לגלות ולממש את השליחות שלך לחיים לפי פרופיל הנשמה שלך

מאת: בשעה 10:15 pm נושאים: Uncategorized

אם עד היום אמרת לעצמך "עזבו אותי מהתעסקות במילוי השליחות שלי בעולם, יש לי טונה של דברים על הראש" (עבודה, מטלות היומיום, משפחה וחשבונות לשלם). אז יש לי בשורות טובות בשבילך: השליחות שלך בעולם והיעדים האישיים שלך לחיים – אחד הם.  יש לי מניע אישי לעזור לך לגלות ולממש את שליחותך בעולם, כי השליחות המקצועית שלי היא לסייע לכמה שיותר אנשים לזהות ולממש את השליחות שלהם בכל תחומיי חייהם – אישי, רוחני, ומקצועי. לאחרונה נקראתי לחשוף את אחד מסודות ההצלחה במימוש העצמי שלי, שעד כה, לאורך כל שנות הקריירה שלי כמורה רוחנית (מאז 1988), עוד לא זכיתי לגלות לאיש: לממש את שליחותך ולהצליח בחיים – על פי פרופיל הנשמה. אתה מוזמן להרצאה אינטרנטית חינם בנושא, ביום רביעי, 8/12/10 בשעה 11:00 – 12:00/12:30 השתתפות חופשית.

השליחות שלך איננה עיר מקלט, אלא עיר לגור בה

רוב האנשים מנהלים שגרה עמוסה ומוכנים להתגייס למילוי שליחותם בעולם רק בעת צרה וחירום, כשיש שריפה, אסון או משבר. כמה דראמות אתה עוד צריך, כדי שתסכים להתעורר ולהקשיב לקריאה למלא את שליחותך בעולם על בסיס יומיומי?

האם יש לך צורך בשריפה נוספת (כמו בכרמל למשל), על מנת להאמין שמילוי שליחותך יכול להביא תוצאות חומריות לכל תחומי חייכם: המקצועיים (השירות שאתה נותן לעולם והתגמול הכספי שאתה מבקש בתמורה), האישיים (יחסים, משפחה, בית), והרוחניים (כוונות, מודעות, דפוסי התנהגות)?

האם יש לך צורך במקרה חירום נוסף כדי לגייס את המיטב שבך ולזהור במלוא הדרך? מילוי שליחותך איננו מותרות או תחביב רוחני לשעות הפנאי, שממנו אתה אמור לשוב לשגרה אפורה כדי לשלם את החשבונות שלך.

הגיע הזמן שלהתייחס אל מילוי שליחותך בעולם, לא כאל עיר מקלט, אלא כאל עיר לגור בה. האמת היא  שכשאדם ממלא את השליחות שלו בעולם, הוא מוצא את עצמו משלים את מטלות היומיום ומשלם את חשבונותיו כחלק משליחותו ולא בנוסף לה. כך, במקום עומס מטלות, ישאר לו עודף כסף לבזבוזים ופנאי לבילויים.

כך גיליתי את הצעד הבא במימוש שליחותי

לפני מספר שבועות חליתי בשפעת מטרידה שהפרה את שגרת חיי ומנעה ממני לטפל במטלות היומיום. כמנהגי, במקום לקחת תרופות, ישבתי למדיטציה רב חושית (כלי שפיתחתי) על מנת לזהות מהו מקור החולי ולהעניק לעצמי את ההילינג רב חושי מתאים. בהתבוננות שערכתי, גיליתי שחליתי מכיוון שבגוף שלי אצור מידע עצום, שבמשך שנות הקריירה שלי כמורה רוחנית, לא העזתי לשתף אותו עם העולם.

המידע הזה בשל בתוכי מזה כמה זמן ודוחק בי לצאת לאור, כמו תינוק הרוצה להיוולד. הבנתי שעל מנת להחלים אני צריכה לשתף בידע הזה. מצד אחד, החשש שאנשים לא ירצו להקשיב לי, לא יסכימו להאמין לי, ילעגו לי ויחשבו שהשתגעתי, שיתק אותי. מצד שני, הבנתי שאם לא אשתף את הידע שאצור בתוכי, אמשיך להיות חולה. אז החלטתי לקחת את הסיכון ולחשוף את הסוד שבזכותו אני מממשת את שליחותי ומסייעת לאחרים לממש את שליחותם:

.הצלחה בחיים על פי פרופיל הנשמה

כצעד ראשון,  שיתפתי בנושא את צוות העין השלישית ואת תלמידי הוותיקים,  שכבר יש להם הרבה ידע וניסיון וכבר שמעו וראו הכול,  ולשמחתי, במקום לחטוף עגבניות בפרצוף, קיבלתי תגובות נלהבות. מאז הם מציקים לי כל יום בשאלות: "רונית, מה פרופיל הנשמה שלי?"…

מכיוון שזו הפעם הראשונה שאני חושפת את זה, החלטתי בשלב הראשון לשתף בידע על פרופיל הנשמה אנשים בעלי רקע רוחני, כלומר אנשים שהמושגים הבאים מדברים אליהם: שליחות, ייעוד, מהות, נשמה, אלוהים, אנרגיות וכדומה. כאחד ממכותביי, אני מזמינה אותך להיות אחד מהראשונים שייחשפו לידע הזה ויפיקו ממנו את המיטב.

מה בוער לך?

טעות לחשוב שרק למשה רבנו ושכמותו יש שליחות חשובה, וכל שאר בני האדם ה"רגילים" יגלו את שליחותם באחרית הימים…. לא רק משה רבנו מקבל מסרים דרך האש – השריפה הנוראה שקרתה השבוע בכרמל, היא אירוע מטלטל בעל מסר רב חושי עבור כולנו ובייחוד לאלה מאיתנו שמאמינים בקיומה של הרוח (הנשמה). ברמה החושית המסר הוא: טפלו בשירותי הכבאות שלכם.

ברמה העל החושית: תפסיקו לחיות מתוך תודעת כיבוי שריפות – תבחנו לעומק את השליחות של כל אחד ואחד בחייו האישיים ובחייכם הקולקטיבים כחברה: אופה הלחם, הפרופסור, נהג המונית, הטייס, השוטר, המפקד, הסופר והפוליטיקאי. כולנו נקראים לבדוק האם אנו ממלאים את שליחותנו. אלה מאיתנו שכבר ממלאים את  שליחותנו, נקראים לדייק אותה. אלא מאיתנו שאינם יודעים עדיין מהי שליחותם, נקראים לגלות ולממש אותה. אלא שמתקשים לממשה, נקראים ללמוד איך לעשות זאת בקלות.

אני, כמורה רוחנית, אמנם מממשת את שליחותי המקצועית כבר מאז 1988. אך האסון הנורא דחק בי להבין כמה חשוב לא לשמור אצלי את הידע החשוב על פרופיל הנשמה, אלא לשתף אותו עם אחרים ועכשיו. עבורי, הכרמל היה הסנה הבוער.

אם נדמה את המין האנושי לפאזל, הרי שלכל חתיכה יש שליחות להיות חלק מהתמונה השלמה. די בחתיכה אחת שלא ממלאת את שליחותה, בשביל שהתמונה הגדולה לא תהיה שלמה. מילוי שליחותך בעולם מזמין אותך להתמסר לחלק שאתה אמור למלא בתוך הפאזל של המין האנושי, להתנהל בדרך הייחודית שלך על פי פרופיל הנשמה, עליו נדבר בהרצאה (להרשמה עכשיו), להניב בחיים שלך את הפירות שאותם אתה רוצה לתת לעולם, ולקבל את התמורה שאותה אתה צריך ורוצה מהעולם. עצם מילוי שליחותך עוזר לאחרים למלא את שליחותם. ככל שיותר חלקים בפאזל נמצאים על מקומם, התמונה מתבהרת והחלקים הנותרים מוצאים את מקומם ביתר קלות.

בהרצאה אחשוף לראשונה איך למלא את שליחותך בעולם ולהצליח בחיים על פי פרופיל הנשמה, ללא מאמץ וסבל, וכך לממש את החלק בפאזל שנועדת להיות, על בסיס יומיומי ולא רק במצבי משבר.

הירשם עכשיו והעבר ליקיריך:

https://www1.gotomeeting.com/register/292765032

תודה ולהתראות,

 

רונית

3 תגובות

3 תגובות לפוסט “לגלות ולממש את השליחות שלך לחיים לפי פרופיל הנשמה שלך”

  1. shoshiבתאריך 11 דצמ 2010 בשעה 3:12 pm

    הקשבתי להרצאה שלך, וגם נרשמתי לסדנא.
    אני מאוד רוצה לשמוע את ההרצאה שוב, ולא מצליחה בקישור ששלחת.
    האם אפשר לשלוח לי את ההקלטה למייל
    תודה מראש

  2. איריס עידובתאריך 11 דצמ 2010 בשעה 7:52 pm

    הי רונית.
    ברצונילהודות לך (ולשתף אותך, שלמרות היותי "בעניינים" , כחלק מצוות העין השלישית), התרשמתי עמוקות מההרצאה.
    השבוע טיפלתי בעניינים משפחתיים דחופים, הרצאתך העניקה לי זויות ראייה מרעננות והזכירה לי את שליחותי הייחודית.היא תרמה לי בצורה משמעותית ביותר ועזרה לי להתנהל מתוך אישור עצמי, אמונה רבה שהיו כל כך נחוצים לתהליך. אני משתוקקת להבין לעומק את ייחודה ואופיה של שליחותי בעולם על פי פרופיל הנשמה שלי.ומחכה בכליון עיניים ליום החשיפה בזכרון.
    תודה רבה ושבוע מקסים

  3. קוברט איריתבתאריך 15 ינו 2011 בשעה 8:24 am

    רונית בוקר טוב!
    ראשית התחברתי והקשבתי להרצאה שנערכה ביום ד אשר אליה הצטרפה גם ורד. ברור שמאד נהניתי ומאד שמחתי לשמוע ולראות את ההתקדמות וההצלחה שורד נמצאת בה כיום. מדהים וכל הכבוד לורד על הרצון והתושיה והתוצאה שיש לה כרגע במציאות היום יומית שלה ועל התמיכה שקיבלה ממך. אני מאד הזדהיתי עם ורד כי גם אני אמנם לפני שנים עברתי גירושים קשים כאשר אני תמודדת עם כך עם עצמי לבד. אך כפי שנאמר המקום הקשה שאני נמצאת בו הוא מקום וההזדמנות ללמוד להתעלות ולשנות. בקיצור אהבתי. מה שכן התחברתי מאד למשפט והזכרת לי שהנשמה היא דבר יציב עליו אני תמיד יכולה להישען ועל החיצוני לא. מה זה אהבתי. אז תבורכי יקירה והמשיכי בדרכך הענפה עם הרבה אהבה. אגב רונית ארצה מאד להשתתף בקורס להצליח בחיים לפי פרופיל הנשמה שלי. מעניין ומאתגר אותי. אז אשמח לקבל אינפורמציה נוספת על כך.

    עם הרבה אהבה
    אירית

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה