פיקוד הרוח מגייס אנשים רגישים למבצע כיפת זהב

מאת: בשעה 10:35 pm נושאים: מאמרים

כשהתותחים יורים אנשי הרוח לא שותקים, אלא מתעוררים. כל מטח מבעיר בהם צורך לעשות משהו למען שינוי המצב. כך הם מתמירים את הפחד, הייאוש וחוסר האונים משיתוק לתקווה, צמיחה ושלום פנימי ועולמי. מבצע כיפת זהב לא נועד לשלוח עוד אור ואהבה (שיבלע בתוך החושך), אלא לגייס אנשים שמוכנים להיות בעצמם אור ואהבה. ממש כמו נר קטן, שמאיר בנוכחותו סביבה חשוכה. מדובר בהשקעה יומיומית בעצמכם, שמביאה ברכה לעולם בעצם נוכחותכם ולא בעצם השלכת האנרגיה שלכם על אחרים או שליחתה אליהם. זאת מנת חלקן של הנשמות העתיקות (אנשים, רגישים, אכפתיים ושוחרי חופש) בשעות קשות אלה: לעבור מתדר של מלחמה לתדר של הגשמת חלומות אישיים וקולקטיביים. זאת השקעתם בהחלמתה של חברה החיה בצל היסטוריה עקובה מדם. כך נשמות עתיקות יוצרות כיפת זהב של הגנה, שפע ושפיות למרות הנסיבות.

הקשר המדהים בין המילים "מלחמה", "חלימה" ו"החלמה" מרמז על כך שכאשר האדם מפסיק לחלום הוא מתחיל ללחום למען הלחם שלו, כדי לשרוד. לכן, על מנת לזכות בחיי שפע, שקט ושלום עלינו לחלום ולהגשים את החלומות שלנו, תמיד. גם בעתות מלחמה.

זאת התרומה העיקרית של אנשי הרוח בעורף, בזמנים קשים אלה: להשקיע בהגשמת חלומות אישיים וקולקטיביים, על בסיס יומי ולעזור לזולת לעשות זאת גם, בכל תחומי החיים (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות ועוד). את המגמה הזאת נקראות להוביל הנשמות העתיקות – אנשים רגישים, אכפתיים ושוחרי חופש, המאמינים בקיומו של בורא עולם ולא במובן הדתי בהכרח. אם אתם כאלה, אינני קוראת לכם לעזוב את השיגרה שלכם למען הצלת עולם. נהפוך הוא – אני מבקשת מכם להרחיב ולהעמיק בשיגרה שלכם את מידת ההשקעה בהגשמת חלומותכם האישיים והקולקטיביים ולהעניק עזרה דומה לזולת בנושא. כל אדם כפי יכולתו. זה אמנם נשמע מעט, כי לא מדובר בהשקעה המונית ומתלהמת, אלא אישית. אך למרות שזאת עבודה נעימה, היא תובענית ולא כל אחד מוכן לעשות אותה.

אל תשלחו אור ואהבה, אלא השקיעו בלהיות אור ואהבה בעצמכם

כדי להיות אור ואהבה זאת עבודה רוחנית שדורשת מחוייבות, נחישות והתמדה. ויותר מכל, היא דורשת מכם לחשוב שונה מהמקובל ולעזוב תפיסות ישנות למען תפיסות חדשות. כי רוב האנשים הרוחניים חושבים בטעות שדרכם לתרום לשינוי המצב היא על ידי שליחת אור ואהבה לעולם, לחיילים ולמדינה. אבל זה אקמול לרגע. כי מהרגע ששלחתם אור ואהבה אין לכם שליטה על האנרגיה שיצאה מכם, אלא רק על האנרגיה שבמרחב האישי שלכם (בגוף, בצ'אקרות ובהילה). לכן, אני מזמינה אתכם כאן להפסיק לשלוח אור ואהבה ובמקום זה ללמוד להיות אור ואהבה בעצמכם ולהדהד את האנרגיה המדהימה שלכם בעולם. כך תהיו כאש התמיד, אשר לעולם אינו כבה. כך יש לכם 100% שליטה על אור והאהבה שאתם מפיצים ועל ההשפעה שלהם על חייהם האישיים והקולקטיביים. כי לכולנו יש יכולת להיות שליטה על עצמנו, אבל אין לנו יכולת שליטה אמיתית על הזולת, על המצב או על העולם.

העקרון  של להיות אור ואהבה (במקום לשלוח אור ואהבה) הוא אחד העקרונות הבסיסיים עליה מבוססת שיטת העין השלישית שפתחתי, להגשמת חלומות לנשמות עתיקות, בכל תחומי החיים. השיטה כוללת הענקת אבחון, ייעוץ, טיפול ואימון לעצמנו ולזולת, כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל מקום ובכל זמן (ומצב), בקלות, נינוחות והנאה, ובאמצעות קריאת הילות והילינג רב חושיים, שהם חלק עיקרי בשיטה. על ידי השקעה בלימוד ותרגול כל אחד יכול להשתמש בשיטה.

"אם האנשים יובילו המנהיגים יצטרפו"… (פתגם עממי)

כך אומר פתגם מקסים שבו נתקלתי לפני שנים. מאז הוא מהווה עבורי מקור השראה ללקיחת מנהיגות אישית על חיי. כי אני לא מחכה לפוליטיקאים להביא לי שלום. אני לוקחת אחריות על מנת חלקי ליצירתו, באמצעות הגשמת חלומותיי האישיים בכל תחומי חיי (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות ועוד), בדרכן של הנשמות העתיקות, על ידי הכשרת אנשים לעשות זאת גם בחייהם האישיים ו..על ידי הכשרת אנשי מקצוע מעולים בתחום, שיובילו את המסר הזה והכלים הללו יחד איתי. מדובר בעבודה מדויקת, מעמיקה ומקיפה. מדובר בעבודה שקטה, מופנמת ועדינה לא מתלהמת, לא צועקת ולא מוחצנת, אך יש לה עוצמה רבה, כי היא נובעת מהפנים אל החוץ. ועל זה נאמר במקראות ישראל …"לא בחיל ולא בכוח, כי אם ברוחי"…

משלום קר לשלום חם – כך גם אתם יכולים לתרום עוד היום

בכל פעם שאדם נוסף מגשים את חלומותיו ועוזר לזולת להגשים את חלומותיהם מתרחב האור בעולם וגדלה אנרגיית השלום ביקום. אולי הדרך הזאת לחולל שינוי בעולם נראית סיזיפית או אגואיסטית. אבל היא לא. נהפוך הוא – זאת העבודה האמיתית של אנשי הרוח בעורף. כך יוצרים באופן אישי שלום חם, כאן ועכשיו. לא יום אחד בעתיד ולא על ידי הטלת משימה זאת על המנהיגים הפוליטיים.

…"אל תצאו מהשגרה למען הגשמת חלומות, אלא הפכו את הגשמת החלומות לשגרה"  (רונית שפי וולפין)

כשאנו פונים לבקש שלום, המקסימום שרובנו מצליחים לדמיין זה שאין מלחמה, כי לא הורגלנו לחלום שלום לפרטי פרטים, ברמה האישית. נחמד לבקש שלום, אבל אי אפשר ליצור אותו באופן קולקטיבי רק על ידי מעגלי אור ואהבה קבוצתיים ובאמצעות תפילות קהילתיות לשלום, אלא יש להשקיע גם בחלימתו באופן אישי ועל בסיס יומי. אבל בבואנו להשקיע בהגשמת חלומותינו האישיים על בסיס יומי אנו נתקלים במערכת הרגלים הטמונים בתת מודע שלנו, אשר מעכבים את התהליך. במיוחד בעתות מלחמה. ההרגלים הלולו נובעים מהחינוך שלנו בחיים אלה ובחיינו הקודמים. חונכנו "להסתדר" בחיים, אבל לא לחלום ולהגשים חלומות. חונכנו לחלום רק מעת לעת ולא על בסיס יומי. חונכנו להתקיים אבל לא לחיות.

חונכנו לחשוב להחיים הם בעיה שצריך לפתור ואני אומרת שהחיים הם חלום שאפשר להגשים

נולדנו למציאות שבה הגשמת חלומות נחשבת למותרות או פינוקים, אשר אותם החברה מפרגנת למצבים מיוחדים בלבד ולסובלים בלבד, אשר ראויים לזכות ב" צו'פר, כגון: חולים (למשל, שעמותה שמגשימה חלומות לילדים חולי סרטן), אנשים שהקריבו את מרבית שנותיהם למען אחרים ועכשיו הגיע תורם לפצות את עצמם על הסבל באמצעות הגשמת חלום, כמו אימא שאת כל חייה הקריבה למען הילדים ועכשיו נוסעת סוף סוף לטיול בהודו, או אנשים מוכשרים שעוד לא פרצו לתודעה הציבורית (כוכב נולד, מאסטר שף וכד').

בחברה שלנו הגשמת חלומות לא נחשבת לדבר הנורמלי שאדם צריך לעשות כל יום, אלא רק ביום מן הימים ורק לאחר שכבר יהיה "מסודר" בחיים, או כשיתפנה …. אחרי המלחמה, או אחרי החגים, אחרי שהבת תתחתן או אחרי שייוולד הנכד. אבל לא כאן ועכשיו ובטח שלא בעיצומה של מלחמה. חונכנו לחשוב שהחיים האלה הם בעיה שצריך לפתור ואני אומרת שהחיים האלה הם חלום שאפשר להגשים.

ההוגה האמריקני ויליאם וורד אמר "אם אפשר לדמיין את זה אפשר ליצור את זה", וכפועל יוצא מכך, מה שאי אפשר לחלום אי אפשר ליצור. והרי חיינו בישראל הם פרי חלום שחזה הרצל – חוזה המדינה.

הזנחת החלומות שלנו מביאה למלחמה והשקעה בהגשמתם מקרבת את השלום

הזנחת החלומות שלנו על בסיס קבוע ודחיית הגשמתם לעתיד מביאה למלחמה פנימית מתמדת עם עצמינו ובסופו של דבר עם העולם.

יש הרבה מאמנים ומטפלים מורים וסדנאות שעוסקים בהגשמת חלומות, אך שוב – לא כאורח חיים אלא כאפיזודה חולפת, צ'ופר, מענה נקודתי לבעיה נקודתית. למשל: אישה יכולה להגיע לטיפול עם חלום להתחתן ולהקים בית בישראל. אך מהרגע שהיעד הזה הושג היא תשוב לשגרה של שירות הבעל והילדים על חשבון החלומות שלה. לא שאני חלילה מעודדת הזנחת המשפחה, אבל אני מעודדת חיים שבהם אותה אישה יכולה לממש את החלום שלה למשפחה נהדרת לצד עסק נהדר, לצד בריאות נהדרת, לצד חיי חברה נהדרים וכו' – וכל אלה יכולים לקרות בו זמנית כל הזמן, זה לצד זה – כאורח חיים של הגשמת חלומות תמידית.

כאשר אישה כזאת עוסקת בהגשמת חלומותיה האמתיים בכל תחומי חייה במקביל, היא הופכת להיות אדם מסופק. לכן אין לה עוד צורך לחמוד את מה שיש לשכניה ולכל אדם אחר אשר אתו היא באה במגע ולכן היא יכולה לקיים עם הבריות יחסי שלום של "חייה ותן לחיות". אין לה צורך להיאבק כדי להשיג ואין לה צורך להילחם בזולת בכדי לממש את זכויותיה.

ללכת אחרי הלב בלב המלחמה, כי הגשמת חלומות אישיים משכינה שלום בתוכנו ומסביבנו

רבות מהבעיות האישיות והקולקטיביות בעולם יפתרו ככל שיותר ויותר אנשים ינהלו אורח חיים של הגשמת חלומות על בסיס יומי, אלא שהמין האנושי עדיין לא נמצא במקום הזה.

אבל הבשורה הטובה היא שאנחנו בדרך לשם. וכל מלחמה מהווה תזכורת חזקה שהזנחנו את החלומות שלנו האישיים והקולקטיביים וכי עלינו לקחת צעד נוסף בהגשמתם.

שליחותי המקצועית כמורה רוחנית היא לעודד אתכם ללכת אחרי לבכם בלב המלחמה. לא מסיבות אגואיסטיות, לא כהפניית עורף למצב, אלא כתרומה ליצירת שינוי מהותי במצב.

הגשמת חלומות – מלבדות לביחד

במהלך השנים בהן נשאתי לבדי את המסר שהצגתי לפניכם חשתי מעת לעת כמו "דון קישוט", שלוחם בתחנות רוח. אך עם הזמן הצטרפו אלי בהדרגה בעלי ברית נוספים, תלמידים ומטופלים שעוררו בי תקווה כי יש עם מי לדבר. עד כי בשנה האחרונה כבר לא יכולתי להיענות לעומס הפניות אלי. לכן גייסתי את בוגרות העין השלישית לעזור לי. יחד כולנו נושאות את הבשורה הזאת, ביתר ביטחון, קלות והתלהבות.

אך גם אנחנו, חוות עומס פניות אלינו. לכן החלטנו להרחיב את הצוות שלנו עוד יותר. זאת, על ידי השקת תוכנית הפועלת בשני מסלולוים – המסלול לצמיחה אישית והמסלול להכשרה מקצועית (המשלב צמיחה אישית והכשרה מקצועית), בשיטת העין השלישית.

היום, בצל המלחמה אני מבינה ששליחותי היא לא להפסיק את הפעילות שלי בנושא, בגלל המצב, אלא דווקא לקחת אותה לצעד הבא שלה ולהעצים אותה.

תפקידי בשעות מאתגרות אלה הוא לגייס קבוצת אנשים אשר רציניים, נלהבים ובשלים לעבודה רוחנית מעמיקה עם עצמם והזולת, אשר רוצים ללמוד שיטת העין השלישית בכדי לתרום לעצמם ולעולם בו זמנית, ועכשיו יותר מתמיד.

אם אתם חולקים איתי ועם הצוות המדהים שלי את החזון שתיארתי במאמרי זה וברצונכם לקחת בו חלק, אני מזמינה אתכם להצטרף לתוכנית ההכשרה המקצועית שלנו, שנפתחת באופן רשמי בימים אלה, כמענה לצו השעה בארץ.

המקומות מוגבלים ומיועדים למתאימים שעמדו בתנאי הקבלה

כרגע נוכל קבל רק 24 אנשים לתוכנית העין השלישית. התכנית מתאימה לאנשים שמוכנים ובשלים להשקיע ממש בימים אלה את הנדרש כדי להפיק ממנה את המיטב – זמן, תשומת לב, אנרגיה ושכר לימוד. לתכנית יתקבלו מי שנמצאו מתאימים ועמדו בכל הדרישות, לאחר שעברו תהליך היכרות, אבחון וייעוץ חינמי.

לקבלת אבחון חינמי בבקשה מלאו את השאלון התאמה ואנו נשוב אליכם בהקדם.
לשאלון ההתאמה לחצו כאן עכשיו

 להכירות עם הרעיון האזינו לשיעור הפתוח בנושא:
ממלחמה לשלום אישי ועולמי – להאזנה לשיעור לחצו כאן עכשיו

אשמח לקרוא את תגובתיכם כאן למטה

מאחלת לכם יום שקט ושלום בלב

באהבה,

רונית

28 תגובות

28 תגובות לפוסט “פיקוד הרוח מגייס אנשים רגישים למבצע כיפת זהב”

  1. נעמיבתאריך 22 יול 2014 בשעה 2:57 pm

    רונית יקרה,
    בינתיים, רבים מדי עדיין מתנהלים מתוך תפיסות של מאבקי כח, עלבון ועוינות ולא מכירים בעצמם ובאחרים כבני-אדם.
    אלא שמתוך חיים של הגשמת חלום אפשר לראות את כל בני-האדם חיים כך,
    וההבדלים נמחקים.
    הדרך שאת מציגה, שמובילה להתמרה של צורת חיים אחת באחרת נראית איטית ביחס לצורך במהפך, לנוכח הנורא המתחולל.
    איך מזרזים את התהליך?
    אני מודה לך על השעור המאלף. תבורכי!
    נעמי

  2. לאהבתאריך 22 יול 2014 בשעה 5:02 pm

    שלום רונית,
    אני בכנות רוצה להבין איך מבחינה רוחנית אפשר לחיות בשלום עם עצמך כשאתה גובה כספים מאנשים, ובמקביל טוען שכרגע הדבר החשוב הוא להיהפך לאור ואהבה בעצמך. האם השמש גובה ממך וממני תשלום עבור האור שהיא מפיצה?
    אם לטענתך בשלב הזה של ההתפתחות הרוחנית של האדם חשוב לגלם במו חייך
    והווייתך את האור,לפי הבנתי אין אפשרות לקבל מזה שום דבר לעצמך כי זה מיד יוצר סתירה פנימית חמורה, שהרי אז אתה לא בנתינה והאור נעלם.
    תודה,
    לאה

  3. איריסבתאריך 22 יול 2014 בשעה 7:07 pm

    רונית יקרה.בימים אלה,קשים וכואבים כשהאפלה מכסה כל כך.היכולת לגלות באופן יומיומי מה החלומות האמיתיים שלי.לדבוק בהם כאורח חיים,מעירה ומרחיבה את ליבי.מעצימה את הרשות שלי לדבוק בחיים ולגלות מה האמת שלי בים הפרשנויות למצב.מחזקת אותי ושומרת על שפיותי.אני מעריכה ומוקירה את מנהיגותך ומאחלת לנו לגלות ולממש את חלומותינו בכל עת.תמיד!

  4. רונית שפי וולפיןבתאריך 22 יול 2014 בשעה 7:57 pm

    נעמי יקרה,

    תודה על שאלתך המצויינת.

    לנושא זה בדיוק הקדשתי שיעור שלם

    והקלטתו נמצאת ביוטיוב.

    הקישור לשיעור נמצא בתחתית המאמר כאן

    אשמח לשמוע ממך בתגובה כאן

    מה למדת מהשיעור ואיך הוא עונה לשלאלתך זאת

    האזנה ערבה

    באהבה,

    רונית

  5. רונית שפי וולפיןבתאריך 22 יול 2014 בשעה 8:22 pm

    איריס יקרה,

    כל אדם שמשקיע בהגשמתו העצמית מדליק את האור לעצמו ולזולת

    וככל שהאור גדל מתבוגגת האפלה אשר בה נחבאת המלחמה

    כך עושים שלום

    נר מדליק נר

    יהיה בורכה בהדלקת הנר שהיך

    ובהדלקת הנרות מסביבך

    באהבה

    רונית

  6. רונית שפי וולפיןבתאריך 22 יול 2014 בשעה 8:47 pm

    לאה יקרה,

    ראשית,

    השמש מאירה בחינם מכיוון שהיא כבר יודעת לעשות זאת.

    אבל האדם עדין לא יודע להאיר בעצם נוכחותו ולכן עליו ללמוד לעשות זאת.

    זה הוא אחד מהתפקידים של מורים רוחניים שיודעים אל העבודה ומסוגלים ללמד אותה.

    אלא שאם המורים הרוחניים יעסקו בחינם בהוראת רזי ההארה מעצם נוכחותך

    איך הם יספיקו לעבוד בעבודה אחרת כדי ללממן את השקעתם בהוראה

    ואת כיסןי שאר הוצאות המחייה שלהם?!

    לאה,

    דברייך משקפים קושי גדול ביחס לכסף,

    אשר קיים בקרב אנשים בכלל ואנשים רוחניים בכלל.

    קושי זה גורם להפרדה מזיקה בין רוח לחומר

    ובין עבודה רוחנית לבין קבלת שכר כספי עבורה.

    הקושי הזה נובע ממספר אמונות מוטעות בנושא,

    שככל שרבים ישחררו ייטב להם ולעולם כולו.

    האמונה המוטעת הראשונה היא שכסף הוא מקור כל הרוע.

    מתוך האמונה הזאת נולדה אמונה מוטעת נוספת שגורסת כי

    אנשים רוחניים אמורים לעבוד בחינם, במיוחד אם הם מורים או מטפלים רוחניים.

    אבל האמת היא כי החזקה באומנות השגויות הללו והפצתן בעולם

    פגעה בעבר עד היום באפשרות של מורים רוחניים איכותיים ומקצועיים

    להשקיע את עבודתם המקצועית וכך הפריעה להם להצעיד את האנושות לצעד הבא שלב.

    זאת, מהעדר ציבור שהיה מוכן לשלם בעד שירות כה מושקע.

    אלא שהציבור למד שעבור איכות נוצרת ע"י השקעת כישרון, כישורים, זמן וכסף,

    אשר אותם מקבלי השירות חייבים ללמן מכספם.

    אחרת לא תעלם היכולת להשקיע באיכות הזאת.

    חשוב: הרמה הרוחנית הקיימת בעולם היא נמוכה במיוחד

    ההוכחה לכך היא מצבה של האנשות בימינו – פשע, מלחמות, מחלות, בעיות אקולוגיות וכד'.

    היום כל אדם שרוצה להפוך למורה רוחני יכול ללמוד תקשור בסדת סוף שבוע

    ומיד ביום ראשון לפתוח עסק ועסוק בדבר הכי רגיש באדם – נשמתו.

    אבל איפה נשמע שרופא יכול ללמוד לעשות ניתוח לב פתוח בסופש אחד

    וכבר ביום א' לנתח בשביל הכיף שלו, רק בגלל שהוא מרגיש מבורך בתחום?!

    הזילות הרוחנית הזאת נוצרת בגלל שרוחניות נחשבת בטעות לדבר "נקי"

    בעוד שכסף נחשב לדבר מלוכלך.

    לכן, מצופה מאנשים שעוסקים בעבודה רוחנית לא לקחת כסף על עבודתם.

    אז ממה הם יחיו אם הם אמורים לעבוד בעבודה זאת ברצינות (במשרה מלאה)?!?!

    על מנת להביא את אנושית לצעד הבא במודעות, בהתנהגות ובתוצאות שלה

    יש ללמד אנשים לימוד רוחני רציני, ארוך טווח ובמסגרת תוכניות חינוכיות מושקעות

    ולא בסדנאות סופשבוע חפיפניקיות או חוגי ערב רדודים למינהם.

    לא שהסדנאות הקצרות והחוגים הקצרים אינם טובים חלילה.

    אלא שהם לא מספיק טובים כדי לחולל שינוי מהותי

    בקרב המשתתפים בהם.

    אילו היו נותנים למורים המלמדים אותם יותר זמן וכסף

    הטובים שבהם יכלו להעניק יותר מהידע שלהם ולא רק הצצה איליו.

    לצערינו המציצים והטעמים הרוחניים מתבלבלים וחושבים בטעות

    שמה שלמדו בסופש או בערב אחד הוא כל התוה הנדרשת לדעת

    ושוב – זה ממש לא נכון.

    אלא שבעידן שהגוגל וויקפדיה קובעים את מנת המשכל שלנו

    הפכנו להיות חברה שהכל בה מהיר

    ולאנשים רבים אין סבלנות להעמיק ולהרחיב את הידע ולשכלל את הכישורים שלהם.

    זה אומנם נחמד "עוזר" אך לא מספיק מעמיק בשביל לשנות את פני האנושות.

    וכדי ליצור תוכניות לימוד רציניות יש לגייס תקציבים שיבואי בשלב ראשון מכספי התלמידים

    ובשלב הבא אני מקווה מתקציבי הממשלה.

    אבל אי אפשר להגיע רחוק מידי בהשגים רוחניים מתחנים חינמיים

    וממורים שמלמדים בחינם….כי הם לא באמת יכולים ללמד את כל מה שהם יודעים בצורה כזאת

    זאת.

    טיפול והוראה רוחנית ברמה איכותית, מדוייקת ומעמיקה

    הם שליחות מקצועית

    ולא תחביב, או עבודה התנדבותית בשעות הפנאי.

    ממש כפי שרפואה, או עריכת דין אינם תחביב אלא שליחות מקצועית.

    והרי מקובל שכל בעל מקצוע שעובד וממלא את שיחותו המקצועית

    ראוי לקבל תגמול כספי הוגן על כך, אז למה מורה רוחני לא?!

    הרי כבר אמרנו שמורה רוחני זה מקצוע לכל דבר.

    איך הוא אמור לשלם על הוצאותיו,

    מכספי נדבות?!

    ואם מנדבות אז נדבות זה לא כסף?!

    טיפול וחינוך בכלל

    וטיפול וחינוך רוחני בפרט הם למעשה בין המקצועות

    הכי משפיעים על חיי האדם, אלב למרות זאת

    הם עדין נימנים בין המקצועות הכי לא מתוגמלים

    ולא בצדק. ממש לא בצדק.

    מיכוון שהתקציבים המושקעים בחינוך ילדים ובוגרים

    הן בתחום הקונוונציונלי והן בתחום הרוחני הם כה דלים העולם זוכה לחנוך דל.

    וחינוך הוא הבסיס להצלחה של האדם במימוש עצמי.

    אם נמשיך לזלזל כך במחנכים ובמורים רוחניים

    נהפוך להיות חברה מנותקת מהמהות שלה, רדודה, שטחית והשגית.

    אבל בעדין המודרני עדין נעשה אוול נגד מורים רוחניים

    כי במקומות שונים בעולם מקובל לצפות שמורים רוחניים יעשות את עבודתם בחינם.

    אלא ש..את המורים הרוחניים שכביכול עובדים בחינם

    מישהו מפרנס – כספי נדבות שאספו מהציבור.

    לצערינו כשמושג "נדבה" ניקשר בכסף

    הוא הוא את הכסף לעהור וזה שקר נוראי.

    מאז שהאדם יצר כסף, אף אחד לא יכול יותר לחיות בלעדיו.

    מי לדעתך משלם על הטיסות, המלונות, המזון, הביגוד,

    יחסי הציבור וחדרי ההרצאות של "גדולי" המורים הרוחניים בעולם?!

    כמובן שכספי הנדבות שנאספות מהציבור.

    הגיע הזמן שמורים רוחניים ינפצו את המיתוס הנורא הזה

    שמצייר תמונה מוטעת, טוענת כי אם אתה באמת עושה עבודת אור

    או באמת תורם לעולם או באמת מורה רוחני אתה חייב לעשות זאת החינם.

    הגיע הזמן למסד את הרפואה האלטרנטיבית והלימודים הרוחניים

    ברמה שתהפוך אותם למקצוע מסודר ומכובד שיכול לאפשר לפועלים בו

    להתפרנס בכבוד על מנת לספק שירות מקצועי ברמה גבוה

    ולא לחיות ממתן בסתר או מנדבות של הציבור.

    אין שום מקצוע אחר בעולם שמתקיים על נדבות.

    ובאשר לטענה המוטעת, אך המתבקשת,

    כי מורה רוחני אמיתי אינו בעל מקצוע, אלא נולד לתפקיד:

    זה גם שקר גדול. כי אפשר להיוולד עם משיכה לנושא,

    או תחושת שליחות או כישרון טבעי,

    אבל כדי להיות טוב בזה עליך ללמוד, להתפתח ולקבל הכשרה וחניכה אישית בנושא.

    ממש כמו אדם שנולד עם קול יפה. זה לא מספיק כדי להיות זמר מוצלח. צריך לעבוד על פיתוח קול וכד'.

    אפילו למורים כביכול מוארים כגון הדלאי למה היו חונכים.

    כך שמאחורי כל אדם מוכשר עומד מישהו מוכשר במיוחד שהכשיר אותו לכך

    והפך אותו מבעל כישרון טבעי לנושא למקצוען.

    מרגע שהפך למקצוען הוא בעל מקצוע שראוי לתגמול כספי הולם.

    אני באופן אישי לקחת לעצמי משימה להכשיר מורים רוחניים מקצועניים מהטובים בעולם.

    וזה תענוג עבורי לראות אותם צומחים להיות כאלה.

    אני מאחלת לאנושות לכבד את המקצועות השונים ואת מי שממלא אותם

    ובמיוחד את התלמידים, המטפלים והמורים הרוחניים.

    אמן

    רונית

  7. שושבתאריך 22 יול 2014 בשעה 8:51 pm

    היי רונית יקרה, האכפתיות והמסירות שלך לעצמך,לבורא ולברואים מעוררת השראה ורצון ללמוד ממך לצידך ואיתך. כתלמידתך משכבר שנים זוכרת אני איך נלחמתי כדי להשיג דברים או לממש את זכויותיי עד שהבנתי שאין צורך. הכל נמצא בתוכי, כל המתנות והפנינים שרק יכולתי לחלום ואפילו יותר.אני מאחלת ומתפללת שיותר ויותר אנשים יעזו לחלום להתפלל בכוונה גדולה לבורא עולם ושיצליחו לזהות כשהתפילות נשמעות גם בעיתות מלחמה ואתגרים מסביב. באהבה הערכה וידידות.

  8. כרמלבתאריך 22 יול 2014 בשעה 9:11 pm

    אמן! אחרי המלחמה הייתי רוצה לראות את התגובה הזו כמאמר בפני עצמו.

  9. רונית שפי וולפיןבתאריך 22 יול 2014 בשעה 9:13 pm

    שושי יקרה,

    ברכותיי על כך שאת כבר לא נלחמת, אלא חולמת.

    זה כשלעצמו חלום שהתממש.

    ואיזה יופי שהיום את עצמך לומדת לעזור לאחרים לעשות את המסע הזה

    ממלחמה להחלמה ולגשמת חלומות.

    בהצלחה בהמשך המסע

    אוהבת

    רונית

  10. כרמלבתאריך 22 יול 2014 בשעה 9:14 pm

    אני פוגשת הרבה אנשים שרוחם נפלה והם בקושי מחזיקים בשגרה בימים אלה, וזה בדיוק חלק מהלוחמה הפסיכולוגית שהוא רובד קריטי במלחמה. דרושה נחישות כדי להתעלות עכשיו למקום כה גבוה והמאמר הזה מאיר ומעורר את הנחישות הזו. תודה!

  11. רונית שפי וולפיןבתאריך 22 יול 2014 בשעה 9:28 pm

    כרמל יקרה,

    תודה רבה על מילותיך הכל מדוייקות.

    אכן, יש כאן לא רק מלחמת דמים, אלא לוחמה פסיכולוגית

    שמטרתה היא לשבור את רוחינו.

    אותי זה מקומם

    ולכן אני מזמינה את הציבור לעבודה רוחנית שמרוממת את הרוח.

    כי הרי מהרוח מגיע החומר וכל עבודה רוחנית יכולה להשפיע על החומר.

    כלומר על הנסיבות.

    תודה שאת קיימת.

    בחיבוק והודיה

    רונית

  12. טלבתאריך 22 יול 2014 בשעה 9:59 pm

    רונית- תודה על ההשראה שאת מאפשרת לקבל דרך המילים האלה.
    ההשראה העיקרית מבחינתי פה היא גם מהמסר עצמו,

    וגם ובעיקר- מהבחירה הייחודית שלך להשמיע את הקול הפחות פופולארי בימים אלה-
    הקול שמזכיר לי שהתרומה האמיתית היא לאו דווקא בניסיונות "לרתום" את עצמנו לפעולות רוחניות "אד- הוק", למיזמים רוחניים (מגניבים כשלעצמם, ובחלקם אני בוחרת להשתתף) על פי "צו השעה", לעבודה רוחנית שנזכרים בה רק בשעות חירום, בניסיון (טיפה היסטרי אולי?) לרפא את מה שקורה בחוץ-
    כל אלה כמו שאמרת יכולים לתרום משהו, אבל מתחילה לראות שהפתרון שהם מציעים הוא חלקי וזמני.

    ומעבר לכך, עולה תהייה, אם הפעולות מהסוג הזה אינן אפילו קצת מחזקות באיזשהו מקום את האמונה הלא מודעת שמצב מלחמה משרת אותנו (כי…"היי, תראו איך אנחנו נזכרים לחזק את האור כשמגיע החושך, ואולי… רק אולי… חלק מאיתנו זוכרים זאת רק במצבים כאלה??"- מחשבה מרחיקת לכת, אני יודעת, אבל היא הגיעה עכשיו, אז מסתכלת עליה בסקרנות).

    הקול הזה שאת משמיעה פה דרך הפוסט, הוא קול שבמובן הכי פשוט וישיר- קורא לי לחזור הביתה, אל עצמי. להיות נאמנה לאהבות האמיתיות שלי, לאור שיכול לזרוח דרכי כשאני פשוט מבקשת לממש את מי שאני, מבלי לצאת מגדרי.

    וכן, זה אולי נשמע פחות "נוצץ" ו"מרגש" מ- "בואו כולם ביחד לשלוח אור ואהבה לחיילים", אבל כרגע בשבילי, זה הדבר הכי אמיתי, כנה, ענו ונבון לעשות. או להיות.
    תודה על התזכורת הזאת. תודה על ההשראה.
    ……………………………………………….
    * ואם אפשר לציין בהקשר זה, ספר מקסים שמשקף בדיוק את המסר הזה- הספר "אפס מגבלות" (מאת ג'ו ויטלי וד"ר הו לן). מבוסס על סיפורו האמיתי של אדם שריפא מחלקה שלמה של אנשים עם הפרעות נפשיות חמורות, וזאת בלי לפגוש אפילו אחד מהם פנים אל פנים (!) אלא רק בעזרת עבודה פנימית עמוקה על… עצמו. ממש כדאי לקרוא.

  13. רונית שפי וולפיןבתאריך 22 יול 2014 בשעה 11:55 pm

    טל יקרה,

    תודה על דבריך הנועזים כשעצמם.

    תגובתך מחזקת את ההסכם הקולקטיבי

    להשקיע בפעולות אור עמוקות וארוכות טווח

    בענווה ועל בסיס יומי.

    תודה לך על שהרחבת כאן בנושא.

    אשמח לצטט אותך אם תרשי לי.

    חיבוק

    אוהבת

    רונית

  14. רונית שפי וולפיןבתאריך 23 יול 2014 בשעה 12:01 am

    כן, גם אני חשבתי כך. אני לא בטוחה שצריך לחכות לאחרי המלחמה. אבחן את הדבר…

  15. נועם אייזןבתאריך 23 יול 2014 בשעה 12:23 am

    תודה רונית.

    אני מסכים עם כל מילה וממשיך בעבודתי הרוחנית באופן יום-יומי. אני יודע שהאור שבי הולך ומתחזק ומשפיע על הסובבים אותי. עד כמה רחוק הוא עוד יגיע זה רק עניין של סבלנות.
    בעידן הנוכחי, בעזרתה של הטכנולוגיה מסרים עוברים במהירות האור והיכולת להשפיע על החשיבה והאמונה של האחר יעילה יותר מתמיד.
    ככל שבעולם יהיו יותר ויותר מקורות אור, קטנים וגדולים, אלו שעדיין חשכה שולטת בחייהם יזכו לעזרה והארה.

    יישר כח עכשיו יותר מתמיד.

  16. רונית שפי וולפיןבתאריך 23 יול 2014 בשעה 4:41 am

    נועם יקר,

    אני שמחה לשמוע שאתה ממשיך להשקיע בעבודה רוחנית,

    במיוחד בזמן אנשים רוחניים רבים הפסיקו להאמין שהיא תורמת לעצמם ולעולם.

    בכדי לחזק את ידיי האחרים אשמח שתשתף כאן בתגובה דבר אחד שקורה בתוכך ומסביבך

    לחיוב כתוצאה מהמדיטציה הרב חושית שאתה מתרגל.

    תודה רבה וחיבוק גדול

    באהבה

    רונית

  17. דורבתאריך 23 יול 2014 בשעה 7:12 am

    שלום לך רונית!

    אוהבת את ההדהוד הזה שאני חשה, אחרי שאני קוראת את מאמרייך!
    מדוייק לי ונכון, פשוט ככה.
    לא מזמן, מילאתי את הטופס ואף זכיתי לקריאת הילה מאחת התלמידות שלך, והיה נושא שנאמר לי שהיא תחזור אליי ואני עדיין מחכה.
    מקווה שעוד ניפגש.
    בעצם בטוחה שניפגש.

    תודה!

  18. ליליבתאריך 23 יול 2014 בשעה 7:58 am

    רונית יקרה,
    תודה על מילותיך מעוררות ההשראה!
    אני באמת חווה אחרת לגמרי את המלחמה הזאת ממלחמות אחרות. ההבנה והיכולת להתמקד בהגשמת החלומות האישיים שלי והבאת השלום לתוכי קודם כל נוסחת שלווה בחיי ומשפיעה גם על הסביבה הקרובה לי (חברים, משפחה).
    תודה רבה, זכות גדולה להיות תלמידה שלך.
    באהבה רבה,
    לילי

  19. לאהבתאריך 23 יול 2014 בשעה 11:57 am

    רונית קודם כל תודה על תשובתך המפורטת, ויחד עם זאת עלי לתקן :הבעייה שלי איננה קשורה כלל לכסף אלא לנקיון בהצהרת הכוונות של מטפלי נפש ובמיוחד מטפלי רוח. אני מזהה ברבים מהם את הצורך לקבל לעצמם
    (כסף,כוח,יוקרה ), מוסווה היטב כרצון לתרום ולתת לזולתם.
    ואני אומרת תצא האמת לאור,הווה אומר יציגו עצמם מרפאי הרוח כחוקרים מומחים בתחומם, שמציעים את שרותיהם למעוניינים, מטעמים של רווח אישי,ולא מטעמים של עניין ברווחתו של הזולת ובהתפתחותו. אין לי בעייה עם זה ולהיפך אני אומרת שזאת עסקה הוגנת בין שני צדדים שהבינו למה הם נכנסים.

  20. זיובתאריך 23 יול 2014 בשעה 1:48 pm

    תודה רונית ,
    בימים אלו שוקדת על פיתוח ושימור הממ"א – מרחב מוגן אישי .אם אין ממ"ד יש ממ"א באמצעות המדיטציה הרב חושית . זה עובד לי !
    תוך כדי התבוננות במה שעולה בי-המלחמות הפנימיות בתוכי ,וגם מה שקורה בבית מגורי :תוכנויות שהתבטלו /השתנו "עקב המצב" שעות של שהייה בבית שבעקבותיהן הילדים שלי רבו/"נלחמים" . מטפחת גישה חדשה להורה שאני במחיצת ילדי שכוללת קבלה של מה שנוכח ויש בינהם ובינהם לביני כרגע ,ה"מלחמות "שלהם הצטמצמו מאוד והבעות קירבה ואהבה מתרבות. סוקרת את מי שהייתי בזמן המלחמות בעבר ומי שאני היום מלחץ ומתח לשקט ,זה מהדהד הלאה. מסתובבת עם תחושה שאני חזקה . שיחררתי אמונות שכדי להיות חזקה עלי להקהות חושים והיום בתרגול המדיטציה חויתי חיבור לאהבה שאינה תלויה בדבר הלב פתוח ולשניה אחת היתה אחדות בין הפנימי לחיצוני שאני.תודה רונית על הזכות ללמוד לטפח ולחקור את מה שאמיתי עבורי עכשיו ולשחרר את מה שלא עדכני ועל ההשראה .

  21. רונית שפי וולפיןבתאריך 23 יול 2014 בשעה 2:35 pm

    לאה יקרה,

    מה שאנו חושבים על אחרים מעיד יותר על עצמינו מאשר עליהם

    כך שאם יש לך קושי עם טוהר כוונותיו של אדם כזה או אחר

    כדאי לך לבדוק קודם כל את טוהר כוונותיך שלך.

    שם מתחיל תיקון עולם – בעולמך הפנימי.

    איך אומרים:

    …הפוסל, במומו פוסל….

    בהצלחה

    רונית

  22. רונית שפי וולפיןבתאריך 23 יול 2014 בשעה 2:38 pm

    דור יקרה,

    תודה על המשוב הנעים שלך

    נדמה נראה לי שאיריס חייגה אליך מס' פעמים ולא ענית

    ננסה שוב מחר

    יום שלו

    רונית

  23. תמרבתאריך 23 יול 2014 בשעה 3:06 pm

    רונית אהובה, כתבת נפלא.

    איש אחד חכם (אקהרט טולה) אמר "כשהתודעה תשתנה העולם ישתנה"

    כשהתודעה שלי פוגשת אותי, היא שואלת בחמלה, היכן את עכשיו? האם את במלחמה? או בחלימה?

    אם צריך. אני משנה את התודעה שלי באותו הרגע

    שלשום שמעון ואני הלכנו לפארק לראות את השקיעה, התמסרתי לרוח הקיצית הקרירה.

    לפתע הגיע מטח של מחשבות לוחמניות, שחררתי אותם ושאלתי את הבורא עם אפשר בחלל שהתפנה לקבל מטח של יצירתיות.

    לא חלפה דקה, ושמעון פתאום פונה אלי (אחרי דקות ארוכות של שתיקה)
    הוא הפנה את תשומת ליבי לבחורה שישבה על כיסא ממולינו, לפניה היה מונח תיק, הידיות של התיק עמדו ויצרו מאין מסגרת לעיניים שלה. זה היה יפיפה

    תצלמי את זה, שמעון אמר לי. צלמתי.

    סובבתי את הראש, וראיתי גדר חיה של במבוקים דקיקים, מאחוריהם עמדה אישה, המסך המפוספס הפך את הגוף של האישה ליצירת אומנות. צילמתי.

    במהלך חצי שעה הופיעו מול עיני עוד תמונות כאלו. הבורא גילה את עיני אל היופי הנמצא מולי

    בכל פעם שאני בחיבור עם הבורא אני בחיבור עם עצמי

    וכשאני מגלה את עצמי בתוך מלחמה פנימית, אני רואה את זה כקריאה מהבורא לשים לב, להתחבר אלי מחדש,

  24. תמרבתאריך 23 יול 2014 בשעה 5:35 pm

    ורציתי להוסיף על המילים שלי חיבוק חם וחזק לכולכם אהובים בארץ,
    מהבורא אני מבקשת שימשיך ויחולל את הניסים הרבים, שישמור ויגן על החיים כולם,

    אלו התוקפים אותנו מקיאים עלינו את המלחמה המשתוללת בתוכם. החיילים שלנו נמצאים בחזית המלחמה הזו, אני מבקשת מהבורא להגן ולשמור על חיי החיילים, שנקלעו למלחמה שאיננה שייכת להם, אבל מופנית כלפינו.

  25. אורבתאריך 25 יול 2014 בשעה 9:21 pm

    לרונית,
    נשמע לי שלאה לגמרי טהורה בכוונותיה וממש לא הולם כאן הביטוי "הפוסל, במומו פוסל" ! אני חשה, שהיא בודקת את מניעיה בדיוק ונקיון רב ועושה הבחנות מדוייקות לגבי המציאות ומניעיה ! כן ירבו כמותה !

  26. אורבתאריך 25 יול 2014 בשעה 9:24 pm

    יפה מאוד צירוף המילים ממלחמה להחלמה ולהגשמת חלומות !!!
    אכן החלמה והגשמת חלומות הולכות ביחד !!!

  27. רונית שפי וולפיןבתאריך 27 יול 2014 בשעה 11:33 am

    תודה

  28. רונית שפי וולפיןבתאריך 27 יול 2014 בשעה 11:51 am

    אור יקרה,

    הביקורת שלאה העלת כאן חמורה ביותר.

    אני מציעה לפני שהיא מבקרת ושופטת אחרים לדין חובה

    היא תתטרח לבדוק את האשמותיה הגלויות והמרומזות ולא תפצח במשפט שדה לא הגון

    המובסס על טענות שאינן בדוקות, כי זאת התנהגות בוטה ולא הגונה

    הגובלת בלשון הרע ובהוצאת דיבה.

    זאת ועוד: ברמה הרוחנית, העקרון "השופט במומו שופט" איננו עקרון שאני המצאתי

    והוא חל לא רק עלי, אלא על כל בני האנוש, כולל לאה.

    לסיום, להאשים אחרים ללא בדיקה אינו מטהר את המאשים.

    נהפוך הוא.

    אני מזמינה את לאה להתנצל שעל דבריה הקשים וחסרי הבסיס.

    ואם ממש בא לה לתרום לעולם שתצא לבקר את האנשים המזיקים באמת

    ולא את מי שתורמים לאנושות.

    די לציניות כלפי פעילים, יזמים ומנהיגים רוחניים

    שעובדים ימים ולילות כדי לתרום את מנת חלקם הענוה

    ליצירת עולם הגון ולהשכנת שלום בתוכינו סביבנו ובעולם כולו

    העולם היה טוב יותר אילו כל מי מבקש תמורה כספית בעד עבודתו

    היה עושה את עבודתו מכל הלב ומתוך אכפתייה כמו שרבים מהמטפלים ומורים הרוחניים בעולם עושים.

    כדי ליצור עתיד טוב יותר עלינו להפסיק לחבר לכל דבר שכסף נקשר בו תווית שלילית

    ולכל דבר שהוא חינמי תווית חיובית.

    המזור לעולם יבוא ככל שיותר אנשים יעבדו בעבודות שהם אוהבים

    אשר גם משרתתו את העולם וגם מתגמלתו אותם כספית.

    זה יהיה לא רק טוהר הלב אלא טוהר הכסף.

    ומי שיש לו בעיה לחבר בין רוחניות לכסף:

    כדאי להקדים ולטפל בה.

    זאת, כדי לפתור לא רק את עניין העוני שלו עצמו

    אלא בעולם כולו.

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה