רב חושיות – להיות הרב של עצמך

מאת: בשעה 7:48 am נושאים: מאמרים

לאנשים שהם "נשמות עתיקות" (אנשים רגישים, אכפתיים ושוחרי חופש) יש כמיהה עזה לממש את עצמם בדרך הייחודית שלהם. אבל רבים מהם מתקשים לזהות מה היא. מצד אחד הם לא רוצים להיות כמו כולם וולכן הם מנסים להמנע משימוש בנוסחאות לעוסות, להעתק מאחרים ולעשות מה שמצופה מהם,  אך מצד שני לא קל להם לזוז קדימה עד שמצאו את התשובה שלהם בתוכם והם חשים שלמים איתה. כדי שזה יקרה עליהם להקשיב באופן מדויק, מקיף ויסודי לעצמם. לא מדובר כאן על הקשבה לחוש אחד בלבד, כגון הלב, האינטואיציה, הבטן, הגוף וכד', אלא להקשבה מלאה לכל החושים כאחד – הפיסיים (גשמי – חושי) והמטאפיסיים (רוחני – מטאפיסי).  את ההקשבה לכל החושים כאחד  (החושים הפיסיים והמטאפיסיים) אני מכנה "רב חושית". זאת על רגל אחת שיטת העין השלישית שפתחתי – כלים (ולא תורה) לחקר, לגילוי ומימוש הרצון האמיתי שלך, באמצעות חיבור וקשב מדויק לעצמך. כולנו בורכנו ביכולות רב חושיות (על חושיות וחושיות) מבטן ומלידה. לכן, כל אדם יכול להיות ה"רב" של עצמו, ללא יוצא מן הכלל. רב חושי! מחנכים אותנו להאמין כי מיסטיקה היא עניין ל "רוחניים", דתיים ו"מקובלים" בלבד ומדע הוא עניין לאקדמאים בלבד, ואז מצפים מאיתנו לבחור צד: או שניהיה "מדענים", "הגיוניים", "חומריים", או "פרקטיים", או שניהיה "מיסטיקנים", "מרחפים" ו"מנותקים מהמציאות". אלא שהשקעה ברוח בלבד מנתקת אותנו מהמהקרקע ומשאירה את החלומות שלנו "באוויר" – לא מוגשמים בחומר. אך השקעה בחומר בלבד מונעת את האפשרות לגלות ולממש את הרצונות האמיתיים שלנו, אשר בכדי לגלות אותם יש לפנות אל הרוח. מכיוון שרצון הוא דבר מופשט (רוחני) ולא דבר מוחשי וגשמי. לפניכם הזמנה לשלב בין רוח לחומר, על ידי חיבור פשוט בין החלק העל חושי לחושי שבכם.

בשבוע הראשון של אוקטובר 2013 התרחשו בצמידות שני אירועים משמעותיים בישראל: פטירת הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, וזכייתם בפרס נובל לכימיה של שני חוקרים ישראלים. השוני בין שני האירועים מבליט את המגמה של ישראלים רבים לבחור באחד מהקטבים – מיסטיקה להמונים, או מדע מדויק ליחידי סגולה, ששפר מזלם (להשכיל, לחקור, לגלות, לפתח ולהמציא יש מאין). אבל על מנת לממש את מאווי ליבנו האמיתיים יש לשלב בין השניים – בין קשב לחושים הפיסיים והמטאפיסיים, כאחד. החושים המטאפיסיים (אינטואיציה, דמיון, לב, רגש, תקשור וכד') מספרים לנו מה אנחנו באמת רוצים והחושים הפיסיים (חמשת החושים ועוד) הופכים את הרצון מחלום למציאות.

להיות רב חושיים – המסטיקנים והמדענים שבכם

מדע מבוסס על ידע אמפירי (חושי) ומיסטיקה מבוססת על ידע מטאפיסי (על חושי). באמצעות החושים דולים מדענים ידע "חיצוני" (מהעולם הגשמי), שנאסף בתצפיות שנעשות על ידי  חמשת החושים. באמצעות החושים המטאפיסיים אוספים מיסטיקנים ידע "פנימי"(מהעולם העל חושי), שנאסף מאירועי עבר והווה, אשר אין לו בהכרח ביטוי גשמי בולט, אלא סמוי  ומאירועי עתיד שעדין לא התגשמו במימד הפיסי, אך נמצאים בהתהוות, ואשר משמשים כצפי, תחזית, חזון, המצאה, חדשנות, יצירתיות ובריאה יש מאין.

כל אדם יכול להיות גם מדען וגם מסטיקן מכיוון שכאמור, האדם הוא יצור רב חושי (חושי ועל חושי), מבטן ומלידה שבורך ביכולות פיסיות (גשמיות) ומטאפיסיות (רוחניות) כאחד. לכן, כל אדם יכול ללמוד לפתח את היכולות הרב חושיות שלו. כי היעוד שלהם הוא לאפשר לנו ללקט, לעבד ולהתמיר מידע רלוונטי מרוח לחומר וכך להגשים את החלומות האמיתיים שלנו בכל תחומי החיים.

את השילוב הבין החושי לעל חושי אני מכנה "רב חושיות". כלומר, חושי ועל חושי כאחד. את שלב המחקר וגילוי הידע אני מכנה "קריאת הילה רב חושית". ואת שלב מימוש הידע שהתגלה והפיכתו מאפשרות למציאות אני מהכנה "הילינג רב חושי".

בעזרת לימוד ותרגול כל אדם יכול לפתח יכולות רב חושיות ובאמצעותן יוכל להעניק לעצמו ולזולת קריאת הילות והילינג רב חושיים. כך יוכל לחקור, לגלות ולממש את הידע המקורי שלו. קריאת הילה והילינג רב חושיים היא תוצר של שילוב בין מדע ומיסטיקה.

פיתוח יכולות רב חושיות מאפשר לאדם להפוך ל"רב" של עצמו ולסייע לאחרים להיות הרב של עצמם.

רב חושיים.

להקשיב לחושים – ארבע טעויות נפוצות

טעות מס' 1 – צימצום החושים: רבים מכנים בטעות את ההקשבה לחושים בשמות מצומצמים, שמתארים רק אחד מהחושים ולא יותר, כמו למשל "אינטואיציה", "תחושות בטן", "תלפטיה", "חכמת הלב", "תקשור" וכד'. זאת, תוך כדי התעלמות מהאוסף השלם של החושים הפיסיים והמטאפיסיים הקיימים, אך הלא מוכרים. רוצים לקבל תמונה רחבה לגבי המציאות? תנו לחושים שלכם שם חדש: "רב חושיות" וכך תכלילו את כולם בתהליך מימושכם העצמי.

טעות מס ' 2 – התעלמות מהחושים הפיסים: רבים מהאנשים שקשובים לחושים המטאפיסיים נוטים להתעלם מהחושים הפיסיים. אבל אלה האחרונים מספקים ידע אמפירי (מדעי) משמעותי, שמספק פרספקטיבה רחבה ומדויקת יותר, שמשלים את התמונה ומאפשר התכתבות עם המציאות הגשמית. רוצים לקבל מידע מדויק מעצמכם? פנו אל כל החושים שלכם כאחד ואל תתקעו רק על חוש אחד כגון "תחושת בטן" או ל"חכמת הלב" או "תקשור" …

טעות מס' 3 – הקשבה לחמשת החושים הפיסים במקום למנעד הרחב שקיים: אנשים רבים שקשובים לחושים הפיסיים (לגוף) עושים זאת לרוב רק באופן מוגבל, מכיוון שלעומת מה שלמדנו בגן, למעשה, יש לנו הרבה יותר מחמישה חושים פיסיים. כמו למשל: חוש התמצאות, חוש טכני, חוש גסטרונומי, חוש הומור ועוד. רוצים להכיר את כל החושים הפיסים שלכם? למדו פיתוח יכולות רב חושיות!

טעות מס' 4 – הרב יותר חכם ממני: יש אנשים שמוותרים בכלל על הקשבה לחושים שלהם ומעדיפים לפנות לגורמים חיצוניים על מנת לזכות בעזרה שעליה יוכלו לסמוך, יותר מאשר על עצמם. לפעמים הגורמים החיצוניים יהיו אנשים (רבנים, מורים, משפחה חברים) ולפעמים יהיו אלה גורמים שקיימים בעולם העל חושי בלבד, אשר אותם אכנה "ישויות" כגון מלאכים, מדריכים רוחניים, בורא עולם וכד'. רוצים להתחבר למידע שבתוככם? כשאתם פונים לעזרה, חפשו אדם שיעזור לכם להתחבר אל עצמכם ולא להשען עליו. אפילו בורא עולם יבקש מכם לקחת יוזמה ולא לחכות שהוא יעשה למענכם הכל מבלי שתנקפו אצבע בנדון.

הפרידו בין ישויות נחמדות ללא נחמדות 

כדי ליצור קשר עם ישויות במטרה לקבל מהם מידע, עזרה ומזור, פונים רבים ל "תקשור". אך באמצעות "תקשור" עם ישויות, רבים משיגים נגישות לידע שאינו בהכרח שלהם, אלא של נשמות אחרות, אשר אותן הם מכנים "מדריכים", "מלאכים" וכד'. לא שהמידע של הישויות הללו לא חכם ולא עוזר, נהפוך הוא – ברבים מהמקרים זה דווקא כן חכם וכן עוזר. אך השאלה היא האם אתם מחפשים מזור גם אם הוא מבטא ידע של גורם זר (שאינו אתם), או שאתם מבקשים ליצור מזור המבוסס על ידע שלכם?

גם אם פניתם ל"תקשור" בשביל להקשיב לעצמכם ולא לגורמים זרים, הרי פנייה לתקשור, ללא חיבור מעמיק לעצמכם, יספק לכם ידע שכבר קיים במערכת שלכם, אשר אינו בהכרח שלכם, אלא כזה שספגתם מאחרים כגון: מורים, רבנים, תרבות וכד'.

אולי הידע הזה יהיה מרשים, חכם ומועיל, אבל עדיין – הוא לא שלכם. כך שאנחנו שוב חוזרים לשאלה הקודמת: היא האם אתם מחפשים מזור גם אם הוא מבטא ידע של גורם זר (שאינו אתם), או מבקשים ליצור מזור המבוסס על ידע שלכם?

אותי באופן אישי לא מרשימים אנשים שמספרים לי מה ישויות, או גורמים אחרים אמרו להם, אלא אנשים שמספרים לי מה גילו בתוכם כשהתבוננו פנימה, ומה גילו בתוכם כשאני מעניקה להם עזרה, המבוססת על התבוננות בעיני רוחי (ולא מתוך אמת שנלחשה לי מגורם רוחני כזה או אחר, אשר עליו נאמר פעמים כה רבות "קבלתי בתקשור").

"תקשור" – לעשות את זה נכון

אין לי דבר נגד מתקשרים. נהפוך הוא. לימודי תקשור הוכיחו לאנשים רבים שהעולם הוא לא רק חושי, אלא גם על חושי, ופתחו להם דלת ל"רוחניות". אבל לאחר שדלת זאת נפתחת חשוב להתקדם דרכה צעד אחד נוסף, להבנה עמוקה של מערכת היחסים בין החושי לעל חושי והקשר הישיר של הנושא ליכולת להפוך חלומות למציאות.

"תקשור" הוא אחד מהיכולות הרב חושיות, אך הוא איננו מילה נרדפת ל"רב חושיות. אני מכנה יכולת זאת "תקשורת" ולא "תקשור" ומלמדת להשתמש בה כאחד מהיכולות הרב חושיות ולא כחלק נפרד ממנה, או ככל התורה כולה. זאת ועוד, חלק מתלמידיי למדו תקשור לפני שהגיעו אלי וידע קודם זה אפשר להם להיות פתוחים למה שיש לי לתת להם. אלא שהתלמידים שעשו שינויים משמעותיים ביותר באמצעות הלימודים אצלי הם אלה שבחרו ללמוד ממני איך להקשיב ליכולות הרב חושיות שלהם במלואן ולא להישען על ידע "גבוה" שקבלו בתקשור, אשר איננו בהכרח שלהם, או על ידע מצומצם חושי או על חושי בלבד. 

"תקשור" (תקשורת) עם ישויות – לעשות את זה חכם

אין רע ב"תקשור" עם ישויות. נהפוך הוא. אני עצמי מנהלת מערכת יחסים חמה ותקשורת קרובה של שיתוף פעולה עם מאות ואלפי ישויות ביום, כדי לממש את עצמי בכל אחד מתחומי חיי וכדי לסייע לאחרים לעשות דבר דומה. אבל יחסיי עם ישויות מתקיימים בגובה העיניים, כאשר אני  100% אדונית על עצמי מולם והם אינם שולטים בי ואינם מהווים "אלוהים" עבורי. זאת ועוד, אני המנהיגה של הקשר ביננו מבחינתי ולא הם. והכי חשוב: אני לא פונה אליהם ממקום נחות של חלשה או "לא יודעת" או מוגבלת, אל חזקים, יודעים וכל יכולים, אלא כנשמה תבונית זוהרת ומוכשרת אל נשמה תבונית, זוהרת ומוכשרת אחרת.

הדרך להתחבר לישויות תבוניות, זוהרת ומוכשרות היא להתחבר קודם כל לעצמכם, להכיר את עצמכם כנשמה תבונית זוהרת ומוכשרת בעצמכם ולהעריך את עצמכם כישות מוארת בעלת ערך ומקום בעולם, שווה בין שווים. לא יותר מהם ולא פחות מהם.

תהליך זה דורש תרגול יומי של חיבור לעצמכם, ואותו אי אפשר לערוך בסדנת תקשור של סופשבוע. לכן, אני מלמדת מימוש עצמי בשיתוף פעולה עם מלאכים רק את התלמידים שעברו את השלב הראשון בלימודי קריאת הילות והילינג רב חושיים. בשלב הראשון הם לומדים לתרגל על בסיס יומי את המדיטציה הרב חושית. היא מבטיחה תקשורת בריאה ותבונית עם ישויות חכמות ומועילות באמת.

המדיטציה הרב חושית שפתחתי עוסקת בחיבור לעצמכם נטו, באמצעות פיתוח קשב רב חושי למכלול החושים שלכם – פיסיים (חושיים) ומטאפיסיים (על חושיים) כאחד. האנשים שזקוקים לה במיוחד הם לא רק חסרי הנסיון בתחום, אלא דווקא אנשים בעלי רקע ונסיון עשיר בתחום הרוחני, שכבר יודעים לתקשר עם ישויות יותר מאשר עם עצמם…וגם אנשים שיודעים להשיג ידע באמצעות תקשור אבל ידע חלקי (לא מכל החושים שלהם) ומוגבל.

ישויות – כלל זהירות

כל פנייה לישויות מטאפיסיות (מלאכים וכד') או פיסיות (אנשים) ממקום נחות תמשוך אל הפונים ישויות בעלות מצב תודעה דומה לזה בו הפונים נמצאים. לכן, אם אתם מתקשרים עם ישויות המציגות את עצמן כנעלות מכם, אתם בעצם מתקשרים עם ישויות נחותות שזקוקות לאנרגיה של ההערצה שלכם כדי להתקיים. כי ישות שהיא באמת תבונית לא תרצה להיות נעלה מכם. נהפוך הוא – הדבר הראשון שהיא תעשה זה לשלוח אתכם לכיסא המדיטציה שלכם כדי להתחבר לעצמכם ואז להרים לה טלפון…

לחזור לאמצע השפוי – שילוב בין מדע ומסטיקה

בשנים האחרונות קיימת מגמה בקרב הציבור הישראלי לחפש מזור במיסטיקה דתית, אשר במסגרתה מציעים רבנים ו"מקובלים" קמעות, ברכות, נבואות, תפילות ומצוות שמזכות אתכם בכל טוב, לא רק ל"אזרח הפשוט", אלא גם למנהיגי הדור כגון פוליטיקאים, ספורטאים, אומנים אנשי עסקים וכד'.

במקביל קיימת "בריחת מוחות" של אנשי מדע ומחקר לחו"ל, אשר מעמדם ירד בקרב הציבור וכך גם היקף התקציבים והתמיכה אשר להם הם זוכים. אלא שמיסטיקה איכותית, מדויקת ומעמיקה, דורשת השקעה במדע ובמחקר במקביל. מדובר כאן במדע רב חושי של ידיעת עצמכם, באמצעות השקעה בתהליכים מסודרים של חקר, גילוי ומימוש האמת הייחודית שלכם כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל זמן ובכל מקום. תהליכים אלה לא יכולים להתבצע בצורה יעילה רק באמצעות המסטיקה, או רק באמצעות המדע. אלא יש לפתח קשב לנגלה ולנסתר במקביל. קריאת הילות והילינג רב חושיים הם סט כלים שפתחתי המשלב בין השניים. האם יש בכם כמיהה לשלב בין שניהם, או שאתם מעדיפים לנוע בין הקטבים – רק למדע או רק למיסטיקה?!

היכולת שלכם להפוך את חלומותיכם האמיתיים למציאות ממתין להם בחיבור בין השניים – רוח וחומר.

לקבלת מתנה (חינם) – קורס היכרות עם קריאת הילות והילינג רב חושיים – לחצו כאן עכשיו

לפונים לקורס המעשי – פרטים בקרוב…

אני סקרנית לקרוא את תגובותיכם.

בבקשה כתבו אותן כאן למטה.

תודה מראש

באהבה,

רונית

22 תגובות

22 תגובות לפוסט “רב חושיות – להיות הרב של עצמך”

  1. כרמלבתאריך 16 אוק 2013 בשעה 7:05 am

    תודה רונית. אנחנו חיים בחברה שבה די מכריחים אולנו לבחור באיזה צד אנחנו וזה יותר פשוט לספר למיסטיקן שאת גם מדענית מאשר לספר למדען שאת גם עובדת עם מלאכים… את הקשר הבל ינתק בין השניים צריך לטפח ולייצר לו לגיטמציה וזה חלק ממה שאני מנסה לעשות צעד צעד.

  2. ענת חנה עשתבתאריך 16 אוק 2013 בשעה 9:55 am

    רונית יקרה,
    היום עד כדי כך התדר הזה היה לי חזק "להיות הרב של עצמי".. שגם לשעור שלך לא הגעתי..:) בזכות כלים שלמדתי ממך ההקשבה לעצמי גדלה והכמיהה לחקור ולגלות מתוך עצמי את הדרך שלי לממוש חלומותיי מקבלת מענה על בסיס יומי. וכל יום עושה גם עוד צעד. זה מתחיל להיראות כבר כברת דרך..:)

    פשוט- תודה:)

  3. רונית שפי וולפיןבתאריך 16 אוק 2013 בשעה 10:21 am

    כל כך נכון כרמל. אני מתפללת לפריצת דרך בתחום ושמחה לשותופות שלנו לתפילה הזאת.

  4. רונית שפי וולפיןבתאריך 16 אוק 2013 בשעה 10:29 am

    כן, ענת חנה,

    הדפוס הזה מוכר…

    לפעמים, כשאדם סוף סוף מצא מורה שמלמד אותו להתחבר אל עצמו,

    בשלב מסוים עלולות לצוף בקירבו חשדות לא רק לגבי אותו מורה

    אלא לגבי כל בעל ברית אחר שמעוניין לעזור לו להתחבר אל עצמו.

    וזה בדיוק הזמן לשחרר את האמונות והחסימות הללו,

    של קושי לקבל עזרה

    על מנת להביא את הישבן לשיעור…

    ולקחת את הצעד הבא בחיבור לעצמו.

    נ.ב: מה שעשוי לעזוב את המרחב של התלמיד

    כשהוא בוחר לשחרר אנרגיות אלה של קושי או התנגדות להגיע לשיעור

    זה כל מה שמפריע לו לקבל עזרה ממי שהוא מלכתחילה בחר לקבל אותה.

    כלומר, זאת הזדמנות לצאת מהקטבים של:

    או שאני מחובר לעצמי בעצמי ללא עזרה (ועל פי רוב תקוע)

    או שאני נעזר אבל תלוי.

    האמצע הוא להיות מחוברים לעצמנו

    תוך כדי יצירת מערכות יחסים בריאות עם הזולת

    וזה הוא אחד הנושאים העיקרים שאנו לומדים

    בקורס בו את משתתפת כרגע.

    הסיבה:

    כי אף אדם מצליח לא עשה את זה לבד…

    (ראי מאמר שלי בנושא: המלאך שלי)

    בעקבות זאת, חומר למחשבה:

    בפעם הבאה שצפים לך קולות

    שמשכנעים אותך לא להכנס לשיעור

    בדקי האם הם נעימים לך.

    אם לא, אז הם לא שלך

    ובמקרה זה את יכולה לשחרר אותם מהמרחב שלך

    במקום את עצמך מהמרחב השיעור.

    בחיוך,

    רונית

  5. עדיבתאריך 16 אוק 2013 בשעה 6:14 pm

    אין עלייך 🙂
    מודה על הכלים שקיבלתי עד כה ועוד יותר על כל הטיפים והידע
    מחכה לקורס 2

  6. הגרבתאריך 16 אוק 2013 בשעה 6:28 pm

    רונית יקרה ! המאמר שלך מסביר ומחדד היטב את נושא התיקשור. מעניין שלאחרונה הזדמן לי ללמוד תיקשור (כן, בסופ"ש),תוך כדי התלבטות התבוננתי במה שעולה מתוכי וויתרתי כשאני שלימה עם זה. ואת פשוט ענית בצורה ברורה על ספקות, שאלות ותהיות שלי בנושא , הסבר שהוא פועל יוצא של היותך מדענית -מיסטיקנית רב-רב חושית, אמיתית !!
    אם אני מבינה נכון, אז בפנייה למתקשר לקבלת עזרה,ייתכן שנקבל מידע לא מדוייק עבורנו כי המתקשר עצמו השיג את הידע בדרך שחסר בה מיומנות רב חושית וחיבור לידע שלו עצמו . תודה מהלב.

  7. ענת חנה עשתבתאריך 16 אוק 2013 בשעה 6:30 pm

    רונית .. רונית..
    לעיתים אני רוצה לחבק אותך! לפחות עכשיו אני יודעת איך זה גם מרגיש:)
    כמובן שאמשיך להיות בשעורים. לא חשבתי אחרת.
    ולגבי הבוקר הזה- לא לדיון במדיה הזו…
    ולגבי מה שהקורס מלמד- מעריכה ומוקירה.
    לומדת ..
    תודה על המשוב המעורר…:) מוןדה שצחקתי ושמחתי בו.
    ענת חנה עשת

  8. רונית שפי וולפיןבתאריך 16 אוק 2013 בשעה 6:40 pm

    הגר יקרה,

    אני מחייכת מאוזן לאוזן מהאינטילגנציה שלך.

    אכן, אין קיצורי דרך.

    אם אף מנתח מוח לא למד את האומנות שלו בסופש אחד

    ואם ואף אחד מאיתנו לא היה רוצה לקבל שירות מבעל מקצוע שלמד את מלאכתו

    בסופש אחד – לא מטייס, לא מרופא, לא מפסיכולוג, לא מרואה חשבון, לא מגננת, לא מנהג מונית, וכד'

    אז למה שנסכים לקבל שירות רוחני שעוסק בדבר כה חשוב – מימוש עצמי

    מאדם שלמד את מלאכתו בסופש אחד

    או שלמד באופן מרושל ולא יסודי?

    מגיע לנו יותר.

    תודה שהצבעת על הנקודה הזאת

    באהבה

    רונית

  9. רונית שפי וולפיןבתאריך 16 אוק 2013 בשעה 6:41 pm

    תודה עדי,

    עובדת על זה..

    ממש אוטוטו אשלח לך את הפרטים

    חיבוקים בינתיים

    באהבה

    רונית

  10. רונית שפי וולפיןבתאריך 16 אוק 2013 בשעה 6:41 pm

    שומעת את הצחוק שלך עד לפה…חסרת לנו היום. להתראות בשבעו הבא

  11. איריתבתאריך 16 אוק 2013 בשעה 8:19 pm

    רונית אהבתי את המאמר והסכמתי עם כל מילה שלך. אני מתכוונת עכשיו לנצל את הפניה שלך לקורס הכרות לקריאת הילות והילינג רב חושי כי עדין חסרים לי מס חלקים בפזל לחיבור עצמי, חיבור פנימי , חיבור לנשמה וההקשבה לה. ומקוה כי מכאן תבוא העזרה לכך. אז תודה על שאת ממשיכה לחלוק ולשתף עימנו את הבנותיך והמשך התפתחותך. תודה אירית

  12. עדיבתאריך 16 אוק 2013 בשעה 8:40 pm

    לגבי התקשור אשמח להוסיף שכל השנים שאלו אותי ושואלים – את מתקשרת ותמיד אמרתי – לא ..תמיד חוויתי את המילה תקשור כמשהו שיש בו פירוד = מי מתקשר עם מי…לעומת החוויה הכל כך ישירה של ידע זמין שנוכח בי במצב של בהירות ובמיוחד כשאיני מעורבת רגשית….משמח אותי לדעת שיש מה לשכלל, ללמוד ולפתח 🙂
    כמו כן אוסיף ואומר שיצא לי גם לפגוש מתקשרת אחת , שמתקשרת עם מהות שאני חוויתי אותה כמאוד מזוככת המביאה ברכה גדולה בכל מסר שלה ומפנה את האדם לחקירה, לברור, לתובנה, להבנה ולהרגשה עם עצמו…אוכל גם לאמר שאותה מתקשרת הינה אדם עם יושרה פנימית וענווה ומן הסתם אותה מהות אותה היא מתקשרת הינה חלק בלתי ניפרד ממנה….אז יש ויש
    אפשר לאמר שחלק מהבחירה שלנו עם מי להיות בתקשורת ובברית הינה חלק מרגישות והקשבה רב חושית
    באהבה

  13. תמר ושמעוןבתאריך 16 אוק 2013 בשעה 9:59 pm

    תודה רבה רונית יקרה על המאמר המדויק,
    הוא מתמצת ומשקף עבורי את התהליך
    צמיחה שאני עוברת מאז שאני לומדת אצלך בקורס.
    בשנה האחרונה אני יותר מרשה לעצמי לשלב את העל חושי בחיי בכל תחום, ובעיקר בתחום המקצועי, אני מגיעה לפגישות עם לקוחות פוטנציאלים עם ארסנל של כלים רב חושיים,
    דבר שנגד את תפיסת העולם של העולם, התודעה הקולקטיבית,
    שכל מה שקשור לענינים מקצועיים פגישות עם לקוחות,
    בניה של אסטרטגיות שווק וכו'
    אין שם מקום לרוח או לידע על חושי אלא רק לידע מובנה, מדעי,
    חושי וגם זה מוגבל לשכל ולרציו בלבד.
    היום כשאני פוגשת לקוחות אומרת להם שלום ברמת הנשמה.
    כך אני מפוגגת זרות הררכיה ופחד,
    אני באה עם מודעות מוכנה והבנה שאנחנו כולנו רקמה אחת
    של תודעה מגוונת, הרב חושיות עוזרת לי להיות ממוקדת במה שנכון,
    אני נוכחת בהנאה בהשפעה שיש לעבודת ההכנה
    הרוחנית שלי בזמן הפגישות,
    הרי ברמת הנשמה כולנו יודעים שאנחנו רב חושיים,
    ומשם אני מתקשרת איתם
    למרות שאין לי מושג מה היא רמת המודעות של האנשים מסביבי
    וזה לא חשוב לי לדעת,
    מה שאני בוחרת הוא ליצור אנרגיה רב חושית ביננו בשביל הטובה העליונה. ובשביל לפתוח שבילים לצורה של תקשורת חדשה, שמובילה לבניה של תודעה קולקטיבית חדשה המכירה ברוח ובחומר יחד, וברב חושיות כמצב השלם הטבעי של התודעה שלנו. באהבה תמר
    עבורי זה שינוי של תפיסת חיים, שחרור ממורשת שהתיחסה להתנסויות על חושיות בקדושה ודחילו ורחימו, היו לי חויות והתנסיות בעבר אבל היחס שלי אליהם היה כמשהו על טבעי ומסוכן.. או לחלופין נדיר מידי וכדי לזכות בו עלי להיות ראויה לכך, זכה קדושה וטהורה.

  14. צלילה שפירבתאריך 16 אוק 2013 בשעה 10:44 pm

    הי רונית
    עד כמה שאני מבינה זוכי פרס נובל הם אלו שהעיזו להיות רבנים לעצמם, ולהביא רעיון מהדמיון שלהם. הם זקוקים גם למידה רבה של אמונה בעצמם ואפילו עיקשות כדי ללכת עם הרעיונות שלהם במשך תקופות ארוכות עד שרעיונותיהם יוכרו על ידי הקהילה המדעית שמאד קשה לה לקבל חידושים…
    זה לא סתם שאותו כימאי שזכה בפרס, נאלץ לעזוב את מדינתו גם כשהעיד שעדיין רואה עצמו ישראלי.
    גם עדה יונת, הזוכה הישראלית הקודמת, העידה לא פעם על הקושי להיחשב שנים רבות "חולמת והזויה" עד שעלה בידה להיכנס לקונצנזוס.

    ואפילו איינשטיין מצוטט כמי שאמר שדמיון חשוב יותר מידע…

    תודה על המאמר המעודד כל אחד מאיתנו להיות הרב של עצמו, צלילה שפיר

  15. אביבהבתאריך 17 אוק 2013 בשעה 3:42 am

    תודה רונית יקרה,

    פוסט רב, רחב, מרחיב ומתוק כמו ריבה 🙂

  16. נני קניגסברגבתאריך 17 אוק 2013 בשעה 5:17 am

    רונית
    החיבור בין החומר לרוח,איך להיות גם וגם בכל החושים זאת תקשורת שמרתקת אותי כבר שנים, כל הזמן אני מחפשת את התשובה איך להיות שם בפשטות ובקלות.
    שמעתי את קורס החינם שלך מאד מאד אהבתי ואני מאד רוצה ללמוד קריאת הילות והילינג, אני עוסקת בתקשור ובהילינג, דבריך על הנושא רגשו אותי מאד והם הכי מדויקים שאי פעם פגשתי.
    תודה לך ואני מקווה שאוכל ללמוד ממך ידע מעשי זה לעומק.
    נני

  17. הדרבתאריך 17 אוק 2013 בשעה 8:02 am

    בס"ד

    רונית יקרה

    אני אוהבת אותך. אני קוראת ומרגישה שהדברים במקום שלהם. כל הזמן מלווה אותי המאמר על הדולפינים והעצות שנתת כדי שבעזרת השם ישארו איתנו.

    חיבוק חם
    הדר

  18. דורי בן זאבבתאריך 17 אוק 2013 בשעה 10:49 am

    המון השראה ורוח מרחפת סביב המאמר שלך .
    המוחות בורחים והחצבים פורחים,
    לאן כולם בורחים ?
    בורח לרגע רואה כל פגע!
    כשהלך המר'ן אמרתי בשידור הרדיו שלי.
    כל מה שאני זוכר זה שחור בעיניים,
    ועולם מלא יתגדל ויתקדש.!
    עצב רב , ארצות הרב , קרב רב , רב אלוף , רב רבן, סיוון רב , רני רב ,
    שרב רב ,
    קשה באימונים קל ברב ,
    אח …יה רב יה רב ….
    אדמו'ר לי ו אדמו'ר לך .

  19. פלורינועהבתאריך 19 אוק 2013 בשעה 5:58 pm

    הי רונית,
    תודה רבה על הפוסט המדהים, מאוד מעורר ומדוייק.
    כמו תמיד הדברים נאמרים בזמן הנכון. חיבוקים ונשיקות.

    הרבה תודה
    פלורינועה

  20. סמדרבתאריך 26 אוק 2013 בשעה 7:45 pm

    הי רונית,
    מה שכתבת פשוט מדהים בדיוק ובאמיתות שלו!
    זה בדיוק אבל ממש בדיוק התובנה והמידע שהיו חסרים לי לאחרונה כשהתלבטתי לגבי משהו ממש חשוב.
    זה כל כך טוב וחשוב שכתבת והבהרת את זה!
    אני מודה לך מקרב לב!!!

  21. רונית שפי וולפיןבתאריך 03 נוב 2013 בשעה 11:20 pm

    סמדר יקרה,

    כל כך כיף לשמוע.

    תודה ששתפת אותי

    באהבה

    רונית

  22. רונית שפי וולפיןבתאריך 03 נוב 2013 בשעה 11:21 pm

    הדר יקרה,

    מדהים שנשמה יכולה לאהוב

    ללא הגבלה של זמן ומקום

    באהבה

    רונית

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה