ליצור שינויים מהותיים, ביומיום – כאן ועכשיו/ צעד ראשון

מאת: בשעה 1:00 pm נושאים: מאמרים

יצירת שינויים מהותיים ביומיום, כאן ועכשיו (בכל נושא, בכל מקום ובכל זמן) עלולה להיתפס כרעיון הזוי. במיוחד לעם שגדל על ברכי המסר "עוד תראה עוד תראה כמה טוב יהיה, בשנה בשנה הבאה". אינני מוצאת במילות השיר הזה מסר מנחם עבורי. נהפוך הוא. סליחה, אבל למה שלא נראה טוב עכשיו, במקום יום אחד בעתיד?! מגיע לנו לחיות טוב כאן ועכשיו, כי החיים קורים בזמן הווה. לא אתמול ולא מחר. יצירת שינויים מהותיים, פירושה – לחיות על פי המהות שלנו בכל רגע וכך לממש את עצמינו כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל מקום ובכל זמן. נשמע רציני. אלא שאם לוקחים את המשימה הרצינית הזאת בכובד ראש קשה מאוד לעמוד בה. כדי להפוך אותה מחלום למציאות, תצטרכו לצאת מהקטבים של לקיחת החיים בכובד ראש, או בקלות דעת. במקום אלה אתם מוזמנים לנהל את חייכם בגישה חדשה של רצינות קלילה ומשועשעת. לפניכם הצעד הראשון בתהליך.

משחר ילדותי לקחתי את החיים ברצינות. הבנתי שניצבת בפני הזדמנות חד פעמית להגשים את החלומות שבגללם הגעתי לכאן ורציתי לעשות הכל כדי לא לפספסה. אלא שבמשך השנים הסתבר לי, כי כדי לממש את חלומותיי עלי לגשת אליהם לא רק בגישה רצינית, אלא גם לטפח בתוכי גישה קלילה כלפיהם ולפתח שעשוע ביחס לאתגרים שבדרך להגשמתם.

ההבנה הזאת עוררה בי מוטיבציה למצוא דרכים ליצירת "רצינות קלילה ומשועשעת" בתוכי. אך ככל שניסיתי הרגשתי שאני כביכול משתילה לעצמי איבר זר בגוף. הדבר עורר בי תחושה לא נעימה, מוזרה ומלאכותית ואם זה לפעמים עזר, הרי שלא לאורך זמן.

לכן, הנחתי לעניין הרצינות הקלילה והמשועשעת וחזרתי להשקיע בתרגול המדיטציה הרב חושית שפתחתי, אשר מתמקדת בניהול משק האנרגיה במרחב האישי שלי (גוף, צ'אקרות והילה) ועיצובו בתדר הנכון לי.

הופתעתי לגלות שמתרגול לתרגול התעוררו בי שלושת התדרים האנרגטיים הכה חשובים הללו שבהם חשקתי – רצינות קלילות ושעשוע ומצאתי שבאופן טבעי אני נותנת להם ביטוי בכל תחומי חיי: פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות וכדומה.

ההתנסות הזאת לימדה אותי שרצינות קלילה ומשועשעת איננה מושגת בהומור, צחוק וכד', אלא בניהול משק האנרגיה במרחב שלי ועיצובו בתדר האנרגטי הייחודי שלי, באמצעות המדיטציה הרב חושית.

הומור וצחוק כמובן יכולים להקליל את מלאכת הזרמת האנרגיה במרחב האישי שלנו ויש להם איכויות מרפאות, אבל אם לא נלמד לנהל את משק האנרגיה במרחב שלנו ולעצבו בתדר שלנו, הרי שברגע שההומור והצחוק יחלפו, שוב נאבד את עצמנו.

התדר המקורי שלכם הוא תמיד רציני, קליל ומשועשע

מהתבוננות באין ספור הילות למדתי שכשאדם מזרים במרחב האישי שלו את האנרגיה האמיתית שלו היא יוצרת מרקם רציני, קליל ומשועשע. האנרגיה האמיתית של האדם טומנת בחובה את מהותו ומאפשרת לו לחולל שינויים מהותיים כאן ועכשיו.

אך כשהאדם מזרים במרחב שלו תדרים שאינם שלו הוא חווה כבדות, קושי ותקיעות. במצב זה יצירת שינויים מהותיים, כאן ועכשיו נראים כמעמסה קשה מנשוא.

לכן, הדרך ליצירת שינויים מהותיים כאן ועכשיו איננה כרוכה בהתמקדות ביצירת רצינות קלילה ומשועשעת, אלא בניהול משק האנרגיה במרחב האישי שלנו. התוצאה היא תפקוד זורם – חכם, מהיר ויעיל על בסיס יומי.

זאת הסיבה שבמסגרת תכנית העין השלישית אנו לומדים לעשות גם וגם: מצד אחד ליצור קלילות ושעשוע, במטרה להקל את מלאכת ניהול משק האנרגיה במרחב האישי שלנו ומצד שני, לנהל את משק האנרגיה במרחב האישי שלנו, במטרה להיות בתדר שלנו, שהוא עצמו, באופן טבעי גם רציני, גם קליל וגם משועשע.

הרצינות הקלילה והמשועשעת שלי עוברת מבחן מציאות

יום אחד, כעבור שנים של הבנת העניין, אחד מתלמידי, שהוא בדרן רציני בפני עצמו – שדרן הרדיו האגדי דורי בן זאב, זיכה אותי בסוף שיעור במשוב נדיב, כשהסביר לי כי בעיני רוחו השיעורים שלי הם ממש מופע סטנד אפ. הופתעתי לגלות שלא לקחתי את דבריו כמחמאה, אלא כמקור לדאגה,  מכיוון שרציתי להיות מורה רוחנית רצינית. בעקבות דבריו לקחתי על עצמי משימה חדשה: למתן את  הקלילות והשעשוע שלי בזמן שאני עובדת, כיאה למקצוע שלי…

אל תמתנו את הקלילות המשעשעת שלכם למען רצינות

למזלי הנסיון למתן את הרצינות הקלילה והמשועשעת שלי לא הצליח. כי פשוט לא יכולתי לשאת את עצמי כשאני כבדה. הרגשתי זרה לעצמי, מרוחקת ממני והתגעגעתי אלי נואשות. החוויה של ניתוק מעצמי התרחשה מכיוון שזנחתי את התדר שלי.

קלילות ושעשוע אינם קישוט אנרגטי או תוספת מתוקה לחוויה מרה שנקראת "חיים", אלא תוצאה של ניהול תקין של משק האנרגיה במרחב האישי שלנו, המוביל לחיבור מהותי אל עצמינו ומקבל ביטוי גשמי יומיומי להוויה שהננו, בכל תחומי החיים במקביל, כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל מקום ובכל זמן.

כשלמדתי את שיעור הזה על בשרי בפעם השנייה, החלטתי שבמקום להדחיק את הרצינות הקלילה והמשועשעת שיצרתי בתוכי במשך שנים, אני בוחרת להמשיך לפתח ולטפח אותה תמיד. כי כך אני מתחברת לעצמי והתוצאה היא שהחיים שלי זורמים. לא שאין אתגרים. אבל אפשר להתמודד איתם ברצינות קלילה ומשעשעת.  גישה זאת היא המאפשרת לי לחולל שינויים מהירים, חכמים ומהותיים כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל מקום ובכל זמן.

זאת אומרת שאם אתם רוצים לחולל שינויים מהותיים כאן ועכשיו, עליכם ללמוד לנהל את משק האנרגיה במרחב האישי שלכם (גוף, צ'אקרות והילה), לעצבו בתדר הנכון לכם ולתת לתדר הזה ביטוי טבעי בכל תחומי חייכם. כשהאנרגיה שלכם זורמת, אתם חווים רצינות קלילה ומשועשעת. אתם זורמים והחיים שלכם זורמים. כך אתם מחוללים שינויים מהותיים כאן ועכשיו. כלומר, בכל רגע שאתם חיים!

רצינות קלילה ומשועשעת איננה תכונת אופי מולדת, אלא תדר אנרגטי נרכש – לצאת מהקטבים

חשוב להדגיש כי רצינות קלילה ומשועשעת הינה תדר אנרגטי שיש לטפח ולפתח ולא תכונת אופי מולדת. בעזרת לימוד ותרגול כל אחד יכול. מי שנולדו עם נטייה לברוח להומור על חשבון רצינות יוכלו ללמוד שבמקום לברוח אפשר להתחבר לעצמם וכך לחוות גם קלילות וגם רצינות, ומי שנולדו עם נטייה להיות כבדים, מתוך אמונה שכך יוכלו להגיע ל"תוצאות רציניות" ילמדו שיש גם דרך אחרת.

שתי הנטיות הללו הן קוטביות ואינן מאפשרות לגלות, לרפא ולממש את עצמנו. אבל חיבור מדויק לעצמינו מוליד רצינות קלילה ומשועשעת.

קחו מנהיגות אישית ולימדו לנהל את משק האנרגיה במרחב האישי שלכם

אתם מוזמנים ללמוד את רזי הזרמת האנרגיה במרחב האישי שלכם, במסגרת קורס מדיטציה רב חושית, שפיתחתי. תלמידי, צוות המורות ואנוכי מתרגלים את המדיטציה הרב חושית על בסיס יומי והיא מהווה כלי מרכזי ביצירת שינויים מהותיים ביומיום, כאן ועכשיו וכלי חיוני למנהיגות אישית.

אתם לא לבד – אני שמחה להזמין אתכם לקבל ליווי אישי בשיטת העין השלישית,
שמטרתו היא לעזור לכם לחולל שינויים מהותיים ביומיום, כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל מקום ובכל זמן

אם מבעבעת בקרבכם כמיהה אמיתית לחולל שינוי משמעותי בחייכם, בתחומים הבוערים לכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ולקבל ליווי אישי מדוייק, שלם ומעמיק, שכולל אבחון, ייעוץ, טיפול ואימון באמצעות קריאת הילות והילינג רב חושיים.

קבלו ממני ייעוץ חינמי לקראת השתתפותכם בתכנית העין השלישית

במידה ויש לכם  רצון, זמן ומוכנות להשקיע את הנדרש, בכדי לחולל שינויים משמעותיים בחייכם, בעזרת שיטת העין השלישית, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו לייעוץ ראשוני חינמי ואחת מאתנו תשמח לשוב אליכם בהקדם ולהעניק לכם שיחת ברור ואבחון ראשוני, שתקבע האם מתאים לתאם לכם ייעוץ חינמי איתי, במטרה לקבל אתכם לתכנית העין השלישית.

לייעוץ החינמי בבקשה ללחוץ כאן עכשיו

אשמח לשמוע את תגובתכם על המאמר – שאלות, תובנות וכדומה, בתגובה כאן למטה.

בברכת קלילות ושעשוע,

רונית

רונית שפי וולפין, מורה רוחנית,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 תגובות

4 תגובות לפוסט “ליצור שינויים מהותיים, ביומיום – כאן ועכשיו/ צעד ראשון”

  1. שושבתאריך 07 אוק 2014 בשעה 3:02 am

    תודה רונית. מסר מתוק, פשוט וקליל שעזר לי לרצות לדייק במדיטציה כדי להתחבר לעצמי שוב ושוב ולזכור שיש דרך אחרת לצאת מהקטבים. תודה וחג סוכות שמח.

  2. לוניבתאריך 18 אוק 2014 בשעה 12:38 pm

    שלום רונית, תודה על המאמר!
    עזרת לי להסתכל על שעשוע בצורה אחרת.
    להתחבר בצורה יותר עמוקה וכוללני לעצמי

    ותודה ושנה טובה,
    לוני 🙂

  3. לוניבתאריך 18 אוק 2014 בשעה 12:51 pm

    השלמה – להסתכל על קלילות ושעשוע בצורה רחבה ועמוקה יותר, שהיתה חסרה לי.
    צעד זה בעצמו עוזר לי לנהל את האנרגיה שלי בצורה חיובית ועמוקה יותר.
    עוד 🙂

  4. רונית שפי וולפיןבתאריך 19 אוק 2014 בשעה 7:01 pm

    לוני יקרה,

    מרגש אותי לדעת שאת ממשיכה ללמוד ולצמוח

    ולגלות עוד ועוד אפשרויות

    בהצלחה

    וחיבוק

    רונית

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה