פגישות טלפוניות – ייעוץ, טיפול, אימון

בנוחיות ביתך או משרדך באמצעות הטלפון מישראל ומחו"ל

ייעוץ רוחני – קריאת הילה

טיפול רוחני – ניתוב אנרגיות – הילינג

אימון רוחני – הנחייה אישית (דמיון מודרך ו NLP)

בתיאום מראש ועל בסיס מקום פנוי

הזמנה אישית

אתה מוזמן למפגש אישי איתי, אשר במהלכו תוכל לקבל ייעוץ רוחני המבוסס על קריאת הילה, טיפול רוחני המבוסס על ניתוב אנרגיות (הילינג) ואימון רוחני המבוסס על שיחה ממוקדת והנחיה אישית. מפגש זה יתמקד בגילוי, ריפוי ומימוש עצמי בכל תחום בחייך אותו תבחר לקדם: גופני ובריאותי, מקצועי וכלכלי, אישי ורגשי (תקשורת, יחסים וכד'), זוגיות, משפחה, בית עסק, מנטאלי (חשיבה ולמידה) רוחני (הייחודיות של נשמתך, עוצמותייך הפנימיות, מודעות עצמית, דפוסי התנהגות, קשיים וחסימות).

האם יש הבדל בין פגישה בקליניקה לבין פגישה טלפונית?

אנשים רבים מרחבי הארץ ומחו"ל מקבלים ממני יעוץ , טיפול ואימון בנוחיות ביתם ובאמצעות הטלפון. מפגש ייחודי זה נערך כאשר אני נמצאת בקליניקה שלי בזיכרון יעקב ואתה נמצא בארץ או בחו"ל, בנוחיות ביתך או משרדך. היעילות של הייעוץ, הטיפול והאימון בטלפון ופנים מול פנים היא זהה. זאת, מכיוון שבשני המצבים אני נמצאת במצב מדיטטיבי (בעיניים עצומות) ואני מתייחסת אלייך בראייה רב חושית כוללת המאפשרת לי לקלוט אותך ולהיות איתך באופן שלם, בלתי אמצעי וללא הגבלה של זמן או מקום פיסי.

אולי אתה תוהה איך יתכן שאפשר לראות הילה ולהעניק הילינג ואימון בטלפון אם לא רואים זה את זה ואולי אתה אף שואל את עצמך איך זה עובד והאם זה רציני?!

ובכן, אני מעניקה את קריאת ההילות, הטיפולים והאימונים באמצעות היכולות הרב חושיות שלי. במילים אחרות: אני לא צריכה לראות אותך בעין הפיסית בשביל לראות אותך באופן רב חושי (חושי ועל חושי).

למי מתאימה הפגישה הטלפונית ?

הפגישות הטלפוניות מתאימות לאנשים אשר מטעמי נוחיות וזמן מעדיפים לערוך את המפגש ברווחת ביתם, משרדם או שהותם בחו"ל וכך לחסוך את הנסיעה לקליניקה שלי בזיכרון יעקב. בין אם אתה עסוק במיוחד, בעל מגבלות פיסיות המקשות עלייך לצאת מביתך, או שאתה גר או שוהה בחו"ל, תוכל ליהנות ממפגש מקצועי, איכותי וממוקד בהרמת טלפון בלבד.

למי מיועדים המפגשים איתי?

לכל אדם רגיש, אכפתי ושוחר חופש המעניין לקבל הנחיה אישית במסע המופלא לזיהוי ולהגשמת מהותו, ייעודו ושליחותו בכל תחומי החיים על ידי פיתוח קשב לחושיים הפנימיים שלו ומתוך הרמוניה עם עצמו, הבורא והבריאה כולה, בפשטות, יעילות והנאה.

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה