אתם אהובים. מה יש בכם לא לאהוב?!

מאת: בשעה 7:40 am נושאים: מאמרים

אתם אהובים. מה יש בכם לא לאהוב?! מה היה משתנה בחיים שלכם אילו חיית אותם מתוך המחשבה הזאת: מה יש בי לא לאהוב?! מה הייתם עושים אחרת? מה הייתם עושה עוד? מה לא הייתם עושה יותר? באחד הסרטים בהם צפיתי לאחרונה (לא זוכרת מה שמו), יש קטע שבו היא אומרת לו בערגה: "אני אוהבת אותך" והוא משיב לה בהומור: "מה יש בי לא  לאהוב"?!התאהבתי בתשובה שלו ומיד אימצתי אותה לחיי.

המוטו הזה (מיה יש בי לא לאהוב?!) הניע אותי לאחרונה לזרום עם הקידמה ולצאת מאחורי הכתיבה שאני כל כך אוהבת, אל לפני המצלמה. (צילומי הסלפי האחרונים שערכתי נמצאים בפרופיל האישי שלי בפייסבוק).

משמח אותי מאוד, השינוי הזה. וגם קצת עצוב, על כך שהפכנו לחברה כל כך טלוויזיונית, שאם לא רואים אותנו פיסית, קשה להאמין שאנחנו אמיתיים ולכן אנחנו עלולים להפוך לדינוזאורים – ענקיים, אבל לא רלוונטים.

כך שאם זה לא היה בשביל למלא את השליחות המקצועית שלי, לא הייתי עושה את זה (להצטלם). בינינו, אני מעדיפה שאנשים יתמקדו במסר ולא במוסר, למרות שהמוסר הוא לפעמים, ובמיוחד בימינו, חלק מהמסר.

אז לא, לא ויתרתי על כתיבה. רק הוספתי צילום ואני נהנית ממנו גם. והכל בפרופוציות. כי כשאנשים רואים את הפיסיות שלנו הם מיד מגבשים דעה עליה ועלינו, שאיננה מסתמכת
על כך שהם ראו את מי שאנחנו באמת – את הנשמה שאנחנו, אלא את הקליפה שלנו ואת האינטרפטציה שלהם עליה.

אבל כקוראת הילות כבר למעלה מ 45 שנה, אני רואה את מה שמעבר לקליפה וכן, אני יכולה לומר שמה שרואים בפנים הוא הרבה יותר ממה שרואים בחוץ. הבפנים תמיד מדהים, מרגש ומפעים אותי יותר.

לכן, במשך שנים רבות המעטתי להצטלם. חששתי שבמקום שיראו מי שאני באמת ידביקו לי תוויות וכך יפספסו את המסר שלי רק בגלל שידביקו סטראוטיפים למראה החיצוני שלי, או ישפטו את איך שנראית הקליפה של המוסר (אני) במקום את תוכן הפרי – המסר שלי.

במשך הזמן הצלחתי יותר ויותר להעביר את האחריות הזאת למתבונן, פיתחתי ביטחון עצמי בכך שמי שצריך יקבל ויבין את המסר ויאהב גם את תוכנו וגם את קליפתו. עכשיו כבר לא משנה לי איך אני נראית ומה חושבים עלי, האם מבינים את המסר למרות שהמוסרת נגלית…

וזה כיף גדול. חופש גדול. כי מה יש בי לא לאהוב?!

ואפרופו הקליפה של המוסר – כן, היא חלק מהמסר. בלעדיה לא יכלו הפרי והגרעין להתקיים. אז מה היה משתנה בחיים שלכם אילו חייתם אותם מתוך המחשבה הזאת: מה יש בי לא לאהוב?! מה הייתם עושים אחרת? מה הייתם עושה עוד? מה לא הייתם עושה יותר? איך היו נראים החיים שלכם השנה אילו האהבה העצמית שלכם הייתה גדלה?

עם השנים, ככל שאני יותר מבינה את השליחות שלי לחיים, אני יותר ויותר מתאהבת במי שאני, בדרך הייחודית שלי בעולם, בחיים עצמם, באנשים סביבי ובדרך הייחודית שלהם.את ניסיון החיים הזה ואת הידע המקצועי שלי בתחום אני שמחה לשתף עם אנשים שרוצים לגלות את הנשמה הייחודית שהנם, להתאהב בעצמם יותר ויותר, לתת ביטוי גשמי לנשמה הייחודית שהם, בכל תחומי החיים (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות וכד') ולנהל שגרה אהובה, שנובעת מהשליחות שלהם לחיים.

אם דברי אלה מדברים אליכם והגיע הזמן שלכם לקחת צעד מהותי בנושא אני רוצה להזמין אתכם להשתתף בסדנת "לחיות מתוך שליחות", שאני מנחה בעוד שבועיים.

במהלך הסדנה אעזור לך לגלות את השליחות שלך לחיים ולהפוך אותה למצפן לגילוי ומימוש עצמי מלא בכל תחומי החיים (פרנסה, קריירה, בריאות, מודעות וכד'), בדרכך הייחודית,
מתוך התלהבות ואהבה – לעצמך, לאחרים ולחיים, כדי להתענג על החיים במלואם וליהנות מכל מה שיש להם להציע לכם.

וכל זה, תוך שבעה שבועות בלבד!

אני שמחה להזמין אתכם לשוחח איתי על כך באופן אישי (בטלפון).
יחד נברר על האפשרות לעשות כברת דרך מרתקת, קסומה ותכליתית.

הרשמה עכשיו לשיחה איתי שומרת לך את הזכות להשתתף בסדנה בתנאי ההרשמה המוקדמת,
שמעניקים לך אפשרות ליהנות מ 40% הנחה על המחיר המלא + שני בונוסים יקרי ערך!!!

תנאים מיוחדים אלה פתוחים לזמן מוגבל (!),
כי ביום ה' 19/10/17 בשעה 16:00 המחיר עולה!!!

מעל חצי מהמקומות כבר נתפסו,
אז כדי ליהנות מהזדמנות מיוחדת זאת ולא לפספס אותה
חשוב להזדרז ולהירשם כבר עכשיו לשיחת התאמה חינמית איתי.

לפרטים נוספים והרשמה לשיחה איתי – בבקשה ללחוץ כאן עכשיו:
http://www.the3ischool.com/mission-workshop-11.17

לסיום,
מה היה משתנה בחיים שלכם אילו האהבה העצמית שלכם הייתה גדלה?
מה היה קורה אילו הייתם מיד פעם מזכירים לעצמכם:
"מה יש בי לא לאהוב?!"

מצאתם ערך במסר הזה?

אודה לכם על שיתופו עם החברים שלכם.

תודה רבה, שבוע טוב, אחרי החגים שמח וחזרה לשגרה חגיגית.

באהבה,

רונית

ולניוחתכם, הנה הפרטים על סדנת לחיות מתוך שליחות
והמקום בו נרשמים לשיחת התאמה חינמית איתי בנושא:

http://www.the3ischool.com/mission-workshop-11.17

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה