הדבר הנכון לעשות – טיפ לקבלת החלטות נבונות (לנשמות עתיקות)

מאת: בשעה 2:15 pm נושאים: מאמרים

השאלה "מה הדבר הנכון לעשות" צצה כמעט על כל צעד ושעל במהלך שיגרת יומנו. זה מתחיל על הבוקר, בהתמודדות עם ההכנות ליום כגון: מה נכון ללבוש, מה נכון לשתות ולאכול ובאיזה נתיב נכון לנסוע. זה ממשיך במערכות יחסים בבית ובעבודה, כגון: מה נכון לומר ו/או לעשות בתקשורת עם בני המשפחה, החברים והלקוחות. ואצל נשמות עתיקות זה מגיע גם לדברים עמוקים יותר כגון: איך נכון להגדיר את תכלית חיינו – מה היא המהות, הייעוד והשליחות שלנו? "מה הדבר הנכון לעשות" היא שאלה קיומית, שפוגשת אותנו כל יום וכל היום במהלך חיינו, ללא הפסקה. אז איך יכול להיות שאם אנו מתמודדים עם השאלה הזאת כל כך הרבה פעמים, לפעמים אנו מסתבכים במציאת התשובה ?!

מסר זה הוא אחד החשובים שכתבתי ואולי אף החשוב מכולם. למרות זאת, כמעט שגנזתי אותו מחשש שלא אצליח להסביר את עצמי. אבל לאחר עיון חוזר שערכתי בשורות שלפניכם הבנתי לפתע שפרסומו של המסר הוא הדבר הנכון לעשות, כי הוא מתאר בקצרה את העיקרון הבסיסי ביותר שגיליתי לגילוי, ריפוי ומימוש עצמי בכל תחומי החיים, לנשמות עתיקות.

עקרון זה הוא אשר הפך אותי מחולה לבריאה, מנכשלת למצליחה ומביישנית כרונית, שנחבאת אל הכלים, למורה רוחנית  שמסכימה לצעוד אל קדמת הבמה ולשתף במסריה. ככל שאני מתרגלת (על בסיס יומי) את העיקרון שאותו אחשוף כאן בפניכם, ההחלטות האינטואיטיביות שאני זוכה לקבל יותר מלהיבות ורבות משמעות, תהליך קבלתן יותר קל, פשוט ומהיר, ואני מוצאת את עצמי מוציאה אותן לפועל בבטחון ובהתמדה גדלים והולכים.

אני אני מאמינה באינטילגנציה שלכם. ולכן, מבלי הקדמות נוספות, אני שמחה לעשות את הדבר הנכון בעיני רוחי כרגע: לשתף אתכם במפתח שלי לקבלת החלטות נבונות. אני מקווה שהתוכן אליו אתם עומדים להיחשף כאן יסייע לכם לזהות ביתר קלות מה הוא הדבר הנכון לעשות, על כל צעד ושעל במהלך חייכם. זה הוא העיקרון הבסיסי ביותר שעליו מבוססים הכלים הפשוטים שפתחתי – קריאת הילות והילינג רב חושיים.

השאלה שמאפשרת לכולנו לזכות

התשובה שנקבל מוכרעת על ידי השאלה שנישאל. למרות זאת, רבים מצפים לדעת מה הדבר הנכון לעשות בצמתי חיים שונים, אך שואלים את השאלה הלא נכונה. במקום לשאול בפשטות "מה הדבר הנכון לעשות" הם שואלים, בצורה כזאת או אחרת, "מה יעשה לי טוב?" או: "מה יעשה טוב לזולת?". אלא שהשאלות הללו מייצגות תפיסה קוטבית שמאפשרת רק לאחד מאתנו לזכות – או אנו או הזולת.

העיסוק בשאלה "מה יעשה לי טוב" מבוסס על תפיסה אגואיסטית, כי היא עוסקת בעצמינו בלבד, תופסת אותנו כחשובים יותר מאחרים, מבטלת את הזולת ופוגעת בו.

לעומת זאת, העיסוק בשאלה "מה יעשה טוב לזולת"  מבוסס על תפיסה  אלטרואיסטית, העוסקת באחרים ושמה אותם חשובים יותר מאתנו, עד כדי כך שאנו מבטלים או מקריבים את עצמינו למענם וכך פוגעים בעצמינו.

אבל האמת היא שכולנו חשובים בעיני הבורא באותה מידה. לכן תפיסה בריאה והוגנת עבור כולם היא לא התפיסה האגואיסטית ולא התפיסה האלטרואיסטית, אלא תפיסה ענווה. כי ענווה מבקשת את טובת הכלל – את טובתנו ואת טובת הזולת במקביל.

ענווה – יציאה מהקטבים של אלטרואיזם ואגואיזם

רוב בני האדם, שלא באשמתם, נעים בין הקטבים של אגואיזם ואלטרואיזם ומשלמים על כך מחיר כבד: הם מקבלים החלטות שאינן נכונות לכולם, אלא רק לצד אחד: או להם או לזולת. וזה כמובן לא הדבר הנכון לעשות ולא הדבר המיטיב עבור אף לא אחד מהגורמים.

כדי לעשות את הדבר הנכון, שמשרת את כולם, יש לשאול בפשטות: מה הדבר הנכון לעשות? או במילים יותר מדויקות: מה הדבר הנכון לעשות שישרת את הטובה העליונה – שלי ושל הזולת, במקביל? או בקיצור: מה הטובה העליונה?

לגלות את הטובה העליונה

אין בשאלה "מה היא הטובה העליונה?" יומרה לנחש מה טוב לזולת, לקבוע עבורו ולשלוט בו, כי זאת תהיה כפייה יהירה וכוחניות. אבל יש בשאלה זאת בחירה לברר מה טוב לנו ולזולת בו זמנית. זאת אומרת, להתעניין ברצון האמיתי, הן שלנו והן שלהם, כנשמות אלוהיות בגוף פיסי אנושי.

השאלה "מה היא הטובה העליונה?" מהווה שאלה מרפאה, היוצרת גשר בינינו לבין עצמנו ובינינו לבין הבריות והבריאה כולה, בעוד שהשאלה "מה טוב לי או לאחר?" היא שאלה מפרידה, המרחיקה אותנו מעצמינו ומהזולת.

לכן, כדי לגלות את הטובה עליונה יש לבחור להכיר את הזולת, להתקרב אליו ולהקשיב לו.

 במיקרים שאיננו יכולים לברר עם הזולת את טובתו

במקרים שאיננו יכולים לשאול את הזולת מה טוב לו (עם תינוקות, בעלי חיים, צמחים, עצמים, אנשים שאינם יכולים לשוחח מפאת מצבם הגופני או הנפשי, או מפאת מצב זמינותם – יתכן שסגרו את הנייד…או שהם כבר לא זמינים בגוף -נפטרו), נוכל להשתמש בקריאת הילות והילינג רב חושיים, על מנת ליצור איתם תקשורת מנשמה לנשמה.

זאת ועוד, במהלך קריאת הילות והילינג רב חושיים נקשיב באופן רב חושי וסימולטני הן לתלמידים שלנו והן לעצמינו. כך נשמע הרבה מעבר למילים שנאמרות. .

יציאה מהקטבים אל הענווה

למרות שכל אדם יכול ללמוד ללמוד לערוך קריאת הילות רב חושית (לעצמו ולזולת) וכך לתקשר מנשמה לנשמה, ללא הגבלה של נושא, זמן, מקום ונסיבות, החברה מחנכת אותנו להתנהגות קוטבית: או לדאוג רק לעצמינו או רק לאחרים. כלומר, להקשיב באופן חלקי, אם בכלל.

החינוך הנפוץ  בקרב נשמות צעירות מעודד אגואיזם. כלומר, לקחת לעצמן ללא גבולות באמצעות כוחניות, ערמומיות, תחרות, עבודה קשה ומאומצת והקרבת כל מה שיש להן ובן למען השגת מטרותיהן.

החינוך הנפוץ בקרב נשמות עתיקות מעודד אלטרואיזם. כלומר: לתת מעצמן ללא גבולות ואף על חשבון עצמן, באמצעות עזרה אין סופית לסביבה, התערבבות איתה עד הפיכתה ל"אחד"  – ההקרבה היא שם המשחק. ככל שאתם יותר סובלים למען אחרים החברה רואה אתכם כגיבורים.

תרגול ענווה

התפיסה החדשה שאני מציעה לנשמות עתיקות לתרגל היא ענווה – בקשו את הטובה העליונה. כי עבור נשמות עתיקות הטובה העליונה יוצרת שלמות פנימית, שמניבה טוב לכם וטוב בעולם. חוסר שלמות פנימית מוביל לספק, קושי להחליט, הססנות בבחירה והימנעות מעשייה. ככל שתקבלו החלטות מתוך הטובה העליונה, תהיו שלמים עם עצמכם וכך תשובו מעצירה לזרימה תוססת ולעשייה פורייה, מלהיבה ומשגשגת.

התפיסה החדשה שאני מציעה לנשמות צעירות לתרגל היא ללמוד מנשמות עתיקות ולקבל מהן השראה במקום להתחרות בהן. ככל שתלמדו מהן תוכלו לדעת ביתר קלות מה טוב לכם באמת. וכשטוב לכם אתם שלווים, טובים לאחרים וגאים בעצמכם. איך תזהו נשמות עתיקות? חפשו את האנשים שהם הכי אנטיתזה למי שאתם רגילים לשאוף להתחבר אליו. אל תחפשו להכיר עוד אנשים "חזקים", בעלי מעמד, השפעה ו"קשרים", אלא דווקא את בעלי העוצמה. אלה שנראים אולי "מוזרים", "שונים", "חריגים", שקטים וביישנים. כי הם אלה שיחדשו לכם וירחיבו את האופקים שלכם. כל השאר כבר יודעים ועושים בדיוק את מה שאתם יודעים ועושים…

פריצת דרך בקבלת החלטות מתוך הטובה העליונה

את פריצות הדרך שאני מחוללת בחיי לא ערכתי באמצעות השאלה: "מה יעשה לי טוב ולא   באמצעות השאלה מה יעשה לזולת טוב, אלא באמצעות השאלה: "מה היא הטובה העליונה, שתשרת אותי ואת הבריאה כולה במקביל?".

מי שמשקיע מצליח

השאלה "מה הטובה העליונה" נשמעת מאוד "רוחנית" וגדולה, אבל כשלומדים לעבוד איתה היא מאוד תכליתית.

היא זאת שבאמצעותה אני מקבלת החלטות יומיומיות בכל תחומי חיי – בהורות, בעבודה וכד'.

"מה היא הטובה העליונה?" מהווה שאלה תובענית שאיננה מתפשרת עם האמת ולא עושה לה הנחות,

אלא דורשת השקעה בחקר, גילוי ומימוש האמת שלנו בצורה שלמה, מקיפה ומדויקת.

לא מדובר כאן בהצפת התשובה הראשונה שעולה בעיני רוחנו,

לא מדובר כאן בקבלת מסרים בתקשור

וגם לא בתהליך מדיטטיבי של לעצום את העיניים ולראות מה עולה…

כי את כול אלה אתם כבר מכירים פחות או יותר..

מדובר כאן בתהליך רציני, אך פשוט וקליל של מחקר, גילוי ומימוש האמת שלנו,

באמצעות קריאת הילות והילינג רב חושיים – הכלים שפתחתי במיוחד לשם כך..

אני משתמשת בהם כדי לסייע לעצמי על בסיס יומי בכל תחומי חיי

וכדי ללמד אחרים לעזור לעצמם בעצמם, כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל מקום ובכל זמן, במחלך שיגרת חייהם.

התהליך (קריאת הילות והילינג רב חושיים)  לא מתאים לכל אחד אלא, לאנשים שחקר, גילוי ומימוש האמת שלהם,

ולא שום סיפור, הוא ערך חשוב בחייכם.

זהירות – התשובות שתקבלו על ידי השקעה בתהליך עשויות להפתיע ועלולות לעשות לכם את הדרך קלה, נעימה ונינוחה משחשבתם,

אבל כאמור, נידרשת כאן מוכנות לוותר על התשובות האוטומטיות שיש לכם כבר בכיס.

מסוקרנים לדעת יותר על התהליך, רוצים דוגמאות?

במיוחד לשם כך אני עומדת להעניק לכם מתנה (חינם): ערכת העקרונות לעריכת קריאת הילות והילינג רב חושיים

לקבלת מתנה (חינם) – קורס היכרות עם קריאת הילות והילינג רב חושיים – לחצו כאן עכשיו

סקרנית לקרוא את תגובותיכם

בבקשה כתבו אותן כאן למטה

תודה מראש,

באהבה,

רונית

אני סקרנית לקרוא את תגובותיכם.

בבקשה כתבו אותן כאן למטה.

תודה מראש,

באהבה,

רונית

26 תגובות

26 תגובות לפוסט “הדבר הנכון לעשות – טיפ לקבלת החלטות נבונות (לנשמות עתיקות)”

  1. ליאורהבתאריך 05 ינו 2014 בשעה 6:09 am

    תודה לך אישה יקרה מפז,
    הידע שאת מעניקה לעיתים לוקח לי חודש לעכל להפנים,
    אבל עם ההפנמה, מגיעה תוצאה- מדהימה.
    אז תודה… <3

  2. לימורבתאריך 05 ינו 2014 בשעה 6:36 am

    רונית, מקסימה שכמותך, כמה התענגתי על דבריך אלה.

    תקפים והולמים כל כך בזמן הווה, לרגע הזה ולמקום הזה ו… כיף.

    נכון שעשיתי את הקורס שלך ונכון גם שטרם הפנמתי את המדיטציה הרב חושית שלך לכדי מעשה, מדי יום ביומו. ואולי משהו בי מבשיל לקראת זה, שכן מילותיך אלה הגיעו אליי (ואל הבריאה כולה) כעת.

    הבוקר עשיתי כמה הצהרות וביני לבין עצמי, נזכרתי איך לפני כמה חודשים ישבתי עם המדיטציה הרב חושית שלך ושאלתי עצמי 'מה ההבדל'. ואת ענית: "לא מדובר כאן בהצפת התשובה הראשונה שעולה בעיני רוחנו, לא מדובר כאן בקבלת מסרים בתקשור וגם לא בתהליך מדיטטיבי של לעצום את העיניים ולראות מה עולה… כי את כול אלה אתם כבר מכירים פחות או יותר… ". ונכון, את אלה אני מכירה ואת אלה אני מיישמת. וכבר כמה שבועות שאני נזכרת בקורס שלך ותוהה אם לא הגיעה השעה להאזין לשיעורים ממקום אחר בתוכי – מהמקום שבוחר אחרת, כאן ועכשיו. והנה, הגיעו מילותיך.

    שאלתי אתמול את המלאכים שלי "מה הצעד הבא ?". נראה לי שקיבלתי את התשובה.

    תודה ויום מקסים ומאיר פנים ולב 🙂

  3. הגרבתאריך 05 ינו 2014 בשעה 9:06 am

    רונית יקרה וענווה ומדייקת…תמיד !

    בדיוק, אבל בדיוק, לפני קריאת המאמר שפירסמת, שבדיוק, היום הוא יום הולדתי,
    עשיתי פסק זמן עם עצמי, לטובתי, בכדי להזכיר ולברר מה נחוץ עבורי ?! ובניסוח
    שלך: "מהי הטובה העליונה", ומה שצץ ועלה הוא שאני בוחרת לדייק את עצמי בכל
    רגע ורגע ולצעוד בשביל הנכון לי ו….מוסיפה : לטובתי, לטובה העליונה ולטובת
    הבריאה כולה. למרות שהתפזרתי קצת בזמן האחרון ולא הקפדתי על מדיטציה, עדיין הלימודים בקורס שחוויתי דרכך מהדהדים בתוכי, והנה תזכורת מצויינת בצורת מאמר מקסים, מדוייק, ענוו שלך, מביא אותי…לשוב אל עצמי- מתנת יום הולדת נהדרת, מדוייקת, אמיתית ש..בכדי להרוויח ולהצליח במימושה צריכה….להשקיע !

    תודה לך, באהבה רבה !

  4. אביבהבתאריך 05 ינו 2014 בשעה 4:55 pm

    רונית יקרה,

    בכל יום כשאני מתמצפנת ובוחרת להיות, הלמה שלי ברוב הפעמים "כי אני נשמה עתיקה מוארת ומתוקה".
    ענווה זה תרגול יום יומי המקום שמחבר לאהבה….ומכן מתבקש חיבור ישיר לטובה העליונה להיות יחד עם כל היש….

    תודה על כלים נפלאים ישירות מהמקור

  5. ירוןבתאריך 13 ינו 2014 בשעה 7:39 am

    תודה רבה אנסה 🙂

  6. לאהבתאריך 02 פבר 2014 בשעה 7:22 am

    אני לגמרי מבינה ומתחברת למה שאת מציעה, ורוצה לקחת את זה לעוד לזווית שממנה השאלה היא את מי אני משרתת? האם את האהבה או את ההשרדות? ומשם מתבהרת מאליה התשובה לשאלה מה עלי לעשות.
    לזהות את ההבדל בין השניים זו אולי המלאכה המבלבלת ביותר, אבל גם העמוקה ביותר כי שם אני נעלמת כאינדבדואל ונשארת האהבה לבדה בלי אף שאלה, בוודאות גמורה.

  7. ליז רובינסצורבתאריך 02 פבר 2014 בשעה 7:22 am

    התחברתי מאוד למה שכתבת ושמחתי על הדיוק הזה שהגיע לי בדיוק בזמן.

  8. סימהבתאריך 02 פבר 2014 בשעה 7:29 am

    רונית, תודה רבה מעומק הלב. אני בדיוק חוקרת את הנושא עם עצמי והמאמר מחזק מאוד.

    בנוסף, כשאני קוראת על ההתמודדות שלך עם הביישנות והרצון להתחבא זה נותן לי יותר אומץ לב.

    תודה רבה

    סימה

  9. דינהבתאריך 02 פבר 2014 בשעה 7:43 am

    רונית יקרה
    ההבחנה בין האגו האישי לזולת והתובנה לפעולה חשיבה וכו' השואפת לטוב הכללי באופן שישרת את השניים מאד ערכית וחשובה ועל כך תודה.

  10. מירבבתאריך 02 פבר 2014 בשעה 8:24 am

    רונית יקרה

    אנחנו (אני) זה הם, דהיינו- טוב לי טוב לך . דרך הזולת אנו חווים ומכירים את עצמנו טוב יותר . אנו והזולת הם יחידה אחת כמו השיר – רקמה אנושית אחת חיה ולא בכדי אנו כאן יחדיו במפגשים יום יומיים שלכל נשמה יש את הייעוד שלה "והחובה" וההנאה והחוויה והעוצמה כלפי השנייה . אין מקריות ועל כן דבריך " לכן, כדי לגלות את הטובה עליונה יש לבחור להכיר את הזולת, להתקרב אליו ולהקשיב לו" נכונים ומדויקים.

  11. מירבבתאריך 02 פבר 2014 בשעה 8:24 am

    אנחנו (אני) זה הם, דהיינו- טוב לי טוב לך . דרך הזולת אנו חווים ומכירים את עצמנו טוב יותר . אנו והזולת הם יחידה אחת כמו השיר – רקמה אנושית אחת חיה ולא בכדי אנו כאן יחדיו במפגשים יום יומיים שלכל נשמה יש את הייעוד שלה "והחובה" וההנאה והחוויה והעוצמה כלפי השנייה . אין מקריות ועל כן דבריך " לכן, כדי לגלות את הטובה עליונה יש לבחור להכיר את הזולת, להתקרב אליו ולהקשיב לו" נכונים ומדויקים.

  12. אסתרבתאריך 02 פבר 2014 בשעה 10:19 am

    לרונית שלום.
    נהנתי לקרוא את דברייך מאוד..מסכימה עם דברייך והשאלה כל כך פשוטה ויחד עם זאת עוצמתית ומדוייקת ברמה הרוחנית הגבוהה…יחד עם זאת רוצה להאיר ולומר מהמקום של התהליך האישי הרוחני שעברתי ועוברת עדיין…שבתחילה עלינו להכיר ולשאול את הרצון האישי והייעוד האישי [דבר שקורה מעצמו למי שמתחבר לדרך הרוחנית] ומשם הלאה כמובן להצתרף למשפחה המורחבת של כל הייקום כולו ולחפש תמיד את הטובה העליונה המשותפת…תודה על השיתוף והדיוק ,מתכוונת לאמץ את הכיוונון הזה בשמחה רבה…

  13. נועם אhיזןבתאריך 02 פבר 2014 בשעה 10:32 am

    תודה רונית מאמר מעניין.

    חלק מחיפוש האמת ומציאת הטובה העליונה הוא למידה מהמורים הנכונים ובמקרה שלנו מנשמות עתיקות שכמותינו.

    לעיתים זהו הקושי בהתגלמותו לאתר מורים אלו שכאמור רבות הן הנשמות העתיקות שעדיין עסוקות במציאת ייעודן ומימושן העצמי ולא עזרו את הכח להעמד בקידמת הבמה.

    כל זה עושה אותך למורה מיוחדת – יישר כח ממתינים למוצא פיך.

  14. שוש בן שטריתבתאריך 02 פבר 2014 בשעה 8:11 pm

    היי רונית יקרה, כל כך כייף לקרוא את המאמר שלך. כנשמה זקנה גיליתי על עצמי שאחת החוויות הקשות שהיו לי ,שכדי להשיג את מבוקשי עליי להיאבק. מיותר לציין כמה סבל וקושי היסב לי הדבר. היום, אני חיה ומתנהלת בכל תחום בחיי לפי השאלה: "מהי טובת הבריאה" ויש לי המון סיפורי ניסים על כך. ואכן כל כך נכון אמרת שברגע שחיים כך זה מביא המון שלווה וקלות וכשאני רואה בזמן הווה את הנס ,אני חווה התרגשות ואהבה גדולה לבורא עולם על החכמה ,כי הכל מסתדר באמת לטובת כולם.תודה לך יקירה. חיבוק גדול.

  15. טליבתאריך 02 פבר 2014 בשעה 8:21 pm

    הי רונית
    הידע שלך רחב מאוד והכתיבה ברמה רוחנית גבוהה
    ומלאת עומק, אלו דברים לא פשוטים לנו.
    נדרש מאיתנו כבני אדם להתעלות מעל כל יצר
    ולהגיע לביטול עצמי כדי להגיע לרמה הרוחנית
    בה אנחנו בנתינה אין סופית, אני חייבת לומר שמנסיוני
    האישי זה לא פשוט להיות במקום כזה של נתינה
    לעיתים האדם מולנו מגיב בחשדנות ובזלזול,
    לעיתים אדם פשוט יראה בביטול שלנו ׳חולשה׳
    החיים למדו אותי להבדיל בין בני אדם ולהתבטל
    מול אדם שהוא מלכתחילה רגיש, עדין נפש, מעריך
    ושאינו פוגע בבריות, אני מאוד מתחברת לאמונה
    שלך אבל לא שוכחת שלא כולם כמונו נשמה טובה
    בהצלחה בהמשך הדרך.
    תודה על המסרים אישה יקרה!

  16. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 פבר 2014 בשעה 8:37 pm

    טלי יקרה,

    אינני מטיפה למה שקראת "ביטול עצמי".

    נהפוך הוא – אני קוראת לאישור לכל.

    כלומר, לאשר את עצמינו ואת הזולת במקביל.

    זאת, ע"י היתייחסות לטובה העליונה.

    שפירושה – התייחסות לטובה שלנו ושלהם במקביל.

    כדי להבין את הנקודה הזאת אפשר לעיין במאמר בעיניים חדשות.

    בהצלחה

    רונית

  17. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 פבר 2014 בשעה 8:38 pm

    שושי יקרה,

    אכן, ניפלא להתייחס אל הבריאה

    ואל עצמינו כחלק ממנה.

    זה מרפא.

    בברכת בריאות שלמה

    רונית

  18. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 פבר 2014 בשעה 8:40 pm

    נועם יקר,

    תודה לך על שאתה משקף בדבריך את המצב בעולם.

    צריך עוד מורים שהם נשמות עתיקות

    וזאת בדיוק אחת הסיבות שפתחתי

    את החממה להצמחת מנהיגים –

    המסלול לצמיחה אישית והכשרה מקצועית.

    אני בטוחה שהעולם הולך הליראות טיפה אחרת בעקבות

    הצמיחה שתיהיה בחממה…

    תודה לך

    חיבוק

    רונית

  19. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 פבר 2014 בשעה 8:43 pm

    אסתר יקרה,

    אכן, רוב האנשים שמתחילים את המסע הרוחני

    נכנסים אליו מסיבות אישיות – לעזור לעצמם.

    במשך הזמן מתרחבת המודעות גם לזולת.

    אבל עד שהמודעות מתרחבת אל הזולת,

    ההתעלמות ממנו (מהזולת) מסבה סבל רב לתלמיד הרוחני.

    זאת הסיבה שאני מלמדת "מודעות מקבילה" (לעצמי ולזולת בו זמנית),

    כבר מהשיעור הראשון אצלי.

    כאמור, זה חוסך סבל רב.

    אולי זה נראה בלתי אפשרי,

    אבל זה בדיוק הקסם של הכלים הרב חושיים שפתחתי:

    הם הופכים את החלום למציאות!

    ואמת שהכלי שבעזרתו מייצרים מודעות מקבילה הוא פשוט עד להביך…

    באהבה,

    רונית

  20. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 פבר 2014 בשעה 8:46 pm

    מירב יקרה,

    דברייך הם דבש ניגר

    תודה רבה

    רונית

  21. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 פבר 2014 בשעה 8:46 pm

    תודה לאל ותודה לך דינה

  22. ראומהבתאריך 07 פבר 2014 בשעה 11:21 pm

    שלום, רונית! תודה שאת מצליחה לתרגם את מה שאני חווה למילים.. אני חוקרת תנועה בין דואלי לאחדותי בתוך עצמי וסביבי.. אני בודקת מתוך מה אני בוחרת, פועלת ולפעמים נפעלת ובעצם מנסה להקשיב כמה שיותר. ההסתכלות, והדיוק והפשטות שאת מביאה מאוד קרובים ונוגעים בי עמוק..
    הרבה פעמים יוצא שכשאני מקשיבה לתשובה אינני יודעת האם זאת מחשבה שלי או משהו שירד לא מהראשי.. אני נוהגת לבדוק את זה דרך תגובות של הגוף הפנימי אך לפעמים זה עדיין קשה ומבלבל..
    שוב תודה, ראומה

  23. רותיבתאריך 19 פבר 2014 בשעה 11:27 am

    אהבתי והתחברתי למה שכתבת והקריאה גרמה לי לחשוב להגות ולעורף ובסיס גולגולת מאוד תפוס עמוס וכואב. לא מזוית קריאה לא טובה אלא סימן. נחכה לנראה.תודה

  24. רונית שפי וולפיןבתאריך 19 פבר 2014 בשעה 12:14 pm

    יופי. נראה שאת בלמידה. זאת ממש צמיחה, הלכה למעשה

  25. אורה נירבתאריך 18 מרץ 2015 בשעה 9:20 pm

    רונית . תודה על מילים מדויקות ומתמצתות המשקפות כאן ועכשיו את מצבי. נעמת לי בדברייך. יישר כוח וכל טוב לך . בברכת אור. אורה ניר

  26. רונית שפי וולפיןבתאריך 19 מרץ 2015 בשעה 6:24 am

    בשמחה אור יקרה

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה