"חלום אמיתי" יתממש. "רק חלום" יתפוגג – מסר ומתנה:

מאת: בשעה 6:27 am נושאים: מאמרים

האם החלומות שלכם הם "רק חלומות" או "חלומות אמיתיים"? קבלו השראה מהשיחה בין יהונתן, בני בן הרבע לחמש לסבתא תמר:  ..."זה היה רק חלום"…מסכמת סבתא תמר את ההרפתקאות באסטרל (עולם החלומות), שגולל בפניה יהונתן. …"לא, סבתא, זה היה אמיתי", הוא מתקן. "…אהה, זה היה חלום אמיתי"…היא מכבדת את תפיסתו ומצטרפת אליה. "כן", הוא מאשר בהתלהבות. "זה היה חלום אמיתי"! "חלום אמיתי", סופו להתממש. "רק חלום" סופו להתפוגג. אני חוגגת חצי יובל להגשמת חלומותיי האמיתיים בכל התחומים, ולמימוש שליחותי המקצועית, ואתם זוכים במתנות (חינם) ממני, שתעזורנה לכם לזהות ולהגשים את חלומותכם האמיתיים בכל תחומי חייכם, ולממש את שליחותכם המקצועית. הינה המסר והפרטים:

ילדים תופסים את העולם כסביבה שלמה אחת, שבה אין הפרדה בין העולם השמימי (החלום) לעולם הארצי (המציאות הגשמית). עם ההתבגרות חלה הבחנה טבעית בין שני העולמות. אלא שאת המגמה הטבעית הזאת, לא אחת מגזימות ומקצינות מערכות החינוך שאליהם נכנסים הילדים, במטרה  "לעצב" אותם כך שיוכלו "להשתלב" היטב בחברה, בעתיד, לחשוב ולהתנהג יפה ובהגיון.

כך קורה שעד כיתה א' רבים מהילדים מאבדים חלקים ניכרים מהמודעות הטבעית לעובדה שהעולם הוא בעצם רב חושי – על חושי (שמימי) וחושי (גשמי) כאחד, ולא נפרד, כפי שמלמדים אותנו לחשוב. לעומת זאת, ילדים בעלי חיבור עמוק לעצמם ולבורא, מסרבים לקבל את הכתבת החברה ועושים הכל בכדי לא להיפרד מהמודעות הרב חושית הטבעית שלהם. המרד הפנימי שלהם בהכתבה זאת נתפס כהתנהגויות חריגות, אשר חלקן מכונות על ידי הממסד כ"לקויות למידה" (בעיות קשב, דיסלקציה, וכדומה).

האמת היא כי אלה בעצם לא בטויים ללקות, אלא ביטויים של מרד כנגד ויתור על חלומם  – הם מורדים מכיוון שהם מתעקשים שהחלומות שלהם אינם "רק חלום", אלא "חלום אמיתי". לעומתם, מי שמוותרים על חלומם האמיתי כבר בילדותם עושים זאת מכיוון שהם מתיחסים אליו כ"רק חלום", וכך שוכחים את הסיבה שמלכתחילה בחרו להגיע לחיים הללו.  אחר כך, בבגרותם, כדי לזהות ולהגשים את שליחותם בעולם יצטרכו לעשות תהליך של זיהוי ומימוש חלומם האמיתי.

משעשע (או עצוב), שאחת הדרכים להתמודד עם "לקויות למידה" היא דווקא באמצעים רב חושיים, שנכנסים יותר ויותר למרכזים לטיפול בלקויות. לא יותר פשוט לנהוג כפי שנהגה סבתא תמר, מחנכת במקצועה – לכבד מלכתחילה את המודעות המיוחדת של הילדים הללו, להצטרף אליהם וללמוד מהם איך ללמד אותם, מאשר לשלול אותה מהם, ואחר כך לנסות להחזיר להם אותה, ואף באותה שפה מקורית שלהם?!

"לקות למידה" היא בעצם היכולת לראות את התמונה השלמה

כילדה, למרות שהייתי מאוד שקטה, הייתי גם מרדנית, כי גם אני סירבתי לתפוס את העולם, כפי שמכתיבים לי אותו אחרים, ולא קבלתי את הניסיון לחנך אותי להפרדה המוגזמת הזאת בין החושי לעל חושי. המורים בבית הספר ראו את התנהגותי זאת כ"לקות למידה" והזדרזו לשים אותי ב"הקבצה ב'" (כיתה מיוחדת ל"תלמידים חלשים", על פי התפיסה אז).

אבל למרות כל הקושי שהיחס הזה כלפי עורר בי , נשארתי בשלי, דבר שהוביל אותי בגיל 12 לחוות חזיון, אשר לימד אותי שאני ממש בסדר ואין בי כל דופי, ואשר פתח לי את השער באותה העת למסע מרתק של פיתוח כלים רב חושיים לגילוי, ריפוי ומימוש עצמי, אותם אני מכנה היום – קריאת הילות והילינג רב חושיים.

צחוק הגורל הוא ששליחותי המקצועית היא ללמד אנשים כמוני – רגישים , אכפתיים ושוחרי חופש, המאמינים בקיומה של האלוהות, והשואפים לממש את שליחותם בכל תחומי החיים במקביל, בדרכם הייחודית, ובאמצעות פיתוח קשב ליכולות הרב חושיות שלהם, כאמצעים להענקת אבחון וייעוץ (קריאת הילות), לעצמם ולזולת, במטרה לזהות את החלומות האמיתיים שלהם, וכאמצעים להעניק לעצמם ולזולת טיפול ואימון (הילינג), וכך להפוך את החלומות  האמיתיים למציאות גשמית.

אתם ילדי פלא

אחת מתלמידותי היום היא אישה צעירה, שהייתה ילדה בת 10, כשאימא שלה הביאה אותה אלי לקליניקה לפני שנים, על סמך המלצת הפסיכולוג שלהם, שהכיר את עבודתי, ולאחר שאובחנה כ"לקויית למידה". תוך כדי שהיא מתרוצצת בקליניקה שלי, מלאת שמחת חיים (ולא הפרעות קשב וריכוז) הסברתי לה שאין בה שום דופי, ושהיא פשוט רגישה ורב חושית, הקולטת את העולם באופן מלא, יותר מאחרים, בגלל שהיא לא ויתרה על יכולת טבעית זאת, כפי שעשו ילדים אחרים. הדגשתי בפניה שזאת מתנה ולא מחלה וכי יום אחד היא בעצמה תוכל להיות כמוני – ללוות אנשים שאיבדו את דרכם, כי הפסיקו להקשיב לחושים שלהם. הילדה הזאת הפכה לאישה אינטלגנטית, רגישה, מתוקה וטובת לב והרבה בזכות הבחירה שלה להשאר היא, למרות הנסיון לשנות אותה ולמרות כל האתגרים בהם נתקלה בדרך. אני צופה לה גדולות, לילדת הפלא וגם לכם.

כי למעשה, תלמידיי הם כמוה וכמוני – אנשים רגישים, אכפתיים ושוחרי חופש, המאמינים בקיומו של בורא עולם, אשר נשמתו שוכנת בכל, ואשר שואפים לזהות ולהגשים את חלומותיהם האמיתיים, וכך לממש את שליחותם בעולם – לתת את תרומתם ולקבל תמורה הולמת בעדה, אשר תבוא לידי ביטוי בכל תחומי חייהם: פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות ועוד. אלא שחלקם שכחו שהם כאלה, חוו ביטול עצמי של הייחודיות שלהם, או לא העזו ללכת איתה במלוא העצמה, ההתלהבות וההתמדה, עד הסוף.

שלום לכם ידי פלא, בשבילכם אני כאן, כי שבילכם הוא שבילי, בשבילי.

אל תשאלו האם אתם ילדי פלא, אלא איך תוכלו לשוב ולהתחבר אל הפלא ולחיות לפיו.

אני חוגגת חצי יובל ואתם זוכים

במלאות חצי יובל למימוש שליחותי המקצועית אני מוצפת בתחושות עזות של הכרת תודה על הדרך המופלאה שעברתי מילדותי ועד היום, על בעלי הברית הנפלאים שפגשתי בדרך, על כל הניסים והנפלאות שאירעו לי בהולכי אחר ליבי, כנגד כל האתגרים מסביב, על התלמידים והקוראים הנפלאים שאיתם זכיתי לחלוק את הניסיון, הידע והכלים שפתחתי ועל שותפיי לדרך. מפעים אותי שבכל יום אני מרגישה שזאת רק ההתחלה ואני מודה גם על שלמרות כל הדרך שכבר עברתי, אני עדין נלהבת מכל פגישת ליווי אישי ומכל שיעור קבוצתי, כאלו זאת הייתה הפעם הראשונה. תודה לאל שההתלהבות הזאת רק הולכת וגדלה עם השנים.

רגשיי התודה מעוררות בי רצון לתת לקהילה בחזרה על השפע שקבלתי ממנה בכל השנים הללו. בימים אלה מתהווים בי מספר רעיונות, לגבי מה לתת ואיך, שנמצאים בתהליכי התגבשות. אבל לפני שאני חולקת אותם אתכם אני מבקשת לשמוע מכם  מה אתם רוצים לקבל ממני במתנה.

מדובר פה על מתנות ממני אליכם – מחוות חינמיות לחלוטין.

תבקשו – תקבלו: עזרו לי לתת לכם מתנות

שיעור במתנה (חינם) בבקשה כתבו לי כאן למטה מה הוא האתגר הגדול ביותר שלכם שבו הייתם שמחים לקבל ממני טיפים, שיעורים, סדנאות, קורסים, כנסים, סמינרים וכדומה?

ליווי אישי ממני – בבקשה כתבו לי כאן למטה מה הוא הנושא הכי בוער בחייכם שאותו הייתם רוצים לקדם באמצעות מפגש ליווי אישי איתי, במשך שעה שלמה?

מה הם החלומות שלכם? בבקשה כתבו לי כאן למטה מה הם החלומות הכי חשובים שלכם, אשר הייתם רוצים לקבל ממני עזרה בהגשמתם. 

 ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות, במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן, באופן שישרת את הטובה העליונה – שלכם, שלי ושל הבריאה כולה.מחבקת אתכם מנשמה לנשמה ומודה לכם מראש על תגובתכם.

בבקשה כתבו את תגבתכם כאן למטה ואשמח להתייחס.

שבוע חלומי,

באהבה,

רונית

120 תגובות

120 תגובות לפוסט “"חלום אמיתי" יתממש. "רק חלום" יתפוגג – מסר ומתנה:”

  1. חניבתאריך 04 נוב 2012 בשעה 11:12 am

    הי רונית,
    שמי חני, קראתי את המסר שלך הבוקר, מיד כשהתעוררתי ועוד לפני שיצאתי המיטה. מאז אני מנסה לחשוב מה לרשום לך.
    אני מאוד מזדהה עם מה שרשמת, האמת שאני בדרך כלל מזדהה עם המסרים שלך ותמיד מקבלת השראה. אבל לפעמים קצת "סוטה" מהכיוון אולי מפחד וחשש ואולי כי אני לא בטוחה לגמרי מה אני רוצה שיקרה.

    התחלתי בזה שאני מזדהה אם המסרים שלך, גם אני הייתי ילדה עם קשיי למידה או היפראקטיביות, אבל אותי לא אבחנו בילדותי, פשוט אמרו שאני עצלנית ולחצו עלי ללמוד יותר ויותר. כמובן שניסיתי להתחמק ונענשתי וכו. כיום אני מגדירה את עצמי "דחיינית"- לוקח לי המון זמן והמון שכנוע עצמי כדי להביא את עצמי לעשות כל מיני דברים. גם דברים שאני רוצה לעשות, לא רק דברים שצריך.

    אני עומדת כרגע בתחילתה של דבר חדשה שבחרתי לעצמי, סיימתי לימודים אקדמיים והחלטתי שהמקצוע שלמדתי הוא לא הנכון עבורי. יש לי רעיון ואני רוצה לממש אותו, אבל "תקועה" כבר מספר שבועות.

    את המסר שלך הבוקר לקחתי לי כהזמנה, והייתי מאוד שמחה לדבר איתך ולקבל קצת הכוונה.

    תודה רבה לך, ומזל טוב לרגל חצי יובל של נתינה.

    שבוע נעים,
    חני

  2. רונית שפי וולפיןבתאריך 04 נוב 2012 בשעה 8:33 pm

    חני יקרה,

    תודה על המשוב שלך.

    השיתוף הכנה והפתוח שלך עוזר לי להבין לעומק מה את מבקשת

    ועכשיו אני צריכה לחשוב באיזה אופן אוכל להגיש לך את העזרה כי אפקטיבית, כדי שתצרי את השינוי אותו את מבקשת.

    שיתוף כנה ופתוח מהלב תמיד מרגש אותי

    רגשת אותי

    תודה רבה

    בחיבוק,

    רונית

  3. דיאנהבתאריך 05 נוב 2012 בשעה 9:00 am

    שלום רונית יקרה.
    קודם כל אני מודע לאלוהים שהפגיש בנינו!
    מאוד שמחה, לקבל טיפים,מאמרים ושיעורים שלך.
    האמת הסיפור שלך שעברת בילדות מאוד ריגש אותי והזכיר לי את עצמי.
    אני ואחותי (אנחנו תאומות) הינו ילדות שונות מאוד מילדים אחרים, גם בהתנהגות, גם בלימודים אף אחד לא היה יכול לקבל ולהבין אותנו כמו שהינו.
    הייתי ילדה מאוד מופנמת ושקטה חייתי בעולם שלי. שמו לי תווית ילדה חלשה וקצת מוזרה.
    ואם כל זה תמיד,הייתי מחוברת לעצמי הפנימי, ולא הסכמתי להיות כמו כולם.
    (היום אני מגדלת ילד שיש לו "לקות למידה" ועוזרת לו להיות עצמו).
    עברתי הרבה דברים לא כל כך נעימים במשך חיי והיום בדיעבד אני מבינה שבזכות הדברים הלא נעימים
    גדלתי. קיבלתי המון כוח והתנסויות מהבורא עולם.
    מהר מאוד אחרי שעליתי ארצה הבנתי שאני לא נמצאת סתם בכדור הזה ויש לי שליחות כאן.
    למדתי להיות סייעת לרופא שיניים, כשהתחלתי לעבוד הבנתי שאנשים שאני פוגשת בחדר זקוקים לי,
    התחלתי לקבל פידבקים שכשאני שם אני מעבירה להם ביטחון ורוגע.
    עם הזמן הרגשתי שאני צריכה לעשות עוד מעבר לעבודה שלי.
    למדתי רייקי ותקשור. היום אני עוזרת קצת לחברים וקרובים.
    מאוד קשה לי לשלב בין יום, יום (אמאות, זוגיות, עבודה) ודברים שאני מאוד שואפת לעשות אותם לפרוץ קדימה ולעזור ליותר אנשים.
    וגם אני חוששת שאין לי מספיק ידע בשביל לעזור להם.
    הייתי מאוד שמחה ללמוד ממך את קורס מעשי של קריאת הילות והילינג המשך של קורס הראשון, להפוך את השגרה שלי ליעוד שלי לעזור לאנשים אחרים, זה נותן לי כוח ושייפה להתקדם כשאני רואה שיכולה לעשות משהו בשביל אחרים והם מתקדמים יחד איתי.
    תודה לך מכל הלב על הנתינה שלך!
    דיאנה.

  4. קרן וירובתאריך 05 נוב 2012 בשעה 11:48 am

    היי רונית
    כמו תמיד שמחה לקבל את המסרים שלך.
    בדיוק בזמן הנכון של משאלת הלב.
    אני זקוקה לך מאד ואשמח לקבל עזרה בלראות איך אני מקבלת אומץ ועוזבת עבודה שלא מתאימה לי ולא תורמת לי כלום ומחפשת עבודה שתוכל לשרת אנשים ולתת לי הרגשה טובה בלב.

  5. רות תל-צורבתאריך 05 נוב 2012 בשעה 11:53 am

    רונית היקרה,
    אני יודעת שאת מבורכת אבל, גם אני רוצה לברך אותך ולהודות – למי שצריך להודות – על כך שאת איתנו, כפי שאת. אני מאחלת לך ולנו שתמשיכי לשמש השראה עוד יובלים רבים.
    מכל מבחר ה"מתנו" שהצעת – אני רוצה לקבל (ולשלם) פגישה אישית איתך.
    אשמח אם תסכימי.
    כל טוב,
    מרותי.

  6. יעלבתאריך 05 נוב 2012 בשעה 12:40 pm

    רונית יקרה. קראתי את המאמר עם דמעות בעיניים.
    שנים הרגשתי שמשהו לא בסדר בי , אמנם לא נחשבתי לקויית למידה, הייתי תלמידה טובה אבל תמיד הרגשתי שמשהו במערכות האלה לא נכון. לא הצלחתי להשתלב באמת. בגיל 9 חוויתי איזושהי חוויה רוחנית. סיפרתי לאמא ולחברים בהתלהבות- אמא אמרה שאני משוגעת ושאפסיק לדבר שטויות. החברים צחקו ועשו עלי חרם.. אני חושבת ששם התנתקתי. התחלתי לשנוא את אלוהים. ואת עצמי.
    בשנים האחרונות אני מנסה לחזור בחזרה.. ויש כל כך הרבה מחסומים בדרך..
    פחדים וריקנות ועייפות תהומית שמגיעה בכל רגע שיש איזו פריצת דרך, ואני נתקעת.
    החלום שלי הוא לספר לאנשים שהחיים העיפו אותם לשוליים, הכי רחוק בשוליים.. כמה הם יפים ועצמתיים. להזכיר להם שהם תמיד ידעו. שהמערכת, זו שמחקה והעיפה אותם מהדרך,היא מקולקלת ואותה צריך לשנות. שכל מי שאמר להם שהם לא יכולים או לא שווים, היה עייף בעצמו. ותועה.
    יש לי בנדוד בן 13 שגדל לתוך הסרט הכי גרוע של החיים- ועכשיו הוא לא מסתדר ומועף מכל מסגרת ומתוייג כ"מקרה פסיכיאטרי" ומולעט בכדורים מוחקי מח. ילד מתוק. והלב שלי בוכה, אני לא יודעת איך לעזור לו. איך להציל אותו מהמערכת המסובכת הזו.. איך להגיד להם, לכולם, שהם מוחקים את הילד היפה הזה, רק בגלל שהוא הבין כמה הכל לא נכון. רק בגלל שהוא לא הסכים מעולם להשתתף במשחק הזה- שאין בו מנצחים.
    וגם את עצמי אני לא מצליחה "לשלב". או אולי לא רוצה.. אני רוצה לדעת שיש דרך להצליח, כלכלית, זוגית וחברתית, מבלי להסכים להוריד את הראש ולהכנע – לעבדות האינסופית לכסף..למערכות שמוחקות את הלב והיצירתיות.

    עזבתי עבודה – אני מנסה לחפש מחדש.. ולמצוא דרך לעצמי, שאוכל לספר עליה בהמשך, לאחרים שאיבדו את דרכם.
    אני מרגישה שאני בכיוון. אשמח מאד לעזרה והכוונה בדרך
    תודה רבה ( :

  7. רםבתאריך 05 נוב 2012 בשעה 12:44 pm

    היי רונית,

    אני בצומת דרכים באמצע החיים לאחר כיוון נורא גשמי מוצלח וקבוע שנקטע באחת על ידי לאחר אינטואיציה ברורה שזה לא הכיוון הנכון עבורי כבר יותר.ההחלטה התגבשה אצלי לאחר מספר שנים שכחובב עוסק בתחום הרוחניות.
    הייתי שמח אם היית יכולה בדרך כלשהיא [מפגש קצר אולי] :
    1. לסייע לי בכיוון נכון עבורי הלאה.
    2.ברמת הרוח לסייע לי לפתוח יותר את ערוצי התקשורת עם העצמי הגבוה שלי מעבר לתחושות ואינטואיציות שכאמור הביאוני הלום.

    חושב שעצם העובדה שנתינה היא נר לרגלייך מייחד אותך בכלל ובפרט ביחס לקהילית הרוח.

    תודה מראש..

  8. שימיבתאריך 05 נוב 2012 בשעה 12:55 pm

    רונית יקרה,
    אני אוהבת מאד לקרוא אותך.
    אשמח לקבל ליווי אישי פנים מול פנים של שעה, במתנה,
    בנושא החזון שלי, באחרונה אני מתקשה לחדד אותו.
    בברכה חמה,
    שימי

  9. ציפורהבתאריך 05 נוב 2012 בשעה 1:07 pm

    אני עובדת כרגע על תרגום ספר אודות הילינג של מרכז מנורה למדיטציה, שלום והרמוניה. יש לי נחת מזה. אך יש לי שעות שאני מרגישה אנרגיה ירודה.
    החלומות שלי הם להיות ממוקדת באחדות, לא בטלטלה של הדואליות ולהגיע לשליטה ברגשות כך שאוכל להרגיש אהבה ושלום ושמחה. כי אני מאמינה שאפשר להשפיע על הרגשות שלנו ולהגיע אחרי הארה ולמידה במשך שנים רבות, למצב של אהבה ויכולת להרגיש זאת.
    האם הייתי יכולה לקבל שעה מזמנך לשיחה?
    בתודה ובברכה חמה,
    ציפורה

  10. תמיבתאריך 05 נוב 2012 בשעה 1:25 pm

    רוצה להודות לך על כך שבעזרת המסרים שאת שולחת – את מזכירה לי כל פעם מחדש את הפשוט של החיים / את המאוזן / את הנכון…. מה שמחזק את החיוך בפנים מדי יום
    חיבוק

  11. אלינורבתאריך 05 נוב 2012 בשעה 2:26 pm

    היי רונית

    קראתי את הסיפורים בשקיקה, ואהבתי מאוד
    אם כי אין אני יכולה להגיד שאני גם מאותם ילדי פלא שאובחנו כלקויי למידה…
    🙂
    אך חלומות יש לכל אחד
    והחלום שלי הוא מאוד אישי, אך אני חשה צורך כן לשתף אותך, ולבקש ממך את המתנה שהענקת לי
    זהו רעיון נפלא, ובאמת מעורר התרגשותי, המחווה הזו שלך
    אני שמחה שנתקלו דרכנו
    כיצד עלינו להמשיך הלאה?

    תודה רבה
    אלינור

  12. aviבתאריך 05 נוב 2012 בשעה 2:34 pm

    רונית היקרה
    אני קורא את המסר שלך ותוך כדי קריאה מודה אני שזכיתי לקבל את המסרים שלך,
    אני מזמן כבר לא ילד אך החלום שלי האמיתי הוא להבין ולדעת באמת מה החלום האמיתי שלי כאן ועכשו בעולמנו.
    בקשה צנועה אך ענקית היא בתשובתה ומודה לך על ההזדמנות שאפשרת לי אפילו רק לכתוב את זה.
    תודה

  13. בוריסבתאריך 05 נוב 2012 בשעה 3:26 pm

    שלום רונית,
    אני תמיד נהנה לקרוא את מה שאת כותבת, אבל לא מצליח לממש זאת בחיים.
    התרשתמתי מאוד מסרטון עם סיפורי הצלחה המגוונים של אנשים, זה היה מרשים ביותר!
    אני זקוק נואשות ליווי אישי. רציתי לקבל ממך ליווי בתשלום, אבל לא הגעתי לממש זאת מכל מני סיבות. ליווי אישי ראשוני יעזור לי לזוז מהנקודה התקועה ולקבל לויווי אישי מלא.

    תודה

  14. דנהבתאריך 05 נוב 2012 בשעה 4:16 pm

    הי רונית,

    תודה רבה על המסר ועל המתנות. אני אשמח בהבהרה של נושא הזוגיות בחיי, מהותה וכוונה.

    עם חיבוק גדול,
    דנה

  15. אביבהבתאריך 05 נוב 2012 בשעה 4:43 pm

    רונית מורתי האהובה,

    שמחה שפגשתי בך במרחב הפייס ושמחה יותר שבחרתי ללמוד את הכלים הנפלאים שאת מלמדת בקורס קריאת הילות והילינג שלב א' ו ב' (עדיין)

    דרך הקורס התחברתי למתיקות וחיי בהתמתקות מתמדת.

    קריאת הקטע על "ילדי הפלא" והשורה הנפלאה
    "שלום לכם ידי פלא, בשבילכם אני כאן, כי שבילכם הוא שבילי, בשבילי."
    מעלה דמעות של שמחה, הכרה, הבנה וידיעה שאני במקום הנכון
    מתרגשת מאוד.

    לימדת אותי להאמין בחלומות אמיתיים, לחלום אותם ולהגשים.
    יש לי הרבה חלומות בכל תחומי חיי כתובים ומסודרים בדרכם להתגשם
    החלום המוביל שמקיף את כל החלומות
    להיות שמחה כל יום כל היום מעתה ועד עתה

    אשמח לקבל שעה שלמה רק שלי ובשבילי איתך

    חיבוק ואהבה
    אביבה

  16. אלינורבתאריך 05 נוב 2012 בשעה 7:56 pm

    היי רונית

    קראתי את הסיפורים בשקיקה, ואהבתי מאוד
    אם כי אין אני יכולה להגיד שאני גם מאותם ילדי פלא שאובחנו כלקויי למידה…

    אך חלומות יש לכל אחד
    והחלום שלי הוא מאוד אישי, אך אני חשה צורך כן לשתף אותך, ולבקש ממך את המתנה שהענקת לי
    זהו רעיון נפלא, ובאמת מעורר התרגשותי, המחווה הזו שלך
    אני שמחה שנתקלו דרכנו
    כיצד עלינו להמשיך הלאה?

    תודה רבה
    אלינור

  17. שלי אוקוןבתאריך 05 נוב 2012 בשעה 8:12 pm

    רונית שלום,
    ברכות על כל אותן שנים בהן את נותנת מהנשמה ומאפשרת לאחרים להנות מאור זה.
    אני עוסקת בתחום האמנות וליתר דיוק בקרמיקה, פיסול קרמי ומלמדת קבוצות של מבוגרים וילדים. אוהבת את העבודה בחומר ורוצה יותר לחדד ולמצוא את "כתב היד" שלי, את אותו כיוון מדויק יותר שיהיה ניתן לזהות אותי בו.
    כמוך גם אני עוד בילדות התנהתי באופן שהיום מוגדר היפראקטיביות וחוסר קשב, ואולי לכן אני לא מצליחה להתמקד ומתפזרת לכיוונים רבים מידי.
    בשנה האחרונה במשפחתי יש קושי מבחינה כלכלית, בן זוגי מחפש עבודה בתחום שלו אך מאמציו לא מצליחים עד כה. בתקווה שתפתח לו דרך חדשה.
    תודה רונית, על מתנה נפלאה.
    ערב נעים, שלי

  18. ניצןבתאריך 05 נוב 2012 בשעה 9:39 pm

    רונית שלום,

    קודם כל תודה לך על המתנות שאת מציעה, גם אם אני אישית לא אקבל (לא הבנתי אם זה רק אחד מהמגיבים מקבל…?), עדיין תודה כי זה רעיון מקסים ומעורר השראה ונתינה.

    אחד מהחלומות שלי מתקשר לקטע שכתבת, וגם אם את לא יכולה לעזור לי בו אני רוצה לכתוב אותו. אני מייחלת לכך שבני-אדם ילמדו באוירה של חופש, אמון וקירבה לעצמם ולמהותם, לדרך שלהם ולנטיות ליבם. שילמדו שתהליך הלמידה והצמיחה הוא משהו משמח, כיף, נעים, מרגש ומרתק ומאפשר להם להיות מי שהם. ושזה יתחיל כבר מרגע לידתם ושמסגרות החינוך תהיינה מבוססות על ההבנה הזאת, ואז לילדים לא יהיה צורך לפתח "לקויות" כפי שכתבת. כמובן שאת כבר עוזרת ליצירת החזון הזה במה שאת עושה… אז תודה שוב!

    והחלום האישי שלי, שביצירתו אשמח להעזר בך הוא – זוגיות.

    תודה,

    ניצן

  19. אסתיבתאריך 05 נוב 2012 בשעה 9:46 pm

    שלום רונית היקרה,
    אני מבקשת עזרה בהתחברות לנשמתי.
    תודה על האור שאת משפיעה עלינו,
    אסתי

  20. זהבה שאדיבתאריך 06 נוב 2012 בשעה 9:11 am

    לרונית שלום ותודה מראש,
    יש לי חלום אמית לעזור לזולת – בעזרת המתנות שקיבלתי מבורא עולם.הייתי רוצה לקבל עזרה בליווי אישי ממך, כדי לקבל את הבטחון להתקדם הלאה בדרך שלי.

    תודה על הכל
    זהבה

  21. קרןבתאריך 06 נוב 2012 בשעה 11:11 am

    רונית יקרה
    אמנם לא נפגשנו פנים אל פנים אך בכל פעם שאני קוראת אותך מתפשטת בי תחושת חמימות ושמחת השיבה הביתה…
    אני צועדת בדרך המודעות כבר למעלה מעשר שנים..
    בכל פעם נפתח קצת, נסגר קצת ושוב נפתח..
    הרגש עדיין מציף ומסעיר אותי, למרות שיש לי היום הרבה יותר כלים ויכולות להתמודד איתו..
    כבר שנים שאני לומדת שיטות הילינג שונות ואני יודעת שזה מקומי ומקום נשמתי..
    מדי פעם מטפלת/עורכת סשנים של הילינג, בעיקר לחברות (ללא תשלום). התגובות נפלאות וגם אני מרגישה את האור עובר דרכי ומשנה מציאויות.
    ועם זאת פעמים רבות אני בחוסר אמונה של – לי זה לא קורה. או לא קורה כמו שאני רוצה.. ותחושת כעס גדולה ואכזבה מבורא עולם..
    עכשיו מרגישה שוב על סיפה של תקופה חדשה – מאוד רוצה לצאת עם זה החוצה – לטפל באופן מקצועי, בתשלום.
    וגם לקבל יותר פידבק מאלוהים – לשמוע יותר לראות יותר (זה קורה אבל זה נדיר, ויודעת שאני מהיודעים יותר מאשר הרואים או השומעים)..
    אשמח לעצה, מילה, דחיפה, רוח גבית..
    שולחת אהבה ושלום

  22. graceבתאריך 06 נוב 2012 בשעה 1:13 pm

    הי רונית יקרה

    כאילו דווקא, זה שוב קורה, שאני כותבת פעם שנייה את אותו מכתב, לאחר שהקודם נעלם… ובשל אותה סיבה, לא הגעתי אלייך עד כה. בכל פעם שכתבתי לך, קרה משהו עם העברת המייל. עכשיו זה יעבור!!!(לרב, אני מנסה להבין את המשמעות).
    אז כן, אני רוצה להפגש איתך להתייעצות, למיקוד אישי , וזה מתחבר לרצון להגשמת חלומותי, יש לי כה הרבה חלומות וכולם אמיתיים עד שאני מבולבלת וכבר לא זוכרת מהו "החלום".כן,אני רוצה ללמוד ממך .אשמח מאד לקבל ממך לווי.
    כמובן כמובן, תודה רבה על המסרים מלאי ההשראה שהובילו אותי לתובנות נוספות. תודה רבה לך רונית יקרה.

  23. רוחמהבתאריך 06 נוב 2012 בשעה 2:17 pm

    רונית שלום,
    תודה על מילים מזוקקות ומפיצות חום.
    הייתי שמחה לגלות באמצעות מפגש ליווי אישי איתך – אההמממ, מה הכי בוער בחיי?
    "כל כך הרבה עצים יש בעולם, אז תחת איזה עץ לשבת"
    תודה מראש

  24. רונית שפי וולפיןבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 7:32 am

    תודה לכל המגיבים!

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,

    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,

    באופן שישרת את הטובה העליונה – שלכם, שלי ושל הבריאה כולה.

  25. שלומיתבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 8:53 am

    שלום רונית יקרה, ראשית מודה לי לך ולבורא על שבחרתי ללמוד איתך ואצלך! אני חווה שפע ריפוי ,שפע צמיחה, שפע לקיחת אחריות עצמית, שפע…מדהים אין מילים

    בהמשך למדיטציות היומיות שלי עם עצמי , עולה ייעוד מאוד גדול הממלא אותי בהתלהבות והתרגשות רבה ,יחד עם זה עולות ספקות רבות והססנות וקולות שלועגים ליעד … כמו מה קרה לך ?התחרפת? ועוד…

    בקשותי להילינג
    א. ליצור עבורי אימות ובהירות של היעד שעולה
    ב. מה הצעד הראשון החשוב ביותר שעלי לעשות למימוש יעד

    מודה לכל ולקול
    שלומית

  26. זהבהבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 10:09 am

    היי רונית

  27. זהבהבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 10:11 am

    היי רונית
    עדיין לא קיבלתי תשובה לשאלתי ?
    זהבה

  28. א.ש.בתאריך 07 נוב 2012 בשעה 11:29 am

    היי רונית,
    קיבלתי את המייל שלך היום, בדיוק היום כשהרגשתי קושי פנימי גדול ופניתי לשמים בשאלה מה עוד אפשר לעשות??
    מאז שנולדתי הייתי מיוחדת, מאוד מיוחדת (מבחינת היכולות שלי בריאה מבחינה רפואית/שכלית) ראיתי את החיים שונה מכולם, ראיתי לעומק, ראיתי את הכל, רחב גדול ומלא הרגשתי מחוברת דיברתי עם החיים ולא היה מי שיבין אותי או יכיל את מי שהייתי, הייתי מלאת עוצמה וברכה מלאת שפע פנימי
    אבל הייתי צריכה להתאים את עצמי לסביבה, להיות כמו כולם וזה היה מאוד קשה, קשה מנשוא לא יכולתי להיות מי שנולדתי להיות. לא הבנתי את זה אז, רק בדיעבד אחרי הרבה שנים של לימודים וחקירה של הסבל שלי וניסיון לרפא אותו.
    לפני זמן מה עברתי משבר קשה מאוד שלקח לי המון זמן להתאושש ממנו, שום דבר לא עזר לי שום טיפול ואף מטפל, התעקשתי והצלחתי בהדרגה להתאושש, אני כבר בסדר אבל
    מאז אותו משבר נכבה האור בתוכי, השמחה שלי נעלמה אני כבר לא כמו שהייתי
    אני מרגישה כלואה בתוך עצמי, אני לא יודעת איך לבטא את כל האוצרות שיש בי
    למדתי המון אבל עדיין לא הגשמתי כלום (בעולם הפיזי) וזה קשה לי מאוד
    הייתי שמחה אם היית עוזרת לי לרפא את הלב (אני הייתי כל כולי מתוך הלב כל חיי וכשחוויתי משבר כאילו הכל נסגר)
    ולהתחבר שוב לעצמי, למהותי האמיתית לאור שלי, לעוצמה שלי
    אם היית מלמדת אותי איך לאהוב את עצמי, כי זה בסדר ובטוח להיות ולבטא את מי שאני
    איך להתחבר שוב לשפע הפנימי שלי ולהביא לעצמי גם שפע מהחיים הגשמיים בקלות
    כתבתי בקצרה.. אני אשמח לקבל עזרתך
    תודה א.ש.

  29. אלינורבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 5:29 pm

    תודה רונית
    מחכה לשישי
    🙂
    שיהיה ערב מצוין!

  30. אוריתבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 6:38 pm

    היי רונית

    תודה על כל המיילים המעשירים שלך

    אני עובדת במקום בו לא כיף לי בכלל להגיע כל בוקר ולדעתי גם משפיעה על בריאותי

    העיה היא שזה כלוב של זהב ובמיוחד במצב המשק היון.

    ברור לי שאני נמצאת על פרשת דרכים גם בגלל הגיל בעיה נוספת היא שאני לא מצליחה להחליט מה אני כן רוצה לעשות מעעבר לכך שזה צריך להיות משהו שיזור לאחרים
    אשמח לקבל ליווי והכוונה איך להגיע להחלטה נכונה של איך לבצע את השינוי ולמה תוך זה שלא אפגע בצורה משמעותית בהכנסה החודשית שלי

    תודה מראש
    אורית

  31. תמרבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 7:03 pm

    רונית האהובה,

    אני רוצה להודות לך על הקורס הנפלא שלך, על הכלים שמחזקים ומחדדים את החיבור שלי למקור, בעקבות הקורס גיליתי שאתגר שלי הוא אני, לנהל בקלילות את הכוחות האנרגיות שבי, בחיבור ענו, בקשב, אני חשה שאם אני לא נותנת מקום לכאב, לתלונות לכעס, זה נחווה ככאבי גוף, מאז הסופה ואובדן הציוד והרכוש, אני חווה סופה פנימית, אכזבה, אני מתבוננת בהם, בזרם הרגשות, בפשטות ונהנית מהאהבה מהתהליך מהיש הנפלא והמבורך שיש לי בחיי, מצב דואלי פנימי שמתקיים זה לצד זה,

  32. יעלבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 7:34 pm

    שלום רונית,

    אשמח לקבל תובנה לגבי דרכי המקצועית.
    תודה.
    יעל

  33. אדוהבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 7:38 pm

    היי רונית,
    קודם כל תודה על המחווה היפה.
    האמת היא שאני מנסה כבר הרבה זמן "לפתוח מחדש את ברז השפע" בחיי, שבעבר כילדה, כנערה, וכאישה צעירה הייתי מחוברת אליו באופן טבעי, אבל איפשהו לאורך הדרך, כשיצאתי "לעולם האמיתי" נתתי לשליליות של אנשים סביבי להשפיע עלי ולחלחל לתוכי מבלי שידעתי לשים את הגבולות ביני לבינם, ואז הפכתי למרירה, מאוכזבת וכועסת, וזרימת השפע נחלשה מאוד. למרות ש"עליתי על זה" מתישהו והבנתי שאני יוצרת את המציאות שלי באמצעות המחשבות והרגשות שלי, ואז עשיתי מאמץ להישאר בצד החיובי של הסקאלה, בעיקר ע"י התנתקות מאנשים שליליים, והתחברות למקורות השראה רוחניים, עדיין לא הצלחתי להתחבר לזרימה חופשית של שפע בחיי. יש לציין שהצורך להתנתק מאותם אנשים שליליים (=אנשים דורסניים בתחום תחרותי שמוציא הרבה "אמביציות" מאנשים) גם צמצם לא מעט את האפשרויות המקצועיות שלי (מעין תג מחיר שנדרשתי לשלם).
    ואולי זה גם העידן שהתחלף, שחייב אותי למצוא דרכים חדשות לפעול בהן על מנת להתחבר לשפע. אני עדיין מחפשת את דרכי ומקווה למצוא (בעיקר מנטור או סביבת עבודה חדשה מטפחת ונעימה שתאפשר לי המשך התפתחות בתחומי). בינתיים אני פונה גם לכוונים שבעבר לא חשבתי לצעוד בהם, ומתחברת מחדש ליצירתיות שבי.
    מעניין שכל הזמן מתנגן לי בראש "שירו של צנחן" של יורם טהר לב:
    "כשיפתח עלי כשיפתח (השפע כמובן)
    את העולם כולו אשכח
    אני לבד והמצנח
    שיפתח, שיפתח
    שיפתח עלי…"
    בעצם אני חולמת להגיע למצב של חירות כלכלית (כמה נדוש) שתאפשר לי להגשים את מי שאני באמת, בלי להיות "חייבת" לעשות דברים "שצריך" עם האנשים "הנכונים".
    אני מודה לך מראש על כל תובנה שתוביל אותי אל הדרך הנכונה לשם,
    אדוה.

  34. רוניתבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 7:52 pm

    הי
    ראשית מזל טוב..
    כותבת לך מרונית לרונית. נפגשנו בעבר וגם קצת התכתבנו.
    תודה על ההזדמנות והאפשרות להיעזר…
    אני התגרשתי לפני כשנה וחצי. עוברת תהליך מדהים של התעצמות התפתחות וגדילה כאמא, כמטפלת וכאדם..
    הגרוש לא חדל מלנסות לפגוע במהלך התקין של חיי בעיקר על ידי פגיעה בילדינו המשותפים. הוא מתנהל אתם בצורה לא תקינה ומשאיר צלקות רבות בלבם.
    אשמח לקבל ממך סיוע באשר לאיך ליצור מצב שהוא לא יוכל לחדור למרחב הפרטי שלי. לא הפיזי לא האנרגטי ולא הסביבתי ויפסיק לנסות לפגוע בי ובילדים.
    זה החלום שלי, לחיות חיים מלאים ושופעים מבלי שמישהוא חיצוני יחבל בכך.
    המון המון תודה
    רונית

  35. תמיבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 7:53 pm

    אז אולי קודם לא היה לי אומץ לבקש…. אבל מאוד רוצה עזרה בלהקים זוגיות חדשה. אני כבר 8 שנים מאז שהתגרשתי ואז אני לא מצליחה לקרב אלי אף גבר ליחסים משמעותיים רומנטיים – אני מאוד טובה ב אינטימיות של קשר חברי – וזהו. זה עצוב ומאוד לא ברור לי מה בדיוק גורם לזה ואיך להניע את האנרגיות לכיוון אחר. מאוד אשמח להיעזר בך
    תודה

  36. רותי גרינברגבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 7:53 pm

    הי רונית, אני לא לקויית למידה, רחוקה מכך דווקא הייתי די "גאונה"…ועומדת לפני החלטה לגבי שינוי כוון מקצועי.מרגישה מאוד מתוסכלת כיוון שלפני שנים ויתרתי על תואר אקדמי ופניתי לתחום אלטרנטיבי טיפולי שלמען האמת לא מספיק "עושה לי את זה" ובתקופה זו, לאחר פרידה לא פשוט מבן הזוג, וזוגיות ארוכת שנים שהיתה מאוד לא תומכת עבורי, אני מתכווננת על חזרה לדרך האקדמית השלמת תואר וכיוון עצמי לעבר מקומות שכבר ויתרתי עליהם..לבנות את עצמי מבחינה מקצועית מחדש וללכת למקומות שבאמת מעניינים אותם – עבודה חברתית עם אנשים, קהל, משהו תקשורתי, עבודה שתכבד אותי מספיק ואחוש בה יכולת השפעה רחבה יותר והגשמה של אידאלים חברתיים שקיימים בי. למען טובת הכלל. זה משהו שמדבר אלי . הייתי רוצה לדעת כיצד את רואה זאת מכוונך. ואיזה נקודות יש לך להאיר לי בתחום. תובנות. הארות. (גם לגבי זוגיות עתידית יהיה נחמד:)) רוב תודות ושפע ברכות . רותי

  37. איריסבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 8:20 pm

    רונית היקרה שלום,

    כמה נעים לקרוא את מאמריך, כתמיד.
    כתלמידך, אני זוכה להיות מאותגרת, הן בשעורים והן על ידי הפירסומים שלך, שכל פעם מחדש מעוררים בי רצון וידיעה רדומה, ועוזרים לי לרצות לקחת צעד עם הרצון הזה…

    גם ביתי אובחנה עם בעיות קשב ורכוז, ומגיל צעיר, היה לי מאוד קשה להתמודד איתה. כשהייתה בת 10 פניתי אליך לעזרה כי לא הצלחתי להתמודד איתה, וכמעט יצאתי מדעתי! את צחקת, ואמרת שאני זו שצריכה את העזרה, לא היא, עזרה לקבל אותה כמו שהיא! ואכן לקחתי סדרת פגישות בנושא, והיה שינוי משמעותי.

    בעזרתך למדתי לראות את היופי שבה, לתמוך ולאפשר לה, והיום היא בת 14, היא מגשימה את חלומה להיות רקדנית, ובלימודים- אפילו המורים אינם מאמינים איך היא התגברה על בעיות הקשב ורכוז והפכה לתלמידה מצטיינת!

    בנוגע למתנה שארצה לקבל ממך, מאוד הייתי רוצה לקבל ממך פגישה אישית, בכדי לקדם יעד "פשוט" שאינני מצליחה לקדם, ומציק לי מאוד בחיי היומיום, להביא את עצמי לאיזון!
    על פניו זה נשמע פשוט, אבל למרות שינוי עצום שחל בחיי, אינני מצליחה להביא עצמי, לישון לילה שלם, לאכול אוכל בריא,וזה גורם לי לתסכול רב, כיוון שאני עייפה כל היום, ועולה במשקל וקשה לי לממש עצמי כך.

    אז מזל טוב, ותודה רבה על כל מה שאת, ומה שאת מעניקה ברוחב לב!

    איריס הירושלמית

  38. יוסיבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 8:31 pm

    שלום רונית
    אין לי מושג מי את ומה היכולות שלך, אבל זה יהיה טוב לכולם אם תוכלי לעזור לי להיות מתקשר ברמה גבוהה, ועל ידי זה אוכל גם אני להיות שותף לתהליך הגאולה
    בברכה
    יוסי

  39. מיכאלהבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 9:34 pm

    רונית שלום , (לאימי קוראים רונית..)

    מאוד נגעה לליבי המחווה והרצון שלך לעזור לאנשים שאת לא מכירה.

    אשמח מאוד מאוד לשיחה איתך ב-" 4 עיניים". מעוניינת בעזרה רוחנית על מנת לממש חלום והוא חינוך נשים והעצמה נשית ע"י סיוע משפטי, (אני עו"ד) כמו כן אני מרגישה שאני אממש את יעודי בדרך של הרצאות לנשים.

    יעודי זה הוא הנושא הכי בוער בחיי כרגע, לפחות חצי דרך עשיתי והיא למצוא את היעוד. ..

    תודה רבה מעומק ליבי,
    אני.

  40. ענתבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 10:03 pm

    רונית שלום,
    אני מאמינה וכיום יותר מתמיד , שדברים לא מגיעים לחיינו , בעיתוי שמגיעים , במקרה.
    גיליתי וחוויתי כיצד כשאני בסיכרון מלא ומאפשרת לדברים להגיע , הם אכן מגיעים.
    ובכל זאת – לא תמיד מצליחה ויודעת לזהות אותם.
    אני מאמינה שההזמנה שקיבלתי ממך , אינה מקרית דווקא בעיתוי זה ואשמח אם אכן תוכל לקחת חלק במבוך שנקרא – חיי…..
    אשמח למפגש איתך בו אולי אצליח להבין יותר את מקומי בעת הזו , בעולם , ומה הדבר שאכן נכון לי מבחינת מיקום פיזי , עשייה , התפתחות – מרגישה שלא מצליחה למקד את עצמי ומוצאת את עצמי "בורחת"
    כמו כן , תוהה מדוע יכולת הנתינה אצלי חסומה ומאופקת – חווה קושי גדול בנתינה ללא גמול ומכל הלב…..
    תודה
    את מעוררת השראה

  41. HANITבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 10:08 pm

    היי רונית,
    גיליתי אותך לפני זמן קצר ואני פשוט נהנת לקרוא את מאמרייך , הטיפים וכל שאר הדברים המעניינים שנרשמים על ידך.
    את המסרים והתובנות שאת מעבירה אני משננת ומנסה לאמץ אותם אך מודה זה לא פשוט.
    אני חושבת שאת שליחה שעושה טוב לאנשים ועוד בחינם!!
    אשרייך , תבורכי ומי ייתן ונזכה לקבל ממך עוד הרבה חיזוקים.
    אשמח לקבל ממך מתנה ולנסות להבין מדוע חיי "תקועים" יש לי משפחה מדהימה , ילדים, נכדים ,אחים עבודה שאני מאוד אוהבת אך בתוך תוכי מרגישה ריקנות .
    לפעמים מרגישה בחברת אנשים "שקופה" …..
    לא מעט שנים שאני ללא זוגיות , כמהה לקשר אמיתי ולפרוח מחדש.
    החלום שלי לפגוש את בן הזוג המתאים שיצליח לרגש אותי ולגרום לי להיות מחויכת.
    אני יודעת שהאושר שלנו תלוי בנו ולא בסובבים אותנו אך לא מצליחה להבין מדוע זה לא קורה לי .

  42. רינתבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 10:23 pm

    מאוד פשוט ומאוד בקצרה:
    הכי בוער לי כרגע המצב הכלכלי, דברים שבניתי בתחום מתפוררים לי ואני לא מצליחה להפסיק לשקוע.
    החלום שלי – חופש כלכלי שיאפשר לי להתפנות לגדל את הילד שלי בכיף ובשלווה.
    האתגר שעומד בפני הוא בעצם להשיג את מה שרשמתי.

  43. תמרבתאריך 07 נוב 2012 בשעה 10:45 pm

    ואו רונית, זה מדהים לראות מה שקורה כאן 🙂 קראתי שוב את המאמר שלך וירדה לי הטובנה, שהחיים שאנחנו חיים כאן ועכשיו הם "הגשמה" של החלומות שלנו, המודעים והלא מודעים, החלומות הטובים וגם הלא כל כך טובים, כל מה שקורה לנו הוא חלום שהתגשם, אני מבינה שההילנג הוא איך להגשים את החלומות האמיתיים שלנו, איך להפרד ממציאות שאיננה טובה לנו, מחלום זר שמונע את ההגשמה של החלום המתוק והענותי שלנו. כדי להפרד מאותו חלום זר צריך לזהות אותו, לראות את המרחב והמקום שהוא תופס בתוכנו, וזו עבודה מרתקת בשבילי, אני מזהה את הגורמים המעכבים להגשמת החלום האמיתי, בקלות רבה יותר, בהצלחה לך רונית אהובה, אני כבר היום התחלתי לעבור הילנג משמעותי ועמוק

  44. כרמית (דבורה)בתאריך 08 נוב 2012 בשעה 12:38 am

    שלום והברכה לך רונית שפי !
    תודה שאת פותחת לפנינו חלון הזדמנות , להודות ולבקש….

    ראשית כללי כלל עם ישראל , פשוט שהאל השמיים יתן רק טוב בעולם רק טוב אחד שממנו רק טוב , ואז יש שמחה במלאכה בבריאות בזוגיות, ילדים שובע ממון מבורך מזון משביע מן מהשמיים, והכל רק מה' כמו שבת הכל שלם ומכל לנו שיהיה עונג איתו בנשמה אמת ואושר לנו בפרט בכלל נואהב את עצמנו תמיד וכחיינו כל הטוב טבע אדמה דומם חי שלכל יהיה טוב …. ממלכות שמיים רק ממנו לא מבנא' רק מה' זה קבוע מה' זה אמיתי מה' זה אהבה שלימה מכל בחינם תודה

    שלי-0527404945

    בקשתי שלי האישית – אני רוצה שה' ישיב לי את כל אוהביי באמת מהותי , עצמאות שמי הטוב היופי החן אוהביי ולשמוח מהיום בשמחתם וכן הם בשמחחתי באהבת חינם, שאזכ לתת להם מתנה ,עושרללא תנאי אושר עושר מבורך שמחה בחלקי את משכרותי השלימה …. עמצאות מלאכה בשמחה ושמחה עם אוהביי , לשמוח בחלקי שלי ברוחני ובגשמי אמת . וכן בית בית רחב מבורך אויר נעים אוויר נח וזך אויר של שמחה של ברכה של שכינה ריח טוב , טעם מתוק -קודש, אורחות מבורכות שמחות לב טוב עין טובה שמחה חיים וכייף לנו מבית לחוץ כייפ לנו בקניות עבודה , בתי קפה , לימודים טיולים כייף לנו ריקודים , כייפ ,לרישיון +רכב יפה כילבבי …. ואושר עם אהבה אחת שהיא שווה כל הטובות שבעולם מאל עולם
    תודה.

    ה' יאיר את פניי תמיד ממנו לחסד אהבה טהורה חופש אמיתי יופי בדעת שלם, שובע ושמחות לנו ולכל שמחה ילדים בנות חיל, זוגיות שלימה טהורה

    מזון בטעם מן בראיות שלימה .

    לסיכום מבקשת מאל עולם שיכינה את מלכותה לשמחני בשלימות מא'-ת' בחלקי בכל ברוחני ובגשמי … ומכל את משכרותי השלימה במהכרה היום הזה ממש .
    תודה ולזכות לאהבת חינם אהבה מביאה שמחה שמחה לאושר לשפע והכל רוצה רק מה' ואז יש אהבת אמת …. טוב אמיתי כלל תודה

    בברכה דבורה כרמית בת שושנה שוודיה שלום בר…… בשורות וגאולה שלימה מן השמיים שלימות האושר בפרט בכלל אושר ועושר …..

  45. zehavaבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 3:55 am

    שלום לך רונית יקרה

    יש לי שני חלומות אמתיים
    1. להיות יכולה להיות יותר שמחה
    2. לעזור לנשים בודדות למצוא בן זוג

    תודה לך

  46. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 5:36 am

    שלום כרמית,

    אני מודה לך על תגובתך.

    והאמת, אני מתקשה להבין מה את מבקשת.

    כדי שאוכל לעזור, באם את מוכנה לכתוב שוב את בקשתך

    אלא שהפעם במילים פשוטות – בשפה רגילה

    ובשלושה משפטים בלבד?

    תודה על שיתוף הפעולה ובהצלחה

    רונית

  47. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 5:39 am

    הי תמר,

    תודה על תגובותיך.

    תקני אותה אם אני טועה,

    אבל לא ראיתי שבקשת בקשות

    אם אכן זה כך,

    את עדין מוזמנת לבקש…

    בהצלחה

    רונית

  48. ורד דה ליוןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 5:56 am

    בוקר טוב רונית,
    החלום שלי הוא בניית זוגיות אמיתית, יציבה וחזקה שתהיה בסיס טוב למשפחה שלי משם אני מאמינה הכל יצמח ויסתדר. רק שכרגע אני נמצאת באיזושהי צומת דרכים בחיים שלי והייתי רוצה קצת הכוונה מכיוון שאני מרגישה מאוד מבולבלת.
    מעין מצב כזה שכלום כמעט לא מסתדר. במיוחד הייתי מבקשת לדעת במידה ואעבור לחו"ל אם יהיה לי טוב יותר שם, מבחינת עבודה וזוגיות.
    תודה ויום טוב 🙂 ורד.

  49. אתי אפרתבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 6:19 am

    שלום רונית,

    ראשית אני מודה על המחווה לסייע לאנשים ולהשקעת האנרגיה מצידך.

    החלום שלי להינשא ולהקים משפחה, האם יש לך תובנות לגבי חלום זה, אשמח מאוד לדעת.

    תודה ובהצלחה

  50. גליתבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 6:50 am

    היי רונית…

    תודה על המתנה שאת מחלקת לכולם..
    החלום שלי היום הוא לזהות מהו הרצון האמיתי שלי.
    אשמח לעזרה
    תודה
    גלית

  51. מיכליבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 6:53 am

    רונית שלום
    ראויה להערכה הרגישות שלך לקוראי הבלוג ותחושת השליחות המלווה אותך
    אני נמצאת בתהליך של שינוי בחיים שבתקופה האחרונה מרגיש קצת תקוע. אני חשה שיש דברים שאני עושה לא נכון קושי לשחרר דברים ואולי פחד הלא נודע.
    החלום שלי הוא להתחבר בצורה מוחלטת לרצון של הנשמה וללמוד לחיות מתוך שמחה
    תודה ויום ניפלא
    מיכלי

  52. זהבהבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 6:58 am

    רונית שלום,
    מעוניינת לקבל עדכון רק במידה והגיבו לתגובה שלי.
    תודה

  53. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:04 am

    חני יקרה,

    תודה על תגובתך,

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  54. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:05 am

    מיכאלה יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  55. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:05 am

    קרן יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  56. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:06 am

    רותי יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  57. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:07 am

    יעל יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  58. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:07 am

    רם יקר,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  59. אפרתבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:09 am

    רונית היקרה…

    מילותייך כמו העניקו לי משב של רוח קרירה ביום חמסין.
    חיי כעת עמוסי מכשולים ודאגותי כה מרובות עד כי אינני יודעת למה לדאוג קודם.
    לא כאן המקום לפרט את כל שעובר עלי רק אציין כי נראה בעיני כי בני בן השמונה מינוס 20 יום מתאים לפרופיל אותו הצגת על עצמך.

    הייתי שמחה לשוחח איתך ולשאוב ממך כוחות לגבי חיי לאן, וכיצד להתמודד עם הטלטלות (אנ'לא מבינה למה אך עיני מתמלאות בדמעות תוך כדי הכתיבה..והרי אותי את לא מכירה…)

    חלומותיי אמיתיים הם ואני מאמינה בכל ליבי כי מגיע לי טוב יותר ממה שחוויתי בעבר, מגיע לי ולילדי להיות מאושרים – האין זו זכות בסיסית?
    ישנם חלומות גבוהים יותר… כמו להיות מסוגלת לסייע לאחרים בצורה שתאפשר לי לחיות בכבוד, לתת מקום ליצירתיות שבי… כל כך הרבה קטבים ואני באמצע…

    האם יש בך מקום בשבילי….להכיל אותי…את פחדי חלומותי ולהאיר את השביל הנכון למסעי…

    אשמח לשמוע ממך…

    אפרת 050-3488078

  60. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:10 am

    דיאנה יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  61. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:11 am

    שימי יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  62. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:11 am

    ציפורה יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  63. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:12 am

    תמי יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  64. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:12 am

    אלינור יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  65. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:13 am

    אבי יקר,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  66. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:14 am

    בוריס יקר,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  67. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:14 am

    דנה יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  68. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:15 am

    אביבה יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  69. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:16 am

    אלינור יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה)
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  70. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:16 am

    שלי יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  71. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:17 am

    ניצן יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  72. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:17 am

    אסתי יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  73. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:18 am

    זהבה יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  74. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:19 am

    קרן יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה)
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  75. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:20 am

    גרייס יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  76. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:20 am

    רוחמה יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  77. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:21 am

    שלומית יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  78. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:21 am

    זהבה יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה)
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  79. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:22 am

    א. ש. יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  80. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:23 am

    אורית יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  81. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:23 am

    תמר יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  82. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:24 am

    יעל יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה)
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  83. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:25 am

    אדוה יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  84. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:25 am

    רונית יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה)
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  85. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:26 am

    תמי יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה)
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  86. רוחמהבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:26 am

    יש לי סבלנות. יושבת בינתיים מתחת לחורשת העצים העכשווית שלי.
    נהניתי לראות שהציטוט שבחרתי הפך לכותרת הדיוור שלך.
    תודה רבה.

  87. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:27 am

    רותי יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה)
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  88. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:27 am

    איריס יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה)
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  89. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:28 am

    יוסי יקר,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  90. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:29 am

    ענת יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  91. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:29 am

    חנית יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  92. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:30 am

    רינת יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  93. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:31 am

    תמר יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה)
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  94. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:34 am

    כרמית יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  95. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:35 am

    זהבה יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה)
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  96. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:36 am

    ורד יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  97. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:36 am

    אתי יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  98. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:37 am

    גלית יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  99. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:37 am

    מיכלי יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  100. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:38 am

    אפרת יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  101. לוני הנדריקסוןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:39 am

    שלום רונית!

    מזל טוב על החצי יובל! זה תמיד חגיגה לקרוא את הכתבים שלך, ואני מודה לך, ושמחה שאני יכולה להשתתף בחגיגה הזו!

    שאלות שעלו לי תוך כדי קריאה, הם למשל – כיצד יוצרים תקשורת ושיתוף פעוךה כאשר אני ממשץ את היעדים באישים שלי? בשבילי, המילה "אישי" מביא איתו לבדות; איך משנים את זה להיות חלק מקהילה, וגם עבודה עם בני ברית? איך מוצאים את האיזון בין לעזור לאנשים אחרים לממש את יעדיהם, לבין התמקדות ביעדים שלי?

    ואיך בכלל אפשר לממש יעדים אם ברגע שאני עושה החלטה מה אני רוצה, מיד עולים לי, לא רק ספקות, אבל אלף רעיונות נוספים אלטרנטיבים מעניינים ומגניבים שאלי *הם* היעדים האמיתיים שלי?

    ואני מאחלת לך צמיחה לגובה, לרוחב ולעומק. 🙂

    תודה רבה, ויום טוב!
    לוני

  102. אדוהבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:45 am

    רונית יקרה, ברכות לחגיגת חצי יובל של שליחות מקצועית ~ מעורר השראה ופליאה מהדרך שבחרת בה בנחישות ובבטחון כה עצמתי שהביא פירות מתוקים לחלק לכול מי שרוצה להמתיק את מסעו.. בהשראה זו אני מייחלת עבורי למצוא את מנת חלקי ושליחותי המקצועית בעולם .. זהו יעד המהדהד מאוד חזק במרחב שלי ומתחבר יחד ביחסיי גומלין עם כל שאר תחומיי חיי .. היעד הזה נגלה ונעלם מעיני,מתבהר ומתכסה ואינני מליחה לראותו בבהירות מזה זמן מה.. יכול להיות שישנו זמן בו חלום מתהווה ויוצא לאור.. אני יודעת שהתשובה נמצאת אצלי ורמת בשלותי היא גורם חשוב בתהליך אך מאמינה שתמיכה עזרה והכוונה יכולים לעזור ולהאיר מקומות חשוכים .. אשמח לקבלה ממך בת ברית ומורתי היקרה .. ובעזרתם של מלאכי המלאכים והישות העליונה שטובתה בכל .. אמן!
    צף בי הרצון לברך שכל הברואים ימצאו את מנת חלקם בעולם יבינו חמלה שמחה אהבה והרמוניה לעצמם ולעולם בו זמנית ~ יגשימו את חלומם ~ והזוהר יהדהד בכל ~

  103. רונית שפי וולפיןבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 7:46 am

    לוני יקרה,

    תודה על תגובתך.

    ביום ו' אערוך קריאת הילות לבקשות,
    במטרה לגלות איך אוכל להיענות להן,
    באופן שישרת את הטובה העליונה
    (שלך, שלי, של שאר הפונים ושל הבריאה כולה),
    ובשבוע הבא אפרסם את המסרים שקבלתי.

    תודה על הסבלנות ולהשתמע בקרוב,

    רונית

  104. חדווהבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 8:06 am

    רונית יקרה,
    התכנים שלך תמיד מעוררים בי השראה והערצה לדרך בה את הולכת.
    אני מבקשת הכוונה, דרך, יעוץ לגבי הדרך הרוחנית שלי
    בעבודתי אני עוסקת כמנהלת כספים, הנהלת חשבונות וכדומה
    אבל (גדול ) מאוד אוהבת את התכנים הרוחניים, את הדרך, ובכל פעם שאני מתעסקת בזה, ע"י קריאה, הקשבה אני מתמלאת באהבה גדולה.
    הריצות של החיים, עבודה, ילדים ומציאת זוגיות מעסיקים אותי מאוד, ו"גונבים"
    ממני אנרגיה רבה…
    כיצד עליי להרחיב את הדרך הרוחנית שלי ולהתעמק בה?
    כיצד ליצור מיקוד להיות שם?
    החלומות שלי:
    ליצור זוגיות נפלאה בחיי
    לעסוק לפרנסתי במה שאני מאוד אוהבת (לעזור ולגעת בחיים של אחרים)
    להיות מסוגלת להרצות בפני קהל.

    אודה לך מקרב לב על יעוץ והכוונה

    תבורכי על כל פועלך..

    באהבה
    חדווה

  105. כרמית (דבורה)בתאריך 08 נוב 2012 בשעה 12:28 pm

    שלום לך רונית ,חן חן ותודה שאת מאפשרת לנו לבקש ומן השמיים לשפע אור ואהבה!
    אז כך אני מבקשת הצלחה , כל מה שעשיתי כל מה שתיכנתתי הפך ללעג לצחוק, זה שבר אותי מצד השותפה ובכילל , כל דבר שאני רוצה להתפתח הן עסק עצמאי ,חברות לימודים זוגיות , כסף ברווח , משהו מפריע לי …. נמאס לי אני עייפה עייפה מהתחלוןת , אני חשה מרוקנת אני ממלא אני חשה שיש משהו שמרוקן את מעשיי הטובים כל דבר טוב שאני רוצה חסר לי כח, כסף , חברות נעלמות משחקות איתי משמוה לא כסדר , וכן בן זוג התחלות אין המשך …….

    אני מבקשת מבורא עולם משפט וחסד חיינם באהבה שתוביל אותי לשמחה שלימה עם אוהביי אמת בלב ובנשמה
    לתהפתח לשכון במקום של אהבה של סיבבה אמיתית שאתפח באופן עמצמאי ולא תלותי .

    שתאפתח ושאתעצמם וכן הממון ששם יש לי הפרעהה גדולה בינותר הכסף הממון אני מבקשת את משכרותי השלימה את חלקי הכשר את כבדוי ומאור פניי מחסד הבורא ישר אמיתי ומבורך לי

    שכל אוהביי באת ישובו אליי, שאתתתף בשמחת מכריי , עם כלים הן רכב מוון עמצאות ללא תלות בכל …..

    מסיבות , לימודים בקלות שה' יתן לי את מקומי את האהבה ההתפתחות ואת חלקי ברוחני הבגשמי ….. באהבה טהורה .

    במהרה תודה

    נ.ב
    אני לא ברורה כי השנה עברתי המון המון …. והבטתי רק לאחר נוצלת בתמימותי כי בטחתי באל הטוב אך הלב שלי נשבר נחלש…. אני זוקקה לכח רוחני וגשמי
    ולאוביי אמת שיש להם לב טוב , שבר גרמו בכל מעשה לצחוק ניצול על כן אני לא יודעת מה לעשות במי לבטוח גופי ממאן לתת אמון ולאן לככת עם מי כן ..!!?כל מה שקיבלתי נלקח ממני , נהרס לי … הן עבודה הן מערכת יחיסם הן אהבה הרס לי… ממון שזה לי כח להתעצם ולהתבחר לצאת לצדיקי אמת ששם ניצוץ אלוקי.

    אדון עולם גלה מלכותך ותן לי וכלל ישראאל מלכות של אהבה אמת שפע רוחני וגשמי ממך אדון עולם אמת כל מה שנרצה מיד נקבל באהבה מכלים טהורים הן רוחניים והן גשמיים שמחה ואהבה בזוגיות פורייה ממעשיך ה' זה אמיתי רק יטוב שורר רק טוב אחד שממנו כל הטובות שבעולם שמיים וארץ… אמן ואמן בהצלחה לכל…… בעזת ה' . שבת שלום!

    וכן אני מבקשת עושר אני זקוקה לממון , כשר אמיתי, ששיך למהות נפשי חיבור של אמת של אהבה של שלום של טוב אמיתי.

    תודה …. שבת שלום!

  106. עליזהבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 1:31 pm

    רונית היקרה
    תודה על הרצון והנכונות לעזור לאנשים כה רבים וגם לי, אין מעשה נפלא מזה בעולם.
    החלום שלי למצוא בן זוג מדהים ונפלא שישמח ויאהב אותי ואני אוהב ואשמח אותו.
    תודה רבה מאוד

  107. דוריתבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 5:10 pm

    היי רונית,
    מזל טוב
    🙂
    ותודה
    אשמח לקבל מסר לגבי יעודי בעולם,
    בנוסף מרגישה שמבחינת מקום מגורים אני לא במקום המדוייק לי,
    אשמח לעזרתך בהכוונה ועצה בנושא….

  108. מיטלבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 5:11 pm

    היי רונית,
    תודה רבה על כל ההכוונה והמסרים..
    אשמח לדעת האם אני נמצאת במקום המתאים לי בחיים מבחינת עבודה ולימודים. והאם אני יגשים את החלום שלי למצוא זוגיות טובה ואהבת אמת.
    המון המון תודה:-))))

  109. Elanaבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 6:57 pm

    רונית הנעימה והיקרה,
    זה זמן מה שאני מקבלת ממך הצעות "מפתות" במייל ולא התפניתי לעצור ולחשוב
    עד שקראתי את הפוסטים של האנשים כאן בעקבות כתבתך.
    ומאוד הזדהיתי עם חלקם.
    אני יכולה לבקש עבורי ועבור ילדי הרבה מן הדברים, אך יותר מכל הייתי רוצה לדעת אם את יכולה לקרוא הילה של בן זוגי ולנסות להבין עבורו למה הוא מתאים מבחינה מקצועית
    ובמה עליו לעסוק כדי לפרנס את המשפחה ברווח ובכבוד,ואיך אני יכולה להוכיח לו בנראה והנגלה כי אכן מן הרוחניות תצא הישועה.

    בתודה עמוקה מקרב לב
    אילנה

  110. איילהבתאריך 08 נוב 2012 בשעה 11:50 pm

    הי רונית
    האמת היא שיש לי חלום כבר שנים רבות .אני מחפשת ומחפשת…. מה?זהו שלא אוכל לומר בברור.יש לי צורך עזללכת בדרך בטוחה עם הדרכה עליונה . אני חיה בתחושה שיש לי עדיין מה לגלות. במהלך שנים אלו נפגשתי תוך כדי בחומרים שונים ותכנים שונים אני עדיין מחפשת . נמשכת לתחום בעל רבדים
    רבים אבל לא ממש מגיעה, שהרי אני מרגישה בצורך עדיין.
    אני חייבת לומר שבלימודי אצלך אני מרגישה שאני על הדרך הנכונה .מאד נהינת ומשקיעה .ומה שמדהים הוא שחשבתי שני באה ללמד דבר אחד וגיליתי עולם ומלואו ופתחת לפני דרך מדהימה. אני מרגישה שיש לי יכולת לעזור לאנשים ולתמוך. אך בהחלט גם עבור עצמי ומשפחתי אני רוצה ללכת בדרך הנכונה ומודרכת .כרגע איני בטוחה מספיק בעצמי והייתי רוצה להעצים את היכולת הזו.אז זהו חלומי
    ואם ניגע בשיעור האחרון אז המסר להתמקד בחלומות ולא בבעיות מהדהד לי חזק ממש.אז תודה על הכל.
    איילה

  111. ניצה דוידזוןבתאריך 09 נוב 2012 בשעה 7:50 am

    היי רונית.

    ראשית, תודה על מסרייך מאירי העיניים והלב.

    אבקש לקבל מסר בנושא ריפוי הלב והנשמה.

    תודה ושבת שלום.

    המשיכי בעשייה המבורכת!

  112. רונצ'יבתאריך 09 נוב 2012 בשעה 8:37 am

    הי רונית , תודה רבה על ההצעה.

    אשמח מאוד לשמוע מסר על חיבור בין הרוח המהות ההילה לחומר ולפעולה הניראת ולכאן ועכשיו ברמה הפיסית.

    ובנוסף מעניין אותי לשמוע מסר לתחושה של מוצפות מקצועית.

    תודה רבה וחיבוק אמיץ.

  113. לימורבתאריך 09 נוב 2012 בשעה 11:34 am

    היי, רונית מופלאה,

    כמו שאת יודעת, אני מחכה לקורס שלך.
    אני רוצה אותו ובדיוק רב 🙂
    מבשילה לקראתו.
    מרגישה שתוכלי לתת לי כלים להווה, לעכשיו, ליצור את המציאות שלי כפי שהייתי רוצה שתהא.
    כרגע נמצאת בתקופה של שינויים. של בחירות.
    מרגישה את עצמי צומחת מבפנים.
    הייתי רוצה לבצע את התהליכים האלה מתוך בהירות, מתוך דיוק, מתוך אמונה בעצמי והקשבה לנשמתי. אני רוצה להגשים את חלומותיי מתוך שורש האמונה שאני ראויה לכל הטוב שאני מבקשת.
    כרגע מתמקדת בשינוי מקצועי ובלהכיר את בעלי ובהמשך, כמובן, גם להקים את ביתי ולהכיר את ילדיי 🙂

    תודה רבה לך ושבת קסם ואהבה <3

    לימור

  114. רונית שפי וולפיןבתאריך 09 נוב 2012 בשעה 11:47 am

    לימור יקרה,

    בדיוק היום ביישבת צוות גילנו פתרון לאתגרים הטכניים שהיו לנו בהשקת הקורס המעשי.

    כי הסתבר שמה שחיפשנו לא היה עד עכשיו ופתאום, באופן מקרי…

    התוכנה שלה אנו זקוקים החליטה לשדרג את עצמה

    והופס – יש את זה!

    השבוע נערוך הרצה בשטח לוודא שזה עובד היטב

    וזה אומר שהקורס כנראה יתחיל הכי מאוחר ינואר 2013

    ברגע שאדע, אפרסם את כל הפרטים

    ואני כבר שומרת לך מקום.

    תודה רבה שאת מעודדת אותי לקדם את השקת הקורס

    הוא יקרה הרבה בזכותך.

    בבקשה אשרי שראית הודעתי זאת

    חיבוק גדול ושבת שלום

    רונית

  115. לימורבתאריך 09 נוב 2012 בשעה 11:59 am

    לאשר ??!!!
    אם היית רואה את החיוך שלי עכשיו, היית רואה שאני לא רק מאשרת אני גם מאושרת 🙂
    תודה, תודה, תודה !
    אני, בכל מקרה, אמשיך לחכות בסבלנות, וכשזה יבוא, אני אהיה פה עם זרועות פתוחות… אני חושבת שהנשמה שלי יודעת לבחור ואם צריך להמתין עד ש… אני אמתין עד ש… כמו גדולה 🙂 פשוט, כשזה מתממש, זו ההרגשה הכי עילאית שהייתי מספיק נאמנה לעצמי ופינקתי עצמי ב-ד-י-ו-ק במה שרציתי.
    אז תודה לך וחיבוק גדול עד ש… <3

  116. סיגלבתאריך 09 נוב 2012 בשעה 12:53 pm

    LLLL

  117. סיגלבתאריך 09 נוב 2012 בשעה 12:56 pm

    הי רונית מבקשת ומאוד רוצה לקבל ממך לווי אישי החלום שלי הוא התמרת רוח לחומר. אני יודעת בוודאות שיש בתוכי שיטת ריפוי יחודית שאני צריכה לגלות אותה ולהפיץ אותה לעולם .אנא עזרי לי בחיפוש ומימוש אהבותי האמיתיות .תודה על הכללללללל

  118. בטיבתאריך 10 נוב 2012 בשעה 3:28 pm

    הי רונית,

    לא יודעת אם זה כבר קרה חגיגות החצי יובל, או הם יקרו בשבוע הבא, אני ממש לא עוקבת אחר העולם הוירטואלי.. בכול מקרה המון מזל טוב, אני שמחה שאת איתנו מלווה ומדריכה ונותנת ללא משוא פנים. תודה רבה.
    מעודד אותי לדעת שכול עיניין הלא מספיק, טעון שיפור, ולא נמצלת את הפוטנציאל שלה.. שהיו מטיחים בי בביה"ס הוא זה שלא רציתי לוותר על החיבור שלי לכל החלקים שבי ובעולם, אבל נראה לי שבאיזה שלב זה חילחל ולא פעם אני רואה את עצמי כטעונת שיפור, לא מנצלת את הפוטנציאל וכ'ו. כנראה שאם אומרים לך מספיק פעמים את כבבר ממאמינה.
    הדבר בו בכי בעולם הייתי רוצה עזרה הוא בזה שאני אל מסיימת דברים ולא חשוב מה זה. בגד שהשארתי לא תפור עד הסוף, סריג שלא סיימתי לסרוג, קורס שלא סיימתי עד הסוף, חלום שלא ממימשתי עד הסוף, משפט שלא סימתי להגיד, משהו בי רגע לפני הסוף גורם לי לעצור.
    הכי בעולם הייתי רוצה לסיים דברים, לסגור ולנעול אותם כל הדברים הפתוחים הללו "רודפים" אותי ואני כאילו חסרת יכולת מולם. זה נראה פשוט, מה הבעיה לסיים לתפור את הבגד, אין בעיה ועדיין יש.
    לא יודעת אם הדרך הנכונה היא שיחה אישית, קריאת הילה, אני משאירה את זה בידך, תודה רבה על הרצון ונכונות..
    שיהיה שבוע קסום.
    בטי

  119. מיכל קרואניבתאריך 25 דצמ 2012 בשעה 10:38 am

    שלום רונית
    היום גיליתי אותך דרך חברה ומאד התפעלתי מהדרך.
    גם אני כמו רבים שפונים אלייך חיה מאד את הרוחני ה"לא מחובר" .
    בשנים האחרונות עשיתי דרך שהזכירה לי מאד ידע שכנראה היה קיים אצלי והמתין לעת הנכונה כדי להפתח. יש לי המון אינפורמציה שאינה ברת מימוש ואין לי מושג איך להעביר אותה. אשמח מאד אם תעזרי לי.
    ימים טובים מיכל

  120. רונית שפי וולפיןבתאריך 25 דצמ 2012 בשעה 1:39 pm

    מיכל יקרה,

    ברוכה הבאה

    בקשר לבקשתך לעזרה:

    למידע על ליווי אישי ממני לחצי כאן:

    http://www.the3i.co.il/

    בצד ימין של הדך אליו תגיעי

    תמצאי חלונית הרשמה לקבלת קורס ההיכרות החינמי

    בסיידר?

    תודה ובהצלחה

    רונית

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה