פתרון אחד פשוט לכל בעיה – להתחבר לעצמך

מאת: בשעה 6:13 am נושאים: מאמרים

מה אם היה קסם אחד, שהשימוש בו יכול לפתור לכם כל בעיה שיש לכם בכל תחום בחיים (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות וכדומה)? האם הייתם רוצים לגלות אותו או שהייתם מעדיפים להמשיך לצרוך עוד ועוד פתרונות ספציפיים, לכל אחת ואחת מהבעיות שלכם?

…"הציבור אוהב פתרונות ספציפיים לבעיות שלו"… כך אומרים אנשי שיווק, מכירות ומדיה. לטענתם, אם תוכלו למצוא פתרון ספציפי לבעיה ספציפית תוכלו להתעשר.

למשל, אם תמצאו בעיה אולטימטיבית לנשירת שיער, סרטן, השמנה, דימוי עצמי נמוך, קשיי קשב וריכוז וכדומה, תוכלו למכור את הפתרון לאותה הבעיה לקהל יעד מוגדר, שמחפש פתרון ממוקד לקושי הנקודתי שיש להם.

אלא שאף פעם אין לנו באמת רק בעיה אחת. "צרות באות בצרורות", כך אומרים ולא סתם. כי האמת היא שכל בעיה שיש לנו עלולה להשפיע על שאר תחומי החיים, בו זמנית ליצר בהם גם בעיה (גלויה או סמויה).

לכן, אם אנו רוצים לממש את עצמינו בכל תחומי החיים במקביל (ולא בתחום אחד על חשבון תחום אחר), עלינו למצוא פתרון אחד פשוט שיספק מענה לכל הבעיות שלנו, בכל התחומים בו זמנית.

כי מתחת לכל בעיה שאנחנו פותרים מחכה עוד בעיה. וזה אין סופי. כך שניסיון לפתור את כל הבעיות שלנו לפי סדר הופעתן (במיוחד אם אין לנו רק בעיה בכל רגע נתון, אלא אוסף בעיות בכל עת)  הוא ניסיון סיזיפי.

מכיוון שהוא גורם לנו בסופו של דבר להרגיש מותשים וחסרי תקווה שיום אחד באמת נגיע אל המנוחה והנחלה.

פתרון אחד לכל הבעיות. יש דבר כזה! לתכנית הרדיו שבה התארחתי אתמול היה קשה לתת לי לחשוף אותו למרות שמדובר ברדיו רוחני כביכול.

מזל שאני יכולה לכתוב על כך ביומני האישי, העונה לשם "יומנה של קוסמת" ולשתף, אתכם כאן בקטע מתוכו.

דמיינו בבקשה בעיני רוחכם אישה שסובלת מחוסר סיפוק בעבודה. היא חוזרת  הביתה במצב רוח ירוד, היוצר חלושס גופני,  דכדוך רגשי ואיבוד עניין במין.

מצבה הירוד מוביל להעדר אינטימיות עם בן זוגה ובונה בהדרגה חומת ריחוק ביניהם. הריחוק יוצר אווירת קרירות בבית, שגורם לנתק בתקשורת עם הילדה, אשר זקוקה, לחום, אהבה ותמיכה.

כתוצאה מכך הילדה חווה בטחון עצמי נמוך, שגורם לירידה בהישגיה בלימודים. ציוניה הנמוכים במבחנים גורמים להתכווצות הדימוי העצמי שלה ולפתע מתלמידה טובה היא מגלה סימנים של הפרעות קשב וריכוז.

האם הדואגת רצה לבית הספר לשיחות על מצב הילדה. שם יציעו לה לקחת את הילדה לאבחון בעיות קשב וריכוז. זה יהיה כמובן על חשבון השקעה בקריירה של האם. עכשיו  היא עוד יותר לא מסופקת בעבודה וחוזר חלילה.

היא תקועה במעגל סגור והיא אפילו לא יודעת את זה. הפתרון – טיפול מהותי שישפיע לטובה על כל תחומי חייה בו זמנית. אבל היא תפנה לאבחון לילדה, כי זאת בעינה הבעיה הבוערת שלה.

כשמדובר בילדים, הורים לא חוסכים. לכן, אותה אישה מתוסכלת תהיה מוכנה לשלם כל סכום עבור מי שמציע טיפול אולטימטיבי בקשיי קשב וריכוז. אבל את הבעיה האמתית היא לא תפתור. לא עצוב?

אתם ואני יודעים שקשיי הקשב וריכוז אצל הילדה איננה הבעיה האמתית שלה, אלא רק אחד מהסימפטום. זאת הסיבה שלמעלה מ90% מבעיות הקשב והריכוז של ילדים, אשר הוריהם פנו איתם לטיפול אצלי נפתרו לא על ידי התמקדות בילד, אלא בהורים.

הפלא ופלא – הילדים חזרו לתפקוד רגיל ואף הצטיינו בלימודים. מדהים, לא?!

כל הבעיות נובעות מאותו מקור ולכן לכולם אותו פתרון

אינני טוענת שכל בעיות הקשב והריכוז נגרמות מחוסר סיפוק של אימהות בעבודה. אבל אני רוצה לגלות לכם שכל הבעיות שלכם קשורות זו בזו ונובעות מאותו מקור, בדומה לענפי העץ, אשר כולם יוצאים מאותו הגזע.

כשתמצאו את מקור לכל הבעיות תבריאו את כל הענפים (התחומים) ולא רק ענף אחד. עקרון זה הוא אחד מהיסודות שלעליהם מבוססת שיטת העין השלישית שפתחתי.

אלא שבימינו, אם יש לכם פתרון אחד לכל הבעיות, אתם עלולים לעורר את חשדו של הציבור. אבל אם יש לכם פתרון אחד לבעיה אחת זה ישמע להם אמין. לא עצוב?! האם אתם מוכנים להכיר פתרון אחד נגד כל הצרות, או שאתם מעדיפים להמשיך לצרוך עוד ועוד פתרונות ספציפיים לעוד ועוד בעיות ספציפיות?

פתרון אחד לכל הבעיות – המדיה לא מתה על זה (בלשון המעטה)

אתמול הגעתי להשתתף בתכנית רדיו כשבפי הבשורה הזאת והצגתי אותה במילים הבאות: …"היום אדבר על העקרונות ליצירת שינויים מהותיים בכל תחומי החיים, כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל מקום ובכל זמן".

מנהל הרדיו ביקש ממני לרדת מהרעיון הזה בטענה שהוא רחב, גדול ומופשט מידי. במקום זה הוא הציע שאבחר בעיה אחת קטנה שמעסיקה את הציבור ואשר אותה הציבור רוצה לפתור ונדבר עליה, כי זה יותר "שיווקי", "תקשורתי" ו"נוגע באנשים".

…"אדוני, יש לי כאן הרבה יותר מפתרון קטן אחד, לבעיה אחת קטנה, יש לי כאן פתרון אחד לכל הצרות, בכל התחומים". זה מה שאני מנסה לומר לו. אבל הוא נחוש בדעתו טוען בפני שהוא מבין איך עושים רדיו. צודק.

אני, אין לי מושג ברדיו, אבל יש לי מושג בפתרון כל הצרות שלי. זה גם מה שאני חולקת עם תלמידיי במשך כל שנות עבודתי כמורה רוחנית (מאז שנת 1988), ואני מוקסמת מכך שזה עובד פעם אחר פעם, בצורה מופלאה ומזכיר לי ולהם כי "מה שלא יהיה פשוט, פשוט לא יהיה".

מה המדיה מוכרת לנו ועד כמה זה באמת עוזר?

המדיה אוהבת להציג לנו את החיים בצורה מסובכת, קשה, ובלתי אפשרית לעיכול, ואז גם מציעה לנו אין סוף פתרונות נקודתיים לאין סוף בעיות ממוקדות. זה שיווקי. בהחלט. כי מה לא נעשה בשביל לפתור את הבעיה הקטנה והבוערת הזאת שלנו?!

במיוחד כשהפתרון שלה מבטיח לנו חיי אושר ועושר בצורת …כשתרזי …כשתתחתני….כשתפתחי עסק…אז חייך יהיו מושלמים. אז אם יש אדם שיש לו פתרון ספציפי לבעיה הספציפית שלכם והוא מקדיש לה תכנית רדיו, לא תקשיבו לו?!

הקוסמת והקסם – מי יוקסם ומי יקסום קסמים?

הקריירה שלי כמורה רוחנית התפתחה בעיקר באמצעות פרסום מפה לאוזן ולא על ידי חשיפה במדיה הרחבה. כי מה אני יכולה להגיד ברדיו, בטלוויזיה ובעיתונים שיהיה ספציפי – שגיליתי תרופה לסרטן, לנשירת שיער, להגדלת חזה ללא ניתוח, למציאת אהבה ב48 שעות, להתעשרות בלחיצת כפתור?!

לא, אין לי פתרונות ספציפיים. יש לי פתרון אחד עבור כל הצרות הספציפיות, שאי פעם תתקלו בהם. השימוש בו מתאים לבעיות בכל תחומי החיים בכל נושא, בכל מקום ובכל זמן (קריירה, פרנסה, יחסים, בריאות, מודעות ועוד), אבל מי במידיה יאמין לי?!

תודה לאל, אנשים מגיעים אלי מכל רחבי הארץ והעולם, כי הם רואים ושומעים מיקיריהם על קוסמת שעוזרה לאנשים לחולל שינויים מהותיים ביומיום, בכל תחומי החיים, כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל מקום ובכל זמן.

אנשים פונים אלי עם בעיות בכל תחומי החיים, כגון, קריירה, פרנסה, יחסים, בריאות, מודעות, פוריות, חינוך, וכל מה שאפשר לחשוב עליו. השיטה שפתחתי עוזרת לבעיות בכל תחומים. פתרון אחד לכל הצרות.  פתרון מהותי.

למשל, יש את הזכות לעזור לאומנים צעירים לבנות קריירה בתחומם ולפרוץ לתודעת הציבור, לאומנים ותיקים להתקמבק, לנשים להיכנס להריון לאחר ששום טיפול פוריות לא עזר להן, להפוך עסקים מדשדשים למשגשגים, למבקשים לגלות את שליחותם ללכת אחרי ליבם ולהיות מתוגלים על כך, לכמהים לזוגיות למצוא את בכיי ליבם, להחלים ממחלות קשות, למעופפים לנחות ועוד.

תודה לאל אני זוכה לראות ניסים מתחוללים מול עיניי בכל יום. הקליניקה והקורסים שלי מלאים תמיד, תודה לאל, ללא חשיפה במדיה. כי תמיד היו לי סיפורי הצלחה מהלכים – הלקוחות שלי. אבל עכשיו ברצוני לחשוף את הסוד שלי להמונים, לא רק למי שבמקרה שמע מפה לאוזן.

כי אינני רוצה לקחת את הסוד שלי איתי לקבר. אבל אני תוהה – מי יאמין לי שיש לי פתרון קסום אחד לכל הצרות?!

בדרך מהרדיו בכיתי, בבוקר כתבתי ביומן…

בדרך מהרדיו הביתה בכיתי. לא הבנתי למה. אבל נתתי לדמעות לזלוג. הבוקר התעוררתי מוקדם מהרגיל ומצאתי את עצמי כותבת ביומני הפרטי, אותו אני מכנה "יומנה של קוסמת", על התופעה העצובה הזאת בה נתקלתי אתמול.

האם זה אומר שכדי שאנשים יוכלו לקבל את מה שיש לי לתת במסגרת שליחותי במקצועית עלי להציע פתרונות ספציפיים לבעיות ספציפיות?

התשובה היא – ברור שלא! אני ממשיכה לדבור בתפיסה שלי, כי היא עובדת וההוכחות לכך הן לא רק אני אלא גם אלפי תלמידי בארץ ובעולם.

לאחר שסיימתי להעלות על הכתב את מה שישב לי על הלב החלטתי ולהפוך את הקטע הזה ביומני למאמר בבלוג שלי. כי מאמינה שאם אתם עוקבים אחר המסרים שלי, מן הראוי שתכירו הצצה ל"מאחורי הקלעים" של יצירתם.

אם דבריי כאן נוגעים בכם אני מזמינה אתכם ללמוד את העיקרון הקסום הזה שפתחתי שאומר שיש פתרון אחד לכל הצרות – להתחבר לעצמך.

את זה תוכלו לעשות באמצעות  שיעורי Pele Life Dance – אומנות הצמיחה הטבעית | הסודות להתחדשות, שמחה והרמוניה בחיים | כלים קסומים ליומיום | בשידור חי בזום.

מדובר שיעורים קבועים, אחת לשבוע לכל הרמות (מתחילים, מנוסים ומתקדמים) בשידור חי בזום. ניתן להצטרף אחת לשלושה חודשים, בתחילת כל סמסטר חדש (סתיו, חורף, אביב וקיץ).

שמחה לבשר על פתיחת ההרשמה המוקדמת לסמסטר קיץ 2021. לפרטים נוספים ושיחת התאמה – בבקשה לפנות אלי בהודעת וואטסאפ למס' הטל' 3892046 – 052 ואשוב אליכם בהקדם האפשרי.

אהבתם? אשמח לדעת על כך ב"לייק", תגובה ושיתוף כאן למטה.

תודה ויום קסום

רונית

28 תגובות

28 תגובות לפוסט “פתרון אחד פשוט לכל בעיה – להתחבר לעצמך”

  1. הלןבתאריך 28 אוק 2014 בשעה 8:37 am

    אני מאמינה שיש פיתרון אחד לכול הבעות. אני אישית היתי רוצה סןף סוף ליצור זוגיות מאושרת.אשמח לדעת איך

  2. hadasבתאריך 28 אוק 2014 בשעה 8:41 am

    כן, אני מאמינה שיש פתרון אחד להכל.. שעלינו לרדת אל תת הקרקע והושורשים ומשם למצוא פתרון
    מאמינה ופועלת ועושה ומשנה ומשתמשת בכלים שונים ועכשיו נמצאת בחשיכה מבחינת הפרנסה שממש מעוורת את עיני ומקשה מאוד
    אז מבחינתי, זה הנושא: איך להתפרנס דרל הייעוד שלי?

    תודה

  3. שירליבתאריך 28 אוק 2014 בשעה 8:54 am

    רונית יקרה. בעיקר בעקבות השיחה איתך אני מאמינה שאכן זה כך. ומחכה בקוצר רוח לשמוע את אותו פתרון. אצלי הביטוי החיצוני הוא בתחום הפרנסה שכמובן משפיע על שאר תחומי החיים. אז מוזמנת להאיר את עינינו

  4. חגית עמיתיבתאריך 28 אוק 2014 בשעה 9:15 am

    רונית שלום לך
    את אמיצה ונהדרת . אני מאמינה וכמו יודעת בלב שלם שיש פתרון אחד להכול רק שמורגש לי מסך שעדיין מונע ממני הגישה אליו. להבנתי את נוגעת בזה ורואה היטב. אני שמחה בשבילך ממש ואשמח עוד יותר אם תחלקי אותו . אצלי זה זמן שכול התחומים לא באיזון ובעיקר תחום האהבה והחיבור שלהרגשתי משפיע על הכול. מאחלת טוב ומייחלת לטוב .
    חיבוק על האומץ השיתוף והיכולות שלך.
    תודה
    חגית

  5. ayalaבתאריך 28 אוק 2014 בשעה 9:15 am

    אני בהחלט מאמינה שדרך ההתנהלות שלנו משפיעה על כל תחומי החיים וזהו הסוד לפתרון "כל" הבעיות שלנו והיחס שלנו אליהם .אולם יתכן למרות שכיום עם כל הרעיונות והשיטות החדשניות אנשים יותר פתוחים לשמוע ולהתנסות ,אבל האוזן תופסת באופן שיווקי את הכאב הנקודתי והעכשיווי ויתכן שניתן להנחיל את אותו הרעיון והשיטה באופן שתסבר את האוזן ההמוני ,וכך לזרוע את הזרעים הנכונים.
    כי אפילו עם רק נסתכל על שני התגובות העליונות תמיד יש משהו דחוף עכשיו!!!!!!!!!! שהוא הכי כואב כעת ואז אנחנו לא פנוים מנטלית לשמוע על כל תחומיי החיים וגם רגשית קשה לנו לחשוב על עבודת עומק .מה גם שלא לכל אחד זה מתאים.וזה בסדר.
    אז אולי יכול ליהיות שרק שינוי בנוסח יעשה את העבודה???? כמו הדרך הבטוחה לפתרון בעיות קשב וריכוז ותוך כדי תגלה שזה פותר לך בעיות נוספות בלה בלה בלה….?
    אני כמובן לא מתימרת לתת לך רעיונות אך כתלמידה שלך שניהנת מהתכנים ויוצרת שינויים ופתרונות קסם ומאד מודה על הדרך ,רק מניחה כאן את הרעיון מנקודת מבטי.
    תודה

  6. ברכה גולדבתאריך 28 אוק 2014 בשעה 9:39 am

    היי רונית אשמח לגלות את הפיתרון.התשתפי אותי?מעניין לדעת……

  7. ברכה גולדבתאריך 28 אוק 2014 בשעה 9:40 am

    מעניין לדעת. התגלי לי?

  8. איריסבתאריך 28 אוק 2014 בשעה 9:52 am

    קוסמת יקרה מאד.
    איזה כיף לקבל כל פעם קסם מיומנך..
    והפעם הקסם הנוכחי חיבר אותי לתדר של קסמים והגשמת חלומות.
    כל כך התעצבתי לקרוא את הדוגמא שסיפרת על השתלשלות של התמקדות בתחום לא מסופק במקום לראות את התמונה הרחבה. כהורים אנחנו מוכנים ל"הוריד את הירח והכוכבים" עבור ילדינו או עבור דברים חשובים אחרים בחיינו-איזו עגמת נפש אם משקיעים כל הרבה בדבר שלא באמת מביא מזור לחיינו והופך אותם לקסומים. אלא משאיר אותנו בחוויה, והתנהלות שכל פעם עלינו לכבות שריפה בוערת אחרת ומן הסתם כשאנחנו לא מטפלים במהות של הדבר יהיו עוד ועוד בעירות.
    בוחרת להתמקד בקסם שהופך את כל חיי לקסומים,מלהיבים,נינוחים וענוותיים
    ללמוד אותו,לבחור בו כל פעם מחדש ולהתאמן..
    יום קסום

  9. אוריתבתאריך 28 אוק 2014 בשעה 12:24 pm

    הי רונית יקרה מאוד מאוד
    הקסמת אותי בקסמיך לאורך הרבה זמן, והקסמת אותי היום אולי עוד יותר כשחשפת את התחושות שאת חווה מאחורי הקלעים. איכשהו לגלות שאפילו לקוסמת "מדופלת":) יורדות דמעות של עצב לפעמים גרם לי לניפוץ אשליה מוטעת . אז נגעת ללבי ושולחת לך חיבוק מהלב.
    אני יכולה לשתף אותך שהבעיה הכמעט יחידה שהצליחה להניע אותי לפעולה, ולחפש לה פתרון, זה כהתעורר קושי גדול אצל אחד מילדי. לצערי אני מודה שיכולתי להמשיך לחיות בתרדמה עמוקה, ולא להיות מודעת לזה שזה מה שאני עושהבכלל..
    לכן אם את שואלת אותי, הנושא הכי הכי זו הדרך המופלאה שלך כאמא ליונתן הקוסם:) אם תלמדי את זה הורים נוספים, בטוח יהיו קצת פחות בעיות ויותר חיים קסומים מרגשים אפילו שהם מלאי אתגרים..
    על כל פנים, שתדעי שלי את כבר עוזרת המון עם הרבה קלילות וקסם
    ולשאלתך -ברור שאני מאמינה! 🙂
    ואשמח להמשיך להקשיב למסרים שלך
    ושוב תודה
    אורית

  10. סמדרבתאריך 28 אוק 2014 בשעה 2:35 pm

    אשמח לשמוע את תשובתך.
    תודה

  11. חוהבתאריך 28 אוק 2014 בשעה 3:47 pm

    רונית יקרה,
    א מ ת, חשבתי שעל שאלת מיליון הדולר אקרא במאמר הנ"ל,
    אז…..התאכזבתי, כן!!
    בוודאי שקיים פתרון א ח ד לכל !!
    מאמינה ובטוחה !
    אך מהו ?!
    ת ו ד ה !!

  12. Noamבתאריך 28 אוק 2014 בשעה 11:37 pm

    רונית יקרה,

    כמו שבודאי את יודעת, לא כולנו בשלים לקבלת את הפתרון שלך בשלב זה של התפתחותינו האישית והרוחנית. העזרה שלך מגיעה ומהדהדת בעולם והאל הטוב מזמן לפתח דלתך את מי שמוכן לשמוע את דברייך. המשיכי בפועלך בהנאה ובענווה ודברים יבואו על מקומם בשלום בעתם. ערוצי תקשורת רבים נוספים נרקמים בכל רגע ויאפשרו להעביר את מסרייך בבוא היום. את צרכה להיות גאה על השגייך עד עתה, ותלמידייך ימשיכו את דרכך ועבודתך.

    חזקי ואמצי,

    נעם

  13. esterבתאריך 29 אוק 2014 בשעה 5:16 am

    אשמח לשמוע את ש פיתרון

  14. ורדבתאריך 29 אוק 2014 בשעה 7:57 am

    בס"ד,
    שלום רונית,
    כן, אני מאמינה שיש פתרון אחד שהוא השורש לכל הבעיות,
    אבל נראה לי שיש "שער כניסה" אחר בהתאם לבעיה.
    ז"א שאם את פותרת בעיה בזוגיות, יש לך שאלות חקירה קצת שונות, מאשר בבעית קשב וריכוז אצל הבן.
    וזה מה שברדיו הוא התכוון.
    היום תלמדי על בעית קשב וריכוז, ותתני את הפתרון שלך,
    מחר תלמדי על בעית זוגיות, ותתני את אותו הפתרון,
    ומחרתיים תגלי לנו איך לרפא מחלה זו או אחרת, שוב בעזרת אותו הפתרון.
    הפתיחה השונה נועדה רק ללכוד את תשומת הלב של המתעניינים,
    כל פעם קבוצה אחרת.
    ולמדריך החינמי –
    המדריך יהיה אחד ובו הפתרון שלך.
    לגבי השיווק שלו – צריך לכל בעיה דף נחיתה אחר.
    מיד בפרק הראשון של המדריך את צריכה לכתוב משפט כמו:
    לא חשוב למה הגעת לכאן, בין אם יש לך בעיה בבריאות, בזוגיות, בפרנסה, בהגשמה… כאן תמצא/י את הפתרון המותאם לבעיה שלך. כי כאן נלמד איך להגיע לשורש, וכתוצאה מכך גם יפתרו באופן טבעי גם בעיות נוספות.
    אשמח לקבל את המדריך כשהוא יצא <3
    (אני כבר בתפוצה שלך).

  15. תמרבתאריך 29 אוק 2014 בשעה 3:52 pm

    למדתי ממך עקרון קסם ששינה את הגישה האנרגתית שלי לכל אתגר שהחיים מציבים בפני.

    החיים הם לא בעיה שצריך לפתור אלא חלום שאפשר להגשים.
    ראיתי הלכה למעשה כיצד המציאות הזו עזרה לא רק לשנות מקצה לקצה מצב, אתגר או בעיה קשה אלא הבונוס הנוסף בזה הגיע בצורה של הגשמת חלום.

    אני מדברת כמובן על אחת התלמידות בקורס, אני לא אכנס לפרטים כדי לשמור על הפרטיות שלה, אני שמעתי והייתי עדה לתהליך מדהים שעברה. בדיוק שלווית אותה להגשים חלום חיים, הופיע בחייה אתגר נורא, קשה מנשוא. היא אמרה לך שאין לה פנאי להגשים את החלום הזה עכשיו, וכל כולה עליה להתמקד בפתרון נקודתי של הבעיה הגדולה שלהאת בקשת ממנה דוקא להתמקד בהגשמת החלום שלה. כלמר לעשות הפוך ממה שההגיון אומר. היא עשתה את זה ומצאה דרך לקבל עזרה מבחוץ, היא פעלה להגשמת החלום וקרה לה נס – האתגר הגדול שלה נפתר.

    היא התמסרה לאמת הזו כי לא הייתה לה אפשרות טובה מזאת.

    כשיש לנו אפשרת "להתווכח" עם ההדרכה האלהית סימן שהמצב שלנו לא כל כך גרוע.

    אבל מדוע אנחנו צריכים להגיע למצב של חוסר ברירה כדי לדעת שהאפשרות הכי טובה והיחידה שלנו היא להתמקד בהגשמת החלומות ולא בפתרון בעיות?

    אני מגשימה את החלום שלי בזכותך ובזכות העקרון שלמדת אותי, בזכות הבורא, והמוכנות שלי להקשיב לו, לחלום האמיתי שלי לצמוח מתוך שפע רוחני אישי ומקצועי, כלמר לא להיות במצב של חוסר אונים וחוסר ברירה כדי להתחיל ולצמוח, אלא לחיות בתודעה של הגשמת חלומות ביום יום.

  16. רונית שפי וולפיןבתאריך 30 אוק 2014 בשעה 6:04 am

    הלן יקרה,

    תודה שפתחת את ליבך ושתפת אותי

    חושבת עליך ומקווה שאצוץ עם מענה שיעזור לך

    יום קסום,

    רונית

  17. רונית שפי וולפיןבתאריך 30 אוק 2014 בשעה 6:05 am

    הדס יקרה,

    רגשת אותי בהבנה העמוקה שלך.

    כפי שאמרתי להן, כאן מעליך,

    נגשתי למחולל הקסמים שלי

    למצוא מענה אחד עבור כולם

    ומקוה שהוא יעזור גם לך

    באהבה

    רונית

  18. רונית שפי וולפיןבתאריך 30 אוק 2014 בשעה 6:11 am

    שירלי יקרה,

    תודה על שיחתנו החשובה.

    ומשמח אותי לראות שאת מבחינה בין הפנים לחוץ ובקשר בינהם.

    תודה על תגובתך

    חיבוק

    רונית

  19. פלורינועהבתאריך 30 אוק 2014 בשעה 7:56 pm

    הי רונית קוסמת יקרה,

    אני מאמינה שיש פתרון אחד לכל הבעיות ונראה לי שהוא טמון בתוכנו רק שאנו לא מודעים לו.
    אשמח אם תשתפי אותנו בפתרון המיוחל. המון אור ואהבה.
    פלורינועה.

  20. שושבתאריך 01 נוב 2014 בשעה 8:04 am

    היי רונית יקרה…ודאי שאני מאמינה…ממך למדתי על כך שלקסמים צריך לתת זמן להדהד…וכיום הכל כזה אנסטנט כולם מחפשים פיתרון מהיר כמו ג'אנקפוד..וכ"ו…ואותו בחור ברדיו אכן מבין ברדיו אבל מי יעזור לו להיות חדור אמונה ביכולתו להיות קוסם???? סתם מנחשת שהבכי שלך נבע מנהר של עצב , כעס ועד שהגעת הביתה זה עבר לים של אהבה ןאכפתיות…דרכן של קוסמות…והנושא שאני הייתי רוצה לקבל מסרים ממך הוא על "איך למקסם ולהגדיל את היכולות שלי כדי שאמשיך להגשים את החלומות האמיתיים שלי בקסם ובעונג כי הבנתי שזה הטבע האמיתי שלי ואני רוצה ללמוד איך …….באהבה וחיבוק ענק.

  21. אבישגבתאריך 03 נוב 2014 בשעה 6:02 pm

    קוסמת קסומה,
    הרי תכנית רדיו שולית לא תרפה את ידיך…
    גם אני מאמינה שיש פתרון אחד לכל בעיה.
    אני יודעת שהסיבה נעוצה בתוכי
    ואשמח אם תלמדי אותי איך לשחרר את הכבלים האחרונים
    (כי הרבה מהם כבר שיחררתי)
    שעדיין מחזיקים אותי לפני שאמריא.
    ואם תרצי לפרוט את הבעיות ל"קטנות" כדי לדבר עליהן ברדיו
    אז יש פרנסה וקריירה,
    יש הגשמת מטרות (יחד עם הפרנסה )
    וקשר עם הילדים (למי שכרב זכה בילדים)- כי עם כל אחד מהם (אצלי זה עם כל אחת מהן)
    הקשר שונה ומורכב בדרך אחרת,
    יש הידוק הזוגיות וצמיחה בתוכה (למי שמצא זוגיות )…
    אני שמחה תמיד לקרוא את מה שאת כותבת
    ומייחלת לעוד!

  22. סיגלבתאריך 08 נוב 2014 בשעה 11:41 pm

    קוסמים וקסמים תמיד סיקרנו אותי
    גם סיפורים וסרטים על ה שאמאניות והיודעות כל של שבטים בהסטוריה של הארץ והעולם.
    לתחושתי,הידע קיים וכנראה ממשיך לעבור. הוא אוניברסלי ומגיע למי שנכון שיעביר אותו ויעבוד איתו. לא לאף אחד אחר.
    אם יש כזה קסם שבעזרתו ניתן יהיה לסייע ולפתור את הכל ,זה יהיה מופלא ונהדר.
    כן. ארצה ללמוד לעבוד איתו.
    יע אז
    קוראת על קסמים יומנים וקוסמת אחת מקסימה ביותר.

    שבוע מופלא וטוב.

  23. דורי בן זאבבתאריך 12 נוב 2014 בשעה 11:24 am

    להפיח תקווה זה קסם
    דיברי חוכמה זה קסם
    להיות קוסם היום זה משיב נפש
    ודבריך מעודדים לאורך כל הדרך
    מקסים בפשטותו ובהברקתו

    דורי

  24. יאירבתאריך 13 נוב 2014 בשעה 9:35 am

    אני מאמין מאוד שיש פתרון אחד לכל הבעיות,
    כמו שמגרגיר זרע אחד יכול לצמוח יער שלם!
    אשמח מאוד לשמוע על כך ולעשות בו שימוש.
    ומי שחושב אחרת שימשיך בדרכו (זבשו).
    תודה ושיהיו לך חיים מקסימים!

  25. רונית שפי וולפיןבתאריך 20 דצמ 2014 בשעה 2:53 pm

    !!!!

  26. רונית שפי וולפיןבתאריך 17 מרץ 2015 בשעה 6:49 pm

    תודה יאיר!

  27. ורדבתאריך 10 אפר 2015 בשעה 8:40 pm

    גם אני חושבת שיש פיתרון אחד לכל הבעיות, ואשמח לדעת מהו כמובן, אבל בקשר לבעיה שלך (למצוא בעיה אחת קטנה כדי לרצות את מגיש התוכנית), לדעתי כדאי להציג את כלל הבעיות כ"תקיעות בחיים" או "חסימות". בסופו של דבר כל הבעיות שיש לנו בחיים (ולא חשוב מה וכמה הן) גורמות לנו להיות "תקועים", כך שאם מציגים את הבעיות תחת השם הכללי "תקיעות" למעשה כל בעיה ספציפית, וכל הבעיות גם יחד נופלות תחת הקטגוריה, גם אם האדם עצמו לא היה מנסח את זה ככה. בהצלחה רבה!

  28. רונית שפי וולפיןבתאריך 13 אפר 2015 בשעה 11:27 am

    ורד יקרה,

    תוד על המשוב הכה משמעותי

    אכנה את הצעתך "גאוניסטית" ואאמץ אותה.

    המון תודה שאכפת לך ושעצרת לרגע להקדיש לכתביבת משוב

    חיבוק

    רונית

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה