מבוקשך השנה נמצא מתחת לאף שלך – לחדד את החושים:

מאת: בשעה 9:01 pm נושאים: מאמרים

ההבנה שכל מה שאנו מבקשים כבר נמצא בהישג ידינו איננו סוד. אז איך קורה שאנחנו עדיין לא מזהים אותו, למרות שהוא נמצא מתחת לאפנו ממש עכשיו? לפעמים, אנו כה עסוקים בלבקש לעצמינו דברים, עד כי אנחנו שוכחים להבחין באופן בו נענו בקשותינו ואז נדמה לנו שהבורא מאכזב אותנו, בזמן שההפך הוא הנכון. הסיפור שלפניך מגולל מקרה מהחיים של קבלת מבוקשך באמצעות חידוד החושים והקשבה להם – להעתיק ולהדביק:

"אני לא רואה כאן כלום", אומרת כנרת (שם בדוי) ומגישה לי את ספל הקפה הזעיר שממנו סיימה זה עתה ללגום. אני מתבוננת בו וקופצת ממקומי בהתרגשות. "תראי", אני מצביעה בזהירות על הבוץ שנשאר מהקפה התורכי בתחתית הספל  ומבשרת לה כמוצאת אוצר אבוד: "הנה ראש של זאב! מלתעותיו פעורות לרווחה כדי לתפוס את הטרף, שחומק מבין שיניו ומותיר אותו מתוסכל, כעוס ורעב.

אוזניו של הזאב גדולות במיוחד, מעבר לכל פרופורציה והן נראות כמו שתי ארנבות המחייכות זו אל זו ומשתעשעות יחדיו מכך שהזאב אשר אל ראשו הן מחוברות אינו מצליח ללכוד אותן.  מבדרת אותן העובדה שהן בהישג ידו, אך מרוב שקיעתו בכעסו הוא אינו משיג אותן – את מזונו.

הזאב ישיג את מזונו באמצעות אוזניו

"הזאב יצליח להשיג את מזונו ולהשביע את רעבונו באמצעות אוזניו", אני מבשרת לכנרת.

"מה הכוונה?" היא שואלת.

אני מתבוננת בהילה של הציור המתגלה לי בכוס הקפה של כנרת ומספרת לה מה אני רואה:

"הזאב מייצג אותך. את רעבה וזקוקה דחוף מאוד לאוכל. נסגרה בפנייך היכולת להשיגו", אני משיבה.

היא מהנהנת  ומספרת שהשבוע עיקלו לה את חשבון הבנק ומאשרת שאכן אין לה מאיפה לקחת כסף כדי לשלם במכולת ובארנקה נותרו שקלים בודדים, שיספיקו רק כדי לשוב לביתה.

"את כועסת על חמותך, כי פנית אליה כדי לקבל עזרה בנדון, אך היא סירבה להיענות לך. אני מרחיבה את פיענוח החיזיון בו אני צופה באמצעות הקפה. נדמה לך שבגללה את נשארת רעבה.

את מזועזעת מסירובה, שקועה בכעסך עליה וטרודה בשיחה טעונה שמתנהלת בינך ובינה בתוך הראש שלך, כשאת מטיחה בה משפטים כגון: איך את כחמותי יכולה לזרוק אותי לכלבים (או לזאבי הבנק) בשעת צרה?!

כל כולך ממוקד בחמותך עד כי היא הפכה לנושא המרכזי אותו את מנסה לפענח, במקום לעסוק במציאת פתרון חלופי למצבך. העניין הוא שבזמן שאת מתמקדת בה את מתעלמת מהמענה למבוקשך, שממתין לך ממש עכשיו מעל ראשך – באוזניים שלך".

לקבל את מבוקשך בעזרת הקשבה

"מה הוא הפתרון, היא שואלת אותי?", "הארנבות הן האוכל של הזאב", אני משיבה.

"כן, אבל הארנבות הן האוזניים של הזאב. אז האם פירוש הדבר הוא שהזאב צריך לאכול את עצמו?" היא שואלת.

"לא", אני מרגיעה. "זה אומר, שמקור האוכל של הזאב, שבמקרה זה מייצג אותך, יבוא  כשתפסיקי לעסוק בעזרה שלא קבלת מחמותך ובמקום זה תתמקדי במציאת מקור עזרה חלופי, שאותו תשיגי על ידי חידוד חוש ההקשבה שלך באופן רב חושי (על חושי וחושי), דרך האוזניים הפיסיות והמטאפיסיות שלך."

"הקשבה למי?", היא שואלת.

"הקשבה לעזרה שהבורא/ת שולחים אלייך, שאיננה חמותך" אני משיבה.

"אומרים שכשהבורא סוגר דלת אחת הוא  פותח אחרת", אני מזכירה לה.

"השיחה שניהלת עם עצמך על חמותך יצרה רעש פנימי בהווייתך ומנעה ממך לצור די שקט בתוכך, אשר לו את זקוקה כדי לחדד את חושייך, ובעזרתם להקשיב לעצמך ולסביבתך ולשמוע את האפשרות האחרת שהבורא פותח בפנייך ממש ברגע זה.

הבורא חנן אותנו בפה אחד ובשתי אוזניים, כדי לדבר פחות ולהקשיב יותר, אני מזכירה לה עוד אמרה רלוונטית ובמקרה שלך זה קריטית."

.."כן, אבל…", היא ממשיכה לנסות לשכנע אותי כמה זה נורא שחמותה לא נענתה לבקשתה.

"ששש"….אני אומרת לה.

"די, מספיק, תשחררי".

נכון, העובדה שחמותך לא רוצה לעזור לך, מזעזעת ובצדק את המומה ממנה.

אך חשוב להבין כי זה מאכזב נורא, מכיוון ששמת את כל הציפיות לגאולה שלך אצלה.

אבל זה לא עובד.

"תשחררי ותמשיכי הלאה" אני מציעה.

"כן, אבל…" היא ממשיכה שוב, ביתר להט, עם אותם טיעונים קודמים…

ואני חוזרת באדיקות על אותן שתי ההנחיות הקודמות שלי:

1. "ששש…."

2. "די…"

בנוסף, אני לוקחת את שתי כפות ידיה, מניחה אותם על חזה ומתחננת בפניה:

"תשתחררי,

ותתמקדי בשחרור העיקול מחשבון הבנק שלך, אחרת תגוועי ברעב."

"בסדר", היא אומרת חרישית ונכנעת לעובדות המציאות בהבנה.

לראות את הנסתר

לפני שאנו נפרדות כנרת פונה אלי ושואלת:

"איך זה שאני לא ראיתי את הזאב בקפה עד שהראית לי אותו ולמה לך הוא ניגלה מיד וממני הוא נסתר?"

 "זה לא הקפה שאותו אני קוראת, אלא את ההילה שלו". אני משיבה ומסבירה: "להסתכל על הקפה עצמו זה כמו לדבר עם גווייה, היא לא יכולה להשיב. אבל לדבר עם הנשמה של הקפה זה לדבר עם הבורא שיצר אותו ומוסר לנו מסר דרכו".

"אהה", היא משתפת אותי בתובנתה:

"הבורא מדבר אלינו דרך ציורים בקפה וכדי לראות אותם יש להביט בנשמה של הקפה ולא בקפה עצמו. כלומר, בהילה שלו".

כך תקבל/י את מבוקשך – ארבעה עקרונות חשובים

"כן", אני מסכימה עם כנרת. "מזל טוב, למדת היום ארבעה עקרונות חשובים באומנות קבלת מבוקשך":

1. כדי לקבל את מבוקשך יש לזכור שהוא נמצא בהשיג ידך, ממש מתחת לאפך, ולפעמים גם מעליו (כמו בסיפור זה, אשר בו מבוקשו של הזאב היו הארנבות שהופיעו בדמות אוזניו הצמודות לראשו, ששוכן מעל האף…).

2. כדי לדעת איך להשיג  את מבוקשך (שנמצא מתחת לאפך) יש לחדד את חושייך ובעזרתם לזהות את ההנחיות שהבורא שולח לך בנדון – הרמזים, סימנים, האותות, הסמלים והמסרים.

3. כדי קבל את מבוקשך יש לדייק את הקריאה ואת ההבנה של ההנחיות אותם זיהית שהבורא שולח לך על ידי התבוננות בהילה של המסר מהבורא

לכל דבר ביקום יש הילה (לכל חי, צומח ודומם). ההילה היא המרחב בו מתרחש סיפור חייו האישי של כל דבר קיים, ובכל אחד מהזנים (עבר, הווה ועתיד). קריאת הילות מאפשרת נגישות לידע רחב ובלתי מוגבל אודות כל דבר שקיים, התקיים או יתקיים. הסיפור שלפניך הוא דוגמה חיה לכך ושעל מנת להבין היטב את הנחיות הבורא, יש  להתבונן בהילות של הכלים דרכם מגיעות ההנחיות ממנו ולא רק בכלים עצמם (כבר אמרו חז"ל …"אל תסתכל בקנקן, אלא במה שיש בו"…). למשל, במקום להתבונן רק בקפה עצמו יש להתבונן בהילות של הציורים המתגלים בו.

עקרון זה תקף גם לגבי כל כלי אחר דרכו מגיעות אלינו הנחיות הבורא, מפיסת עיתון שמצאנו על הרצפה, ספר שקבלנו במתנה, ענן בשמים בצורת פיל, משפט שנאמר לנו בשיחה וכמובן כל שיטות האבחון המגוונות כגון: אסטרולוגיה, אירידיולוגיה, קלפי טארוט וכד'. יש להתבונן בהילות שלהם (במה שהם מקרינים) ולא רק בהם עצמם (לא רק במפה האסטרולוגית, בגלגל העין או בקלפים בפיסיים עצמם ).

כל אדם יכול ללמוד לקרוא את ההילה שלו, של הזולת ושל כל דבר הקיים בויניברס. אמנם פיתוח כישורם אלו אינם חלק מתוכנית הלימודים הממסדית, אך היא בהחלט חלק מתכנית העין השלישית שפתחתי (ראה/י לשונית לימודי קריאת הילות והילינג בסרגל העליון כאן למעלה).

הצעד הראשון, כהכנה לקריאת הילות, הוא לבקש להבין את הנחיות הבורא ברמה המטאפיסית – מעבר למימד שבו מופיע הסמל, האות והרמז שאנו מקבלים, ולא להסתפק בפיענוח ההנחיות ברמת הפשט בלבד. הבקשה הזאת היא הכרחית לכל מי ש רוצה הילות ובאמצעותן לקבל תמונה מדויקת, שלמה ומעמיקה. פיתוח היכולת לקרוא הילות היא כמובן תהליך אך זה השלב שמכין ללמידה עצמה – הבקשה לראות מעבר…

4. כדי לקבל את מבוקשך עליך להתמקד בעיקר, שהוא יעדך ולא בטפל שהוא החסימה שמונעת ממך להגשימו.

לקרוא את הילת הקפה

כנרת היא "פרויקט" מיוחד שלי. למרות שאני נוהגת להכשיר אנשים לערוך קריאת הילות רק בקבוצות, אותה בקש ממני הבורא להכשיר באופן אישי, במטרה שתיהיה קוראת בקפה. יותר נכון, קוראת בהילת הקפה, כקריירה שנייה שלה וכך תמלא את שליחותה המקצועית בעולם.

למחרת פגישתנו התקשרה אלי כנרת וסיפרה שהיה לה מאתגר להתמסר למסר שהתקבל בקריאה שערכנו, אבל שהיא לא זרקה אותו לפח, אלא נתנה לו לחלחל וכעבור מספר שעות חשה שהיא מוכנה לשחרר את חמותה מתפקיד המושיעה שלה. זמן קצר לאחר מכן נתקלה במקרה בשכן ותיק שלה וכששאל לשלומה סיפרה לו מה עובר עליה והוא מיד היציע את עזרתו. היא הסכימה והעניין סודר בקלי קלות – הוסר העיקול מחשבון הבנק שלה ויש לה כסף!

כנרת קבלה את מבוקשה, שהיה כמובן מתחת לאף שלה והיגיע אליה בצורת עזרה מהשכן הקרוב.

"טוב שכן קרוב מקרובת משפחה רחוקה" עידכנתי באוזניה את פתגם.

את שחתינו חתמתי בבקשה לספר לך כאן את סיפורה בשם בדויי

וקבלתי את מבוקשי.

נ.ב:

כדי לקבל ממני עזרה בקידום הנושא שבוער לך לחולל בו שינוי מהותי
באחד ו/או יותר מתחומים (כגון פרנסה, קריירה, זוגיות, בריאות וכד')
מתוך חיבור וקשב מדויק לעצמך, אני שמחה להזמין אותך לקבל ממני
לפרטים והרשמה לייעוץ אישי באמצעות קריאת הילה – בבקשה ללחוץ כאן עכשיו

לסיום,

אני מאחלת לך

שלא רק שיתגשמו בקשותיך

אלא שתזכור/י להבחין באופן בו את/ה מבוקשיך נענה,

שתתפנה/י להודות על כך לבורא/ת ולברואים המעורבים בדבר

ושתעז/י להעתיק מסוד הצלחותייך בקבלת מבוקשך

לבקשותיך הבאות.

שנה טובה

 רונית

בבקשה ספר/י  לי כאן ב"תגובה" מה מעורר בך המאמר הזה (איזה תובנות, מסקנות ושאלות הוא מציף בך) ומה את/ה לוקח/ת ממנו לשנה החדשה. אשמח להתייחס.

13 תגובות

13 תגובות לפוסט “מבוקשך השנה נמצא מתחת לאף שלך – לחדד את החושים:”

  1. איתמרבתאריך 27 ספט 2011 בשעה 11:39 pm

    תשמעי זה פשוט מאמר מקסים מיוחד מרגש,ומדהים אני עד היום ההיתי שם לב רק לכל מיני צורות שאני רואה בעננים,ובואי נגיד שאני לא חזק בפירושים אפילו לא ממש מצליח לפרש את החלומות שלי שהם רבים בדרך כלל כל לילה,ואני יודע שיש עוד כל מיני סימנים ודברים כאלה אבל כנראה שאני לא מספיק ערני כדי לקלוט אותם כי עם זה היה קורה אני מאמין שהיום היה לי הרבה יותר קל בחיים אבל אני מאמין שמיום ליום אני ילמד איך לתפוס סימנים ורמזים בחיי וככה להתקדם בחיים בצורה הרבה יותר קלה,ומהנה!

  2. חיהבתאריך 28 ספט 2011 בשעה 4:29 am

    תודה רונית על חידוד הדברים ועל הברכות.
    גם אני דחיתי דברים חשובים שבאו עד לפתחי, שרק בדיעבד הבנתי כמה הייתי עיוורת לראות שהם היו למעשה המענה לבקשותי.
    שנה טובה שנה של הוקרה על כל הטוב שבחיינו ואמן ונדע לזהות את הסימנים בזמן ולא בדיעבד.

  3. ישראלבתאריך 28 ספט 2011 בשעה 7:47 am

    שלום רונית
    כתיבה וחתימה טובה
    תודה על המאמר.
    מה שאני לוקח מהמאמר הוא, לא להיות תקוע ושקוע בכשלונות העבר, להסתכל קדימה ולהמשיך, להיות פתוח למסרים שמקבלים בזמן הוה.
    וזה מה שאני חוה בחודש האחרון.

  4. ליאורה מאירבתאריך 28 ספט 2011 בשעה 8:28 am

    שלום רונית,
    מה שהמאמר הזה חידד אצלי, זו התובנה כי במקרים מאוד מסוימים קבלתי מסרים מהיקום ובחרתי שלא לראות אותם. (מדוע? זו שאלה טובה והתשובה כנראה עדיין אינה נהירה לי מספיק, או אולי כעת כבר כן, לאחר ש"אכלתי אותה").
    ההקשבה לקול הפנימי או לקול של היקום זו יכולת שצריך לטפח, ולא להסתיר אותה או להתעלם ממנה.
    אני נוסעת לאחר החג לארץ של נשמות פעוטות, לאתיופיה, יהיה מעניין לחוות את המקום דרך הלמידה והתובנות שרכשתי דרכך.
    מאחלת שנה טובה באמת.
    ליאורה מ.

  5. דוריתבתאריך 28 ספט 2011 בשעה 12:37 pm

    נהנתי, תודה

  6. איריס עידובתאריך 29 ספט 2011 בשעה 7:39 pm

    תודה רונית על התזכורת להתמקד בנשמה של הדבר ולא "בקליפה" – הדבר החיצוני, או הדבר הראשון שעינינו קולטת. המאמר חידד עבורי ותיזכר אותי,שכשאנו מתמקדים בהילה של.. יש לנו אפשרות לראות את התמונה המלאה השלמה, להתייחס לכל הרבדים שלה החל מהנגלה וכלה בנסתר.
    אני מבינה שהמכשול העיקרי בהבנת מבוקשנו והרשות להוקיר אותו הוא ההתמקדות בטפל-החסימה במקום להתמקד ביעד האמיתי, ברצון המלא שלנו. באופן שההתמקדות בו מסיטה אותנו מהרצון האמיתי שלנו וממקדת את האנרגיה, הרצון, האמונה בשולי ולא בעיקר.
    דבר נוסף שהמאמר מזכיר לי: להתמקד ב"עיקר" ולשחרר- להפרד ממה שלא רלוונטי. לשחרר את האחיזה במה שמיותר… אני גם ממשיכה להרהר בנטייה הרווחת להתמקד במה שמסעיר אותנו כאילו הוא הדבר אמיתי, להיאחז בשקר ולהחמיץ את האמת. לשמחתי אני מודעת מאד לדיוק והאמת שניתן להגיע אליהם בזכות ק. ההילה. ומתפללת לדעת לקרוא את ההילה בצורה שלמה, להיות מודעת באופן רחב ומעמיק לסימנים, ולסמלים בהם הבורא מאיר עיני..תודה רבה ושנה מתוקה

  7. יעל שכטרבתאריך 30 ספט 2011 בשעה 9:47 pm

    לגבי המאמר- אני נמצאת בעקבותיו עם התהייה איפה הדברים שאני לא רואה
    שנמצאים כה קרוב לאפי ואני מפספסת אותם.
    בעבר היו לי מחשבות רבות של חסר , הייתי עסוקה בהן הרבה
    ובעצם במקום למגנט שפע מיגנטטתי עוד ועוד מאותו החסר
    עד שבעצם הפכתי ושיניתי את הגישה , התחלתי לחיות שפע בהווה
    כרגע הנושא שלא פתור עבורי הוא נושא המימוש שלי מבחינת תעסוקה
    ופרנסה , ובעצם התשובות כנראה נמצאות ממש לידי ובינתיים הן
    כבייכול נסתרות ממני.

    תודה על הכתיבה שלך. יעל

  8. בילההבתאריך 01 אוק 2011 בשעה 4:40 pm

    שנה טובה לך רונית.לאחר קריאת המאמר המעורר " התעוררתי " לבדוק עם עצמי ,מה הסימנים שאני מקבלת והאם אני " ערה" להם ? טיילתי בדמיוני וסקרתי את התקופה האחרונה,העלתי את המפגשים הפניות והבקשות אותי/ממני ,וכן את התשובות שלי,והתגובות בעקבותם ,ואז,רק אז הבחנתי שכנראה מבוקשי נישלח ומובא אלי בצורת עזרה ופניות של אנשים,ואני לא ערה כלל. ולא מודה .
    תובנות: להיות הרבה יותר " ערה" ,להתמקד,לבקש,להודות .
    שאלות : מדוע אני לא מעריכה את מי שאני ? למה צריכה אישור של אחרים למי שאני ?
    ממה פוחדת ? לשנה החדשה – זכיתי בקריאת הילה ממך,גם זה בוודאות נישלח אלי ,יחד איתך אני הולכת להפתיע את מי שאני ואת כל מי שמכיר אותי….הדימוי ,שעלה" לי ברגע זה , אפרוח שדופק על קליפת הביצה עוד ועוד עד…שיוצא לחופשי ובבגרותו קורא את קריאתו… תודה לך ושנה מעצימה.

  9. סיגל אלהבתאריך 02 אוק 2011 בשעה 6:26 am

    שלום רונית,

    אני קוראת מזה זמן רב את מאמרייך ונהנית בכול פעם מחדש. הפעם משום מה מאמר זה העלה בי המון רגשות, יתכן וזה בשל רוח התקופה של תחילת שנה בה יש לאפשר לעצמנו להניח לישן לשחרר ולקבל חדש, לבקש חדש ולאפשר לו להגיע אלי.
    משום מה בתקופה האחרונה זימנתי אלי הרבה אתגרים מעניינים ששינו בי המון (פרידה פתאומית של אבי ז"ל, הבאה לעולם שני ילדים מיוחדים ומדהימים (על רצף האוטיזם) שנותנים לי המון אושר מצד אחד והמון אתגרים מהצד השני וכן אתגר מיוחד במשפחה של בעלי שהפכה את עורה ממושא להערכה ומודל חיקוי להתנהגות מחפירה ובלתי מובנת ומושא לרכילות הכלל).
    יתכן ואני ממאנת להקשיב לבורא עולם על כל מה שהוא שולח אליי, לכן אני כנראה מתעסקת בתפל ולא בעיקר, אינני מחדדת את חושיי ואת כל המתנות שקיבלתי פשוט הנחתי בצד. לא סתם המסרים שנשלחים אליי מבורא עולם אולי מזוהים אך אינני מתבוננת בהילה של המסר ועל כן המסר נתפס כשגוי.
    לכן בהמשך למאמרך אני מאחלת לעצמי כי השנה אקדיש יותר לעצמי, אקדיש יותר בחידוד חושיי בהתבוננות בהילה שלי ושל כל הנקרא בדרכי.
    תודה רבה לך על ההארה ועל מי שאת בשבילי בדרכי.

    בברכת שנה טובה ומבורכת

    סיגל אלה.

  10. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 אוק 2011 בשעה 7:01 am

    תודה,

    תודה לכל המגיבים עד כה:

    איתמר, חיה, ישראל, ליאורה, בילהה, דורית, סיגל, יעל ואיריס.

    אני מאוד נרגשת לקרוא את התכנים שלכם ואת הכנות, העומק והפתיחות שקורנת מההילות של המילים שלהן.

    מבטיחה לשוב יותר מאוחר ולהתייחס לכל אחד מכם באופן אישי

    בינתיים,

    הולכת לקרוא כמה הילות…

    יום נעים ושנה טובה

    רונית

  11. איריסבתאריך 06 אוק 2011 בשעה 2:50 am

    רונית היקרה שנה טובה,

    בשל מעבר דירה, הייתי מאוד עסוקה ויותר טרודה לאחרונה, ולא מצאתי דקה לעצמי, כשאני אומרת עצמי אני מתכוונת למדיטציה, או פשוט לעצור להקשיב לעצמי, להניח לדברים ולהרגע….
    כשפגשתי את המאמר שלך במייל, עצרתי, התיישבתי, קראתי, והתחלתי לחייך, כיוון שמאז שעברתי דירה, אני רואה את מה שלא, ומפספסת את כל הכן….
    מה שהציף בי המאמר, זה תודה. בהזדמנות חגיגית זאת אני רוצה להודות לבורא עולם, לניסים שקרו לי במהלך השבוע החולף, שבו עברתי דירה, ומרוב שהייתי עסוקה בלראות מה חסר לי בבית הזה, לא שמתי לב לניסים המדהימים שקרו לי: אחיות מדהימות,שבאו ועזרו לי לנקות את הבית, חבר קרוב שלקח יום חופש והיה איתי ביום ההובלה, אבא שנרתם לעזרתי והגיע להתקין לי דברים בבית, נגר שהיה באזור והציע לי פתרונות אחסון, ועוד ועוד.. וואוו, איך פיספסתי את כל השפע הזה!

    וגם לך תודה רונית היקרה, שבזכות השיתופים שלך,בצורת מאמרים, הזכרת לי , שהתשובות אצלי, לבטוח בעצמי, להקשיב לעצמי, להודות, לעצור ול ש ח ר ר אוי אוי אוי…..

    מאחלת לך שנה טובה, קלילה, שופעת ומבורכת מכל הלב!

    באהבה

    איריס אמויאל

  12. אילנהבתאריך 13 ינו 2012 בשעה 1:31 pm

    רונית יקרה.חזרתי זה עתה מסדנה ,בה אני לוקחת חלק ,כחלק מלמודי ב"עוצמת הרכות"
    ונכנסתי לאתר שלך .קראתי מאמרים מזמנים שונים והנה הגיע אחד ,שכאילו נכתב בשבילי..שמחתי וחייכתי להבין שזה בדיוק מה שקרה לי…אלא שאני כבר הקשבתי וראיתי את "הארנבות"וידעתי מה עלי לעשות…והכל התנהל בפשטות מופלאה…כלומר יש לי כסף שדאגתי שיכנס לחשבוני…בלי לחשוב שמשהו חייב לי משהו…אז תודה גדולה.האם את גם רואה הילה דרך הכתוב?….שבת-שלום.אילנה.

  13. רונית שפי וולפיןבתאריך 19 ינו 2012 בשעה 7:25 pm

    הי אילנה,

    שמחה על ההתלהבות שלך להיחשף לידע חדש.
    בתשובה לשאלתך:
    לכל דבר יש הילה, גם לכתב.
    לכן אפשר לקרוא הילה של כל דבר – גם של כתב.
    עם זאת, כאשר כותבים לי שאלה, אני מסתכלת על האנרגיה של השאלה באמצעות קריאת היליה
    ולא על הכתב. כי מה שאני רוצה להבין זה את השאלה ואת התשובה ולא את הכתב.

    כל טוב

    וארנבות רבות לך

    רונית

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה