השער שנפתח ביום השיוויון (האקוונוקס) – היום הרשמי לתחילת האביב

מאת: בשעה 9:56 am נושאים: מאמרים

מבחינה אסטרונומית, ב 21 במרץ חל אקוונוקס האביב – יום השוויון בין אורך היום לאורך הלילה. במועד זה נגמר באופן רשמי החורף ומתחיל האביב בחצי הכדור הצפוני (בעוד שבחצי הכדור הדרומי נגמר הקיץ ומתחיל הסתיו)!!! ממועד זה ועד 21 ביוני הימים הולכים ומתארכים. מבחינה רוחנית, ב – 21 במרץ נפתח שער אנרגטי בעולם לצמיחה אדירה בתודעה ובתוצאה שלנו. אני נחשפת אליו במהלך התבוננות על הנושא באמצעות קריאת הילה רב חושית (על חושית וחושית). בשורות הבאות אשתף אותך במה שאני מגלה. נ.ב: השער הזה פתוח במשך כל חודשי האביב ולא רק ב21 למרץ.

אני אומרת שלום למרקם האנרגטי של היום הזה והוא מציג את עצמו בפני בצורת עמוד אור אנכי רחב במיוחד, שיורד אל כדור הארץ ממרחב אין סופי. הוא מתגלה בצבע ירוק דשא רך, רענן ואוורירי. בתוכו שזורים חוטי זהב עדינים וענוגים. עליהם מופיעים עלים בצבעי שקיעה; חמים רכים וזוהרים. בתוך כל עלה נמצא ליצן שרוקד על חוט זהב כאילו זה חוט של קרקס שיורד מהתקרה אל הריצפה. הליצנים מאוד עדינים ויש להם שני פנים – בצד אחד אישה ובשני גבר. בין הליצנים מתעופפים אווזי בר גדולים, קלילים וזהובים. המחזה הזה עטוף בסאונד שמעולם לא שמעתי קודם לכן: שקט תהומי עד ממש דממה, שמתוכה נובעים צלילים אלגנטים, עדינים וחמים. התחושה היא שזה הצליל של הרמוניה.

ככל שאני מביטה בעמוד האור הירוק הוא הולך ומתרחב ואיתו גם גדלות הדמויות הססגוניות והאלגנטיות בעלות הפאן הנשי והגברי כאחד. אני בוחנת את המראה המרהיב הזה יותר לעומק ומגלה שהוא מהווה שער להתרחבות האין סופית. השער הזה אמנם קיים ברמת הפוטנציאל בכל רגע בעולם בכלל ואצל האדם בפרט, אלא שהשנה בכלל והיום בפרט האדם יותר בשל להבין אותו ולהכנס בו. בכל פעם שאדם שואף לעוד… הוא מרחיב את העולם שלו ואת העולם סביבו. כך הוא לוקח חלק ביצירת התחדשות מתמדת ביוניברס. זה קורה על ידי נטילת יוזמה אישית של כל אחת ואחד מאיתנו.

אוטוסטרדה של התרחבות

ההתרחבות הזו דומה לכביש מהיר שכל הזמן נוספים לו עוד ועוד נתיבים. זה קורה ללא חפירות מאובקות, שמתרחשות כשסוללים כביש רחב, אלא בצורה יותר אורגנית, עדינה ואלגנטית, ממש כמו שבאביב מלבלבים עוד ועוד עלים על העץ עד שהוא מכוסה כולו ונראה רחב ועשיר. המכניקה של ההתרחבות מזכירה הריון, כאשר המפגש בין הזרע הזכרי לביצית הנקבית יוצר התרחבות בכל המובנים – הרחם גדלה כדי שהעובר יתפתח בתוכה והלידה מרחיבה את המשפחה, כשמישהו חדש נוסף אליה. אלא שהלידה הזאת לא מרחיבה רק את התא המשפחתי, אלא גם את העולם כולו, מכיוון שמשהו חדש שלא היה בו קודם נוסף אליו.

אמנם ברור שהנשמה של התינוק הייתה כאן קודם, כי נשמה היא נצחית, אך התינוק הזה מעולם לא נולד לחיים האלה, להורים האלה ומעולם לא יצר את מה שהוא הולך ליצור בחיים שלו הפעם, בגלגול הזה!!! בפועל זה אומר שהתרחבות איננה יוצרת צמיחה מאחד לשתיים לשלוש, אלא גדלה במכפלות אין סופיות.
(קיבלתי 4 במתמטיקה אז אני מקווה שההסבר הזה מובן).

היום אנחנו מתעוררים ללמוד מחדש

השער האנרגטי שנפתח היום, ביום הראשון של האביב, מזמין אותנו להכנס לתודעה של התרחבות מתמדת. היום אנחנו נקראים לדעת שהאושר ועושר שלנו מצוי לא בהמתנה שמשהו טוב יקרה לנו או בעולם, אלא ביכולת שלנו לקחת יוזמה ולהרחיב את העולם, הן האישי והן הקולקטיבי, שבו אנו חיים. היום אנחנו מתעוררים ללמוד מחדש שכל מה שאנחנו רוצים ליצור בעולם מורכב משתי איכויות אנרגטיות – נשית וגברית. המפגש ביניהם בורא חיים לא רק ברמה של תינוק, אלא ברמה של כל חלום שנרצה להגשים.

בכולנו יש איכויות נשיות וגבריות. אצל נשים יש יותר איכות נשית מגברית ולהפך. זאת אומרת שכולנו שווים ברמת החופש ליצור חדש ולברוא עולם אישי וקולקטיבי.
העניין הוא שכדי שזה באמת יקרה עלינו לזכור שכל אדם יוצר באופן שונה וייחודי לו. כלומר, לכל אחת ואחד מאיתנו יש פרופיל יצירה משלו, שמבוסס על הנשמה שהינו, על המין שלו (זכר/נקבה), על האישיות הספציפית שלו ו…על הדבר הייחודי שהוא בא ליצור כאן אשר לא היה כאן לפני כן – לא בעולמו האישי ולא בעולם סביבו.
ליצירת החדש הזה בעולם האישי והקולקטיבי אני קוראת: "לחיות מתוך שליחות" כי כשאנחנו מביאים חדש לעולם אנחנו נושאים משלוח של אפשרות חדשה מהאין סוף אל כדור הארץ, שמרחיבה את חיינו ואת הבריאה כולה בו זמנית.

בניגוד למקובל לחשוב, על מנת לחיות מתוך שליחות אין צורך להיות כבדי ראש או לעבוד קשה, אלא ללמוד להיות קלילים כליצנים, מאוזנים מבפנים כך שהנשי והגברי בתוכנו ישתפו פעולה ביניהם ולהיות בזרימה, צמיחה והתחדשות מתמדת. או במילים אחרות – בהתרחבות אין סופית!

אם המסר הזה נוגע בך אני מזמינה אותך לגלות איך באמת חיים מתוך שליחות לעומת מה שהרגילו אותנו לחשוב.

את זה אפשר לעשות באמצעות האזנה למדריך שלי לחיים מתוך שליחות:

לגישה חינמית למדריך לחיים מתוך שליחות – בבקשה ללחוץ כאן עכשיו

יום התרחבות שמח!
באהבה,
רונית

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה