הגשמת ייעוד ויעדים ב 2012 והחזרת הגרביים מהכביסה בזוג

מאת: בשעה 8:20 pm נושאים: מאמרים

ההסכם הזוגי החדש עם הגבר שלי – גרב, גרב תרדוף

במשך דקות ארוכות התלבטתי האם ראוי להטריד אותו באמצע יום עבודה בבקשה שולית כזאת.

לבסוף החלטתי לחייג איליו ואמרתי:

"מותק, יש לי בקשה קטנה וכביכול לא חשובה שעשויה לחולל הבדל גדול בכל תחומי החיים שלנו".

הוא הקשיב ואני המשכתי:

…"נכון שהמון פעמים הגרביים שלך יורדות מכפות רגליך בזוג אבל חוזרות מהכביסה בבודד וזה מעצבן?!

אז מה דעתך ללבוש אותם בזוג, להוריד אותם בזוג ולזרוק אותם לכביסה בזוג – מגולגלים זה בתוך זה?

כך, רק ברגע שנכניס אותם למכונה נפריד אותם וכך הם גם יחזרו אלינו יחד באותה ערמת כביסה.

מניסיון  נראה לי שהטריק הזה יבטיח שכשתפתח את מגירת הגרביים בבוקר תמצא אותם ב…זוג!?"

הוא התלהב מהרעיון ואני התלהבתי מהקשר בין גרביים להגשמת ייעוד ויעדים:

א. זה הסוף לקארמה המשפחתית שלנו עם הגרביים הנעלמות, מי יודע איפה…(שלי על פי רוב חוזרות בזוג, אבל של הבנים בעבר עד היום חזרו בעיקר בפרד)

ב. הגישה לטיפול בגרביים שלי מזכירה לי שאם אני יכולה לשלוט בעתיד זגיותם – לתכנן שהם ישובו אלי בזוג ולא בפרד, אני גם יכולה לתכנן מה יכול לקרות לי בשנת 2012 וזאת, בגלל שלושת הסיבות הבאות:

1. סוף מעשה במחשבה תחילה – גם בגרביים וגם בכל נושא אחר…

2. אף אדם מצליח לא הגיע להשיגיו במיקרה – הכל הגוי, חזוי ומתוכנן מראש וגם אצלי זה כך מאז שעליתי על דרך של מימוש עצמי, ב1977, בהיות בת 12. מאותה שנה אני נוהגת לתכנן את הצעדים הבאים למימוש מהותי, ייעודי, שליחותי וזכותי בכל תחומי חיי מראש – את היום, השבוע, החודש, השנה ואת החיים. שלי. תודה לאל, תכניותיי על פי רוב מתגשמות ובאופן מפתיע, מעל ומעבר למצופה. זה לא אומר שאני לא משאירה מקום לספונטניות גמישה של הבורא וברואיו. נהפוך הוא.

התיכנון שלי מבוסס על תקשורת ישירה עם בורא עולם, עם הבוראים והבריאה. גישה תכנונית זאת עוסקת בפיתוח מודעת אישית רחבה למתרחש סביבי, החל מהמעגלים הקרובים לי ביותר ועד לרחוקים ביותר – הארץ, העולם והיקום כולו. ככל שאני מבינה את המגמות הפנימיות הרוחשות בתוכי ואת המגמות החיצוניות המתהוות מסביבי, קל לי יותר להבין מה עליי לתת לעולם בכל אחד מתחום בחייומה ברצוני לקבל בכל מהם. הגישה הזאת מאפשרת לי לקחת יוזמה ולתכנן את צעדי תוך כדי שאני משאירה לבורא ולשליחיו את התפקיד לסייע לי על כל צעד ושעל, לפי ראות עינהם.

3. על פי תורת הקוונטיים, הכל עשוי מאותו החומר – הגרב, הגבר, הגברת וכל שאר החלומות שלנו.

לכן, הגשמת ייעוד ויעדים הם למעשה עניין פשוט, בדיוק כמו טיפול בגרביים – אם מתכננים מראש איך לקבל אותם בחזרה מהכביסה במצסב צבירה זוגי ולא בודד,רוב הסיכויים שזה מה שנקבל. אך אם נשליך אותם לכביסה בסיגנון גרב פה, גרב שם  יעלו הסיכויים שהם יחזרו אלינו כך. התוצאות שאנו מקבלים בחיים הם פרי תכנון מוקדם שלהם. אך לא די לתכנן מה היינו רוצים שיקרה לנו , אלא יש לקחת בחשבון את כל הגורמים שמהם אנו מושפעים ועליהם אנו משפיעים – הבורא, הבוראים והבריאה כולה. רוב האנשים לא נוהגים לתכן והמעטים שמקדישים לתכנון נוהגי לעשות בדרך שמתייחסת לגחמותיהם בלבד וללא כל התייחסות לשאלה:   מה הוא תפקידי בעולם ם בעול ם – מה נועדתי ל לו ולקבל ממנו בכל תחום בחיי, בכל יום, שבוע, חודש ושנה.

והגים לתכנן

על הגשמת ייעוד ויעדים בשנת 2012 לפי השערים שנפתחים בפנינו בשנה זאת אערוך הדרכה אינטרנטית מיוחדת – הכניסה חופשית (חינם)

כל הפרטים על כך בקרוב….

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה