הכוח שיניע אותך מבפנים להגשים את החלומות שלך השנה

מאת: בשעה 9:16 am נושאים: מאמרים

מה הסיבה האמיתית שלמרות שגם כשאנחנו יודעים מה אנחנו באמת רוצים, לא תמיד אנחנו מצליחים להפוך את הרצונות שלנו מחלומות למציאות? מה באמת גורם לנו לדחות את הגשמת החלומות שלנו ליום אחד בעתיד (שאולי לעולם לא יבוא) ואיך נוכל לצאת מה"לופ" הזה בצורה הכי פשוטה ומלהיבה שיש?

איזה מנגנון באמת מייצר עבורנו אין סוף הצדקות לדחיינות הזאת וגורם לנו להאמין שהן 100% נכונות, להיכנע להם ולהסכים איתן, כמו למשל:

  • "אתחיל אחרי החגים"
  • "אם זה לא קורה אז זה לא צריך לקרות"
  • "מה לעשות, אין לי מזל"
  • "כנראה שאני לא באמת רוצה את זה"
  • "זה לא כזה חשוב…העיקר הבריאות…"
  • "מה שבאמת חשוב זה האושר הפנימי ולא הישגים ותוצאות"
  • "יש לי פחד להצליח"
  • "הכל אצלי בסדר פחות או יותר…אין לי מה להתלונן"
  • "אין לי זמן…אנרגיה ו/או כסף"

ועוד ועוד…

איך נוכל לצאת מהסבך הזה וכיצד נעיר הכוח הפנימי להגשים את החלומות שלנו השנה? הנה התשובות:

הסיבות שמשכנעות אותנו למה לא להגשים את החלומות שלנו כאן ועכשיו הם רק "סיפורים" שאחרים סיפרו לנו על על עצמנו ו/או שהורגלנו לספר לעצמנו בעצמנו. תמיד יופיעו עוד סיבות למה לא להפוך את החלומות שלנו למציאות והאמונה בהם תגרום לנו לא למצוא אף פעם "זמן מתאים" או אנרגיה וכסף כדי לקדם את מה שבאמת חשוב לנו.

כדי לצאת מה"לופ" הזה אנחנו צריכים רק סיבה אחת למה כן להפוך את הרצונות שלנו מחלומות למציאות. הסיבה הזאת תהווה עבורינו כוח אדיר שימוסס כל חסימה בדרך.

עמוק בתוכנו כולנו יודעים מהי הסיבה האחת שתיתן לנו את הכוח להגשים את החלומות שלנו כאן ועכשיו (ולא מחר – כך). אך יש לנו נטייה לשכוח אותה! כשאנחנו שוכחים את הסיבה הזאת כל מליון ההצדקות למה לא להגשים את החלומות שלנו מתחזקות בתוכנו, עד כדי כך שאנחנו מתחילים להאמין להן ולא מבדילים יותר בין מה נכון ואמיתי ומה לא.

כתוצאה מכך אנחנו לבסוף דוחים את הגשמת החלומות ליום אחר בעתיד "כשיהיה לי יותר זמן, אנרגיה, כסף" וכדומה. אך היום הזה בדרך כלל מתרחק יותר ויותר ככל שאנו מתקרבים אליו… כדי לא לשכוח את הסיבה האחת שתתן לנו כוח להגשים את החלומות שלנו למרות כל ההצדקות למה לא לעשות את זה ולמרות האתגרים שבדרך, עלינו לדעת מראש את הסיבה האחת שלנו למה כן להגשים את החלומות שלנו.

כך, ברגע האמת, כשיצופו לנו ספקות, חששות וייאוש ונרצה חלילה לוותר על הגשמת החלומות האמיתיים שלנו, נזכיר לעצמנו את הסיבה הזאת והיא תחזיר אותנו להתמיד בדרך שלנו ולהשלים אותה עד שנגיע אל היעד.

הסיבה האחת הזו, שיש לה כוח להניע אותנו מבפנים להגשים את החלומות שלנו למרות כל האתגרים שבדרך היא – אהבה!

אהבה היא הכוח הגדול ביותר ביקום. כוחה של אהבה עצום עד כדי כך שהוא יכול להניע אותנו לצמוח ולהשתנות מעל ומעבר לכל דמיון שיכול למוסס כל אתגר שלנו, מעל ומעבר לכל מגבלה.

איך זה עובד עם כוחה של האהבה?

כשאנחנו משקיעים בחקר וגילוי האהבות האמיתיות שלנו בכל תחומי החיים (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות וכד') הלב שלנו מתמלא בהתלהבות כלפיהן, כי האמת מלהיבה. ההתלהבות הזאת שמתעוררת בנו מתחילה לזרום בתוכנו ולהטעין אותנו בתשוקה, אומץ וביטחון להפוך את האהבות האמתיתיות שלנו מחלומות למציאות למרות כל החשש, הספק והסיבות למה לא ללכת על זה.

כשאנחנו נלהבים קורה דבר מופלא: המודעות שלנו נפתחת ומתחדדת ונוצרת בנו בהירות. היא מאפשרת לנו להתבונן על התמונה הרחבה של המציאות שלנו מ"מעוף הציפור". מהזווית השלמה, הצלולה והרחבה הזאת דברים חוזרים לפרופורציה. הההבדל בין עיקר וטפל מתחדד ומתבהר הצעד המדויק שעלינו לעשות כדי להתקדם.

אז, כמו הר געש שהתעורר לחיים אנחנו מתעצמים מבפנים והופכים ל… בלתי ניתנים לעצירה! זאת הרגשה של חופש להיות אני ויכולת פנימית אדירה ובלתי נדלית לעשות מה שבא לי מתוך שמחה ושחרור ובלי לעשות חשבון לאף אחד. זאת תחושה נפלאה שקשה לי לתאר במילים.

מאז שגיליתי את העקרון הזה, אני מסורה לגילוי האהבות האמיתיות שלי בכל תחומי חיי ומגשימה אותם בהתלהבות גלה והולכת עם כל יום שעובר. וזה גם מה שאני עושה במסגרת השליחות המקצועית שלי: אני עוזרת לאנשים לגלות ולהגשים את האהבות האמיתיות שלהם בכל התחומים בו זמנית (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות וכד') בנינוחות, קלילות והנאה ובאמצעות חיבור וקשב מדויק לעצמם, באמצעות שיטת העין השלישית שפיתחתי.

עכשיו, האם אני יכולה לעזור גם לך? האם שיטת העין השלישית מתאימה גם לך? האמת, אני עוד לא יודעת… את זה נגלה בשיחת התאמה איתי שאשמח להעניק לך באופן אישי ללא תשלום. אך לפני ההרשמה לשיחה איתי הצעד הראשון שלך הוא לשאול את עצמך את השאלות הבאות:

  • האם יש משהו שבוער לך לשנות, לדייק או לקדם באחד או יותר מתחומי החיים שלך כגון פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות וכד'?
  • האם יש בך מוכנות להשקיע בתהליך של גילוי ומימוש הדברים שבוער לך לקדם?
  • האם יש בך מוכנות להחליט ולומר לעצמך שעכשיו זה הזמן שלך להגשים את החלומות שלך ולא לדחות אותם ליום אחד בעתיד?
  • האם יש בך סקרנות ופתיחות לערוך היכרות הדדית בינך וביני במטרה לברר ביחד האם יש בנינו התאמה הדדית?

במידה והתשובות שלך לשאלות הללו חיוביות אני שמחה להזמין אותך לקבל ממני עזרה ולהפוך את הרצונות האמיתיים שלך מחלומות למציאות במהלך השנה החדשה שבאה עלינו לטובה.

בתהליך שנעשה יחד אסייע לך:

  • להתעצם – לעורר את האהבה וההתלהבות שלך ולתת לכוחות הללו לחזק ולהעצים אותך
  • למלא אותך באנרגית של שמחת חיים
  • להניע אותך קדימה מבפנים בטבעיות ובזרימה כדי ללכת אחרי הלב שלך.
  • בשלווה, לחוות שקט על מקומך בעולם ולהרגיש חופש להיות בו מבלי להסתתר מאף אחד ומבלי להתפשר על שום דבר.
  • לזהות מהם הרצונות האמיתיים שברצונך להפוך מחלום למציאות השנה בתחומים שבהם יש לך תחושת תקיעות, כגון פרנסה קריירה, יחסים, בריאות, מודעות וכד'
  • למצוא את הדרך הייחודית שלך לצאת מהתקיעות ולשחרר חסימות כמו אמונות מעכבות, דפוסים, הרגלים, טראומות וכאבים. להשיג את התוצאות הרצויות לך ולהגיע למקום הנכון והמדויק לך.
  • להרגיש טוב ולחוות משמעות, סיפוק ושמחה.
  • לעשות את התהליך בנינוחות, קלילות והנאה ומתוך דיוק החיבור והקשב לעצמך.

את זה נוכל להשיג באמצעות תכנית "לחיות מתוך שמחה טבעית" שאני מנחה.

לפרטים והרשמה בבקשה לשלוח הודעת טקסט לווצאפ שלי 3892046 – 052 ואשלח לך מידע. 

ועד שנפגש, מאחלת לך שנה טובה של גילוי האהבות האמתיות שלך
והפיכתן מחלומות למציאות בכל התחומים,
בנינוחות, קלילות והנאה!

נ.ב:

הינה תזכורת שתמיד עוזרת לי להזכר
בסיבה אחת למה כן להגשים את החלומות שלי.
אני מקווה שהיא תעזור גם לך:

מי שעוזב את שאוהב / יהודה עמיחי

מִי שֶׁעוֹזֵב אֶת שֶׁהוּא אוֹהֵב,

יִפְרֹשׂ אֶת חֲפָצָיו וְאֶת דְּבָרָיו לְיַד הַחַלּוֹן

וְיֹאמַר, זֶה כָּל מַה שֶּׁיֵּשׁ לִי.

מִי שֶׁעוֹזֵב אֶת שֶׁהוּא אוֹהֵב

הַנִּסִּים יִקְרוּ לוֹ בִּמְהֻפָּךְ

כָּל יַיִן יַהֲפֹךְ לְדָם

וְכָל לֶחֶם לְאֶבֶן

וְיַם סוּף לא יִבָּקַע לְחַיִּים חֲדָשִׁים

אֶלָּא יִשָּׁאֵר שָׁלֵם כַּזִּכָּרוֹן

שֶׁאֵין לַעֲבֹר אוֹתוֹ,

שֶׁבּוֹ יִטְבַּע.

איתך בדרך,

באהבה,

רונית

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה