לקבל תגמול הולם בלי לאבד את נשמתך – מפת דרכים

מאת: בשעה 8:46 am נושאים: מאמרים

…"למה למרות שיש לי המון מה לתת לעולם אני עדיין לא זוכה לתגמול הולם"? זאת אחת השאלות הנפוצות שמופנות אלי במשך השנים מאנשים שמבקשים לדעת איך אדם שיש לו מה לתת לעולם יכול לעשות את זה בלי לאבד את נשמתו. כלומר, בלי להתאמץ, מבלי לעשות מניפולציות על הזולת ובלי להעתיק את מה שאחרים עושים. בשורות הבאות אתאר את הדרך הייחודית של נשמות עתיקות (אנשים רגישים, אכפתיים ושוחרי חופש) לתת את מתנתם לעולם ולזכות ב"תגמול הולם". לא מדובר ב"הוקוס פוקוס", אלא במפת דרכים – תהליך מהותי, מעמיק ומדויק. היא עובדת רק עבור מי שעובד איתה ואיננה מתאימה לכל אחד.

אף אחד לא אוהב להרגיש מנוצל. לכן, אנשים יתגמלו אתכם רק כשהם חשים שקיבלו מכם דבר מה, בעל ערך עבורם. את העיקרון הזה של "יחסי גומלין הוגנים" למדו  אנשי עסקים של המאה ה 21 מאנשי הרוח של העידן החדש. בעבר עולם העסקים התבסס על "מכירת קרח לאסקימוסים" ופעל בכלים של שכנוע אגרסיבי. לעומת זאת היום הוא מבוסס על "מגנוט". כלומר – משיכה ולא דחיפה. אך גם זאת סוג של מניפולציה כוחנית.

כי כדי למגנט אל עצמם תוצאות רצויות, אנשים שהם "נשמות צעירות" (כוחניים, תחרותיים ועבי עור) נוטים להשמיע באזני הקהל שלהם את מה שהקהל רוצה  לשמוע ולא בהכרח את האמת. כך הם מצליחים לכבוש את ליבו ולשים את ידם על כספו של ציבור מהופנט.

לעומתם, לאנשים שהם "נשמות עתיקות" (רגישים, אכפתיים ושוחרי חופש) חשוב לחיות ביושרה עם עצמם ואחרים. משום כך הם מסתייגים מבחירה במניפולציות ככלי להשגת מבוקשם מהזולת. רבים מהם, בשם היושרה מוותרים בטעות על השקעה בהענקת ערך אמיתי ומדויק לקהל שלהם. במקום זאת, הם בורחים לאחד משני הקטבים הבאים שמקשים עליהם לחלוק את מתנתם עם העולם ולקבל תגמול הולם:

קוטב ראשון – להיות מרוכזים בעצמינו

הקוטב הראשון הוא להתמקד במה שיש לכם לתת לאחרים, בכמה אתם מדהימים וליפול לרחמים עצמיים שמתבטאים במחשבות כגון: "למה לא רואים אותי"? "למה עדיין לא גילו אותי "? "מה לא בסדר אצלי"? "אולי אני הקדמתי את זמני ולכן העולם עדיין לא בשל לבשורה המדהימה שיש לי לתת לו"? וכד'. כל זה בא על חשבון התעניינות במה שאתם באמת אמורים לתת לעולם במסגרת שליחותכם, מה העולם באמת רוצה לקבל מכם ומה אתם רוצים לקבל על כך בתמורה, כתגמול הולם.

גישה זאת מבוססת על אמונה שאתם מיוחדים, שיש לכם שליחות מאוד חשובה בעולם ולכן העולם חייב להבחין בעצמו באור הגדול שהנכם, להשיל את נעליו בפניכם (כאילו הייתם הסנה הבוער) ולתגמל את הוד רוממותכם בנדיבות על עצם הניצוץ האלוהי הנדיר שהנכם.

החלק הראשון בתפיסה הזאת נכון – אתם באמת יצורים מיוחדים ובאמת יש לכם ערך מיוחד לתת לעולם. אבל החלק השני של התפיסה הזאת לא נכון – העולם לא חייב לכם דבר, עד שלא  קיבל מכם דבר  מה בעל ערך עבורו הנובע משליחותכם האמיתית. העולם גם לא יכול לראות אתכם אם לא טרחתם להתגלות בפניו ולהאיר לו פנים!

חשוב: גם כשתעשו את כל הנדרש יהיו כאלה שלא יראו אתכם ולא יעריכו את מה שיש לכם לתת. יהיו גם אנשים שיקבלו מכם ערך רב, אך יהיה להם קשה לזהות אותו ולתגמל אתכם עליו מכל הלב. אבל אלה אנשים שאכנה אותם "לקוחות לא מתאימים".

לעומתם, לכל אדם שממלא את שליחותו מחכים שפע של "לקוחות מתאימים". אלה אנשים שאמורים לקבל מכם את מה שיש לכם לתת, רואים בזה ערך ומתוקף יחסי הגומלין ההוגנים ביניכם הם מוכנים לתגמל אתכם בשמחה על תרומתכם לחייהם ולהוסיף על כך הודייה כנה. כל השאר באו להזכיר לכם עם מי לא לעבוד. או עם מי לא לעבוד עכשיו אלא אולי בפעם אחרת…

הקוטב השני הוא – להיות מרוכזים באחרים

הקוטב השני הוא להתמקד באחרים. הוא מבוסס על תפיסה שכדי לקבל תגמול על תרומתכם לעולם עליכם "למגנט" אליכם שפע. וכי את זה אתם אמורים לעשות בעזרת קסם, שאותו עליכם ליצור באמצעות כלים רוחניים.

תפיסה זאת מבטיחה כי כך תוכלו בקלות וללא מאמץ "למשוך" אליכם כל מה שתרצו, כגון לקוחות שישבו בקיסמכם, שיתופי פעולה,  כסף וכד'. אבל תפיסה זאת תגרום לכם להתמקד בעשייה לשם השפעה על האחר במקום השפעה על עצמכם.

אימוץ גישה זאת בעצם מפעיל את אותה המניפולציה שהזכרתי קודם, אך בכלים אחרים – רוחניים ו/או אנרגטיים. היא אמנם ארוזה יפה, אבל אתם עלולים להשתמש בה בתום לב וללא הבנה עמוקה מה כלפי מה אתם בעצם עושים ולחשוב בטעות שאתם עוזרים לזולת ולעצמכם בעוד שאתם למעשה מזיקים! כי כשאדם משתמש בכלים רוחניים, בכדי להשפיע עליכם לעשות דבר שלא בחרתם בו ו/או ללא ידיעתכם או אישורכם זאת שליטה כוחנית בכם. ויש לזה אפילו שם: "כישוף שחור"!!!

גם מי שמשתמש בכלים רוחניים לשם שינוי עולמו הפנימי במטרה שעולמו החיצוני ישתנה, וכך ישיג את מבוקשו כגון לקוחות, כסף וכדומה, למעשה מנצל את הרוח על מנת להשיג חומר!!! וזה גם "כישוף שחור"! דוגמאות מדהימות לתופעה זאת אפשר למצוא במגוון שירותים ומוצרים שמציעים לנו להשיג תוצאות גשמיות בחיים באמצעות כלים רוחניים, כגון: הספרים "הסוד", חלק מהסדנאות ל "מגנוט שפע" וכד'.

כי הם מציעים ללמד אותנו לעשות "כישוף שחור" (אך קוראים לזה קסם) שנועד לדבר אחד – להשיג! להשיג  תוצאות, לנצח ולכבוש. זאת גישה של נשמות צעירות הניזונה מצבירת כוח! אלא שרבים מהנשמות העתיקות בטעות נהרו אליה בגלל שהיא נדפה ניחוח רוחני – דבר שאנחנו רואים בו ערך ורוצים לשמוע ממנו עוד. לכן מדברים איתנו בשפה שיווקית של "חופש כללי" ולא ב"כסף". כי הם יודעים שכסף עלול להיתפס בעינינו כ"מלוכלך". במיוחד כשזה בא ביחד עם רוחניות.

אז השאלה היא לא האם אתם "רוחניים" או לא, אלא איך אתם מתייחסים ל"רוחניות" – מנצלים אותה או מכבדים אותה? כלומר "משתמשים" בה ככלי להשגת דברים חומריים, או ככלי להשקעה בצמיחה מתמדת של הנשמה שהנכם. כשתבחרו לעשות "דרך רוחנית" נטו תתמקדו בהצמחת הנשמה שהנכם ובמתן ביטויים גשמיים לצמיחה זאת בכל תחומי חייכם – פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות וכד'. אך הביטויים הגשמיים הללו לא יהיו מטרת הדרך שתעשו, אלא "תוצרי לוואי" של צמיחת הנשמה שהנכם. כי הם ישמשו כסימן ומדד לכך שאתם עושים תהליך מדויק של הצמחת הנשמה רוחנית שהנכם בגוף פיסי – אנושי שלכם.

המפתחות לתגמול הולם באמת – דרך המלך בין שני הקטבים

דרך המלך בין שני הקטבים היא המאתגרת, אך הפשוטה, הטהורה ביותר שתוכלו לפגוש. היא גם זאת שמניבה פירות גשמיים באופן טבעי, בצורה מתמדת שיוצרת תגמול הולם גדל והולך. אך הדרך שמעטים הולכים בה. לא בגלל שהיא קשה, אלא בגלל שהיא דורשת השקעה שלא חונכנו להשקיע, לחשוב באופן שלא הורגלנו ולהתנהג שונה מהתרבות בה גדלנו – תרבות הנשמות הצעירות.

איך נראית דרך המלך לקבלת תגמול הולם – שלושה מהמרכיבים העיקרים

  1. צמיחה מתמדת – דרך המלך מזמינה אתכם להיות בצמיחה מתמדת של הנשמה שנכם, רק לשם צמיחה ולא לשם השגת דבר. כי זה הטבע של הניצוץ האלוהי שאנחנו – לרצות להיות באבולוציה רצופה, ללא הפסקה.
  2. התמרה מרוח לחומר – דרך המלך מזמינה אתכם לתת ביטוי גשמי ענוו לצמיחה של הנשמה שהנכם בכל תחומי חיינו, כגון, פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות וכד'.
  3. התנהלות מהטובה העליונה – דרך המלך מזמינה אתכם לנהל יחסי גומלין עם הבריות מתוך הטובה העליונה – באופן שמשרת אתכם ואת הבריאה כולה בו זמנית. לשם כך היא מבקשת מכם להתנהל בענווה. כלומר לתת לעולם את המנה המדויקת שנועדתם לתת ולקבל על כך מנה מדויקת בחזרה. לא פחות ולא יותר. את היחסים ההדדיים הללו, שמבוססים על איזון בריא, הוגן וזורם בין הנותנים למקבלים נכנה "תגמול הולם". כשאנו מתנהלים ממנו אנו יודעים בבהירות מה לתת, למי, איך, מתי, כמה ולמה.לתת ולקבל תגמול הולם מבלי לדחוף ומבלי למשוך (למגנט), אלא מ"להיות"
    השילוב בין שלושת המרכיבים שלך דרך המלך שלכם לקבלת תגמול הולם מאפשרת להציג את הערך שיש לכם לתת לציבור אותו אתם אמורים לשרת ולתת להם למצוא אתכם מבלי לדחוף ומבלי למשוך אלא מ"להיות".להיות מי שאתם באמת. ללא ויכוח, ללא שכנוע וללא ניסיון להצטדק או להתנצל. כשאתם הינכם מי שאתם באמת כל פעולה שלכם מהווה ביטוי להוויה של הניצוץ האלוהי שאתם. במקום הזה אתם יכולים לבחור בשקט את מי מתאים לכם לשרת, אך לא מתוך הגחמות שלכם, אלא מתוך הטובה העליונה – מתוך מה שמשרת אותנו ואת הזולת בו זמנית.

    ממצב מודעות זה קל לתת ביושרה את מה שנועדתם לתת ולהפסיק לתת את זה למי שכבר לא מסוגל לקבל או להעריך את זה, על מנת לפנות את הכיסא שלו לאחרים – הבאים בתור.סוג התנהלות זה הופך אתכם לשליחים אמיתיים. שליחים מתוגמלים. מתוגמלים בצורה הולמת! זאת דרך קסומה. אך היא באמת לא מתאימה לכל אחד. כי ברגע האמת לא כל אחד מוכן להשקיע את הנדרש.

    מכיוון שהיא לא מציעה קיצורי דרך, אלא מזמינה לעשות את כל הצעדים הנדרשים ללא דילוג וללא עיגול פינות, היא לא מציעה "הישגים", אלא ביטוי גשמי מדויק והולם לנשמה שהנכם.

    מה נדרש מכם כדי לעלות על דרך המלך שלכם?

  1. מורה דרך – אם אינכם יודעים את הדרך אל "פסגת האוורסט"  שלכם, קחו מדריך שבקיא במסלול, עשה אותה פעמים רבות ויודע לעזור לכם לעשות את התהליך של גילוי ומימוש שליחותכם וקבלת תגמול הולם במקסימום חכמה והנאה ובמינימום סכנות. וודאו שאינו מוכר לכם איך להשיג תוצאות גשמיות, אלא שהוא מומחה איך להתחבר לעצמכם ולתת לחיבור הזה ביטוי גשמי.
  2. כושר הליכה  – הליכה בדרך המלך כרוכה בתהליך של למידה שמבובבת על תרגום הלכה למעשה. כלומר, מדובר בלמידה "דרך הרגליים", בשטח. אך מכיוון שמעולם לא הלכתם את הדרך הזאת לפני כן אינכם חייבים לשבור את הראש בלגלות אותה לבד, אלא אתם יכולים לאפשר לעצמכם את הזכות ללכת אותה לצד מורה דרך שמכיר אותה היטב, שהולך בה בעצמו לצדכם והוליך בה רבים לפניכם.שימו לב שהלימוד שאתם לומדים בדרך לא יהיה שינון של "חומר" שיש לזכור. אלא עקרונות, מודלים וכלים שיש להכיר, להבין ולהפנים על ידי תרגול מתמיד לצד מורה הדרך שלכם. תפקיד המורה הוא ללמד אתכם תוך כדי הליכה ולא בתיאוריה, באמצעות קבלת משוב ממנו. זאת, מכיוון שהתלמיד לומד תמיד דרך המסננות שלו וכתוצאה מכך נוטע לעוות את מה שהמורה לימד.המורה יכול לדייק את התלמיד רק לאחר שהתלמיד התנסה בדרך (הלך). לפי אופן השימוש של התלמיד בעקרונות, מודלים וכלים שלמד, המורה יכול המורה לזהות את התפיסות השגויות של התלמיד ולהראות לו דרך אחרת להשתמש במה שלימד. מתחילים ליפול התובנות הגדולות ומתחילים לקרות שינויים מהותיים בתודעה שלכם ובדרך ההתנהלות שלכם עם העקרונות, המודלים הכלים שאתם לומדים.
  3. ענווה – באת ללמוד? של נעליך מעל רגליך! כלומר, אל תהפכו את המורה שלכם ל "אלוהים", אלא תתייחסו אליו ביראת כבוד שראוי לתת לניצוץ אלוהי בגוף אנושי, שעושה עורכם שליחות. המורה שלכם הוא שליח הבורא אליכם! תשאלו, אבל אל תתייהרו על המורה. אל תתנצחו איתו, אל תתנגדו לו ואל תתחרו מולו, כי זה יאט את הקצב שלכם. בחרתם מורה? תתמסרו לו! לא רוצים להתמסר? עזבו את המורה! כי ההתמסרות איננה באמת למורה, אלא ללמידה. והלמידה היא הדרך. והדרך היא גם התוצאה.
  4. הודיה – תוקירו תודה על כל צעד ושעל בדרך, על כל שבריר של צמיחה, על הנוף, על הזכות להיות בדרך מופלאה שכזאת, על הזכות לעשות אותה עם מורה ועם תלמידים נוספים ההולכים לצדכם. אין כל טעם להיות נודניקים שכל הדרך מציקים למורה כמו ילדים קטנים עם השאלה "מתי מגיעים". כי התשובה היא תמיד אחת: אנחנו כבר כאן! כלומר, בכל צעד פנימי שנעשה נראה תוצאה גשמית כזאת או אחרת (גם תחושה או הרגשה היא גשמית כי היא נחוות בגוף הפיסי).עלינו רק להשקיע בזיהוי הביטוי הגשמי ולהודות עליו. אם אינכם מוכנים להודות, אל תצאו לדרך.כי זאת דרך אין סופית של צמיחה מתמדת ואין לאן להגיע, אלא רק להיות בה וללכת בה בעונג גדל והולך – יותר ויותר בנינוחות, יותר ויותר בקלות ויותר ויותר בהנאה. עם כל צעד תתנו עוד ועוד ביטויים גשמיים לנשמה שהנכם ולחלומות האמיתיים שברצונה להגשים. אך זה לא יקרה ביום אחד. אלא בכל יום קצת. 
  5. הלימה – דעו מאין אתם באים, הציבו ציפיות ריאיליות לעצמכם, תשקיעו את הנדרש בסבלנות ובהתמדה. למשל:א. אם באתם לעשות דרך ללא ידיעה מהי שליחותכם – השלב הראשון הוא לזהות את שליחותכם ולא להתעסק בשיווק, מכירות ובקבלת תגמול על שירותיכם ומוצריכם. לכן בשלב זה, התגמול ההולם יהיה לדעת מה היא שליחותכם.ב. אם באתם לעשות דרך עם ידיעה מהי שליחותכם, אבל אינכם יודעים איך להוציא אותה לאור – השלב הבא שלכם הוא לחקור מחדש מהי שליחותכם, כי ידיעה מדויקת מולידה תשובה מדויקת לשאלה "איך". התגמול ההולם בשלב זה יהיה לדעת איך.

    ג. אם באתם לעשות דרך וכבר יש לכם את ה"איך" אך אינכם מבצעים אותו – השלב הבא יהיה לדייק את ה"איך" כי "איך" מדויק מטבעו מניע אותנו לפעולה מלהיבה ללא צורך לחפש מוטיבציה בחוץ. לכן, התגמול ההולם בשלב זה יהיה לבצע את ה"איך"

    ד. אם באתם לעשות דרך ואתם כבר עושים את ה"איך" שלכם, אבל אין לכם תוצאות משביעות רצון – השלב הבא הוא לדייק את העשייה שלכם. כי עשייה ממוקדת מניבה תוצאות. לכן, בשלב זה התגמול ההולם יהיה תוצאות משביעות רצון.

    ה. אם באתם לעשות דרך ואתם כבר מקבלים תגמול כספי על השירות או המוצר שלכם ורק רוצים לעשות את התהליך יותר קל או יותר רווחי – השלב הבא הוא לדייק את השירות או המוצר כך שיתן ערך יותר גבוה ללקוח האידיאלי שלכם בדרך שמשרתת  את הטובה עליונה – שלכם ושלו בו זמנית. לכן בשלב זה התגמול ההולם יהיה הגדלת הרווח.

וכן הלאה.

כלומר, תוכלו לקבל תגמול הולם רק על השקעה בתהליך של דיוק השלב בו אתם נמצאים בדרך שלכם. לשם כך יש לעשות דרך. דרך מדויקת וערכית. ללא דילוג על שלבים וללא ציפיה מוגזמת ולא ריאלית לקבל תגמול על שלב שלא סיימתם להשקיע בו.

נשמות עתיקות הם אנשים ערכיים ולכן יש להם דרך לעשות. הדרך איננה ארוכה וגם איננה קצרה. היא דרך של צמיחה מתמדת מהמקום בו הנכם נמצאים לשלב הבא בצמיחה שלכם. הדרך הזאת מתאימה רק למי שמוכנים להיות כנים. עם עצמם, עם בורא עולם, עם הברואים  ולהתנהל ביושרה ומתוך הטובה העליונה.

הדרך שאני עושה והדרך שאשמח לחלוק איתך

במהותי המקצועית אני מורה רוחנית.  במסגרת השליחות המקצועי שלי אני עוזרת לאנשים שהם נשמות עתיקות לגלות ולממש את שליחותם ולקבל תגמול הולם (בהירות, סיפוק, הנאה, הערכה, הכרה ו…כסף). זאת, באמצעות שיטת העין השלישית שפיתחתי, שמציעה לאנשים לחול את הצמיחה שהם רוצים בדרכם הייחודית – מתוך דיוק הקשב לעצם והעמקת החיבור לעוצמתם. מתוקף הייעוד המקצועי שלי אני מעניקה ליווי אישי ועסקי לאנשים שאני מוצאת ביני ובינם התאמה הדדית לתקופת הליווי שלהם איתי. בגלל החזון המקצועי שלי אין לי רצון ויכולת לשכנע אותך שמה שאני מציעה מתאים לך. אלא רק לספר לך שקיימת דרך כזאת – לגלות ולממש את שליחותך ולקבל תגמול הולם ולעשות זאת בעונג – בנינוחות, קלות והנאה. אני עצמי הולכת בה מאז 1977 ומלווה אנשים רבים בדרך זאת מאז 1988. תפקידי הוא רק להזמין אותך להכיר אותה ולבחון איתך האם יש התאמה הדדית בינינו.

לעשות את הדרך הייחודית שלך ולקבל ממני ליווי בתהליך

בקרוב אפתח מחדש את תכנית הליווי האישי והקבוצתי בהנחייתי ואזמין אותך להגיש את מועמדותיך להשתתף בה. אם אינך רוצה לחכות לפתיחת התכנית, אני נרגשת לספר לך שפתחתי פרויקט מיוחד שנקרא "שליחות מתגמלת" – המשלחת לאוורסט, למטבי לכת. הפרויקט מתאים למי שכבר יש לו או רוצה שיהיה לו עסק, מיזם או חלום להוציא לאור, בין אם כרגע הוא מוצלח או מקרטע….ועונה לדרישות שפרטתי כאן למעלה.

כדי להתקבל לפרויקט יש לקבל ייעוץ פרטני באמצעות קריאת הילה.

במהלך הייעוץ נזהה ונגדיר את הצמיחה שברצונך לעשות במהלך השנה, נגדיר את החלומות האמיתיים שברצונך להגשים השנה שיהוו ביטוי לצמיחה זאת, נמצא את הדרך הייחודית שלך לעשות את התהליך הזה בנינוחות, קלילות והנאה ונגלה מהו הצעד הבא המידי בצמיחה שלך שעליך לקחת על מנת להפוך את התכנית זאת מרעיון לביצוע בפועל. אם מצאנו שיש בינינו התאמה הדדית נצא מיד לדרך!!!

לפרטים והרשמה לייעוץ ע"י קריאת הילה בבקשה ללחוץ כאן עכשיו

נשמח לשוב אליך טלפונית באופן אישי.

אהבת את המאמר?

אשמח לקרוא את תגובתך כאן למטה ואודה לך על שיתופו עם יקיריך.

תודה רבה וצמיחה מהנה,

באהבה,

רונית

 

23 תגובות

23 תגובות לפוסט “לקבל תגמול הולם בלי לאבד את נשמתך – מפת דרכים”

  1. אביבהבתאריך 27 ינו 2017 בשעה 9:36 am

    ברור לחלוטין ההסבר !! נהנתי להבין בפשטות את המאמר תודה ותבורכי ❤️

  2. רונית שפי וולפיןבתאריך 27 ינו 2017 בשעה 9:38 am

    תודה לך אביבה ובהצלחה עם הדרך שאת עושה

  3. ויויאן זוארץבתאריך 27 ינו 2017 בשעה 9:59 am

    מאמר מבריק ומצוחצח!!.. תודה, כיף להיות חלק מהקבוצה הזאת…אני ממש מודה לבורא עולם על המפגש הזה

  4. אביבהבתאריך 27 ינו 2017 בשעה 10:19 am

    עושה עושה?????????ואלוהים איתי ?

  5. דוריבתאריך 27 ינו 2017 בשעה 11:01 am

    הבוקר אחרי תרגול מדיטציה
    מה שעלה וכתבתי –
    פשוט להיות על הדרך
    זהו בשבילי הערך
    הרוח
    קלה
    מניפה
    מניבה
    בקיסמה
    בעדינות דקה
    תישא פירייה

    בהודייה על הדרך

    תודה

  6. רונית שפי וולפיןבתאריך 27 ינו 2017 בשעה 11:54 am

    אמן!

  7. סיסיבתאריך 27 ינו 2017 בשעה 3:29 pm

    היי רונית. המאמר מדהים ונותן לי יותר מכל, תשובה להמשך דרכי. אין ספק שמדובר בשינוי גישה מהותי ומתגמל על בסיס יומיומי. המטרה אמנם חשובה. אך הדרך היא שמצמיחה אותנו. זה מזכיר לי את הספור על העבד ושני הדליים. מעניין שאני מספרת אותו לתלמידיי. אך לא מפנימה זאת באופן אישי. וזו תזכורת מרעננת עבורי. אדם דעתן או בעודף בשליטה אינו יודע להתמסר. והמילה התמסרות כבשה את לבי .זה שומט באחת את כל מה שמפריע וחוסם בדרך .קריאת המאמר מאפשרת לי להגיד תודה על הדרך שעשיתי, שאני עושה ושאעשה.

  8. אלכסבתאריך 27 ינו 2017 בשעה 9:20 pm

    וואו רונית… קראתי עכשיו את המאמר בפעם השנייה לעומק. תוך כדי פשוט נכנסתי למצב של טרנס, סוג של עיבוד עם עצמי אחרי כל קטע קטן שקראתי. כמה אסימונים נפלו לי! וכאב בטן שהציק לי נרגע וכך גם השיעול שהתפתח בימים אחרונים. התחדד לי החזון שלי! תודה לך ותודה לבורא עולם 🙂

  9. רונית שפי וולפיןבתאריך 28 ינו 2017 בשעה 7:53 am

    בראבווווו!

  10. רונית שפי וולפיןבתאריך 28 ינו 2017 בשעה 7:54 am

    וואו גדול לך בחזרה!!!!!

  11. רונית שפי וולפיןבתאריך 28 ינו 2017 בשעה 7:54 am

    שפו על המהפך שאת עושה.
    נתת לי מוטיבציה להמשיך לא לוותר לך ועליך!

  12. רונית שפי וולפיןבתאריך 28 ינו 2017 בשעה 7:55 am

    מבריקה ומצוחצחת הקוראת הרהוטה!

  13. חני יוסטרבתאריך 28 ינו 2017 בשעה 11:05 am

    האמת מאוד ריגש אותי הפשטות והענווה שאת מציגה את הנושא. מרגישה שאכן אני תוצר של הישגיות דרך שיווק למטרה .. ואחרי שזה לא עובד לי לאורך זמן עברתי לנסיון בקוסמות המיגנוט… . על דרך המלך שאומרת הכל לא חשבתי ולא ראיתי את הזווית הזו. אז תודה לך על ההסבר והשיתוף. אכן עדיין לא יודעת במדוייק את השליחות והמתנות שרוצה ויכולה לתת ואשמח לקריאת ההילה. המון תודה לך רונית

  14. אראלהבתאריך 28 ינו 2017 בשעה 11:08 am

    שלום רונית
    ראשית תודה לך על הדברים המחכימים והכל כך מדויקים.

    אכן יש הרבה פיתויים ללכת בקיצורי דרך, מניפולציות להשגת דברים גשמיים "בזבנג וגמרנו".
    הקריאה במאמר שפרסמת חיזקה אותי בדרך של צעדים קטנים, מדויקים ומתאימים לי ולאלה שמקבלים את השליחות שלי. את מדהימה כיצד בכל פעם שאני קוראת את הדברים שלך אני מקבלת תובנות על עניינים שאני מתלבטת לגביהם. הקצב בו אני צועדת הוא מאוד נכון לי ומתאים גם לסובבים אותי. אני יודעת שבסוף ניפגש .לכאורה יכולנו כבר להיפגש אבל אני רואה שהקשב לקצב שלי הוא נכון לי.
    ממש החום לפני קריאת המאמר שלך קראתי מכתבים המופנים אלי ובהם נסיונות לשכנע אותי שהדרך אצה וצריך למהר. ואני משוכנעת שהצדק איתך בצורך ללכת את המסלול בלי לעשות קיצורי דרך. שוב המון תודה לך ולבורא עולם על סימני הדרך המדויקים.

  15. רונית שפי וולפיןבתאריך 28 ינו 2017 בשעה 3:35 pm

    אראלה יקרה,

    שמחה לשמוע על הטובנות והאישור שקבלת על דרכך.

    צעד צעד זה הכי בטוח ומהיר.

    לגבי קבלת עזרה ממני – אני כאן.

    את מוזמנת תמיד!

    באהבה

    רונית

  16. רונית שפי וולפיןבתאריך 28 ינו 2017 בשעה 4:13 pm

    חני יקרה,

    תודה על הכנות, הפתיחות וההבנה של התמונה הרחבה

    לבקשתך, לגבי קבלת ייעוץ באמצעות קריאת הילה.

    לפרטים והרשמה לחצי כאן עכשיו:

    http://www.the3ischool.com/aurareading.com

  17. איריס עידובתאריך 28 ינו 2017 בשעה 5:52 pm

    רונית יקרה,

    קראתי את המאמר כמה וכמה פעמים ובכל פעם בהתרגשות גדולה.
    כמה מדהימים הזכות, הרשות והחובה (כשבחרנו בכך) להיות בצמיחה מתמדת ולטפח את הנשמה שאנחנו בענווה. המאמר שלך מעורר בי שמחה , חופש והתאהבות בדרך שלי ומצד שני מזכיר לי ומעורר בי את הרצון לבחון כל יום מחדש ביושרה את דרכי, הכוונות והבחירות שלי. תודה רבה, באהבה איריס

  18. רונית שפי וולפיןבתאריך 29 ינו 2017 בשעה 7:58 am

    איריס יקרה,
    כך גם אני מרגישה. גם אני קראתי אותו מספר פעמים
    ולמעשה כתבתי אותו כתזכורת לעצמי,
    מה אני עושה מתוקף שליחותי ומה ממש לא
    עם מי ואיך ועם מי לא

    תודה לך על התזכורת של התזכורת

    באהבה

    רונית

  19. רותי סתיובתאריך 29 ינו 2017 בשעה 11:25 am

    רונית יקרה – קסם שאת – תודה עליך
    כתבת כל כך מדויק נעים ומאפשר.

  20. יעלבתאריך 30 ינו 2017 בשעה 6:47 am

    רונית היקרה,
    כמה פשוט, ככה מעשי.
    שמה לי כתזכורת את העיקרון לחזור לפשטות, להיות בענווה, להכיר בשלב האמיתי שבו אני נמצאת ולדייק אותו.
    תודה רבה!
    3>
    יעל

  21. רונית שפי וולפיןבתאריך 30 ינו 2017 בשעה 7:55 am

    בהצלחחחחחחה!

  22. רונית שפי וולפיןבתאריך 30 ינו 2017 בשעה 7:56 am

    תודה! את יכולה לזהות באחר רק מה שיש בך! …

  23. פלורינועהבתאריך 30 ינו 2017 בשעה 7:14 pm

    ערב טוב רונית,

    אני מוכרחה לציין המאמר עשוי בצורה מדוייקת וחיונית מאוד,
    למרות שהייתי בכמה סדנאות עכשיו ירדו לי כמה אסימונים ,
    וקיבלתי כמה תובנות לדייק את דרכי ואת עצמי.
    תודה על שהינך, תודה על הנתינה האין סופית והמבורכת.

    יישר כוח.

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה