האם זה כל מה שיש לחיים להציע לי?

מאת: בשעה 11:22 am נושאים: מאמרים

לפעמים אני מרגישה מחוץ לחיים. אני צופה בהם מהצד בצער, כשהם חולפים על פני, כמו רכבת שעוברת בתחנה שבה אני מחכה, אך לא עוצרת בה.

אני עומדת שם לבד, אין לי מושג האם תגיע עוד רכבת ומתי. האם היא תעצור לי הפעם? האם אעז לעלות עליה? לאן היא תיקח אותי? והאם יהיה לי טוב שם?

ברגעים האלה, כל מה שקיים מסביבי מרגיש לי רחוק וקשה להשגה, להתקרבות ולהתחברות.

תחושת כובד נופלת עלי, אני מרגישה בת 200… עייפה ומסורבלת וטעם מתכתי ממלא את חלל הפה שלי זה הטעם של "חוסר טעם בחיים".

הראש זוכר מה אני אוהבת, אבל הלב מנותק מהידיעה הזאת ואין כל זכר של התלהבות לגביה. ספק מתחיל להזדחל אל המודעות שלי והוא גורם לי לתהות האם הדברים שפעם רציתי הם נכונים או שהם סתם רשימה מפוברקת שאיננה משקפת שום דבר אמתי.

כשיצרתי את הרשימה הזאת היא הרגישה לי נכונה, אבל עכשיו אני לא מחוברת אליה. אז איך אוכל לסמוך על עצמי שאני יכולה לדעת מה באמת יעשה לי טוב, ישמח וימלא, ייתן לי סיפוק וימלא אותי באנרגיה?

כך נראתה המציאות שלי כנערה חולמנית, ביישנית, רגישה, חולנית, חלשה בלימודים, לא מקובלת בחברה ובודדה, שמבלה הרבה שעות בגפה.

אמנם מעת לעת חוויתי רגעים טובים, אך הם הופיעו לגמרי במקרה. כשהם הסתיימו, נהגתי להפליג בגעגועים אליהם ושקעתי בציפייה לפעם הבאה שאחווה אותם ושוב ארגיש טוב.

ככל שהתבגרתי הטרידה אותי יותר השאלה: האם בכלל אפשר להיות שמחה לא רק לעתים רחוקות, ולא רק לרגעים קצרים? לא אחת חשבתי לעצמי שאם המצב לא ישתנה מה הטעם לחיים שלי בכלל?! אלו לא היו "מחשבות אבדניות" חלילה, אלא שאלות שהרבה ילדים רגישים בגיל ההתבגרות שואלים את עצמם במידה והם לא מוצאים את מקומם בעולם."

כשהייתי בת 12 המחשבה הזאת ניקרה לי בראש ולא נתנה מנוח. שאלתי את עצמי: "האם זה כל מה שיש לחיים להציע לי"?!!!

ואז קרה מהפך:

חוויתי חיזיון רב חושי, שנתן לי תשובה לשאלה הזאת. זה לא שפתאום נפתחה לי "העין השלישית" והפכתי ל"מוארת" בין לילה, אלא שזה קרה כאחד מהדברים שחוויתי, כילדה בעלת רגישות גבוהה לאנרגיות. מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד הייתה לי עמוק בפנים תחושה, שהחיים חייבים להיות הרבה מעבר לשגרה האפורה של ללכת לבית הספר, ללמוד דברים שלא מעניינים אותי ולשהות בחברת ילדים שרק מציקים לי ויורדים עלי כל הזמן. אחר כך לחזור הביתה ולעזור להורים במשק החקלאי, רק כדי שיהיה להם כסף לשלם את החשבונות בשביל להאכיל, להלביש ולשלוח אותי לבית הספר…

במהלך החיזיון קיבלתי אישור לתחושה שלי, שבאמת לא הגעתי לחיים האלה כדי לשרוד, להיות תלמידה טובה, להשיג מקצוע טוב, להסתדר בחיים ולהיות "מגניבה" כדי למצוא חן בעיני אחרים. החזיון חשף בפני את הטעם האמיתי של החיים. בזכותו גיליתי את המשמעות שלהם והבנתי שהסבל שחוויתי עד אז נוצר בגלל שלא ידעתי איך להיות מי שאני באמת ולהתנהג בחופשיות, איך שבא לי, ללא חשש.

במהלך החזיון למדתי מה אני צריכה לעשות כדי שהחיים שלי ילכו לכיוון הזה, אך לא האמנתי שזה באמת אפשרי.

לפתע הבנתי שאני לא מוזרה או משוגעת, אלא מבינה סוף סוף את סוד החיים בצורה מפוכחת. למרות זאת, יצאתי מהחיזיון בחשש שאולי זאת סתם פנטזיה. אך מה שלמדתי בחיזיון היה כל כך עצמתי, שלא יכולתי להתעלם ממנו ולכן החלטתי לתרגל אותו. להפתעתי, כתוצאה מכך התחלתי להרגיש שינוי קל לטובה. לראשונה בחיי הצלחתי לחוות שמחה פנימית בעצמי, הולכת וגדלה ללא כל קשר למצבי הבריאותי ולהישגים שלי בחברה ובלימודים.

צעד אחר צעד התחזקתי, החלמתי, התחלתי להעז לחלום והגשמתי חלומות. מצאתי את בעלי הברית שלי לדרך ורקמתי אתם תקשורת מעצימה ויחסים עמוקים ומהנים. השינוי הזה לא קרה ביום אחד, אלא בהדרגה. כי החיזיון לא הציל אותי רק לרגע אחד, אלא העניק לי הדרכה לכל החיים שאותה אני חוקרת, מפתחת ומתרגלת על בסיס אישי כל יום מאז.

אולי מה שסיפרתי לך עד כאן נשמע כמו סיפור מהאגדות. לכן, חשוב לי להדגיש שבתוך אורח החיים שלי היו ועדיין ישנם רגעים מאתגרים ואף קשים לפעמים של אבדן, אכזבה, חוסר אמונה וכדומה ממש כמו אצל כולם. אך הטוב הולך וגדל לצד היכולת שלי להתמודד עם האתגרים.

היום, בגיל 53, עם כל יום שעובר, אני חווה יותר ויותר עונג בחיי. אני לא מדברת כאן רק על תענוגות הגוף (אוכל טוב, סקס ורוקנרול..), אלא על חוויה פנימית של רוגע בנשמה, שמחת בלב, חיוניות בגוף וחופש בהתנהגות שלי.

כשצצים רגעים מאתגרים אני כבר יודעת איך לשוב אל הטוב ולהשתמש באתגר שצף כמקפצה למקום הטוב הבא. כך אני נמצאת בצמיחה מתמדת, אשר לה אני קוראת "להתענג על חיי"

והנה משהו שהרבה אנשים מפספסים: החוויה הזאת לא נשארת רק כ"הרגשה טובה", אלא מתורגמת למימוש עצמי מלא – בכל תחומי החיים שלי (קריירה, יחסים, בריאות, מודעות וכדומה), בו זמנית.
את זה אני מתרגלת על בסיס יומי מתוך נינוחות, קלילות והנאה.

אני לא מספרת לך את זה כדי להשוויץ, אלא, כדי לומר לך ש…

אם גם בך מנקרת השאלה "האם זה כל מה שיש לחיים להציע לי"?

ו…אם גם לך צפה סקרנות לגלות מה יש בחיים האלה מעבר לשגרה של לטפל בבית, במשפחה, בילדים להשלים משימות בעבודה וכדומה

ו…אם גם לך יש כמיהה לחוות שמחת חיים ועונג הולכים וגדלים ולא רק מעת לעת, חשוב לי לספר לך שחקרתי, גיליתי ופיתחתי דרך בדוקה ומוכחת לעשות את זה.

אני לא היחידה שהולכת בה, אלא גם אנשים רבים ברחבי הארץ והעולם שאותם אני משתפת בסוד הזה כבר 30 שנה ברציפות במסגרת השליחות המקצועית שלי.

הדרך הזאת מבוססת על עקרון אחד פשוט: לעומת מה שחינכו אותנו לחשוב, האמת היא שהחיים הם רצף של עונג, אשר בתוכו זורמים מעת לעת אתגרים ולא רצף של בעיות שצריך לפתור, על מנת לחוות מעת לעת רגעי אושר מצומצמים, פה ושם.

כשאנחנו מתמודדים בצורה יעילה עם אתגרי החיים הם מובילים אותנו משלב אחד של עונג לשלב הבא וכן הלאה. התוצאה היא תחושה של שמחת חיים הולכת וגדלה, או מה שאנשים מכנים "אושר". כדי לחוות עונג ולהתמודד עם אתגרים בצורה פשוטה, יעילה ומצמיחה עלינו "לחיות מתוך שליחות".

בניגוד למקובל לחשוב, "שליחות" לא עוסקת בהצלת העולם, אלא ביצירת זרימה מתמדת של אנרגיית החיים שלנו מהבורא אלינו. הזרימה הזאת ממלאת אותנו במה שחסר לנו ובעולם אשר אותו אנו באמת רוצים לקבל כדי לחלוק עם אחרים.

כשאנחנו מלאים עד גדותינו בשפע שקיבלנו, אנחנו חווים תחושה אדירה של נדיבות.

היא מובילה אותנו באופן טבעי לחלוק את האושר ועושר הזה עם הסובבים אותנו בכל תחומי החיים (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות וכד').

השליחות שלי לחיים היא עונג. בתחום המקצועי זה אומר שתפקידי בעולם הוא לעזור לאנשים ליהנות מכל מה שיש לחיים להציע להם ומכל מה שיש להם להציע לחיים, על מנת שיוכלו להתענג על החיים במלואם. אני ממלאת את שליחותי זאת משנת 1988.

אם מכתבי זה הגיע אליך בשלב שבו יש לך כמיהה לחוות יותר ויותר שמחת חיים, עונג ואושר ביומיום יש לי הצעה מיוחדת בשבילך:

אני רוצה להזמין אותך לקבל ממני עזרה אישית בנושא, במסגרת סדנת "לחיות מתוך שליחות",

שמתחילה ב 30/5/18.

מדובר במסע קסום וממוקד בן שמונה מפגשים אחת לשבוע בהנחייתי הצמודה.

במהלך הסדנה אעזור לך לגלות ולדייק את השליחות שלך לחיים, באמצעות "שיטת העין השלישית" שפיתחתי ולתרגם אותה ל"מצפן פנימי".

השימוש שלך בו יאפשר לך להגשים את עצמך על בסיס יומי בכל התחומים (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות ומודעות) בנינוחות, קלילות והנאה ומתוך חיבור וקשב מדויק לעצמך.

תנאי הקבלה לסדנה:

לצערי הסדנה לא מתאימה לכל אחד ומספר המקומות בה מוגבלים. לכן אני עורכת שיחות התאמה ללא תשלום עם כל מי שמתעניין בסדנה ושוקל להצטרף אליה.

מה יקרה בשיחת ההתאמה איתי?

1. נכיר קצת באופן אישי.

2. נברר ביחד מה השינוי שברצונך ליצור בחיים.

3.  נזהה מה כדאי לך לעשות על מנת להשיג את השינוי הזה.

4.  נבין מהו הצעד הבא שלך בעניין.

5. במידה שהצעד הבא הוא לגלות את השליחות שלך לחיים,

נגלה האם סדנת "לחיות מתוך שליחות" תוכל לסייע לך בנושא.

6. נגלה האם זו שליחותי לעזור לך ליצור את השינוי הזה.

7. נבדוק אם יש לך יכולת כרגע להשקיע את הנדרש
כדי ליצור את השינוי הרצוי.

8. נתייחס לשאלות והתלבטויות שלך בנושא.

9. במידה ונמצא התאמה הדדית,

אשמח לעזור לך להסדיר את ההרשמה

והתשלום שלך לסדנה ו…נצא לדרך!

העניין הוא שהזמן ביומן שלי מוגבל ולכן אני רוצה לשוחח אתך לאחר שעשית את שלושת הצעדים הבאים לקראת שיחתנו: 

1. עיינת בדף המידע אודות הסדנה,

כדי לבחון האם היא באמת מדברת אליך.

2. נרשמת לסדנה בחלונית שמחכה לך בדף המידע.

3. מילאת את שאלון ההתאמה לסדנה, שבאמצעותו בחנת יותר לעומק מה השינוי שברצונך ליצור, איזה שלבים כבר השלמת לגביו ומה הצעד הבא שלך.

השאלון יפתח בפניך מיד לאחר הרשמתך בדף המידע לשיחת ההתאמה.

במידה ואחרי מילוי השאלון יתבהר לך שסדנת "לחיות מתוך שליחות" מתאימה לך, אפשר לציין זאת בשאלון וניצור אתך קשר לקביעת מועד לשיחה שלך ושלי.

חשוב, חשוב חשוב: 

אני נרגשת לספר לך שהיום, יום ה' 3/5/18 בשעה 13:00 פתחתי את תהליך הקבלה לסדנה בתנאים במחיר הנמוך ביותר ולזמן מאוד מוגבל בלבד. זה אומר שבהרשמתך עכשיו לשיחת ההתאמה איתי שמרת לעצמך את הזכות להשתתף בה במחיר הנמוך ביותר של 47% הנחה על המחיר המלא. ובנוסף, גם שמרת לעצמך את הזכות לקבל ממני במתנה את חבילת הבונוסים השלמה שלי שמכילה שלושה קורסים דיגיטליים יקרי ערך, בשווי של אלפי שקלים!!! ההאזנה להם תאפשר לך להתחיל את תהליך השינוי עוד לפני שהסדנה התחילה!

תנאים מיוחדים אלה מיועדים ל 15 האנשים הראשונים,  שנרשמים לשיחת ההתאמה איתי, ממלאים את שאלון ההתאמה וקובעים לעצמם שיחת התאמה איתי עד יום ראשון תאריך 13.5.18 בשעה 12:00. אחר כך המחיר עולה באופן משמעותי ובונוס אחד מתוך השלושה נעלם!

כדי לא לפספס את ההזדמנות הזאת, חשוב להזדרז ולהירשם לשיחת ההתאמה כבר עכשיו.

לפרטים אודות הסדנה ולהרשמה לשיחת ההתאמה

בבקשה ללחוץ כאן עכשיו

אם הגעת עד לכאן ומצאת ערך במסר הזה אשמח ללייק ממך
וכמובן
אודה לך על שיתוף המסר עם יקיריך.

תודה רבה
בעונג,
רונית

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה