בכך שאיש באמונתו יחיה, ללא כפיה והפליה של דת, מין, גזע או לאום, ומבקשות ליצור עולם של שלום ואהבה, שפע, רווחה, שיתוף פעולה וערבות הדדית לכול, בנינוחות, קלות והנאה וללא סבל ומאמץ מיותרים. חשוב להן לעשות דברים בדרך הייחודית שלהן ולא מתאים להן שאחרים יכתבו להן מה לעשות.

סימנים נוספים שאולי את נשמה עתיקה:

  • נשים שהן נשמות עתיקות שואפות למימוש עצמי מלא. כלומר, בכל תחומי חייהן בו זמנית (פרנסה, קריירה, יחסים, זוגיות, בריאות, מודעות וכד'), מבלי  לוותר על אף אחד מהתחומים למען האחר.
  • נשים שהן נשמות עתיקות לא מוכנות לחוות סבל, מאמץ והקרבה כדי לזכות במימוש עצמי מלא. לכן חשוב להן שזה יקרה בכיף – בנינוחות, קלות, הנאה.
  • נשים שהן נשמות עתיקות שואפות לפעול מתוך יושרה ושלמות פנימית. לכן, הן כמהות לממש את עצמן מתוך התחשבות בטובה העליונה – בטובה שלהן ושל אחרים, בו זמנית ולא זה על חשבון זה.
  • נשים שהן נשמות עתיקות כמהות להתחבר אל מהותן הפנימית ולתת לה ביטוי גשמי בעולם החומר. הן מוכנות לקחת אחריות אישית ולהבין שעל מנת ליצור שינוי מהותי בעולמן החיצוני עליהן ליצור שינוי מהותי בעולמן הפנימי. לכן, הן נמשכות לתהליכים העוסקים בחקר, גילוי ומימוש האמת הפנימית שלהן, בנושאים ברצונם לקדם.
  •  נשים שהן נשמות עתיקות כמהות להקשיב לעצמן וללכת אחר ליבן. הן לא מרגישות בנוח ללכת אחרי העדר ולהיות כמו כולם וגם לא מוכנות שהזולת יכתיב להן מה נכון וטוב עבורן ולכן הן כמהות לפתח ולטפח קשב מדויק ליכולות הרב חושיות (על חושיות וחושיות) ולאפשר ליכולות הללו להוות פנס המאיר את דרכן באפלה.
  • נשים שהן נשמות עתיקות מבקשות למצוא את מקומם הייחודי בעולם, על מנת לתרום בתחומם את מנת חלקם הענווה בעולם, ולקבל תמורה הולמת עליו.

אם נראה לך שאת "נשמה עתיקה" (אישה רגישה, אכפתית שוחרת חופש), חשוב לי לספר לך שיש לך דרך ייחודית משלך לחקור, להפוך את החלומות שלך למציאות בכל תחומי החיים ולעשות זאת מתוך נינוחות, קלות והנאה.
אשמח מאוד לעזור לך לגלות את הדרך הייחודית שלך כנשמה עתיקה, לעלות עליה וללכת בה בביטחון, התלהבות והתמדה.

התבוננות זכה ובהירה, ממעוף הציפור

פנייתך לקבל ממני ליווי אישי באמצעות פלא צ'רי, שכולל אבחון, ייעוץ, טיפול ואימון באמצעות קריאת הילה והילינג רב חושיים מהווה בקשה שאעזור לך להתבונן על הנושא שברצונך לקדם ממקום נדיר ולא שגרתי – מ"העין השלישית", שהיא פסגת ההר של המודעות האנושית.

נקודת תצפית זאת, בשילוב עם כל החושים (הפיסיים והמטאפיסיים כאחד) היא החדה ביותר שהמין האנושי יכול לחוות. לכן היא תעניק לך תמונה מדויקת, שלמה ומעמיקה ושל 360 מעלות, על מצבך בכלל ובקשר לנושא שבוער לך עכשיו לקדם, בפרט.

מדובר בהתבוננות זכה ובהירה שתאפשר לך לבחור באופן צלול ונאור את הצעד הבא שלך בנושא שברצונך לקדם וליצור מפת דרכים ליצירת מבוקשך בנדון.

מפת הדרכים שאעזור לך ליצור איננה כללית, אלא אישית והיא מותאמת ליכולת שלך לעשות את הדרך הנדרשת ליצירת השינוי המיוחל מתוך נינוחות, קלות והנאה וללא סבל, מאמץ והקרבה.

על בסיס המפה הזאת נגבש תכנית פעולה, שמאפשר לך להתקדם צעד אחר צעד מתוך חיבור וקשב מדויק לעצמך וללכת אחרי המצפן הפנימי שלך לצמיחה מתמדת בכל צומת דרכים.

כך שלא מדובר כאן במסע סיזיפי, כבד ומייגע, אלא בתהליך ממוקד, נעים ותכליתי, שמניב שינוי בכל שלב במהלכו.

זאת, אודות לדיוק השלם, מקיף והמעמיק שמאפשרים ליצור הכלים הרב חושיים (על חושיים וחושיים), שאותם אני מפתחת ומשכללת בהתמדה במשך כל שנות עבודתי כמורה רוחנית מאז שנת 1988.

כל זה, כדי לעזור לך לחולל פריצת דרך משמעותית ומשמחת בחיים שלך בצורה הכי עדכנית ורלוונטית לך.

קצת עלי

השליחות

לעזור לנשים ברחבי ישראל והעולם ליהנות מהפלא שיש לעולם להציע להן ומהפלא שיש להן להציע לעולם.

ההכשרה

בוגרת ברקלי Berkeley Psychic Institute קליפורניה ארה"ב ו – Clairvoyant Center of Hawaii הוואי ארה"ב. בעלת הכשרה בגילוי, ריפוי ומימוש עצמי באמצעות מגוון כלים מתחום בגוף – נפש כגון מגע, תנועה, מודעות, אנרגיה, שחרור עצמי מכאבים כרוניים ועוד.

השירות

בנוסף ליווי אישי, אני מנחה גם ליווי קבוצתי, קורסים, סדנאות, סמינרים, כנסים ושיעורים פתוחים לקהל הרחב.

לראות את האור בקצה המנהרה

במהלך בליווי האישי נתמקד במציאת האור בקצה המנהרה, בנושא אותו ברצונך לקדם ובעליה על הדרך שלך לגביו, אותה אכנה בהמשך "דרכך הייחודית".

המטרה שלי היא לעזור לך למצוא את דרכך הייחודית בתוך עולם שופע אפשרויות, מוצפת בגירויים, רוויי בתחרות, צפוף בלוחות זמנים, מאתגר בניגודים, סתירות, קונפליקטים, הגבלות וקשיים ובמצבים משתנים.

לעלות עליה אליה או לשוב אליה בכוחות מחודשים שמאפשרים לך להתקדם הלאה מתוך דיוק, בהירות, נחישות והתמדה. לצאת מהבלבול, הייאוש והספק, לתחושת בהירות, התלהבות ותקווה, שבאמצעותם יהיה לך הרבה יותר קל להפוך את מבוקשך משאיפה נשגבה למציאות אפשרית – מחלומות למציאות.

האם קריאת הילה והילינג יכולה לעזור גם לך? להצלחותיהן של לקוחותי בבקשה ללחוץ כאן עכשיו

למצוא את דרכך הייחודית בסבך אפשרויות

הדבר היחיד שיאפשר לך לממש את עצמך, בכל אחד מתחומי חייך (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות ועוד), היא הבחירה ללכת בדרך הייחודית שלך. כל ניסיון לעשות זאת בדרכו של אישה אחר, סופו בחוויות כגון: תסכול, חוסר סיפוק, קושי, מאמץ, סבל, הקרבה, כאב ואכזבה.

דרכך הייחודית נוצרת על ידי היכרות עם הנשמה (ניצוץ אלוהי) הייחודית שאת והפיכת החלומות של הנשמה שאת בכל תחומי תחומי חייך מרוח לחומר. במהלך הליווי האישי נכיר יותר את הנשמה הייחודית שאת ואת המתנות הייחודיות שבהן בורכת. את זה נעשה באמצעות  מודל רב עצמה שפיתחתי במיוחד לשם כך – "המכניקה ההפוכה לשמחה טבעית".

הוא יעזור לנו לגלות את הרצונות האמיתיים של הנשמה שאת בכל תחום, ואת הדרך הייחודית שלך להפוך אותם מחלומות למציאות, שלב אחר שלב בצורה נינוחה, קלה ומהנה, נטולת מאמץ, סבל והקרבה,

ובאופן שיאפשר לך להתממש בכל תחומי החיים במקביל, מבלי לזנוח אף אחד מהן למען האחר, ומבלי לוותר על עצמך למען אחרים או שאחרים יוותרו על עצמן למענך, אלא להיפך – מתוך כוונה שהמימוש העצמי שלך יהווה ברכה, הנאה ותועלת לטובה העליונה – שלך ושל הבריאה כולה, בו זמנית.

חשיפת המרכיב המסתורי שחסר לך

יתכן שבשלב זה כבר עשית כברת דרך לגבי הנושא שאותו ברצונך לקדם. אולי אפילו הגעת ממש קרוב לנקודה בה ברצונך להיות. אבל את עדיין לא נמצא במקום המדויק בו היית רוצה להיות. יתכן שזה מרגיש כמו דיאטה שהפסיקה לעבוד פתאום – הקילוגרמים העיקריים נשרו בקלות בתחילת הדרך אך האחרונים ממש עקשניים…

זה יכול להיות נורא מתסכל, כי מהמקום בו דורכות רגליך כרגע יש לך אפשרות לראות את הארץ המובטחת, אך קשה לך להיכנס אליה.

למרחק המטריד בין מקום איליו הגעת לבין המקום בו ברצונך להגיע ניקרא "פער". כי הוא יוצר תחושת  "ליד" או "בערך" אבל לא בדיוק. הפער נוצר כתוצאה מחסרונו של מרכיב, חשוב וחיוני ביותר, שבלעדיו אין באפשרותך להשלים את הדרך.

כשהוא יתגלה, יהיה לך ברור מה הצעד הבא שעליך לעשות לעבר המטרה שלך. מכיוון שכרגע הוא נסתר מעינייך עזרה מקצועית עשויה לסייע לך לזהות אותו.

באמצעות קריאת ההילה וההילינג רב חושיים אוכל להבין איך לעזור לך לזהות את המרכיב החסר. כי כאלים רבי עצמה אלו מאפשרים גישה למידע ולאפשרויות חדשות, פשוטות ומפתיעות, שמסייעות לסגור את הפער בין המצוי לרצוי בחיים וליצור את השינוי אותו את רוצה כל כך רוצה.

לסגור את הפער בין מצוי לרצוי בשלושה צעדים

ליווי אישי באמצעות פלא צ'רי הכולל קריאת ההילה וההילינג רב חושיים יאפשר לנו לעשות יחד את הצעדים שנדרשים, כדי לסגור את הפער בין המקום בו את כרגע למקום שבו ברצונך להיות:

1. לזהות ולהגדיר את הרצון האמיתי שלך

בכל נושא אותו ברצונך לקדם יהיו שני נתיבים:

א. נתיב הרצון האמתי שלך

ב. נתיב הרצון המדומה שלך.

הרצון האמתי הוא הדבר אליו הלב שלך כמהה באמת, ואותו אני מכנה "אהבתך האמתית" (באותו נושא).

הרצון המדומה הוא הרעש שנוצר מבליל הקולות האחרים במרחב שלך (בגוף, בנשמה, בצ'אקרות ובהילה, בעולמך הרגשי והמנטלי). הרעש הזה מורכב מהרעיונות של גורמים ונשים אחרים לגבי מה את אמור/ה לרצות או מה יהיה טוב עבורך.

אלה הן הקולות של הסביבה, החינוך, התרבות, ההורים, המחנכים, החברים בני ובנות הזוג, המעסיקים, הלקוחות, הקולגות, הילדים וגם מי שהיית ומה שקרה לך פעם, בעבר הקרוב (ילדות וכו') ובעבר הרחוק (חיים קודמים).

הליווי האישי אעזור לך להפריד בין הקול שלך לגבי הנושא שבחרת לקדם, לבין כל שאר הקולות, במטרה לזהות ולהגדיר אתך במדויק מה באמת היית רוצה שיקרה בקשר לנושא אותו בחרת לקדם.

אותי מעניין לעזור לך ליצור את הדברים, שבאמת משמחים אותך, כי אני מאמינה שזאת הדרך היחידה להפוך לאישה מאושרת ולהסב אושר לעולם.

בשלב זה של ליווי אישי באמצעות פלא צ'רי הכולל קריאת ההילה וההילינג רב חושיים אעזור לך לאתר את החסימות בדרך למימוש הרצון האמתי שלך ולמצוא את סוד ההשתחררות מהן באופן שמתאים לך – מתוך חכמתך ועצמתך הפנימית ובקצב האוטנטי שלך.

המטרה כאן היא לזהות מה תהיה הטובה העליונה. כלומר, מה ישרת את הטובה שלך ושל הבריאה כולה בו זמנית, מבלי שמימושך העצמי יבוא על חשבון אחרים ולהיפך.

2. לגלות ולהגדיר את הצעד הבא שלך

לאחר שנגדיר יחד את הרצון האמיתי שלך, אעזור לך לפוגג את מסך הערפל לגבי הצעד הבא בקידומו, ויחד נבנה תכנית פעולה, שתאפשר לו לעבור ממצב של חלום למצב של מציאות, צעד אחר צעד ובאופן שאהוב עלייך ונכון לך, עד להגשמתו.

3. להפוך את הרצונות האמיתיים שלך מחלומות למציאות 

לא די לדעת מה נכון לך ולתכנן את תכנית הפעולה. בלי ביצוע, נחישות והתמדה שום דבר לא ייצא לאור. לכן, במידה ובעקבות שיחת הדיוק נצא לתהליך משותף, אעזור לבצע את התכנית שיצרנו יחד.

בצורה נבונה, ענווה ומבוקרת אסייע לך להתמיד בדרכך למרות האתגרים בדרך, על ידי קריאה וניתוח נכונים של המהלכים אשר לגביהן תצוץ אצלך התלבטות. אתמוך בך לערוך את הבחירות הנכונות ולקבל את ההחלטות שישרתו אותך יפה לטווח קצר וארוך.

אעזור לך להישאר במיקוד, איזון והתמדה ולא לאבד את עצמך למען הרצון שלך, אלא להמשיך לנהל אורח חיים הרמוני בכל התחומים תוך כדי הפיכתו למציאות.

לחקור, לגלות ולממש את מה שבאמת משמח אותך

במהלך הליווי האישי באמצעות פלא צ'רי הכולל קריאת ההילה וההילינג רב חושיים נערוך תהליך של היזכרות, גילוי והגדרה מחדש של מה שבאמת משמח אותך לתת ולקבל בנושאים שברצונך לקדם. לשם כך נעסוק בחשיפת התשובות הנכונות עבורך לארבע השאלות הבאות:

1. מי היא הנשמה שאת – מהו ייחודך, מתנותייך, משאבייך ותפקידך בתחום אותו בחרת לקדם

2. מה התוצאה שברצונך לתת ולקבל בתחום שבחרת לקדם. כלומר, מהן הפירות אותם נועדת לתרום לעולם ולקבל בתמורה מהעולם בתחום זה, באופן, נדיב, הרמוני ואוהב, שיהיה לטובה העליונה – שלך ושל הבריאה כולה.

3. למה זה חשוב לך? כלומר, איפה נמצא ה "דלק" (הכוח) הפנימי שלך, שיכול להטעין את המנוע שלך ולגרום לו להתניע ולהניע את הנושא אותו ברצונך לקדם, מהנקודה בה הוא נמצא לנקודה שברצונך יהיה.

כלומר, איפה נמצאת המוטיבציה האישית שלך ליצור את השינוי בנושא אותו בחרת לקדם או מה יגרום לך להשקיע בביצוע שורות המשימות שכרוכות בהגשמת החלום הזה בצורה טבעית שנובעת מבפנים החוצה בתנעה ספונטנית, בקלות וללא מאמץ.

4. איך הנשמה שאת מיטיבה לתת ביטוי גשמי לתחום אותו בחרת לקדם. כלומר, איך יתאפשר לך לממש את עצמך בתחום זה ובשאר תחומי חייך, במקביל, אך באופן נינוח, קל ומהנה, נטולי סבל, מאמץ והקרבה – באופן שיתאים לך ויעבוד עבורך.

גילוי, ריפוי ומימוש עצמי בכל תחומי החיים

ליווי אישי בפלא צ'רי הכולל קריאת ההילה וההילינג נערך באמצעות הכלים רב חושיים (על חושיים וחושיים), אותם אני מפתחת באופן רצוף ודינמי במשך שנות עבודה רבות בתחום מאז 1988.

הן מאפשרים לקבל מידע עשיר, מקיף ומרתק אודותיך בכל תחומי החיים (מקצועי, איש ורוחני), תוך כדי התייחסות לכל רובדי החיים כאחד – הפיסי והמטאפיסי, הרוחני והגשמי, כל שלבי ההתפתחות של האישה, מרגע הפיכתו לעובר ועד לשובו אל בוראו.

במהלך הליווי הראשון נתמקד באבחון וייעוץ באמצעות קריאת ההילה ופחות באימון וטיפול. במידה ונחליט שיש צורך בסדרת מפגשי ליווי אישי, ההרכב יהיה שונה – בכל אחד מהמפגשים בסדרה תמיד ישולבו אבחון, ייעוץ, טיפול ואימון, באמצעות קריאת הילה והילינג רב חושיים, אך החלק של הטיפול והאימון יגדל בהן, מכיוון שאת האבחון הראשוני כבר ערכנו.

בכל פגישה המינון של כל אחד מהן יהיה שונה ויותאם לצרכים, לרצונות וליעדים שלך באותה פגישה.

לקבל מידע עשיר ומעמיק על כל הווייתך 

ליווי אישי באמצעות פלא צ'רי הכולל קריאת הילה והילינג רב חושיים יכול ךאפשר לך להגיע למידע שרלוונטי לך בכל תחום, נושא ומצב שרק אפשר להעלות על הדעת, למשל: 

  • כל תחומי החיים –  פרנסה, קריירה,  יחסים (תקשורת, מיניות, זוגיות, משפחה, עוברות, הריון, לידה, גידול ילדים ואתגרי צמיחה וההתפתחות שלהן, כולל אתגרי התנהגות ולמידה, השתלבות בעולם המבוגרים והכשרה מקצועית) בריאות (חיוניות וניהול משק האנרגיה שלך), מודעות עצמית (דפוסי התנהגות, פוביות וכד') ,מימוש המהות, הייעוד והשליחות שלך, פיתוח יכולות רוחניות ועוד.
  • כל מצבי הקיום – מצבים רגשיים, מנטליים, רוחניים, פיתוח מודעות ועוד.
  • כל הזמנים – עבר, הווה ועתיד  – כולל העבר הרחוק והקרוב (החל מחיים קודמים, עוברות, הריון, לידה, וילדות והתבגרות), ההווה (מה שקורה איתך לאחורנה וביום האיבחון) והעתיד שאותו ברצונך ליצור, בכל תחומי חייך.
  • כל צורות הצבירה – חי צומח ודומם – (בתים ועסקים, חפצים, מלאכים בעלי חיים).
  • בכל הנושאים – ציבוריים, עולמיים וארצייםעניינים שמסקרן אותך לגלות את זווית הראיה והתרומה הייחודית שלך לגביהן ואת המגמות המתרחשות בהן, מנושאים אקטואליים חמים על סדר היום הציבורי ועד ההיסטוריה והאבולוציה של העולם והמין האנושי, כולל פוליטיקה, ביטחון וכדומה ועד לעסקים ויעדים לשנה, לחודש, לשבוע, לפגישה וכד'.

במהלך הליווי האישי נתייחס אליך בצורה שלמה הכוללת את כל הגורמים והרבדים של קיומך שרלוונטיים לנושאים שבחרת לקדם.

המידע שמתקבל בקריאת ההילה רב חושית 

המתנות שלך – במהלך קריאת ההילה וההילינג אעזור לך לחשוף את מתנותיך הייחודיות כנשמה בגוף. את החכמה, היופי והעוצמה ואת המשאבים הפנימיים החבויים בך ליצירת השינוי והצמיחה המיוחלים, אשר לשמם הגעת אלי.

האתגרים שלך – במהלך קריאת ההילה וההילינג אעזור לך לזהות ולהבין את מקור הקשיים, הכאבים והחסימות שחווית עד כה ולזהות את הצעד הבא לשחרורם על מנת לקדם את יעדיך וכמיהותך בכל תחומי החיים.

הצעד הבא שלך – קריאת ההילה מהווים כלים נפלאים לאבחון הצעד הבא למימוש יעדיך, הן בטווח הקצר (מיד עם סיום פגישתנו), והן בטווח הארוך ולבנות תכנית פעולה לביצוע, שלב אחר שלב, עד להגשמת היעד הרצוי.

בשלב זה של הקריאה וההילינג  נוכל גם לראות, במידת הצורך, מהו סוג הטיפול והמטפל/ת המתאימים לך ביותר, כי לכל אישה ולכל מקרה מתאים מזור אחר, ולא תמיד הילינג רב חושי (על חושי וחושי) הוא הטיפול המתאים לכל אישה ולא בכל שלב או נושא.

נ.ב: מומלץ לקבל קריאת הילה לפני סידרת טיפולים מכל סוג שהוא.

תהליך מעצים, נעים וקליל

הליווי האישי באמצעות פלא צ'רי שכולל קראת ההילה וההלינג רב חושיים נערך באווירה ניטרלית, חומלת, קלילה, מאמינה, מאשרת ואמיתית:

  • ניטרליות – ללא שיפוט או ביקורת, גם אם באת לשיחה בשיפוט וביקורת עצמית.
  • חמלה – בגישה מבינה, המקבלת אותך כפי שאת , גם אם קשה לך לקבל את עצמך.
  • קלילה – משועשעת, יצירתית ונעימה, גם אם הגעת לקריאה במצב רוח כבד, מתוסכל ומדוכדך.
  • אמונה – אני מגיעה למפגש אתך מתוך אמונה גדולה ביכולתך כאישה ייחודי, גם אם איבדת את אמונך בעצמך.
  • אישור – אני מאשרת אותך על מי שאת גם אם אינך קשה לך לאשר את עצמך.
  • אמת – אומר לך את האמת שלי כפי שהיא משתקפת דרך העיניים שלי, על ידי התבוננות באמצעות קריאת ההילה, כי אני מאמינה שהאמת היא המרפא המהיר, הפשוט והמועיל ביותר.

אני בעלת בריתך לדרך

ליווי אישי באמצעות פלא צ'רי הכולל קריאת הילה והילינג רב חושיים איננו מופע יחיד, שבו אני השחקנית הראשית בהצגה ואת הקהל שלי. נהפוך הוא. הליווי, כשמו כן הוא – ליווי. זאת אומרת שהוא מהווה מרחב לדיאלוג ושיתוף פעולה בינינו בו בגובה העיניים, כאשר אנחנו מביעות את הזווית הייחודית שלנו, כל אחת מהזווית הייחודית שלה.

אני כמתבוננת בנשמה שאת ובמרחב האישי שלך שכולל גוף צ'אקרות והילה על כל הגופים שמרכיבים אותה (רגשי, מנטלי, קרמתי וכד') ועוזרת לך לחקור ולגלות בעצמך את האמת שלך, תוך כדי שאני מזמינה אותך להיות בשותפות שלמה ופעילה בתהליך.

למשל, לשתף את אשר על ליבך, להגיב, לשאול, להביע, להציע, לבקש, לבחור ולהחליט באופן חופשי וגלוי.

גם הנאה וגם תועלת

ליווי אישי באמצעות פלא צ'רי הכולל קראת הילה והילינג מהווה מתנה לגוף ולנשמה. מדובר ביציאה להרפתקה קלילה ומופלאה בעקבות האמת הנעלה שלך, לגילוי ומימוש בנק האוצרות שלך.

הנושאים בהן ניתן לקבל ליווי אישי באמצעות פלא צ'רי הכולל קריאת הילה?

התשובה היא: בכל תחומי החיים – קריירה, פרנסה, תקשורת ויחסים, בריאות, מודעות, דפוסי התנהגות, ועוד. שאלות ונושאים לדוגמה שאפשר להעלות בקריאת ההילה:

  • בריאות – יצירת חיוניות,  התחזקות ומילוי המצברים, החלמה מפציעות ומחלות, שחרור עצמי מכאבים כרוניים וכד'.
  • רווחה – פרנסה, כסף, יצירה והעצמת שפע.
  • קריירה – בחירת מקצוע, פיתוח הקריירה, ולקיחת הצעד הבא בצמיחה.
  • עסקים – הקמת עסק, ניהולו, קבלת החלטות, התמודדות עם אתגרים וכד'
  • יחסים ותקשורת – זוגיות (יצירה זוגיות וניהול בריא), משפחה, ילדים וחיי חברה.
  • נשיות – חיבור לחכמה הנשית שלך, הזרמת האנרגיה הנשית ליצירת מה שבאמת משמח אותך, איזון בין הצד הנשי לגברי בתוכך וכד'
  • היריון ולידה – ליווי תהליכים פיסיים ורוחניים של התעברות, הריון ולידה.
  • הבנת סמלים ומסרים שמגיעים מחלומות וחלימה ככלי לריפוי וצמיחה, חיים קודמים וכד'.
  • גילוי ומימוש השליחות שלך לחיים והפיכת השליחות שלך למצפן פני שמאפשר לממש את עצמך בכל אחד מהתחומים – אישי, מקצועי ורוחני
  • התנהגות – שינוי דפוסי התנהגות ודימוי עצמי, העלאת ביטחון עצמי וכד'
  • טראומות ופוביות – שחרור טראומות, פוביות ועניינים לא סגורים מהעבר, כגון: ילדות, עוברות, חיים קודמים
  • התמודדות על מוות  – פרידה מאנשים יקרים שעזבו או נמצאים בתהליכי עזיבה של החיים ו/או תקשורת איתם לאחר המוות.
  • מודעות – פיתוח מודעות, עוצמה פנימית ויכולות רב חושיות (על חושיות וחושיות)
  • מלאכים – תקשורת לשם התייעצות עם בני בריתך מעולם הרוח – הבורא/ת, ממלאכים, מדריכים וישויות מסייעות והשתחררות מישויות חוסמות ומעכבות
  • פיתוח היצירתיות
  • הנאה מאינטימיות ומיניות
  • ריפוי נפשי, רגשי, מנטלי ועוד

האם הליווי אישי איתי באמצעות פלא צ'רי, הכולל קריאת הילה והילינג רב חושיים תעזור גם לך?

להצלחותיהן של לקוחותיי – בבקשה ללחוץ כאן עכשיו

איך נראית ההילה ומה רואים בה

ההילה היא האור שנוצר כתוצאה מהנוכחות של הנשמה הרוחנית שאת בתוך הגוף הפיסי שלך. הנשמה נכנסת לגוף דרך שערים מטאפיסיים (על חושיים) הנמצאים בתוכו, אשר אותם ניתן לראות רק באמצעות העין השלישית.

כאשר הנשמה שאת נוכחת בגוף הצ'אקרות שלך מתמלאות באור, שמוקרן מהגוף שלך החוצה ויוצר סביבו בועת אור על חושית עדינה, אשר גם אותה ניתן לראות רק באמצעות העין השלישית. האור שמוקרן מהצ'אקרות שלך הוא ייחודי ולכן לכל אישה הילה יחידה במינה. ההילה בהכרח שונה מאישה לאישה, מרגע לרגע ומיום ליום.

הצ'אקרות שלך הן הערוצים דרכן הנשמה שאת מביאה את החלומות, הרצונות והפוטנציאל אל הממד הגשמי, באמצעות הגוף שלך. ההילה היא המרחב בו את הופך את החלומות שלך למציאות דרך הגוף שלך.

לכן כל מה שקרה, קורה ויקרה לך יבוא לידי ביטוי בהילה ובכל תחום, זמן ומצב. אפשר לדמות את ההילה לבית של הצב – באשר הוא ילך ביתו ילך אתו. כך גם ההילה שלך – כל מה שעשית, את עושה ותעשה תמיד יהיה אתך וסביבך.

להילה מספר שכבות. כל אחת נוצרת מאלומת האור שמוקרנת מאחת מהצ'אקרות, כך שכמספר הצ'אקרות כך מספר השכבות של ההילה. ישנן בין 9 – 12 צ'אקרות מרכזיות והרבה משניות.

בנוסף, בהילה גרים כל הגופים האחרים שלך פרט לגופך הפיסי – הגוף הרגשי, מנטלי, אסטרלי, קרמתי וכמו כן מבנים גאומטריים משמעותיים כגון "המרכבה" וכד'.

המראות שרואים בהילה הן עשירים, ציוריים ורב חושיים, כגון: צבעים, צורות, תמונות, סמלים, אותיות ומילים, תנועת אנרגיה, ריחות, צלילים, מקצבים, תדרים, טעמים, תחושות, רגשות, זיכרונות, ישויות ומלאכים, חיבור אל  הבורא/ת, חסימות, מרכיבי הנשמה השונים (פרופיל הנשמה), נשים, חיות, מקומות, בתים וכד 'בחיים שלך – מערכות יחסים בעבר, הווה ועתיד, ועוד.

איך מתנהל ליווי אישי?

במהלך הליווי האישי איתי את נמצאת בנוחיות בית או משרד שלך (בארץ או בחו"ל), אני נמצאת בקליניקה שלי ואנחנו נפגשים באמצעות הזום או בטלפון (לפי בחירתך).

במהלך פגישתנו אני מתרגל פלא צ'רי במצב מדיטטיבי. תרגול ייחודי זה מאפשר לי להתייחס אליך בצורה מדויקת, שלמה ומעמיקה, ובאופן שהוא מעבר למראה החיצוני שלך. במילים אחרות: אני לא צריכה לראות לך את הלבן בעיניים כדי לראות אותך.

• בתחילת המפגש אני יוצרת עבורנו מרחב אנרגטי בעל תדר ייחודי, המשמש קרקע בטוחה, נעימה ופורייה לצמיחה ושינוי שאותו את רוצה ליצור. תדר ייחודי מאפשר תקשורת ישירה ומהותית בנינו, מנשמה לנשמה.

בין אם את עסוקה במיוחד או מנהלת אורח חיים נינוח, בין אם את בעלת ניידות מרבית או בעלת מגבלות פיסית שמאתגרת את הניידות שלך, בין אם את גרה קרוב או רחוק אלי או שאת שוהה בחו"ל תוכלי ליהנות ממפגש מקצועי, איכותי וממוקד בשיחת זום או בטלפון.

איפה נפגשים?

אם היו אומרים לי בראשית דרכי המקצועית, בשנת 1988, שיום אחד אערוך ליווי אישי בטלפון או בזום, הייתי פורצת בצחוק וחושבת שזה הזוי. אבל החיים מפתיעים, כי 10 שנים לאחר מכן, בשנת 1998, בחרתי להיענות בהתלהבות לבקשתן של לקוחותיי ולהיפגש איתן טלפונית והסכמתי לנסות את האפשרות המהפכנית הזאת.

הפתרון הזה חסך ללקוחותיי זמן, דלק וחנייה, ואפשר להן מיד בתום פגישתנו לשוב לשגרה, ללא צורך לקחת יום חופש לצורך העניין. בשנת 2006, לאחר 15 שנים של הענקת ליווי אישי בטלפון היה כבר ברור שהדרך הזאת הוכיחה לי וללקוחותיי שניתן לקבל תוצאות מדהימות גם מבלי לטרוח כל הדרך לקליניקה הפיזית שלי.

מתוך אהבת הפורמט הזה ומתוך רצון להעניק ללקוחותיי שרות ממוקד במיוחד, שמאפשר להן לקבל את העיקר – ליווי אישי נטו, בלי כל ה"מסביב", והחלטתי לעבור לליווי בטלפון בלבד. החל משנת 2020 אני עורכת פגישות ליווי אישי בטלפון ובזום בלבד. 

איך זה עובד וכיצד מתחילים?

נתחיל בפגישת ליווי אישי ראשוני. במהלכה נחקור ונגלה יחד לשאלות הבאות, כאשר אני מנחה אותך למצוא את התשובות עליהן בתוכך ומשקפת לך מה אני מבינה מהתבוננות עליהן באמצעות קריאת הילה רב חושית:

1. מה הרצון האמיתי שלך בנושאים בהם את רוצה ליצור שינוי (לעומת הרצון המדומה)?

2. מה באמת מקשה עליך להפוך את הרצון האמיתי שלך מחלום הזה למציאות (לעומת מה שנידמה לך)?

3. מה הדרך הייחודית שלך לשחרר את הקושי הזה וליצור את מה שאת באמת רוצה בדרכך הייחודית ומתוך נינוחות, קלילות והנאה?

4. מה הצעד הבא המידי שעלי לעשות כדי לצאת לדרך בכל מצב וללא דיחוי?

5. בעקבות זיהוי וגיבוש הצעד הבא נגלה יחד האם יש צורך בעזרה נוספת ממני ואם כן איזה. לא חייב.

בשעה שקבענו, אבקש ממך להתקשר אלי לטלפון או לפגוש אותי בזום (לפי בחירתך).

ההשקעה שלך בעצמך 

ליווי אישי ראשוני (שעה וחצי) באמצעות שיטת פלא צ'רי – 770 ש"ח, כולל מע"מ:

פגישת ליווי אישי ראשוני נערכת באמצעות שיטת פלא צ'רי וכוללת אבחון וייעוץ מקיף ומעמיק באמצעות קריאת הילה רב חושית.

במהלך הפגישה נתמקד בזיהוי הגורם שיצר את אתגרים שאת חווה, נבנה מפת דרכים ליצירת השינוי שבוער לך ליצור ונגבש את הצעד הבא שאותו תוכלי להתחיל לעשות מיד עם תום פגישתנו, כדי לצאת לדרך ולהתחיל את תהליך השינוי ללא דיחוי.

*עלות זאת תקפה גם עבור כל ליווי אישי בודד נוסף, שנערך בתכיפות גדולה מאחת לשבועיים (למשל, אחת לשלושה שבועות או חודש). 

ליווי אישי בסדרה (שעה) באמצעות שיטת פלא צ'רי – 570 ש"ח כולל מע"מ:

תכנית ליווי אישי שמורכבת מסדרות של 6 פגישות מינימום באורך של שעה כל אחת,  פגישה אחת פעם בשבועיים בתיאום מראש של כל הסדרה.

במהלך תכנית הליווי האישי אעזור לך לעשות את הדרך הדרושה ליצירת השינוי שבוער ליצור על מנת להפוך את הרצון האמיתי שלך מחלום למציאות, בהסתמך על מפת הדרכים שיצרתנו בליווי הראשוני שקבלת ממני.

הפגישות במסגרת תכנית הליווי נערכת באמצעות שיטת פלא צ'רי וכוללות אבחון, ייעוץ, טיפול ואמון באמצעות קריאת הילה והילינג רב חושיים, לפי צורך.

תכנית הליווי האישי כוללת תמיכה יומיומית נוספת, ללא תשלום נוסף. פרטים על כך ימסרו בסוף הליווי הראשוני.

 

 

לתיאום ליווי אישי ראשוני איתי באמצעות פלא צ'רי

בבקשה שלחי אלי הודעה אישית בווצאפ לטלפון 3892046 – 052

וצייני בהודעתך את שמך, שם משפחתך ונושא פנייתך (ליווי אישי ראשוני).

או לחצי עכשיו על האייקון של הווצאפ כאן למטה


soon-873316_1280 (1)

15 תגובות

15 תגובות לפוסט “ליווי אישי”

  1. אסתר .שבתאריך 23 ספט 2011 בשעה 8:58 pm

    היי רונית,

    אני פונה אליך בקשר לקריאת ההילה. שמי אסתר שימשילשוילי, מקבלת ממך מיילים ונהנית לקרוא את דברייך מאוד. מתחברת אליך מאוד מהמקום של נשמה רגישה ואכפתית ונשמה עתיקה.

    אני נמצאת כרגע במין מצב ביניים אישי של רצון לפריצה ומימוש עצמי והגשמה ממקום בוגר ובשל יותר מחד אך מצד שני ממקום אפטי ואדיש עדיין ופאסיבי ששולט עליי עדיין ומחליש אותי מאוד אנרגתית.

    מאוד רוצה לזכות בקריאת הילה ממך. יש לי רגשה טובה שנשלחת אליי ממש משמים להדריך אותי ולעזור לי בהמשך הדרך שייעודה לי. בבקשה חזרי אלי. תודה ושבת שלום

  2. רונית שפי וולפיןבתאריך 24 ספט 2011 בשעה 5:52 am

    אסתר יקרה,

    תודה על פנייתך ועל השיתוף הכנה.

    אשמח אשמח לשוב אליך באופן אישי בהקדם האפשרי.

    באהבה,

    רונית

  3. יונית כהןבתאריך 24 ספט 2011 בשעה 8:22 am

    אשמח לקבל קריאת הילה (האמת רציתי זאת מאוד לפני כחצי שנה באופן דחוף).
    במיוחד בשנה זו שנה של הארה ומימוש חלומות .אשמח לקבל כיוון . מתנה נהדרת!

    שתהיה לכולנו שנה טובה
    יונית

  4. רונית שפי וולפיןבתאריך 24 ספט 2011 בשעה 11:21 am

    הי יונית,

    שמחה לשמוע ממך
    כרגע ראיתי את פנייך האישית אליי בקשר לקבלת קריאת הילה אישית ממני
    ואני אשמח לעשות זאת
    בבקשה סמסי לי מחר ונקבע

    אני באותו מספר נייד
    מקסימום תתקשרי לקווי ויש שם הודעה עם המספר של הנייד
    כי נדמה לי שלא ראיתי בהודעתך את הנייד שלך
    תודה
    ושבת שלום
    רונית

  5. sigalבתאריך 04 ינו 2012 בשעה 11:54 am

    הי יקירה לצערי פיספסתי את השיעור הראשון של קריאת ההילות אשמח לקבל אותו שוב .את מדהימה אישיות מיוחדת עם המון ידע תודה

  6. רונית שפי וולפיןבתאריך 05 ינו 2012 בשעה 12:49 pm

    שלום סיגל,

    תודה על הפרגון.

    הקורס פתוח לכל הנרשמים איליו.
    אם את רשומה כבר אז תקבלי את הקלטת השיעור שפספסת
    ואת הלינק לשיעור האינטרנטי הבא

    אם אינך רשומה, בבקשה הרשמי.
    לפרטים ולהרשמה בבקשה לחצי כאן: http://www.the3i.net/?page_id=685

    בהצלחה ולהתראות

    רונית

  7. נעמהבתאריך 23 ינו 2012 בשעה 9:32 am

    ברצוני ללמוד איתך קורס בנושא קריאת הילות אשמח שתחזרי אליי למייל או לנייד
    יום מקסים
    נעמה.

  8. רונית שפי וולפיןבתאריך 26 ינו 2012 בשעה 11:43 am

    הי נעמה,

    קורס קריאת הילות והילינג יתחיל בקרוב.
    אשמח לשוב אליך באופן אישי עם כל הפרטים
    תודה ולהתראות בקרוב

    רונית

  9. יעקב לינדנפלד-שפיבתאריך 30 ינו 2012 בשעה 4:35 pm

    רונית ערב טוב, אומנם אני "דודך".אבל אני מרגיש צורך אוביקטיבי ,ואמיתי,לפרגן ולהצדיע לך.קראתי בעיון רב את אסבריך בנושא, קריאת ההילות והילינג,ויש מה ללמד,ולישם. ובע"ה.ובעזרתך.נלמד ונעשה:חזקי,חזק,חזק, ונתחזק…..חיבוק אחד גדול ממני הדוד האוהב יעקב לינדנפלד -שפי

  10. רונית שפי וולפיןבתאריך 03 פבר 2012 בשעה 9:22 am

    יעקב יקר,

    תודה , תודה, תודה.

    מעריצה את הפתיחות, התום והענווה שלך

    אוהבת המון,

    רונית

  11. ליאורהבתאריך 09 ינו 2013 בשעה 11:25 pm

    האם עוד יש הגרלה?
    אני מאד מעונינת וזקוקה לטיפול,
    ואני מאמינה ביכולות שלך,
    לייצר שינוי אמיתי במצבי, אין לי ספק בכך שאני נשמה עתיקה ו"פייה"
    אני לא רואה איך אני משלמת על כך.
    כמו שהמצב שלי כעת.
    האם יש לך הצעה ?

  12. כפירבתאריך 07 יונ 2015 בשעה 1:13 pm

    אני רוצה וצריך בבקשה.

  13. ליליאן זמירבתאריך 07 יונ 2015 בשעה 4:43 pm

    תודה רונית
    אני רוצה ,רק,בבקשה, אם אפשר שיהיה דרך הטלפון כי אני גרה באשדוד ולא אוכל להגיע לקליניקה.

  14. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 יונ 2015 בשעה 5:50 am

    ליליאן יקרה,

    אשמח לשוב אליך באופן אישי עם כל הפרטים

    תודה

    רונית

  15. כפירבתאריך 10 יונ 2015 בשעה 11:27 pm

    אני רוצה מעכשיו כבר לפעם הבאה