מיכלאור בן ארי

מאת: בשעה 4:45 pm נושאים: כללי

לרונית, שלום.

מכל השפע שזכיתי ללמוד ממך אני מודה לך במיוחד שלימדת אותי להיות גלויה ולא להסתיר. תמיד הייתי מאד שקטה, לא שיתפתי אחרים בפרטים על חיי, שקלתי כל מילה וכל צעד, חששתי מ"מה יגידו" ופחדתי להיפגע. אפילו את העובדה שהתגרשתי הסתרתי מהאנשים שאיתם עבדתי. ממך למדתי שדווקא גילוי לב וגילוי בכלל נותן לי עוצמה מדהימה. כשהעזתי להיות גלויה כיבדתי את עצמי יותר ואיפשרתי לעצמי לכאוב, להיפגע, לאהוב, ולהיות אנושית. כשהייתי גלויה, להפתעתי, הרגשתי דווקא נוח ובטוח יותר בין אנשים ושיש לי מקום בעולם. גיליתי כמה אנרגיה בזבזתי על לא להיות אני, ולמדתי שלהיות אני זה הרבה  יותר קל ופשוט.

מגיל צעיר חשתי שיש קסם בעולם ורציתי להיות קוסמת, כזו שיודעת ליצור את מציאות חייה. כל חיי חיפשתי תשובות אצל מורים רוחניים רבים, קראתי המון ספרים ומאמרים שדיברו על קסם ועוצמה וסיפרו על תהליכי חניכה של קוסמים, אבל לא נתנו לי טכניקה ברורה לעשות את זה בעצמי. עם כל מה שקראתי וניסיתי, לא ראיתי שינוי בעצמי ובחיי: הייתי נשואה פעם שנייה לא באושר, העבודה שלי לא עניינה ולא אתגרה אותי, והיה בי חוסר שקט פנימי קבוע, שגרם לי לחפש תשובות לשאלות שלא ברורות לי. הייתי בחיפוש אחר "המשהו שלא ידעתי מה הוא" (משפט שאמרתי מאז גיל 15). בזכותך הבנתי מהו הדבר שחיפשתי  ומצאתי אותו: להתחבר לנשמה שלי ולנהל את חיי ביומיום מתוך המהות, הייעוד והשליחות שלי.

קריאת הילה והילינג רב חושיים – הכלים המעשיים ששינו את חיי

אחרי הפסקה ארוכה מלימודים למיניהם, קראתי כתבה על פיות ב"ידיעות אחרונות", שבה הוזכר שמך כמי שמלמדת לקרוא הילות ורואה פיות, ומיד נדלקתי וידעתי שאני רוצה לקרוא הילות.

הכלים שלמדתי בעבר היו תיאורטיים מדי ולא מדויקים, הם עוררו אצלי יותר שאלות מאשר סיפקו תשובות ורק נגעו בפני השטח, לא הגיעו לשורש העניין. לעומת זאת, עם הכלים שלימדת אותי – קריאת ההילה וההילינג הרב חושיים (על חושיים וחושיים) – אני יודעת כיום להסתכל על כל דבר שאני חווה, להבין, לנקות, לשחרר, ולהמשיך הלאה. בעבר הייתי יכולה להיתקע זמן רב בפטפוט פנימי על משהו שקרה או עשו לי, והיום אני ממש מטפלת בזה, משתמשת בכלים שלי וממשיכה הלאה.

בתוכנית העין השלישית למדתי על עצמי מתוך עצמי באופן חווייתי, והבנתי את עצמי באופן שספרים והרצאות אף פעם לא הצליחו לעזור לי. בעצם, אני יכולה היום לכתוב ספר מעניין בעצמי על מה שעברתי, פגשתי וחקרתי בתוכי ובחיי. מה שאהבתי בתוכנית העין השלישית זה את הקלילות והפשטות בה לימדת: הלימוד לא היה תובעני, אלא מעשי, יומיומי, עכשווי, חופשי וקסום. במסגרת לימודי בתוכנית העין השלישית חשתי לראשונה שהנשמה שלי הגיעה הביתה, לגוף שלי: התחברתי לחזון שלי בכל תחומי החיים, למדתי לנהל את הרגשות שלי, הפסקתי "להתעופף" ואני הרבה יותר ממוקדת, חדה ונוכחת. אני הרבה יותר אוהבת את עצמי היום ומבינה שמותר לי ליהנות מחיי, לא רק לשרוד ולעשות "מה שצריך".

בעבר פקפקתי ביכולת שלי ליצור את המציאות שלי והאמנתי בגורל ובדת, אך בתוכנית העין השלישית למדתי לקחת אחריות ובעלות על חיי ושאני יכולה לשנות את המציאות שלי, לשתף פעולה עם הבורא והבריות ולחיות כפי שאני באמת רוצה. כיום אני מרגישה הרבה יותר ביטחון בעולם וגאה בעצמי. בזכותך, רונית, השתחררתי מתחושת הכבדות שאפפה אותי והבאתי לחיי שפע, פשטות וקלילות.

דירה, עבודה, כסף וזוגיות: למדתי לחולל ניסים ולהוביל את חיי

בתוכנית העין השלישית גיליתי שאני אכן קוסמת בנשמתי ולמדתי להפוך חלום למציאות בעזרת הכלים הרב חושיים, ולהגשים את יעדיי בתחומים מרכזיים בחיי.

במהלך התקשורת הרב חושית שלי עם עצמי ועם הבורא, הבנתי שזה נכון לי להישאר במקום העבודה שלי. ואכן, ככל שהתחברתי לנשמה שלי, סביבת העבודה שלי השתנתה לחלוטין: האנשים שהקשו עלי החליפו תפקיד או התפטרו וגם אני החלפתי תפקיד. כיום אני אחראית על בדיקת  וגילוי בעיות והפסדים – תפקיד המספק את יצר הלמידה, החקירה והסקרנות שלי. אני מאד מוערכת בעבודה שלי על היכולת שלי לגלות ולחקור בעיות ועל היצירתיות שלי, שבעזרתה אני מוצאת פתרונות לכל דבר. הכלים שלמדתי בתוכנית העין השלישית אפשרו לי להאיר את מה שיש בתוכי החוצה לעולם.

אחד היעדים שאיתם הגעתי ללימודים היה לאזור אומץ להתגרש שוב. במהלך התהליכים שעברתי בתוכנית, גיליתי את הדפוס שמשך אותי לשני בני זוג שלא התאימו לי: נמשכתי לידע שלהם על העולם ולאינטליגנציה שלהם, אך כשזה הגיע לענייני הלב זה לא עבד. במהלך הלימודים אכן התגרשתי ולמרות שהיה לי מאד כואב וקשה, זכרתי שזה היה היעד שלי. יצאתי מהגירושין השניים מחוזקת וחכמה יותר וכיום אני פתוחה לקשר חדש ממקום אמיתי יותר, גם ברמת הלב והנשמה.

כשהתגרשתי, רמת ההכנסות שלי ירדה פלאות. הצבתי לעצמי יעד שיהיה לי כסף להמשיך ללמוד בתוכנית העין השלישית ועבדתי עם הכלים שלימדת אותי להגשמת יעדים, אך באותה העת זה נראה לגמרי בלתי אפשרי. זמן קצר לאחר מכן פגשתי אימא של אחד מהחברים של הבן שלי ונוצרה בינינו תקשורת טובה. יום אחד, הגברת הודיעה לי שיש לה סכום כסף שהיא רוצה לתת לי כדי שאוכל להמשיך ללמוד ושאני לא חייבת להחזיר לה. מיותר לציין שנדהמתי. בזכות סכום כסף זה המשכתי ללמוד בתוכנית העין השלישית וצלחתי את התקופה הלא קלה שלאחר הגירושין.

יעד נוסף שהיה לי באותה תקופה והיה נדמה כבלתי אפשרי היה שאהיה בעלת דירה משלי. כשהתגרשתי,  הדירה שגרתי בה עברה לטיפול מתווכים לשם מכירה.  לאחר תקופה שבה עבדתי עם הכלים הרב חושיים שלי על היעד, נמצאו לדירה קונים, אך  ביום בו כמעט נחתם הסכם המכירה, אימא שלי הודיעה לי שהיא תקנה את חלקו של בעלי לשעבר בדירה.  זה היה נס ענק עבורי שלימד אותי שוב, שכאשר אני מחוברת לנשמה שלי ופועלת למימוש אהבותיי בכל תחומי החיים, אני שותפה ביכולת היצירה האלוהית וזוכה בשיתוף פעולה של הבריאה כולה.

אני מודה לך שלימדת אותי להיות קוסמת: לחיות את חיי באומץ ולהעיז להאיר את נשמתי בעולם.

מיכלאור בן ארי – רחובות

בוגרת קורסי המלך, הקוסם והחכם ותלמידה בקורס הרועה

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה