מצליחנים, לפי פרופיל הנשמה – הצצה לפן הנשי והגברי (מאמר ושיעור חינם ברשת):

מאת: בשעה 6:29 pm נושאים: Uncategorized

אני מאד נרגשת לקראת שיעור הרשת הפתוח (חינם) שאקיים מחר, ואני רוצה לספר לכם למה.

מצליחנית – לפי פרופיל הנשמה

מ"מוצלחת" למצליחה בכל התחומי החיים בו זמנית

( פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות ועוד)  

ללא סבל ומאמץ

יום רביעי 25.5.11

בשעה 13:30-15:00

הקלטת השיעור תישלח לנרשמות איליו מראש בלבד

המקומות מוגבלים, להרשמה עכשיו לחצי כאן

לאחרונה הבחנתי שגדלה באופן משמעותי תחושת הרגיעה, ההרמוניה והסיפוק שאני חווה בתוכי. זאת למרות שאני מנהלת מספר פרויקטים במקביל ומתפקדת תחת מספר כובעים בו זמנית (אימא, רעיה, חברה, אשת קריירה ועוד). הכול קורה יותר בנחת מאי פעם ומלווה בתחושת זרימה וקלילות, תודה לאל. אבל הכי חשוב: למרות שאני הולכת ומתבגרת פיסית, ההנאה שלי מהחיים רק גדלה והולכת. התחושה כל כך מתוקה עד כי התעוררה בי תהייה על מקורה.

אני מודה שבהתחלה חשבתי כי אולי אני אמורה להיות לחוצה מכך שאני לא לחוצה באופן מיוחד…. אחר כך חשבתי כמו סבתא שלי – אולי זה הגיל (אני כבר בת 45…). וזה לא שהכול מושלם. יש המון "תבשילים" ששמתי על האש במטבחי האישי, הרוחני והמקצועי, אשר תהליך בישולם עוד לא הושלם ולכן הם עדין לא מוכנים להגשה…אבל אני מבשלת בכיף, תודה לאל.

אחוזת סקרנות רצתי (ריצה רגועה, בלי לחץ) לבדוק את עצמי, ולמרות שערכתי בדיקה יסודית לא הצלחתי למצוא שום דבר מיוחד שעשיתי בשביל להגיע למצב הנינוח והמספק הזה, פרט לשימוש באחד ממרכיבי פרופיל הנשמה אותו פיתחתי – "תכנית הקסם". המרכיב הזה הוא למעשה השלב שבו מתמירים את מאוויי הנשמה מחלום למציאות בהתאם לגוף הפיסי שלנו בהתחשב במינו ובתדריו הייחודיים.

אני שמחה לגלות שעוד מאמץ וסבל מיותרים השתחררו ממני, ואיתם עזבו עוד רבדים של האמונה כי כדי לקדם משהו צריך לעבוד קשה, הרבה, או "כמו גבר".

פרופיל הנשמה אינו רעיון אבסטרקטי עבורי, אלא מקור המספק לי תשובה לשאלה הנצחית: איך אני יכולה היום לממש את מאוויי נשמתי בכל התחומים במקביל, בהתחשב בכל האספקטים שמרכיבים אותי, לרבות הגוף הפיסי-אנושי-נשי שלי? מי אני נועדתי להיות היום, איך אני אמורה להתנהל היום, מה אני אמורה לייצר היום ומה יניע אותי לדבוק בדרכי זאת, למרות האתגרים והפיתויים? תכנית הקסם, המהווה מרכיב מרכזי בפרופיל הנשמה, היא המפרט של היעדים ולוחות הזמנים המותאמים ספציפית לכל אדם, לפי אופי הנשמה שהינו וסוג הגוף שלו, לרבות מינו. נראה שתכנית הקסם, כשמה כן היא, כי היא עובדת, ממש כמו קסם!

על תכנית הקסם והגשמה עצמית בכל תחומי החיים בו זמנית, באמצעות הגוף נשי, אפרט מחר בשיעור רשת חינם המוקדש לנשים (אך גם הגברים מוזמנים):

מצליחנית – לפי פרופיל הנשמה

מ"מוצלחת" למצליחה בכל התחומי החיים בו זמנית

( פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות ועוד)

ללא סבל ומאמץ

יום רביעי 25.5.11

בשעה 13:30-15:00

הקלטת השיעור תישלח לנרשמות איליו מראש בלבד

המקומות מוגבלים, להרשמה עכשיו לחצי כאן

נשים מצליחות מבפנים החוצה, גברים מצליחים מבחוץ פנימה

מכיר/ה את הפתגם שאומר: "כשאתה מסתכל החוצה אתה רואה את עצמך וכשאתה מסתכל פנימה אתה רואה את העולם"? בכולנו קיימות אנרגיות פנימיות וחיצוניות – הפנימית נשית והחיצונית גברית. כולנו זקוקים לאיזון ביחסים ביניהן על מנת לממש את עצמנו, אך המפתחות ליצירת האיזון הזה שונים. למיננו יש משמעות רבה, כחלק מפרופיל הנשמה שלנו: גבר מצליח בנינוחות כאשר האנרגיה שלו מוחצנת, מתרוצצת ופועלת בעולם והוא יוצר מבחוץ פנימה. אישה, לעומת זאת, מצליחה כאשר היא מפנימה פנימה, מחוברת לאדמה ולבורא, ויוצרת מבפנים החוצה.

התחום הרוחני מתנהל בשפה של פנימיות ולכן באופן טבעי נמשכות אליו יותר נשים מאשר גברים. העבודה הרוחנית של גבר שונה מזו של האישה: ביהדות גברים נדרשים לעשייה רוחנית בדמות מצוות ותפילות המסייעות לגבר לכונן ולשמר את החיבור פנימה בזמן שהוא פועל בעולם. האישה, שאמורה להיות מחוברת במהותה, פטורה מהן. מורים רוחניים גברים יטו לפתח ולעסוק בתיאוריה, פילוסופיה ועקרונות כלליים, בעוד שנשים לומדות את הדפוסים הללו דרך חייהן ויש להן את הזכות והחובה לקחת את זה באופן אישי. לשאול: איך זה נוגע אלי? מה זה עושה לי? לשתף את עצמן ולספר סיפור. הכללות אלו הן כמובן רק דגש, כי גם נשים עם סיפור אישי יפיקו ממנו עקרונות, וגם גברים עם תורה פילוסופית ישתפו בהישג אישי או פן אישי שמשרת את המטרה…

למען מימושנו העצמי, חשוב שנבין את מהות השוני שבין גברים לנשים. זה אינו הבדל מפלג ומפריד שטוען כי אנו יצורים מפלנטות שונות שלא נועדו להבין אלה את אלה ושאחד מוצלח יותר מהאחר, אך חשוב לזהות באיזה מובן איננו זהים. כשאישה רוצה להצליח בקריירה, למשל, עליה להתייחס למשמעות הספציפית של המושגים הצלחה או קריירה עבורה, כאישה. מקור המילה קריירה במושג לטיני שפירושו מרוץ-עכברים. אך הקריירה שלי אינה מרוץ, אינה מעייפת כמו ריצה ואני כלל לא מרגישה כעכבר! אני רואה סביבי כל כך הרבה נשים שמציבות לעצמן יעדים תוך התייחסות לגופן כא-מיני או אפילו כגברי, והן מגיעות אלי מותשות, בחיפוש שלעיתים כלל אינו מודע, אחר מודל והשראה נשית.

כל דבר שמתממש הוא תוצאה של זיווג בין נשי לגברי

הדרך לברוא את המציאות שלנו היא להתחקות אחר מעשה הבריאה. כל דבר שנברא בעולם הוא תוצאה של זיווג נכון בין אנרגיה נשית לגברית. כשאינך מצליחה ליצור את התוצאה הרצויה לך, ככל הנראה לא הכנסת פנימה את המידות הנכונות לך של אנרגיה נשית וגברית.

כתוצאה מכל זאת, נוצר סכסוך בין הנשי והגברי הן בתוכנו והן בעולם. גם נשים וגם גברים לא מוצאים את מקומם ומתקשים ליצור את מה שהם רוצים בנינוחות ובדרך שלהם. על מנת להשיב את ההרמוניה ליחסים בין הגברי והנשי, הגברים לומדים מהנשים להתחבר לעוצמתם הפנימית והנשים לומדות מהגברים למצוא את חלקן בעולם, להיות מעורבות בו ולתת ביטוי לפנימיותן.

בעבר, נשים הביאו את כוחן פנימה ומצאו סיפוק במשפחה ובבית, בעוד שגברים הביאו את כוחם החוצה כמפרנסים ופעילים במרחב הציבורי. בשלב השני, כל מין נמשך לטעום מהכוח ההופכי – נשים קיבלו השראה מהגברים להצטרף למעגל העבודה וביקשו שוויון, ואילו גברים ביקשו להירגע, להקשיב לעצמם ולהתחבר לרגשותיהם. בשלב זה, נשים שביקשו להיות זהות לגברים, ויתרו לעיתים על הדרך הנשית – קסם, כלים ומשאבים הייחודיים להצלחה בדרך הנשית. בשלב הבא באבולוציה, שמתרחש כעת, כולנו לומדים לאזן את האנרגיות הנשיות והגברית בתוכנו ואיננו זקוקים עוד למודל חיצוני.

אני מזמינה אותך להצטרף אלי בשיעור רשת פתוח שייערך מחר בנושא ולהיות בין מובילות המהלך הזה:

מצליחנית – לפי פרופיל הנשמה

מ"מוצלחת" למצליחה בכל התחומי החיים בו זמנית

( פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות ועוד)

ללא סבל ומאמץ

יום רביעי 25.5.11

בשעה 13:30-15:00

הקלטת השיעור תישלח לנרשמות איליו מראש בלבד

המקומות מוגבלים, להרשמה עכשיו לחצי כאן

אחד המרכיבים המרכזיים בפרופיל הנשמה, מעניק לך את היכולת להבדיל בין אנרגיה שהיא שלך ואנרגיה שספגת מאחרים, ולהתחבר למשאבים שלך על מנת להגשים את עצמך בדרכך הייחודית. פרופיל הנשמה עונה לשאלה הבאה: איך אני יכול/ה להמיר את מאוויי נשמתי בכל תחום, מחלום מופשט (רוח) לרצון שמתגלם במציאות הגשמית (בחומר)?

הפרופיל שלך מהווה עבורך מפת דרכים בהליכה אחרי ליבך ומקנה לך מסגרת יציבה וחופשית לזהות ולממש את האמת שלך, באמצעות מענה על 4 שאלות: מהן המהות, הייעוד, השליחות והזכות שלך לחיים, לשנה, לחודש, לשבוע ולהיום. פרופיל הנשמה מורכב אף הוא משיתוף פעולה ייחודי של הגברי והנשי. המהות, מי שהנך, הינו הוויה נקבית, בעוד שהשליחות, למשל, היא זכרית – הפרי והתוצר של הווייתך בעולם.

כיום, כולנו ורוב העולם מצויים בעודף חיצוניות ובמירוץ שכולנו מותשים ממנו. מי שאמורות לחוש בחוסר ההרמוניה ולהוביל זאת למקום מאוזן אלו הן הנשים. אני מאמינה שככל שיותר נשים ימצאו את נקודת ההרמוניה המדויקת שלהן בין הגברי לנשי בתוכן, הן יאפשרו לגברים שסביבן למצוא את מקומם. גברים כיום מתבוננים בנשים המתרוצצות כמותן ואין להן שום השראה להירגע ולהתחבר לעצמן.

אני פונה כעת לנשים בקריאה להתחבר לעצמן, כי כוחה של אישה פנימה והחיבור שלנו לעצמנו ולדרכנו הוא מה שאנו, הגברים והעולם זקוקים לו לשם ריפוי, השבת החיות וההרמוניה.

בואי לשמוע עוד על כך בשיעור הרשת הפתוח מחר:

 

מצליחנית – לפי פרופיל הנשמה

מ"מוצלחת" למצליחה בכל התחומי החיים בו זמנית

( פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות ועוד)

ללא סבל ומאמץ

יום רביעי 25.5.11

בשעה 13:30-15:00

הקלטת השיעור תישלח לנרשמות איליו מראש בלבד

המקומות מוגבלים, להרשמה עכשיו לחצי כאן

את מוזמנת לשתף כאן בתגובות את שאלותיך, חויותיך והגיגייך בנושא.

2 תגובות

2 תגובות לפוסט “מצליחנים, לפי פרופיל הנשמה – הצצה לפן הנשי והגברי (מאמר ושיעור חינם ברשת):”

  1. אביטל פלדבתאריך 25 מאי 2011 בשעה 6:21 am

    היי רונית
    לקראת השיעור היום
    הייתי שמחה שתתייחסי לבעיה שמופיעה האצלי ולמיטב ידיעתי גם אצל אחרים.
    כשאני מתיישבת לכתוב, סליחה מתקנת – עד היום כשהתיישבתי לכתוב לעצמי את המורשת שלי, כשניגשתי לבדוק עם עצמי מה היה ואיפה אני עכשיו, הייתי נוטה להירדם.
    עננים בתוך הראש, ראש כבד, ממש רצון לישון. התריסים יורדים.
    זה היה קורה גם אם זה בבוקר אחרי שנת לילה טובה, ואחרי תרגול ופתיחת הגוף והנשימה וכו'..
    איך אני מתגברת על זה?
    תודה
    אביטל

  2. רחלבתאריך 04 יונ 2011 בשעה 2:19 pm

    רונית יקרה ,

    האם יש אפשרות שאקבל למייל את המאמרים ושעור חינם שפיספסתי ? …

    תודה לך על הדברים החכמים והמאירים

    רחל צרף

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה