סגירת הפער בין הרצוי למצוי – ההבדל בין נשמות עתיקות לצעירות

מאת: בשעה 6:13 pm נושאים: מאמרים

אם  אתם אנשים רגישים, אכפתיים ושוחרי חופש, המאמינים בקיומו של בורא עולם, יתכן שאתם נשמות עתיקות. אך אם למרות האיכויות המעודנות הללו קיים עדיין פער מטריד בין הרצוי למצוי בחייכם, יתכן שאינכם מתמודדים עם סגירתו כדרכן של הנשמות העתיקות, אלא מעתיקים בטעות את דרכן של נשמות צעירות מכם. סידרת המסרים הבאה תציג בפניכם את הדרך לעשות זאת באמצעות כלים שפיתחתי במיוחד עבור נשמות עתיקות – קריאת הילות והילינג רב חושיים. באמצעותם תוכלו להעניק עזרה לעצמכם ולזולת, כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל מקום ובכל זמן, בנינוחות, קלות והנאה וללא סבל, מאמץ והקרבה.

הדרך היחידה של הנשמות העתיקות לסגור את הפער בין הרצוי למצוי בחייהן היא לעשות זאת בדרך הייחודית שלהן – בנינוחות, קלות והנאה וללא סבל, מאמץ והקרבה. כל דרך אחרת לא עומדת במבחן המציאות שלהן לאורך זמן.

לעומת זאת, עבור נשמות צעירות – סבל, מאמץ והקרבה אינם מהווים בעיה, אלא יעד ראוי לכיבוש, אתגר מרתק להתמודדות והרפתקאה מעוררת סקרנות, ששווה לצאת אליה, בכדי להשיג את מבוקשן, הנובע משליחותן בעולם – פיתוח הישרדות וכוח. כלומר, שליטה בעולם החומר.

הברכה של הנשמות העתיקות

נשמות עתיקות מבורכות בידע רב אודות עולם החומר והרוח. לכן, הן אינן זקוקות לחוות שוב אתגרים שילמדו אותן ידע נוסף בנושאים הללו. על מנת לתת לבקיעותן זו ביטוי בפועל ולזכות בחיי רווחה, שפע וסיפוק בכל אחד מתחומי חייהן (פרנסה, קריירה, זוגיות, בריאות ועוד), עליהן להשקיע בעבודה רוחנית, שמתמקדת ביציאה מהקטבים של חיבור רק לחומר או רק לרוח, וללמוד ליצור חיבור  הרמוני בין רוח לחומר,  הלכה למעשה וברמה יומיומית.

צמיחה לדרגת מודעות זו היא חלק משליחותן לעצמן ולעולם. את זה יוכלו להשיג באמצעות סביבה, שפה וכלים המיועדים במיוחד לנשמות עתיקות, אשר מתבססות על  קשב לרב חושיות שלהם. כלומר, ליכולות החושיות (פיסיות – גשמיות – חומריות) ועל חושיות (מטאפיסיות – רוחניות), כאחד.

העולם לא שייך לצעירים, אבל בטעות מונהג עלי ידיהם – הגיע הזמן לשינוי!

האמירה ש"העולם שייך לצעירים" משקפת את העובדה שהעולם מונהג, על ידי נשמות צעירות, המהוות מיעוט באוכלוסייה, לעומת הנשמות העתיקות שמהוות את הרוב. הצעירות, בגלל רדיפה אחר ידע שיספק להן הישרדות וכוח, ולמרות היותן מיעוט, שולטות בכל תחומי חיינו כקולקטיב – במדיה, בכלכלה, בחינוך, ברוחניות, בפוליטיקה, באקדמיה, במדע, באומנות ואפילו במזון שאנו אוכלים. הידעתם למשל, שתעשיית המזון בעולם מנוהלת על ידי קומץ של כ – 10 משפחות, אשר ביניהן למשל חברת קוקה קולה?!

הדומיננטיות של קבוצת מיעוט הפכה אותה לבעלת המאה והדעה ונתנה לה לגיטימציה לעצב את התרבות של המין האנושי, לקבוע את הערכים המובילים ולהנחיל את הסטנדרטים המקובלים, ברמת המיקרו והמקרו של חיינו. זאת, בעוד שהחכמה, הידע והכישרון של הנשמות העתיקות מאז ומתמיד נהגו להיחבא אל הכלים, כדי שלא יפגעו על ידי השילטון ויגרמו לנזק בחייהם של המחזיקים בהם. כך יציאתם לאור הפכה לקשה ומאתגרת.

להתעורר מקהות חושים ולהקשיב לפעימות הלב

כדי להסתדר עם הנורמה הצעירה נאלצו הנשמות העתיקות, המעודנות והמפוחדות "לזרום" עם המקובל, אך מצאו את עצמן נסחפות לתוכו והגיעו למקומות לא נוחים עם עצמן – של קושי, מחסור, ביטול עצמי וכד'. מתוך רצון להסתדר עם הזרם המרכזי הן ניסו להקשיב לזולת על חשבון דיכוי ההקשבה לעצמן. כתוצאה מכך הן פיתחו קהות חושים, שהקשתה עליהן להבדיל בין קולן לקולות  שאינם שלהן. התוצאה הייתה  קושי בהליכה אחרי ליבן שמתבטא בתופעות הבאות:

א. פוטנציאל רב שאיננו ממומש, וניכר בפער בין הרצוי למצוי.
ב. קשיים בזיהוי ומימוש הרצון האמיתי
ג. קשיים בהגשמת הרצון האמיתי כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל מקום ובכל זמן
ד. קשיים במימוש עצמי בכל תחומי החיים במקביל, בנינוחות, קלות והנאה וללא סבל, מאמץ והקרבה.

הגורם הסודי לפער בין הרצוי למצוי

רבות מהנשמות עתיקות חשות כי קיים גורם סודי, שניסתר מבינתם, אשר אחראי לפער בין הרצוי למצוי בחייהן, ותוהות מדוע, למרות הדרך הרוחנית שהן עשו הוא עדין לא התגלה להן.

הגורם הזה הוא ויתור על דרכן הייחודית למען השתלבות בחברה, יצירת ביטחון והגנה. המחיר: הדחקת ההשקעה בזיהוי והגשמת חלומותהם האמיתיים. זה מציק במיוחד למי מהן שיודעות שהן יכולות, אבל משקיעות מעט מידי כדי שזה יקרה.

מי המודל שלכם לחיקוי – נשמות צעירות או עתיקות?

באופן לא מודע, רוב הנשמות העתיקות ניסו להידמות לצעירות מהן, במקום להשקיע בעריכת היכרות עם דרכן הפשוטה, הענווה והיומיומית. בטעות הן התרגלו להעתיק את דרכן של הצעירות, המאופיינת בכוח, מאמץ ותחרות, דבר שלא עובד עבור העתיקות לאורך זמן, ואף משיב אותן פעם אחר פעם לנקודת ההתחלה ומעמיק עוד יותר את התיסכול, הספק והביטול העצמי.

כדי להגיע להישגים המיוחלים, ההשקעה שנידרשת מנשמות עתיקות שונה מההשקעה הנידרשת מנשמות צעירות. עליהן ללמוד לחלום (רוח) ולממש את חלומותיהן (חומר) באותה מידה ולצאת מהקטבים של רק לחלום או רק לממש.

בסדרת המסרים הבאים אחשוף בפניכם את ההשקעה הרוחנית הנדרשת מנשמות עתיקות, הלכה למעשה. הקורס המעשי יפתח לקראת סוף ינואר 2013 , בימי ד' בבוקר, בשידור חי באינטרנט. כל הפרטים בהמשך.

הנשמות העתיקות הם ההורים של המין האנושי והצעירות הן הילדים

אם לצורך הבנת ההבדל בין דרכן של הנשמות העתיקות לצעירות נשווה את הצעירות לילדים ואת העתיקות להורים, הרי שנבחין כי העולם נוהל בעבר ועד היום על ידי ילדים פרועים המונעים מצמאון תמים וחסר מעצורים לצבור נסיון חיים, במטרה להשיג הישרדות וכוח הנחוצים להם כדי להתבגר. הרעש והבלגן שהם עשו בעולם לשם השגת יעדיהם אלו היווה איום על ההורים, אשר בעבור קצת ביטחון ושקט נפשי יצאו מהבית וירדו למחתרת.

כאוס. זה מה מה שקורה כשילדים חוגגים ללא מבוגר אחראי בשטח, שיתווה דרך, אמות מידה ומרחב בטוח והוגן עבור הכלל. כי רק ילדים יכולים לזהם את הסביבה ולחשוב שזה לא יזיק להם ביום מין הימים. רק ילדים יכולים לחרחר מלחמות וחרמות בגלל שמישהו העליב אותם או משום ש"לא בא להם" על השונות שלו. רק ילדים יכולים לבחור למועצת תלמידים (לממשלה) את התלמיד (הפוליטקאי ) הכי "קול", שחילק הכי הרבה סוכריות…  ולא את בעל המצע הנאור ביותר. כשילדים שולטים בחברה, החברה מתנהגת על פי אמות מידה צעירות.

הורים לא יוצאים למחאות נגד ילדים אלא מובילים את הילדים על ידי יוזמה

נוצר מצב מגוחך שההורים של המין האנושי (הנשמות העתיקות) ממתינים בפחד במרתף עד שהילדים של המין האנושי (הנשמות הצעירות) ירגעו ושיהיה בטוח לחזור הביתה, בעוד שהילדים מנהלים את הבית האנושי בצורה שאיננה מתחשבת בטובה העליונה – שלהם ושל הבריאה כולה.

הירידה למחתרת של הורים (הנשמות העתיקות) איננה תורמת לאף אחד – לא להורים ולא לילדים – כי אף אחד מהגורמים לא ממלא את שליחותו והעולם זועק לטיפול משפחתי ולשלום בית. אלא שהשינוי לא יבוא מהילדים  (מהשילטון) אלא מההורים (מהעם). השינוי הזה יוכל לקרות כתוצאה מיוזמה ולא מהתנגדות. כי תחשבו לרגע כמה מגוחכת התמונה שבה הורים יוצאים להפגנה או מחאה נגד הילדים…

ההיפך הוא הנכון, לא?!

אמירה זאת לא באה כדי לשלול את הטעם בהפגנות, מחאות ועצומות, אלא להדגיש כי חשוב שהן יערכו מתוך אג'נדה ברורה, המציעה יוזמה חדשה ומגובשת, שמשלבת חזון (רוח) עם חומר (צעדים קונקרטיים, הלכה למעשה) ולא עוסקת רק בהבעת מורת רוח על קיפוח, הזנחה והעדר צדק חברתי.

חולצת בטן לאמא?!

בואו ניזכר לרגע כמה מגוחכים הם ההורים שמתלבשים ומתנהגים כילדים, רק כדי למצוא חן ו/או להתקרב לילדיהם, וכמה כאוס יש בבית כזה שבו האימא לובשות את חולצת הבטן של ביתה והבת מכתיבה מסתירה מאמא עם מי היא יוצאת ומתי היא חוזרת מבילוי…

צאו מהמקלטים – צייד המכשפות נגמר!

עידן ציד מכשפות הולך ונעלם ואת מקומו תופס עידן חדש של אהבה, שלום, שפע ופשטות, אשר בו נוכל סוף סוף לחוש יותר ויותר בטוחים להיות אנחנו, לצאת לאור ולשתף את הניצוץ האלוהי שהיננו זה עם זה. נגמר המבול והגיע הזמן לצאת מהמקלטים, לקחת את המושכות לידיים ולהנהיג את חיינו האישיים והציבוריים בדרך המכבדת את ההורים והילדים כאחד.

לשם כך עלינו, ההורים להשקיע בשינוי עצמי ולא בשינוי הילדים. כי כשההורים משתנים הילדים מעתיקים אותם ומשתנים גם הם.

מאמר זה נועד לקרוא לכן, הנשמות העתיקות לקחת את המושכות חזרה לידיים שלכן, כהורים של המין האנושי ולהנהיג את חייהן האישיים והציבוריים בדרך המכבדת הן את ההורים והן את הילדים, כאשר ההורים משקיעים בלזכור את דרכם – את תפקידם, שפתם, את הכלים בהם הם אמורים להורות את הבית האישי שלהן ואת הבית המשותף לכלל המין האנושי.

האם אתם מוכנים לבחור להיות המבוגר האחראי בחיים האישיים שלכם, בחיים הציבוריים שלכם – כנשמות עתיקות?

כהכנה לסידרה המסרים הבאה בנושא, בבקשה האזינו לשיעור הפתוח האחרון שערכתי בהגשמת חלומות – זיהוי ומימוש הרצון האמיתי.
להאזנה לחצו כאן עכשיו

בבקשה הגיבו על מאמר זה כאן למטה ואשמח להתייחס.
אם הוא חשוב בעיניכם, בבקשה לחצו F ושתפו עם חבריכם.

להתראות בקרוב.

באהבה,

רונית

23 תגובות

23 תגובות לפוסט “סגירת הפער בין הרצוי למצוי – ההבדל בין נשמות עתיקות לצעירות”

  1. ליאורהבתאריך 06 ינו 2013 בשעה 11:01 am

    רונית המאמר שלך מדבר אליי ומדבר בדיוק עליי!
    אני מאד מזדהה עם האבחנה שלי כנשמה עתיקה,
    ולכן כל הנאמר במאמר מדבר ממש עליי,
    גם הפער בין ברצוי למצוי,

    ביו ידיעת הפוטנציאל העצום לבין שכבר ידוע לי,
    ידע רב שנאגר,
    לבין היכולת לממשו,
    הוא פער כאוב ביותר שמתבטא ,
    בכל תחומי החיים .
    ובעיקר בתסכול רב.

    אפילו בחיי הזוגיות שמצאתי לאחרונה (2 מערכות יחסים)
    גיליתי שהאדם שאיתי אינו מבין את הצורך הבוער שלי,
    לבטא את הידע,
    להעביר לעולם מסר, של הידע שאני מעוניינת,
    וכמובן להצליח גם להתפרנס מן המתנה הזו.

    למעשה אין טעם בקשר שאינו כזה.
    אני מוצאת מענה מאד ייחודי לי,
    במסרים שלך.

  2. ענבל רוזןבתאריך 06 ינו 2013 בשעה 4:05 pm

    רונית יקרה, יפה ומעניין ובעיקר – מעצים את הדבר שדורש העצמה…
    שאלתי היא: מדוע אנחנו רואים כל כך הרבה נשמות עתיקות שמתגלמות דווקא בנשים ועשייה נשית? (טיפול, יצירה, רוח)?
    ואיך איזון הגברי והנשי קשור לנשמות עתיקות והיכולת שלהן לחזור להנהיג?
    אשמח מאוד למאמר בעניין זה
    ושוב – תודה על הכל
    ענבל

  3. תמר ושמעוןבתאריך 06 ינו 2013 בשעה 5:59 pm

    תודה רונית אהובה על המאמר המאיר,
    לפני שהתחלתי ללמוד אצלך לא ידעתי שיש גלאים שונים לנשמות.

    ידעתי את הסיפור שספרו לי:
    כל האגוטיסטים השחצנים המוחצנים הם מצליחנים
    כל העשירים הם חזירים, (אפילו אבא שלי סיפר לי בילדותי סיפור על אדם עני שהגיע לרב ושאל אותו "רבי אני עני מרוד איך להתעשר? והרבי אמר לו: אני נותן לך במשך שלוש שבתות כסף לקנות כל צרכי השבת, ותנאי אחד אסור לבני משפחתך לגעת באוכל, אם תשמור שלוש שבתות כאלו תהיה עשיר. כמובן שהעני לא יכול היה לעמוד בפני עיניהם הרעבים והבכי של ילדיו ונתן להם לאכול. )
    סיפורים כמו צדיק ורע לו רשע וטוב לו.
    תסבול בעולם הזה תרויח בעולם הבא.
    עגל הזהב.

    ש"י עגנון קרא לנשמות עתיקות חכמים ולנשמות צעירות טפשים. וכך הוא כתב

    "והחכמים מושכים ידיהם מהנהגת העולם מפני שהם יודעים שיש חכמים מהם ורוצים שיתנהג העולם על ידי חכמים גמורים. בתוך כך קופצים הטיפשים והרעים ובאים ונוטלים את העולם לידיהם ומנהגים את העולם כפי זדונם וכפי טיפשותם. היאך נותנים החכמים לעולם שיאבד ע"י השוטים והרשעים?

    אלא מתוך שהחכמים חכמים ומוסיפים חכמה כל שנראה להם אתמול כחכמה שלמה רואים אותו היום שאינו חכמה, ואינם עומדים על דעתו ואינם תוקעים עצמם לשום דבר מפני שהחכמה מוליכה את החכמים ממעלה למעלה. לא כן הטיפשים. כל דבר שנתנו עיניהם בו – הרי הם מחזיקים אותו ואינם מניחים ממנו, שאם יניחו ידיהם ממנו אין להם מה יעשו בעולם. לפיכך כך ימיהם תחבולות ובלבד שיחזיקו העולם בידיהם."

    ועוד ועוד שטיפות מוח של שנים. ואת המטען הזה כנשמה עתיקה אני משחררת.

    אני מודה לך על ההגדרות הענותיות והלא שיפוטיות על פערים וההבדלים בין הנשמות בעולם. ואני יודעת היום שנשמות צעירות אינן טיפשות או רשעות זדוניות וכו, הן באות לכאן כדי לצבור נסיון, ואי אפשר לשפוט אותם על כך, ועלי כנשמה עתיקה לחזור ולחבור לעצמי לכוחי לבורא העולם להגשים את עצמי ברוח ובחומר
    לגשר בכל רגע בזמן אמת, להפתיעה ולזרוח

    תודה לך רונית מעומק הלב באהבה
    תמר

  4. אביבהבתאריך 06 ינו 2013 בשעה 7:04 pm

    וואו זה כל כך אני
    והידעה מאפשרת לי להיות אני בכל פעם יותר
    במתיקות נפלאה נושמת לרווחה

    תודה רונית אהובה

  5. אילנהבתאריך 07 ינו 2013 בשעה 11:18 am

    רונית יקרה.
    המאמר מדבר אלי ועלי..מאד חשה נשמה עתיקה
    חכמה ,שרוצה לחיות בקלילות בשפע ,ברכות…וממש מצליחה.אני בדרך…
    יש לי המון מה לתת יש לי שליחות…
    תודה לך.רוצה עוד.
    אילנה.

  6. יהונתןבתאריך 07 ינו 2013 בשעה 1:33 pm

    נפלא!
    רונית, המסרים שלך נהדרים.
    במקורות מוזכרים דברים דומים, אך לעניות דעתי בצורה הפוכה. למשל יש תיאור בספר משלי משלמה המלך, על "ילד חכם ומסכן" שממלט בחכמתו את העיר לעומת "מלך זקן וכסיל" – אם נקביל זאת ל"צעירות ועתיקות" אז מה שאת מכנה "עתיקות" שם הכוונה ל"ילד חכם ומסכן"…[עד שהוא כבר לא מסכן.. :)] שסובל מחוסר המודעות של המלך הזקן הכסיל..
    תבורכי!

  7. נילי זהביבתאריך 07 ינו 2013 בשעה 2:05 pm

    תודה רונית
    המאמר מעניין, מעשיר ומראה לי את המקום שבו אני נמצאת
    התסכולים מביאים אותי ללמוד עוד ועוד והידע מביא איתו הבנה אך
    עדין לא מביא את הקלילות, השפע וההגשמה
    האם הלימוד שלך יכול להשלים את הפזל?
    תודה על הנדיבות
    נילי

  8. נגהבתאריך 07 ינו 2013 בשעה 4:56 pm

    רונית,

    מזה כמה שבועות אני קוראת ומקשיבה לך בענין רב.
    אל אתרך הגעתי כביכול במקרה, אך אני בטוחה שאין כאן שום מקריות.

    חיפשתי מורה.

    שאלתי: על פי הפרופיל שאת מתארת, אני חושבת שאני נשמה עתיקה, אך עדיין מקנן בלבי ספק.
    כיצד אוכל לדעת בוודאות?

    תודה,

    נגה

  9. פלורינועהבתאריך 07 ינו 2013 בשעה 5:29 pm

    תודה רונית,

    המאמר מאוד מעניין ומאוד מעשיר וממלא אותי, את מחזקת בי את ההרגשה של הנשמה העתיקה כי כך אני מרגישה, אני חשה שאני בדרך הנכונה. תבורכי על הנתינה האין סופית שלך.

    תודה
    פלורינועה

  10. אורליבתאריך 07 ינו 2013 בשעה 6:06 pm

    שלום רונית, יש בי כמיהה עזה ל"צאת" לעולם , ניסיון וידע רב של שנים אך אני לא בקדמת הבמה , מרגישה מוכנה אך רגליי "תקועות" בתוך האדמה … קוראת את המאמר ומתרגשת שיש מי שמבין ורוצה להאמין שאכן אמצא את הדרך … כשאני מתבוננת בדרכן של הנשמות הצעירות ,אני בתחושה של רגשות אשם ותסכול שאין לי את המפתחות להצלחה . לקבל את הידע ממך ,זו מתנה ענקית עבורי

  11. אלקה מיכלבתאריך 08 ינו 2013 בשעה 2:02 am

    רונית יקירתי….

    ממש כל פעם אני מתרגשת מחדש מהמסרים המופלאים שלך,אין מילים בפי מעוצמת ההתרגשות והידיעה …שאני סוף סוף מבינה ,שאני נשמה עתיקה ומה שאני צריכה זה להתחבר לעצמי ברמה היומיומית…זה מצמרר אותי תודה.

  12. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 ינו 2013 בשעה 5:23 am

    אלקה יקרה,

    שמחה לשמוע שאת מבינה את המסר – חיבור יומיומי לעצמינו

    נדמה לי שאפילו נחשפת למספר כלים בסיסיים לעשות זאת,

    מלימודייך אצלי פעם פעם…?

    בסוף ינואר יפתח הקורס המעשי

    של קריאת הילות והילינג – לעצמך ולזולת

    בגרסת 2013

    ואת מוזמנת להשתתף בו

    על מנת התרענן, להעמיק ולחדד את הכלים שלך

    בהצלחה

    רונית

  13. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 ינו 2013 בשעה 5:27 am

    אורלי יקרה,

    מסכימה איתך,

    העניין הוא לא היעדר תון שיש לנשמות העתיקות להביא אל קדמת הבמה,

    אלא היעדר כלים, או כפי שקראת להן "מפתחות" לעשות זאת.

    וזאת היא שליחותי המקצועית – ללמד כלים ליציאה לאור (ולא חוקים),

    על מנת שכל נשמה עתיקה שרוצה בכך תוכל לשתף את עולמה הפנימי (חוקיה האישיים) עם העולם.

    הקורס המעשי מתחיל בסוף ינואר 2013 ואת מוזמנת.

    יום מוצלח

    רונית

  14. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 ינו 2013 בשעה 5:32 am

    פלורינועה יקרה,

    כמה נפלא להיות על הדרך הנכונה

    וכמה חשוב לדעת שאת שם

    ולאשר את עצמך

    על כל

    כל הכבוד

    בהצלחה

    בהמשך…

    רונית

  15. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 ינו 2013 בשעה 5:51 am

    נגה יקרה,

    תודה על שאלך הנפלאה.

    אחת ה"תקיעויות" הקלסיות של נשמות עתיקות הוא ספק עצמי ואחד הדרכים הקלסיות לצאת מהבור הזה ולהימנע מלכתחילה מליפול איליו הוא תרגול אישור עצמי יומיומי. לכן, אישור עצמי הוא אחד המרכיבים הבסיסיים במדיטציה הרב חושית ובקריאת הילות והילינג הרב חושיים, שפתחתי במיוחד עבור נשמות עתיקות, אשר מאפשר להן להושיט לעצמן ולזולת. אסביר:

    כשנשמות עתיקות, ניתקעות נוטות (בין השאר) לחוש ספק על כך שהן אכן כאלה (חכמות, מוכשרות ומסוגלות). הספק העצמי צף מכיוון שמיטבען הן שואפות לחקור בזמן הווה את האמת שלהן ולא למחזר את אמיתותיהן מאתמול. כלומר, הן שואפות לתת לאורו של הניצוץ האלוהי שהינן לזרום בהן מבלי לאחוז בו. זאת, מכיוון שעמוק בתוכן הן יודעות שהיקום נמצא בצמיחה מתמדת ובכל יום הן אמורות לקחת בסך הכל עוד צעד קטן בצמיחה שלהן, ולא לכבוש את כל העולם, כפי שאוהבות לעשות הנשמות הצעירות.

    זאת אומרת שנשמות עתיקות קמות בבוקר עם תחושה כזאת או אחרת של"אנחנו לא יודעים כלום, אז בוא נחקור ונגלה את זה במשך היום והולכות לישון עם וואו! למדתי משו היום, קבלתי עוד תשובות לשאלותיי, אבל האם זה כל מה שאנחנו אמורים לדעת?! מחר נמשיך לחקור, לגלות ולפתח" וחוזר חלילה.

    הנטייה הזאת להיות תמימות, סקרניות, חוקרות, מגלות וממשמות את האמת, צעד אחר צעד, בעדינות בזמן הווה היא שמשאירה אותן בתדר של ענווה, חופש ושפע, שנבע מדיוק, למען הטובה העליונה, שלהן ושל הבריאה כולה.

    עד כה תארתי את הצד המואר של הספק – תרגול חקר ומימוש האמת בזמן הווה. עכשיו לצד האפל של הספק:

    בהעדר הבנה, כלים וקהילה לחקור, ללמוד, להתפתח ולשתף יחד את מסען אל הלא נודע, הנשמות העתיקות נוטות לחשוד בעצמן שהן אינן מספיק חכמות, יסודיות, דוברות אמת ושפויות. שם מתחיל לחלחל הספק. הוא מתעצם לנוכח מפגש עם נשמות צעירות שנוטות להחזיק בידע ובאמיתות שמספקות הנשמות העתיקות לעולם. שלחותן של הצעירות היא לעזור לערוך אותו בצורה שתאפשר את הפצתו ברבים בצורה הכי נגישה ושימושית. האחיזה בידע של העתיקות נותנת להם תחושה מדומה של כוח (יש לנו ידע ביד וידע שווה כוח).

    כך משווה את עצמה הנשמה העתיקה שכביכול לא יודעת כלום, כי היא כל הזמן בסקרנות, מחקר, למידה ופיתוח
    לנשמה שכביכול כן יודעת הכל – הצעירה, כי הילדים בטוחים שהם יותר חכמים מההורים ואוהבים להפגין בהתלהבות תמימה את הידע שכבשו באותו יום: "תסתכלו עלי, מה אני כבר יודע לעשות…מה למדתי בגן או בבית הספר…"

    הצעד הבא שאני מזמינה אותך לקחת כדי לבחון האם את נשמה עתיקה או לא הוא להתייחס לשאלות הבאות:

    1. מה מעורר בך השראה – דרכן של הנשמות העתיקות או הצעירות. כלומר, מי היית רוצה להיות, עם איזה דרך את מזדהה, מה מרגיש לך יותר נכון, נוח ומהנה? כי נשמות עתיקות לא ירגישו נוח עם דרכן של הצעירות ולהיפך.

    2. כמו מי את מתנהגת בפועל – כמו העתיקות או הצעירות? האם זה מסב לך נחת ומספק לך את התוצאות הרצויות בחיים?

    אם דרכן של הנשמות העתיקות מעוררת בך השראה והיית רוצה להיות הן יתכן שאת נשמה עתיקה, אבל אם היא מעוררת בך סלידה ואת נמשכת יותר לדרכן של הנשמות הצעירות אז הינה לך התשובה. כי עבור נשמות צעירות נשמה עתיקה היא כבדה, מיושנת, איטית וחפרנית בעוד שעבור נשמה עתיקה נשמה צעירה היא רדודה, חסרת ידע, פזיזה ורעשנית.

    בחני את עצמך – מי מדליק אותך יותר?!

    לסיום,

    יש עוד שורה שלמה של מאפיינים שדרכם אפשר לדעת את גיל נשמתך ואת הכלים הנדרשים לגילוי, ריפוי ומימוש עצמי ככזאת.

    אז המשיכי לעיין במאמריי בנושא , האזיני לשיעורים הפתוחים שערכתי לאחרונה בעניין ועקבי אחר הטיפים שלי בפייסבוק בנדון.

    בסוף החודש נפתח הקורס המעשי והאת מוזמנת

    בינתיים, הינה הלינק להאזנה שיעורים הפתוחים: http://www.the3ischool.com/movies/

    האם תשובתי עזרה לך טיפונת?

    יום נפלא

    רונית

  16. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 ינו 2013 בשעה 6:30 am

    אורלי יקרה,

    תודה על הזכות לחלוק איתך את הידע.

    כדי לצאת מהתקיעות שאת מתארת ולצעוד מאחרוי הקלעים לקדמת הבמה

    יש להשתמש בכלים המתאימים לנשמות עתיקות כמוך המהוות מפתחות להצלחה לה את מייחלת.

    בקרוב יפתח הקורס המעשי ואת מוזמנת.

    בינתיים תוכלי למצוא מידע נוסף ב:

    1. בקורס היכרות החינמי (האזנה להקלטות): http://www.the3i.net/?page_id=685

    2. בהאזנה לשיעורים הפתוחים: http://www.the3ischool.com/movies/

    3. בטיפים היומיים בפייסבוק:https://www.facebook.com/the3ischool

    בהצלחה

    רונית

  17. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 ינו 2013 בשעה 6:40 am

    נילי יקרה,

    ידע שלא מביא לתוצאות הוא מידע.

    כלומר, ידע של אדם אחר ולא ידע מקורי שלך.

    חשיפה למידע (ידע של אחרים) תמיד מעניין, אך על פי רוב לא תכליתי.

    מכיוון שהוא עוסק באיך האחר מצליח ולא איך את יכולה להצליח.

    אני לא מלמדת מידע (ידע שלי), אשר אותו תלמידיי אמורים לשנן,

    אלא כלים לחקר ומימוש הידע הפנימי שלך,

    בכל אחד מתחומי החיים.

    השאלה היא האם את מספיק מסוקרנת

    להכיר את הדרך הייחודית שלך, להשקיע בגילויה ובהליכה אחריה.

    אם כן, אשמח לתת לך יד וללמד אותך כלים פשוטים, קסומים ויעילים לעשות זאת

    בנינוחות, קלות והנאה, וללא סבל מאמץ והקרבה.

    הלימודים נערכים באווירה קלילה ונעימה

    ומלמדים אותך להיות כזאת

    והתנהל כך, כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל זמן ובכל מקום.

    אם את חושבת שאת נשמה עתיקה אני בטוחה שתוכלי להפיק הנאה ותועלת רבה מהקורס המעשי

    של קריאת הילות והילינג רב חושיים, שלב א', שאני פותחת בסוף ינואר.

    בינתיים, האזיני לקורס היכרות החינמי: http://www.the3i.net/?page_id=685

    בסיידר?

    באהבה,

    רונית

  18. זהבהבתאריך 08 ינו 2013 בשעה 9:15 am

    רונית שלום,

    המאמר מדהים, זה בדיוק זה מילה במילה, פשוט מושלם מבחינתי, זהו הגיע הזמן להמשיך בדרך שכבר הבנתי שזו רק הדרך הנכונה.
    אז תודה לך על כל ההשקעה והנתינה , אני נהנית ולומדת המון.

    תודה באהבה גדולה,
    זהבה

  19. נגהבתאריך 09 ינו 2013 בשעה 9:57 pm

    תודה לך, רונית, על המענה המקיף, המעמיק והמעניק.

    מתוך דבריך אני לומדת כי כנראה שאני אכן נשמה עתיקה. עתיקה ותקועה.

    אני חושבת שההכרה בתקיעות הזו היא תחילתו של תהליך השחרור ממנה.

    לא רק שדרכן של הנשמות העתיקות מעוררת בי השראה ומושכת אותי, אלא מאז ומתמיד נהגתי כך בפועל. ובכל פעם שחזקה עלי השפעת הסביבה ה"צעירה" (כי הרי התרבות המערבית של זמננו מקדשת את דרכן של הנשמות הצעירות והופכת אותה למודל אידאלי), נסחפתי שלא בטובתי לדרך שאינה נכונה לי ומסבה לי עגמת נפש.
    יחד עם זאת, למרות שאני חיה כנשמה עתיקה מאז שאני זוכרת את עצמי, לא רוויתי נחת ולרוב לא ראיתי ברכה ותוצאות רצויות שקיוויתי להן. אני מניחה שהסיבה לכך היא בדיסוננס שבין הדרך הפנימית, העתיקה, לבין הסביבה ה"צעירה". ומכאן, אני חושבת, נובעת תחושת התקיעות שמקננת בי כבר שנים.

    לצערי לא אוכל להצטרף לקורס המעשי, מאחר שאני חיה בחו"ל.
    בינתיים אמשיך להקשיב ולקרוא את דבריך בעיון.

    לילה טוב,
    ושוב תודות רבות,

    נגה

  20. רונית שפי וולפיןבתאריך 10 ינו 2013 בשעה 6:30 pm

    הי נגה,

    הלימודים נערכים בשידור חי באינטרנט

    בימי ד' ב10:00 – 12:30 לפי שעון ישראל

    ויש לכל שיעור הקלטה עבור תלמידי חו"ל שהזמן הזה לא מתאים לנו

    בקורסים קודמים למדו אנשים בספרד, ארה"ב וקנדה

    ואת מוזמנת להצטרף

    בנוס, בקרוב אשחרר את ערכת קורס א' להאזנה בנוחיות הלוז שלך

    ספרי לי איך אוכל לעזור לך

    להתראות
    רונית

  21. איריסבתאריך 12 ינו 2013 בשעה 9:33 am

    רונית היקרה שלום,

    כבר שקראתי את הפיסקה הראשונה במאמר שלך, התמלאתי בהרגשה של הקלה…
    כיוון שעד היום, התנהלתי בדיוק כמו שתארת, בקוטביות או התמסרות לחומר, או לרוח, ניסיתי להיות חלק מהזרם, למצוא חן, וכמובן שהאו או לא עבד, וזה הביא תסכול רב לחיי.

    קריאת המאמר הבהירה לי באופן ברור ונעים, שאני נשמה עתיקה, אך מה ששמתי לב, שהשתחררו פחדים ותכנותים לגבי הפירוש למילה "עתיקה", עד עכשיו עתיקה עורר בי את תחושות של לא רלוונטי, עתיק=זקן, וכו'

    המאמר נוגע בנושאים שמאוד מסקרנים אותי, ונוגעים לי בחיי היום יום, ואכן הביא לי אישור עצמי על הדרך שלי, לבחון, להתסקרן, ולא לאחוז.

    תודה רבה לך על חקרך והפצתו באויר העולם , שכן הוא מביא בי את הרצון להיות אני, עוד היום:)

    איריס אמויאל

  22. לילךבתאריך 12 ינו 2013 בשעה 6:32 pm

    רונית שלום רב

    המון תודה על המאמר, המילים פשוטות ברורות, ומעמיקות מאוד,
    אני מבינה וערה לקיומם של רבדים להבנתו,

    התמלאתי תחושת רווחה ושמחה אדירה
    כאילו מספרים את סיפור חיי כשההתיחסות היא אלי כיחיד וגם כחלק משלם,
    מתהליך גלובלי יקומי.

    קיבלתי הרבה תשובות לשאלות שבערו בתוכי
    למשל:
    תחושת חוסר האחדות בתוכי, ריבוי ה"אני",
    ("אני" אחד שמחליט! ו"אני" אחר שבא אחריו ומבטל את הההחלטות התכניות החלומות)
    פיזור אנרגיה על עשיה בדרך שאינה מתאימה לי,
    וויתור מול אנרגיות חזקות ושתלטניות,
    שלומיאליות בתחרות,
    ספקות וביטול עצמי,

    המקום היחידי שמוצאת אחדות פנימית היא במדיטציה,
    ההתכוונות והחיבור לשלם במדיטציה הרבחושית

    תודה לך על האישור והחיזוק להמשיך בדרכי לאחדות, ללימוד להנהגת עצמי.
    ליצירת איזון בין רגש(שעדיין לעיתים מציף ומעיף) לבין שכל פקחון וערות, וגוף

    בברכה
    לילך

  23. בתיה שרמןבתאריך 12 ינו 2013 בשעה 6:43 pm

    רונית יקרה, לאחר קריאת המאמר שלך על נשמות וותיקות וצעירות היתה בי תחושה שהינך מכירה אותי מכוונת את דברייך אלי, כשקראתי תגובות של קוראייך הבנתי שרבים מרגישים כמוני, אני זקוקה מאד לכלים שאותם הזכרת ולהשתתף בקורס שתעבירי בסוף החודש, עד היום, קורסים אחרים שבהם השתתפתי לא הרגשתי בקיבלתי כלים לאי שקט ולחוסר הבטחון. אני מאד רוצה להיפגש איתך אישית במידה וזה אפשרי אשמח מאד, תודה ושבוע נפלא לכולנו, בתיה

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה