תמונה של רונית

חינם – שיעור מס' 1 בקורס היכרות עם קריאת הילות והילינג:

השער שיפתח ב 2012

מ"סוף העולם" ל"אין סוף אפשרויות"

שיעור חגיגי, בשידור חי באינטרנט

יום חמישי 29/12/11 בשעה 12:30 – 11:00

המקומות מוגבלים, יש להירשם מראש
להרשמה עכשיו לחצ/י כאן

לא נוח לכם במועד זה?
הרשמו לשיעור ותקבלו את ההקלטה שלו באימייל,
ביום למחרת. ההקלטה תהייה זמינה לזמן מוגבל.
לקבלת הקלטת השיעור לחצו כאן והרשמו עכשיו

להצטייד בידע שיסייע ליצור בהירות, במקום לגשש באפלה

בשיעור חגיגי ומיוחד זה מתלווים אלי קבוצה של 183 מלאכים. מטרתם היא לסייע לי לשתף אתכם בידע שקבלתי באמצעות קריאת הילות והילינג שערכתי לנושא. השימוש שתעשו בידע תכליתי זה עשוי לסייע לכם לממש את עצמכם במהלך 2012 בבהירות, בטחון ושלווה ולחסוך מכם בלבול, דאגה ולחץ מיותרים, האופייניים לכניסה לעתיד לא נודע, ובמיוחד לשנה שהנבואות לגביה היו דרמטיות ופסימיות ושלא בצדק.

ידע תכליתי ליישום יומיומי

מטרתנו (שלי ושל מלאכיי) היא לגלות לכם איך אפשר ליהנות ממגוון ההזדמנויות ששנת 2012 פותחת, במקום לחשוש מהם. נלמד אתכם איך לערוך את השינוי המדהים שמתאפשר ב- 2012 ונצייד אתכם בידע הנדרש כדי להתקדם במהלכה מהמקום המצוי לרצוי בכל אחד מתחומי החיים ( קריירה, פרנסה, יחסים, בריאות מודעות וכדומה).

5 הנקודות בהם יעסוק השיעור:

1. להכנס לשער בזמן ובמקום הנכון – הסוד:

הגשמה עצמית היא תוצר של הבנה עמוקה של הרובד השמיימי והאדמתי בתוכינו ויצירת חיבור יומיומי, הרמוני, זורם ומתוק בינהם. הרובד השמיימי שלנו ניתן להבנה באמצעות היכרות עמוקה עם הנשמה שהיננו ודרך ניהול אינטואיטיבי של הזמן והתיזמון שלנו. הרובד האדמתי ניתן להבנה באמצעות היכרות עמוקה עם הגוף האנושי שלנו ועם המקום הפיסי בו הוא נמצא בגלגול הנכחי וממש ברגע זה. ניהול עדכני של הרובד השמיימי (הנשמה והזמן) והאדמתי (הגוף והמקום) פותח בפנינו שערים שהכניסה אליהם מאפשרת לנו ליהנות משפע ההזדמנויות שהבורא מפזר בפנינו, כעלי ורדים על שביל מלכותי, לקראת כל צעד ושעל שהוד מעלתינו עומדים לקחת.

זיהוי ומימוש ההזדמנויות הללו הוא אפשרות לא הכרחית, אלא בחירה מודעת הנמצאת בידיים שלנו. אם נרצה נוכל ללמוד לפתח את היכולות הרב חושיות שלנו כדי לזהות ולהבין באמצעותם את הסימנים שאנו מקבלים באופן חופשי ועצמאי וללא תיווך של אדם או אמצעי חיצוני לנו, בכל נושא, בכל עת, בכל מקום. ככל שנייטיב לחבר בין הרובד השמימי והרובד האדמתי שבתוכינו, נוכל לחולל על ציר הזמן והמקום שינויים מהירים, יעילים וחכמים, בקלות, נינוחות והנאה וללא סבל, מאמץ והקרבה.

אנשים שמצליחים לעשות זאת הם ברי מזל, אך לא מכיוון שהבורא עשה איתם חסד, אלא בגלל שהם עשו איתו חסד – הם הסכימו להיות קשובים לסימנים שהוא מפזר על דרכם, כמו לכל אדם. הם התנדבו להיות האדם הנכון, בזמן הנכון ובמקום הנכון, כי הם העיזו לפתוח את העין השלישית על מנת לראות את הכתובת שמשאיר הבורא על הקיר. הם הסכימו לשחרר היצמדות לידע הישן שלהם ופינו מקום לידע חדש ועדכני שהבורא מעניק לנו בשמחה בכל רגע בזמן הווה.

הם בחרו לקחת את נושא ההגשמה העצמית בקלילות, נחישות והתלהבות וללא כובד וחשיבות עצמית. הם הסכימו להשתתף במשחק – משחק החיים.

בין הגורמים לפספוס ההזדמנויות שהבורא מזמן לנו נמנים:

א. חוסר תקשורת ישירה עם הבריאה, הבורא והבוראים, שניכר בחוסר מודעות להתרחשויות הרב חושיות (פיסיות ומטאפסיות) המתחוללות ביקום ובכדור הארץ, אשר משפיעות עלינו כיחידים וכחברה (הרי ברור שמה שבאמת קורה ביקום הוא הרבה מעבר למה שמסוגלת המדיה והמדע לדווח לנו). הדרך היחידה להבין מה קורה כאן היא להתבונן על המציאות דרך העיניים הפרטיות שלנו ובאופן יסודי, שלם ומקיף.

ב. תפיסה ישנה של המושג "זמן" ו- "מקום", שאיננה מתאימה יותר לעידן אליו אנחנו נכנסים.

קריאת הילות והילינג רב חושיים משמשים כלים ליצירת תקשורת ישירה ונטולת תיווך ומתווך עם הבורא, הבריאה והבוראים וכמובן עם עצמינו, ומשמשים להבין את המגמות שמתהוות בכל יום, שבוע, חודש ושנה ביקום ועל פני כדור הארץ דרך המשקפיים שלנו, ומאפשרות לנו ללכת בדרכינו הייחודית, ומתוכה לתת ולקבל את מנת חלקינו בעולם, כחלק ער ברקמת החיים.

עקרון זה הוא הבסיס לקריאת הילות והילינג רב חושיים והמטרה שלהן בו זמנית – להיות מתוקים לעצמנו ולזולת במקביל.

2. מיהם השערים שנפתחים ב2012 – מהי מהותם הייחודית, מהם ואיזה הזדמנויות הם פותחים בפנינו ומי נהפוך להיות בעקבות המעבר בהם.

3. איך ליהנות מהשערים שנפתחים ב2012איפה נמצא מפתח הכניסה לשערים שנפתחים ב – 2012 ואיך נוכל לתרגם את המודעות בנושא ליישום גשמי, ברמה יומיומית, בכל תחומי החיים (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, רוחניות ועוד).

4. מה הם הפירות שהכניסה בשערים הללו יאפשרו לנו להניב – שער פותח מרחב לשיעור. אז איזה שיעורים יזדמנו בפנינו ללמוד, איזה תוצאות הם יאפשרו לנו לייצר במציאות שלנו ומה אנו אמורים לתת ולקבל בשנה הזאת לעצמינו ולעולם.

5. למה ולכבוד מה כל זה יקרה – לשם מה יפתחו בפנינו השערים הללו ולאן הם מובילים? ה"למה" עוזרת לנו לפתח חמלה כלפי עצמינו והזולת והיא אחת המפתחות הראשים להיכנס בשער ביתר קלות, הנאה ונינוחות.

קצת אודותיי

רונית שפי וולפין – מורה רוחנית: מייסדת בית הספר לקריאת הילות והילינג במסלול צמיחה . מלווה אנשים רגישים, אכפתיים ושוחרי חופש בתהליך זיהוי ומימוש ייעודם ויעדיהם בכל תחומי החיים ומכשירה אנשים להעניק קריאת הילות והילינג לעצמם ולזולת כדי לחולל שינוי מהיר, פשוט וחכם בכל תחומי החיים, בכל נושא, בכל מקום ובכל זמן.

לסיום, הנה שוב הפרטים והקישור להרשמה

השער שיפתח ב 2012

מ"סוף העולם" ל"אין סוף אפשרויות"

שיעור חגיגי, בשידור חי באינטרנט

יום חמישי 29/12/11 בשעה 12:30 – 11:00

המקומות מוגבלים, יש להירשם מראש
להרשמה עכשיו לחצ/י כאן

לא נוח לכם במועד זה?
הרשמו לשיעור וקבלו את ההקלטה שלו באימייל,
ביום למחרת. ההקלטה תהיה זמינה לזמן מוגבל.
לקבלת הקלטת השיעור לחצו כאן והרשמו עכשיו

בבקשה תרגיש/י חופשי להעביר הזמנה זו ליקירייך.

להתראות,

רונית

רונית שפי וולפין – מורה רוחנית
הדרכה מדויקת, שלמה ומקיפה בכל תחומי החיים
באמצעות קריאת הילות והילינג רב חושיים
לליווי אישי לחצו כאן
למסרים בלעדיים בפייסבוק לחצו כאן

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה