מצליחנית, לפי פרופיל הנשמה: מאמר ושיעור חינם ברשת

מאת: בשעה 9:43 pm נושאים: Uncategorized

מצליחנית – לפי פרופיל הנשמה

מ"מוצלחת" למצליחה בכל התחומי החיים בו זמנית

( פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות ועוד)

ללא סבל ומאמץ

יום רביעי 25.5.11

בשעה 13:30-15:00

הקלטת השיעור תישלח לנרשמות איליו מראש בלבד

המקומות מוגבלים, להרשמה עכשיו לחצי כאן

מ"מוצלחת" למצליחה בכל  התחומים בו זמנית

אם נדמה את כל אחד מתחומיי החיים שלנו לילדים, הרי אישה שיש לה מספר ילדים מצפה מעצמה לטפח את כולם בו זמנית ולא להזניח אחד מהם על חשבון האחר. אז איך יתכן שנשים כה רבות הנחשבות ל"מוצלחות", לא מצליחות לממש את עצמן בכל תחומי החיים בו זמנית, אלא רק בחלק מהתחומים? למשל: בקריירה כן ובזוגיות לא, במודעות כן אך בבריאות לא, וכדומה.

להיות מולטי טאסקרית אמיתית

ידוע כי נשים ניחנו ביכולת לבצע מספר משימות בו זמנית (מולטי טאסקינג). למרות זאת, הורגלנו לצפות להצלחה חלקית בחיים. אולי בגלל ש"הצלחה מלאה" נחשבת למושלמות בלתי אנושית, אלא אלוהית בלבד.

כנשים, חונכנו להאמין שהעדר סיפוק מלא בחיים הוא נורמה, בעוד שהאמת היא שזהו סבל. הורגלנו לוותר על הרצון ה"לא מציאותי" כביכול, לחיות חיים מלאים של אושר ועושר. גדלנו על ברכיי ההבנה שחיים טובים בכל התחומים שמורים לגיבורות מהאגדות, לנשים רעות וחמדניות, או להיפך – לנשים "מוארות" יחידות סגולה. ואולי בכלל אין דבר כזה, כי סיפוק מלא הוא נחלתם של גברים בלבד?!

מסורת חדשה – אפשר שיהיה לך הכול

המתלוננות על חוסר סיפוק כזה או אחר רגילות לשמוע כ"נחמה" את המשפט הבא: "תודי על מה שיש לך, כי בחיים אי אפשר שיהיה לך הכול"… את המסר הזה קיבלנו ישר לדם, בירושה שעברה מסבתא, לאימא, לבת – דור אחר דור. האם את מוכנה להיות זו שתפסיק את המסורת הזאת ותתחיל חדשה?.

לעומת זאת, אם את אישה שחווה תקופת נחת וסיפוק בכל התחומים שבה סוף סוף "הכול טוב", סביר להניח שהסובבים אותך ירימו גבה (ואולי אף יהיו שיסתקרנו על איזה כדורים את נמצאת). ואז בתוכך עלולה לצוף חרדה, שמא האושר שלך זמני. כי הרי "אחרי כל טוב מגיע רע", "אחרי כל עלייה יש ירידה" ו"בחיים לא הכול דבש"…

שני הקטבים הללו – חוסר סיפוק מלא שמקבל לגיטמציה מהחברה, או סיפוק מלא שמעורר ספק וחשש – אינם האפשרויות היחידות. ישנה גם דרך אמצע, שהיא התמדה בהליכה אחרי הלב שלך, תוך כדי שחרור  פחד מהצלחה מתמשכת, על מנת לצאת מהמסורת של הסבל הנשי.

ליצור הצלחה בלי לרוץ עם הלשון בחוץ – צ'אקרת מרי פופינס

הבורא לא התכוון לנשים אלא לגברים, כשגזר על האדם: "בזיעת אפך תאכל לחם". כי דרכה של אישה לממש את מאוויי ליבה מבלי לרוץ עם הלשון בחוץ, היא על ידי תיעול פורה של האנרגיה הנשית היוצרת שלה, אל הגשמת יעדיה בכל תחומי חייה בו זמנית. אני מכנה את האנרגיה הזאת גם "הקסם הנשי" או "צ'אקרת מרי פופינס". על כך ארחיב בשיעור בנושא:…

מצליחנית – לפי פרופיל הנשמה

מ"מוצלחת" למצליחה בכל התחומים בו זמנית

(פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות ועוד)

ללא סבל ומאמץ

יום רביעי 25.5.11

בשעה 13:30-15:00

הקלטת השיעור תישלח לנרשמות איליו מראש בלבד

המקומות מוגבלים, להרשמה עכשיו לחצי כאן

האנרגיה הגברית היא במהותה בעלת אופי מוחצן ולכן כובש והישגי. שליחותה היא לצאת החוצה כדי להשיג את מבוקשה. זאת, על ידי השקעה של כוח, מאמץ, עשייה וזמן מרובים. ומכיוון שהאנרגיה הגברית היא קווית, ההצלחה של הגבר תתרחש באופן קווי, צעד אחר צעד, כאשר הוא מבצע כל משימה בנפרד.

לעומת זאת, האנרגיה הנשית היא במהותה בעלת אופי מופנם, ולכן היא מושכת וממגנטת אליה תוצאות ולא דוחפת או רודפת אחריהן. זאת, על ידי השקעה בהענקה עצמית, יצירת נינוחות, רגיעה, מיקוד, דיוק, תכנון, וביצוע בדרך נשית – ע"י הדהוד – כלומר, ביצוע מהלך אחד, שמניע את רצף המהלכים הבאים, ממש כמו אפקט הדומינו. כך מתאפשר לאישה לטפח את כל שדותיה בו זמנית – את מערכות היחסים שלה, הקריירה, הבית, הילדים, הכביסה, הסירים, הכלב  והציפורניים…באורח קסם, קסם נשי. הקסם הנשי יכול ליצור עבורנו תינוק, זוגיות, בריאות, קריירה וכל דבר אחר בו נבחר, ולאפשר לנו לקבל את זה תוך כדי שאנו מנהלות אורח חיים נינוח, קליל, נטול זיעה ומאמץ מיותרים.

עם זאת, כה רבות מהנשים שמצליחות לממש את עצמן מגיעות לתוצאות הללו עם הלשון בחוץ, במקום לחוות התמלאות, שמחה והעצמה מהצלחתן, משום שהן חונכו להצליח בדרך הגברית, וכך במקום ליהנות מההצלחה הן נותרות מותשות.

בנות אוהבות "לעשות חיים" (סינדי לאופר)

הרצון לממש את אהבותינו האמיתיות בכל תחומי חיינו בו זמנית הוא אחד הרצונות הנעלים שאנו יכולות לטפח כנשמות אנושיות בגוף נשי. למעשה, זה אחד הרצונות הטבעיים והלגיטימיים שקיימים בנו כבנות אנוש. אלא אם כן, חונכנו אחרת. אולי חונכנו להדחיק את רצונותינו האמיתיים למען אימא (שילדה אותנו בצער רב…), למען הרעב בעולם, למען שלום המדינה וכדומה.  ייתכן שבקו הגנטי שלנו נשים סבלו. אך אין זה אומר שהחיים הם עונש. בעיני רוחי הם מתנה.

אם עד כה הסכמת לקבל הצלחה חלקית מתוך מחשבה שדרך סבל את לומדת את "השיעורים" שלך וצומחת, דעי ש:

א.     שיעור איננו מילה נרדפת לסבל.

ב.     את לא יכולה ללמוד את השיעור שלך, אם אינך משתתפת בו באופן מלא, כלומר מממשת את אהבותיך האמיתיות בכל תחום בחייך. תחום שבו לא מימשת את עצמך, לא למדת בו דבר.

לממש את עצמך בכל תחומי החיים לפי פרופיל הנשמה שלך

המינימום שאני מצפה מהחיים שלי הוא מימוש עצמי שלם בכל התחומים בו זמנית. ואת זה אני עושה באמצעות כלי שחקרתי ופיתחתי במשך 22 השנים האחרונות – פרופיל הנשמה שלי.

נקודת המוצא שלי היא ההנחה שהדרך היחידה שלי להצליח היא הדרך שלי. על סמך זה אני נותנת ביטוי גשמי יומיומי לנשמה שאני בגוף הפיזי הנשי שלי. הנשמה יודעת מהם רצונותיי האמיתיים והגוף הוא הכלי שדרכו אני מממשת את הרצונות שלי. השאיפה שלי היא לדעת מה הנשמה שהנני באמת רוצה בכל תחום, ולהבחין בין הרצון האמיתי הזה לבין כל רצון אחר (מדומה, זר וישן). ידיעת פרופיל הנשמה שלי נותן לי מענה לארבע שאלות: מי אני אמורה להיות בכל סיטואציה, נושא ותחום? איך אני אמורה להתנהל? מה אני אמורה לייצר ולמה? השאלות הללו למעשה נותנות לי תשובות למה היא מהותי, יעודי, שליחותי וזכותי, כנשמה בגוף נשי בכל תחום בחיי.

על כך ארחיב בשיעור רשת (חינם) שאערוך בנושא:

מצליחנית – לפי פרופיל הנשמה

מ"מוצלחת" למצליחה בכל התחומים בו זמנית

(פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות ועוד)


ללא סבל ומאמץ

יום רביעי 25.5.11

בשעה 13:30-15:00

הקלטת השיעור תישלח לנרשמות איליו מראש בלבד

המקומות מוגבלים, להרשמה עכשיו לחצי כאן

את מוזמנת לשתף כאן בתגובות את שאלותיך, חויותיך והגיגייך בנושא.

הערה: בניגוד להרגלי, הפעם בחרתי לפנות לנשים, אך אני עושה זאת כאשר פניי גם לגברים בו זמנית.

רונית

5 תגובות

5 תגובות לפוסט “מצליחנית, לפי פרופיל הנשמה: מאמר ושיעור חינם ברשת”

  1. שרונהבתאריך 18 מאי 2011 בשעה 8:17 pm

    הי רונית
    מסכימה מאשרת מחזקת ומתחזקת מכל מילה שכתבת נפלא כתבת תודה
    משעשע לפני כשנה וחצי פניתי לתפוצה שלי בהענקת שירות חדש מטעמי: מרי פופינס וכמובן הצליח
    נרשמתי לוובינר מצפה להקשיב וללמוד
    ערב קסום
    שרונה

  2. אביטל פלדבתאריך 18 מאי 2011 בשעה 8:23 pm

    רונית יקרה.
    מובן שנרשמתי ואי מתכוונת להשתתף בשיעור.

    אני מפנה אליך שאלה ואשמח עם תתייחסי לסימן שאלה (נוסף) שמעסיק אותי לאחרונה.

    אני אוהבת מאוד את היותי מטפלת ומורה הוליסטית.
    אבל אני גם אוהבת מאוד לשיר ג'אז.
    כל אחד מהעיסוקים הללו דורש הכנה, התכווננות, זמן, אנרגיה, מחשבה – בקיצור – השקעה.

    האם לדעתך ולהבנתך פיזור האנרגיה של אדם בשני תחומים שהוא מאוד אוהב, עלול ליצור חוסר שלמות וחוסר מצליחנות בכל אחד מהתחומים?

    תודה
    אביטל

  3. רונית שפי וולפיןבתאריך 19 מאי 2011 בשעה 5:41 am

    שרונה ואביטל יקרות,

    נהנית מניחוח האחווה הנשית שהנודף מההתגובות של שתיכן.

    אביטל,

    זאת שאלה מצויינת, תודה. אשמח להתייחס אליה במהלך השיעור.

    יום נעים לכולנו

    רונית

  4. רונית שפי וולפיןבתאריך 19 מאי 2011 בשעה 1:55 pm

    ….

  5. אביטל פלדבתאריך 25 מאי 2011 בשעה 6:24 am

    היי רונית
    לקראת השיעור היום
    הייתי שמחה שתתייחסי לבעיה שמופיעה האצלי ובוודאי גם אצל אחרים.
    כשאני מתיישבת לכתוב, מתקנת – עד היום כשהתיישבתי לכתוב לעצמי את המורשת שלי, כשניגשתי לבדוק עם עצמי מה היה ואיפה אני עכשיו, הייתי נוטה להירדם.
    עננים בתוך הראש, ראש כבד, ממש רצון לישון. התריסים יורדים.
    זה היה קורה גם אם זה בבוקר אחרי שנת לילה טובה, ואחרי תרגול ופתיחת הגוף והנשימה וכו'..
    איך מתגברים על זה?
    תודה
    אביטל

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה