שגעת באוויר – האנרגיה החדשה שנכנסת לכדור הארץ

מאת: בשעה 8:48 pm נושאים: מאמרים

אנשים שרגישים לאנרגיה עשויים להבחין בתופעה כלל עולמית יוצאת דופן שמתרחשת לאחרונה: התהוות של תדר אנרגטי חדש על פני כדור הארץ, שילווה אותנו במשך 12 חודשים הבאים. מדובר בגל חדש של מודעות ולא בעוד מאותו הדבר, שכבר ידענו או חווינו בעבר.

מכיוון שמדובר בהתחדשות, גל האנרגיה הרעננה הזאת מציף בנו את כל מה שנדמה לנו היה נכון בעבר עד היום בכל תחומי החיים (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות וכד'), הן ברמה האישית והן ברמה הקולקטיבית. למרות שאנו בני האדם אוהבים להתחדש בשופינג וכד'…האגו שלנו, שאחד מתפקידיו הוא לאחסן עבורנו את כל מה שאנו מכירים (בכדי שלא נאלץ ללמוד אותו שוב ושוב), עלול לחוש מאוים מחידושים, וכשהוא חש מאוים, יש לו נטייה להיאחז בעקשנות בידע ובהרגלים ישנים ולסרב לאפשר לנו לקחת את הצעד הבא בצמיחה שלנו באמצעות "רכיבה" על הגל האנרגטי החדש שנוצר על הפלנטה.

כתוצאה מכך אנו עלולים לחוות מגוון קשיים כגון: חשש מהעתיד, סרבול בהכנות לקראתו, הססנות להציב יעדים חדשים, פחד שהם לא יתגשמו, חוסר ידיעה איך להפוך אותם מחלומות למציאות, ויתור על גילוי ומימוש הרצונות והאהבות האמתיות בכל התחומים או ניסיון עקשן להגשימן במאמץ, כאב וסבל.

כדי לא ליפול לבור הזה ועל מנת לחסוך מעצמי מלכתחילה את עגמת הנפש הזאת אני נוהגת להכין מראש הן את עצמי והן את האגו שלי לשינוי התדר על הפלנטה. כך, כשהוא מגיע ב 31/12 בחצות ומקיש על דלתי בחיוך שובב, אני כבר מוכנה בהתלהבות לקבל את פניו, לתת לו להתארח בחיי מתוך תחושת שמחה, ביטחון ושלווה.

לצורך ההכנה הזאת אני נעזרת באחד מהכלים המדהימים שפיתחתי: קריאת הילה רב חושית (על חושית וחושית) באמצעותה אני חוקרת ומגלה מה הזדמנויות שהתדר החדש פותח בפני כל יושבי תבל בכל תחומי החיים, איך לזהות אותם ואיך לממש אותם בדרכינו הייחודית, על כל צעד ושעל, במהלך השנה.

המידע הזה עוזר לי להבין מה השיעורים שיש עלינו ללמוד כיחידים וכחברה, ומה התרגול שיש עלינו לתרגל על מנת להצליח לגלות ולממש את שליחותינו בכל תחומי חיינו, בנינוחות, קלות והנאה. את תגליותיי בנושא אני משתפת עם מכותביי ואת זה אעשה גם השנה.
זאת אומרת שבקרוב מאוד אשלח למעגל מכותביי מייל שבו אשתף אותם בתחזית שלי ל 2017 ואגלה להם מהם המפתחות לגילוי ומימוש עצמי בשנה זאת לאנשים שהם נשמות עתיקות (רגישים, אכפתיים ושוחרי חופש).

לפני שאנו נפרדים, חשוב לי להדגיש כי התחזית שאפרסם איננה נבואה או ניבוי העתיד, אלא ידע שמאפשר לך כאדם מתמשתמש בו להיות הנביא של עצמך. כלומר, ליצור את שנת 2017 שלך בדיוק כפי שברצונך לחוות אותה, מתוך עירנות למתרחש בעולם: למגמות, הזדמנויות, שערים ושיעורים. רוב האנשים ניזונים מה"חדשות" כדי לדעת מה קורה. אבל מה שקורה באמת הרבה יותר רחב ממה שמספרות לנו החדשות ברדיו, טלוויזיה ועיתונים. חשוב לי גם להדגיש כי התחזית השנתית שלי לשנת 2017 עוסקת באנרגיה של השנה עצמה כיחידת זמן משותפת למין האנושי. לכן היא איננה מהווה מסר פרטני לכל אחת ואחד ממכותביי אלא מסר קולקטיבי שאני מזמינה אותך לקחת אותו לכיוון האישי שלך.

אם ברצונך לקבל ממני את החדשות הרחבות יותר, אך עדין לא הספקת לקחת חלק ביצירתן אני שמחה להזמין אותך להיכנס עכשיו לסטטוס שהעליתי בפייסבוק בנושא ולכתוב שם את השאלות שלדעתך כדאי שאתייחס אליהן במהלך המחקר שאני עורכת בנדון. כאמור, המידע שאגלה יפורסם בחינם לחלוטין, בקרוב.

נ.ב: מה עושים כדי להסתגל ביתר קלות לתדר החדש?

א. בוחרים מלכתחילה להיפתח לידע חדש ולוותר על אחיזה בידע ישן. זה לא אומר שזורקים לפח את מה שאנו כבר יודעים, אלא רק מפסיקים לחשוב בטעות שאנו כבר יודעים הכל. כי האמת היא שאנו יודעים רק את מה שהיינו זקוקים לדעת כדי להגיע עד הלום. אבל בכדי להתקדם הלאה יש לחקור, לגלות ולממש ידע חדש. אני לא מדברת על ללכת ללמוד ממישהו אחר ידע שלו, שאותו יש לשנן, אלא דווקא לייצר ידע חדש מתוכך!

איך לעשות את זה?!

שיטת העין השלישית שפיתחתי! השיטה לא מציעה לך ידע חדש שלי, אלא כלים לחקר, גילוי ומימוש הידע המקורי שלך, כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל מצב ובכל מקום. השימוש בכלים הללו מאפשר לך להיות בצמיחה ובהתחדשות מתמדת מתוך הקשבה לחכמה הפנימית שלך וחיבור לעצמה האישית שלך. שליחותי היא לעזור לך להתחבר למקור שלך.

ב. שמים לב מתי נתקענו על אחיזה בידע ישן ובוחרים לשחרר אותה כדי ללמוד ידע חדש. אחד הסימנים לכך שניתקענו היא המשפט: "אני יודע/ת" שמלווה בהתנגדות. אני לא אומרת שלידע שצברנו אין ערך, אלא טוענת שהתשובות לשאלותינו והמזור למכאובינו נמצאים דווקא במה שעדיין איננו יודעים ואשר אותו עלינו לחקור ולגלות.

בקיצור, השפע שלנו לא נמצא בידע שלנו אלא ביכולת שלנו לייצר ידע חדש בכל רגע נתון. לכן, הידע החדש שלך מעניין אותי עד מאוד וזאת הסיבה שאני מלמדת – כדי להיות במחיצת אנשים שמביאים ומביעים את עצמם ולטפח את התכונה הזאת בהם. כדי לעזור לך לעשות זאת ועל מנת להתמודד בצורה אפקטיבית עם תקופה המלהיבה והמאתגרת זאת אני מזמינה אותך להכנס לתכנים החינמיים שמחכים לך באקדמיית העין השלישית.

לגישה מיידית לאקדמיית העין השלישית – בבקשה ללחוץ כאן עכשיו

לצרוף השאלה שלך לתחזית – בבקשה ללחוץ כאן עכשיו

להיכרות עם קריאת הילה  רב חושית – בבקשה ללחוץ כאן

המשך חודש ניסים מלהיב,

חג שמח ושבוע טוב,

באהבה,

רונית

2 תגובות

2 תגובות לפוסט “שגעת באוויר – האנרגיה החדשה שנכנסת לכדור הארץ”

  1. אביבה פיטלבתאריך 14 ינו 2017 בשעה 5:12 pm

    שלום רונית,
    אני מתאמנת ומתפעלת וכמובן מתלהבת, יחד עם זאת מתקשה למצוא שותפים מתאימים, זאת אומרת שהקבוצה נמצאת בלמידה, השאלה העיקרית שלי אלייך, ואני חוזרת על מה שלימדת ולפי מה שהבנתי ואני מתבוננת בקבוצה, נשמות עתיקות כך נראה לי אוהבות לעשות הכל לבד, לא אוהבות לשתף, נראה לי שקשה להן לשתף, אצלי לאחר מדיטציה רב חושית, הסתבר לי שאני מסכימה לשתף, ודווקא זה קרה לי שהתחברתי לתדר של עונג כאמור, נפתחה לי הדלת השאלה איך אפשר לשכנע אחרים להיות שותפים, נראה לי שנשמה עתיקה מעדיפה לחיות בתוך המבצר שבנתה לה, אצלי זה משתחרר, זקוקה לעזרתך ולליווי שלך תודה

  2. רונית שפי וולפיןבתאריך 15 ינו 2017 בשעה 10:06 am

    אביבה, יקרה,

    תודה לך על שאלתך.

    כפי שהסברתי, במסגרת "שליחות מתגמלת" – תכנית הליווי שבה את משתתפת,
    הנטייה להסתגר ולעשות הכל לבד היא אחת החסימות הגדולות של נשמות עתיקות
    ואחת הסיבות העיקריות שלהן לחוות פער בין מה שהן רוצות להוציא לאור
    לבין היכולת שלהן לעשות את זה הלכה למעשה.
    במסגרת תכנית הליווי איתי אנשים מקבלים ממני עזרה
    ביציאה מהדפוס הזה בכלל ומשלל הדפוסים שמאפיינים נשמות עתיקות.
    כל אחד עושה את הדרך בקצב שלו ובמידה שלו.
    לכן, חשוב לפתח חמלה כלפי מידת הבחירה של אחרים להשתתף.
    אז אני מציעה לך להתמקד בתרגול בזוגות עם מי שנמצא ברמת הפתיחות והשותפות שלך
    ומי שאומר לך "כן" ולא במי שאומר לך "לא".
    וכמי שאני רואה בפורום הסגורת של משתתפי תוכניות הליווי איתי
    הרבה אנשים משתפים את התהליך שהם עושים, את ההצלחות ואת השאלות שלהם אלי.
    וגם הרבה אנשים מתאמנים זה עם זה.
    שמי לך כוונה למצוא את האנשים המתאימים לך להתאמן.
    את נפלאה ויש לך הרבה מה לתת בכלל ובתרגול בזוגות בפרט.
    זכרי שזאת זכות לתרגל איתך ולא כל אחד בשל לזכות הזאת.
    תפרגני למי שבשלך לכך.
    בנוסף, במשך הזמן תכירי יותר אנשים
    ואז יהיה להם יותר קל להפתח אליך ולרצות לתרגל איתך.
    תני לזמן גם לעשות את שלו.
    בהצלחה
    רונית

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה