מה שצריך כדי להצליח זה לא זמן וכסף

מאת: בשעה 7:38 pm נושאים: Uncategorized

זמן וכסף מעולם לא היו הסיבות האמיתיות שמנעו מאנשים, או שהניעו אותם מלממש את אהבותיהם האמיתיות בכל אחד מתחומי חייהם (החל מקריירה וזוגיות ועד שעות פנאי ומודעות). אבל זמן וכסף הינם שניים מהגורמים ה"הגיוניים", הנפוצים ביותר שאנשים נוהגים לטעון כי עומדים בינם ובין מימוש יעדיהם אלו ואחרים.

כשאתם שומעים את עצמכם או אחרים מסבירים את חוסר ההתקדמות בחיים במשפט השכיח הזה: "אין לי זמן" או "אין לי כסף", דעו שהכוונה האמתית שעומדת מאחוריו היא לומר שבעצם אין לי מושג מה באמת חוסם אותי מלצמוח ולכן אני לא יודע/ת איך לשחרר את החסימה, לצאת מהתקיעות הזאת  וללכת אחרי ליבי.

"אין לי זמן, אין לי כסף", הוא מעין קריאת "הצילו",  בבקשה לקבל עזרה בזיהוי הדרך הייחודית שלנו למימוש אהבתינו האמיתית בעניין שלגביו כביכול אין לנו זמן ו/או כסף.

הסיבה האמיתית שתניע אותנו לממש את עצמינו, מעל ומעבר לכל מחסום (כולל זמן וכסף)

כל עוד שאיפתנו זאת או אחרת נמצאת עדיין בגדר "חלום", הרי שהיא קיימת במצב צבירה מופשט (רוח) וחיה רק ברמת הנשמה שהננו. על מנת ששאיפה תהפוך מחלום למציאות, עליה לעבור תהליך של התמרה מרוח לחומר. ההתמרה הזאת איננה רעיון רוחני או מטאפאורה ספרותית, אלא תהליך מרגש, ממשי לחלוטין, שבמהלכו נכנסת הנשמה הרוחנית שהננו אל הגוף הפיסי שלנו ומביאה אליו את הידע ואת האנרגיה הנחוצים לו (מהרוח אל החומר) על מנת להגשים את יעדינו בפועל – באופן גשמי.

חשוב לזכור כי הנשמה היא זאת הכמהה לפרנסה, קריירה, זוגיות וכדומה. לעומתה, לגוף אין רצון משלו. תפקידו של הגוף הוא להוות כלי שדרכו הנשמה יכולה לפעול במימד הגשמי. ולכן הגוף שואף להיענות לרצונות הנשמה ובמצב של תקשורת טובה בין הגוף לנשמה, הגוף שש לממש את מאוויי הנשמה ולהפכם מרוח לחומר – למציאות הגשמית.

אך כפי שמטוס זקוק לתנאים המתאימים על מנת לנחות בהצלחה מהאוויר אל הקרקע, כך גם הנשמה חייבת את כל התנאים המתאימים לה כדי לנחות מהרוח אל החומר ולהיכנס לגוף. לכל אדם דרך ייחודית משלו להיכנס כנשמה אל גופו ולהתמיר דרך הגוף הפיסי שלו את מאווי נשמתו מחלומות למציאות. סוד ההצלחה במימוש החלומות שלנו תלוי  בטיב ובעומק הקשר בין נשמתנו לבין גופנו. למעשה, הדרך היחידה להצליח לממש את עצמנו בכל תחומי חיינו בו זמנית, בנינוחות וללא סבל ומאמץ מיותר, היא להתמסר לדרך הייחודית שלנו לעשות זאת.

לכן, הסיבה האמתית שבגללה אנו מתקשים לממש את יעדינו היא קצר בחיבור בין הגוף לנשמה בתחום אותו אנו מנסים לקדם. שתיים מהצורות השכיחות  של הקצר באות לידי ביטוי במחסור בזמן ומחסור בכסף. אך המחסור בהם אינו הגורם, אלא רק הסימפטום.

כאשר אנו חווים קושי  במימוש עצמי שמתורגם לפעמים לאין לי זמן ו/או כסף, החשמלאי  שאליו עלינו לפנות על מנת לתקן את הקצר בין הנשמה שהננו לגוף שלנו הוא פרופיל הנשמה שלנו.

למעשה, אם היינו מסגלים לעצמינו אורח חיים לפי פרופיל הנשמה שלנו היינו חוסכים לעצמינו מלכתחילה המון, המון, המון הפסקות חשמל בחיים שלנו ומביאים את עצמנו למצב שבו אנו מתפקדים באופן חיובי, רציף ומתמשך וללא נפילות מתח.

4 גילאי נשמה, 4 מניעים שונים להתקדם בחיים

פרופיל הנשמה של האדם מגלה לנו מה היא הדרך הייחודית שלנו לחבר בין נשמתנו לגופנו על מנת  לממש את עצמנו בדרכנו שלנו, בקלות ובנינוחות. הפרופיל מורכב ממספר רכיבים כגון תדר הנשמה, מצפן הנשמה, הצד המואר והאפל של הנשמה, פקולטות הנשמה, קארמת הנשמה ועוד.

בין המרכיבים הבסיסיים של פרופיל הנשמה נמנים גיל הנשמה ומין הגוף הפיסי שלה. ישנם 4 קבוצות גילאי נשמה עיקריים: נשמה פעוטה, צעירה, בוגרת ועתיקה. לכל קבוצת גיל נשמה יש מהות, ייעוד, שליחות וזכות שונים מכל האחרים. המהות מגלה מי נועדנו להיות, הייעוד מגלה איך נועדנו להתנהל, השליחות מגלה מה נועדנו לייצר והזכות מגלה מה המנוע שמניע אותנו לממש את עצמנו ומה החסימות הטיפוסיות שימנעו בעדנו להתקדם ואותן כדאי לשחרר – ואיך לעשות כל זאת בדרכנו שלנו.

ידיעת הזכות שלנו בחיים, היא החלק בפרופיל הנשמה שמעניק את המוטיבציה, כוחות, וההשראה לקום בבוקר ולהמשיך בדרכינו למרות כל האתגרים שאנו פוגשים בה. כאשר אדם יודע מהו הדלק הנכון למלא בו את עצמו, הוא יכול להניע את עצמו בקלות, לשחרר מניעים שמונעים ממנו לנוע ביתר קלות וכך להמריא אל על – למקום בו הוא רוצה להיות. לכל אדם דלק מיוחד משלו השונה לא רק בין גילאי הנשמה, אלא גם בין מיני הגופים הפיסיים (גברים לנשים) וברכיבים נוספים בפרופיל הנשמה כגון: תדר הנשמה, הקארמה שלה, הצד המואר והאפל שלה, הפקולטות שלה וכדומה.

על מימוש עצמי בכל תחומי החיים בו זמנית, בנינוחות, כנשמה בגוף נשי לפי פרופיל הנשמה, ארחיב בסמינר מצליחניות לפי פרופיל הנשמה שאערוך השבוע ביום ד' 15/6/11. ההרשמה בעיצומה, נותרו מקומות אחרונים. לפרטים ולהרשמה לחצו כאן.

10 תגובות

10 תגובות לפוסט “מה שצריך כדי להצליח זה לא זמן וכסף”

  1. ענת בשןבתאריך 12 יונ 2011 בשעה 8:02 pm

    היי,
    שני דברים הייתי רוצה לברר בסמינר:
    1.אני עוסקת בקלפים ומודעות ויכולה להעיד על עצמי ובעיקר מתגובות של אנשים ,שאני כנראה טובה במה שאני עושה, ובכל זאת עדיין לא מתפרנסת מזה כראוי.
    2. ענייני זוגיות – משהו מאד דיסקטי שזקוק לברור.
    תודה,
    ענת בשן

  2. חגית בן חמובתאריך 12 יונ 2011 בשעה 8:07 pm

    הי רונית,
    אני שמחה להגיע לסמינר שלך במיוחד מאילת 🙂
    השאלות שלי:
    1. בשנה האחרונה נשמתי חסרת מנוחה ורוצה לעשות כל מיני דברים שלא תמיד מקובלים עליי…..
    למה? ואיך עליי להתמודד עם זה?
    2. האם גיל הנשמה משפיע על היעוד שלי בעולם הזה?
    3. האם אני כאישה/ אדם יש לי זכות להתנגד ליעוד הרוחני הגבוה שלי? בכל מקרה אני מרגישה שאני בקונפליקט בנושא זה…
    4. אני מעוניינת לחיות בשלום ובשלווה כאשת עסקים מצליחה אך בהרבה מקרים אני חייבת הפסקות ארוכות , לא לחשוב על כלום, לפעמים לעופף ופעמים פשוט לא לעשות דבר. לעתים זה מתנגש עם לוח זמנים לחוץ בפרוייקטים מסויימים וגם די מונע ממני להתקדם מבחינה עסקית. איך פותרים זאת?
    5. האם להרוויח הרבה כסף לא מנוגד להוויה הרוחנית שלי ושל נשמתי?

    טוב נראה לי שזה מספיק 🙂
    המון תודה מראש וניפגש ביום רביעי .
    שיהיה ערב מופלא מבורך באהבה .
    חגית

    חגית בן חמו • מנכ"לית סגולת החשיבה • אשת קשר בינלאומית • מומחית בשיווק הרצאות וסדנאות באזורי נופש בארץ • מומחית בהפקת כנסי חשיפת מרצים • ☎ 08-6315741 • פקס 08-6315744 • נייד 052-4617161 • info@sgulat.co.ilhttp://www.sgulat.co.il • סרטון מכנס אוקטובר

  3. מעדיפה להישאר בעילום שםבתאריך 12 יונ 2011 בשעה 8:27 pm

    היי רונית. יש לי כמה שאלות שמטרידות אותי הרבה זמן ואודה לך אם תוכלי לענות עליהן:

    1. עד גיל 26 לערך הדברים זרמו בחיי בקלות ולפי רצוני. מאז נישואיי (בערך באותו גיל), התחלתי לחוות קשיים בבמערכות יחסים עם קולגות ובוסים. מה יכולה להיות הסיבה לכך? האם הדבר נובע מצורך ל"תקן קארמה מגלגולים קודמים", ואם כן איך ניתן להימנע מכך? האם יש קשר למחזוריות החיים (לפי הקבלה)?

    2. בנוגע לשפע וכסף – לפעמים יש לי תחושה שאני כאדם מאוד רוצה שפע וחיי נוחות, אבל הנשמה שבתוכי בחרה לעצמה "מסלול לנשמות מתקדמות" של לעבוד קשה עבור הכסף ולא "לזכות בפיס" למשל או לקבל "מתנות חינם". מה דעתך על כך, ואיך ניתן לשנות זאת מבלי לפגוע בהגשמה העצמית של הנשמה?

    3. בתור "נשמה עתיקה" ניסיתי תמיד לפשר בין אנשים, לא לריב ולא להסתכסך, וגם לא ליפול למשחקים הקטנים של להתערב בחיי אחרים, לעסוק ברכילות וכו'. בניגוד למה שציפיתי לקבל בתמורה, "זכיתי" לא פעם להטרדות ממיני גנבי אנרגיה רגשית, ואף נתפסתי לעיתים בעיני הסביבה כ"סנובית" (בעוד שאין דבר רחוק יותר מהאמת).
    ממה הדבר נובע, ומה ניתן לעשות בנדון?

    מודה מראש על תשובותיך.

  4. עינת גבע, מכון אדלרבתאריך 13 יונ 2011 בשעה 5:42 am

    קריאת המאמר יוצרת עניין וסקרנות.
    הייתי מבקשת לדעת מה ההבדל בין נשמה לנפש? עינת

  5. אילנה ויילרבתאריך 13 יונ 2011 בשעה 6:54 pm

    רונית שלום. ראשית תודה על כל המתנות שמגיעות ממך.
    דבריך מדברים אל לבי.
    אני רוצה להוסיף מבט קצת שונה, לא בהכרח "סותר" אבל אולי מאיר זוית אחרת. על פי השקפת היהדות-דווקא לגוף יש רצונות משלו.
    האנרגיה הדחוסה שלו מעצם היותו חומר, פעמים רבות נמצאת במאבק עם החלק הנשמתי ההיולי. הגוף מסמל גם את האישיות ה PERSONALITY
    חבור של גוף ונפש(נשמה) שמסומל בסמל המגן דוד, שקודקודו האחד מבקש להטמיר את החלק החומרי מעלה, וקודקוד אחד פונה מטה ומסמל את הסינתזה של הרוח אל תוך החומר היא דמות האדם השלם.
    נדמה לי שקריאת הנשמה היא בודאי המצפן שמספר לנו את הסיפור האמיתי, זה שמאחורי הקלעים.
    מחסומי זמן וכסף לדוגמא הם שפתו של "הגוף" שפתה של האישיות שאתה אנחנו נוטים להזדהות עד כדי כך שזה הופך להיות הזהות שלנו-היא תעתוע שאותו נדמה לי כולנו, כל אחד בדרכו מבקשים לפוגג ולשחרר.

    ברכות אהבה

    אילנה

  6. לוני הנדריקסוןבתאריך 13 יונ 2011 בשעה 7:17 pm

    שלום רונית וגם לבנות שכתבו לפני!
    אני מאוד מאוד מתלהבת מהסמינר, והמאמרים רק מבעירים את המדורה עוד.
    רציתי לדעת עוד על כיצד כל ה"פנים" של הנשמה עובדים ביחד; כיצד יוצרים הרמוניה במקום שקיימית פיזור.

    האם יתכן מצב שמרכיבי הנשמה "נלחמים" אחד שבי כי קיימים יעדים אמיתיים מנוגדים? וכיצד אפשר לתעל מצב כזה כדי לממש אהבות אמיתיות?

    תודה לכולם על השיתוף, ומכחה ליום רביעי.
    לוני

  7. ליאורהבתאריך 13 יונ 2011 בשעה 8:02 pm

    שלום רונית.
    אני מחכה בסקרנות רבה להשתתפות בסמינר שלך.
    לאחר שהקשבתי לוובינר ברור לי לגמרי כי אני נשמה עתיקה.
    מבקשת להעלות דילמה שמטרידה אותי שנים רבות.
    תמיד ידעתי שאני בעלת יכולות מגוונות והצלחתי לממש הצלחות בתחומים שונים.
    עם זאת, וזה החל עוד לפני שהתחלתי בלימודים האקדמאים, אני תמיד מנסה "לרקוד בכמה חתונות" בו זמנית וזה מסתיים בלא כלום כמעט. בבחינת תפסת מרובה לא תפסת.
    אני מנסה ללמוד כמה תחומים בו זמנית, ולא משלימה אף אחד מהם בצורה יסודית ומספקת. קשה לי להתמקד ולפתח את עצמי בתחום בו אני באמת טובה.
    יש לי המון תכניות ואני חייבת לסנן אותן ולהגיע למה שאתמיד בו ואגיע בו להישגים.
    אני תמיד זמינה לילדי ולנכדי, וגם נחלצת לטפל במצבי חירום במשרד בו אני שותפה עם בעלי, וגם מטפלת באבי הקשיש. ואם מישהו רק יבקש ממני עזרה שהיא, אני נחלצת מבלי שאשים במוקד חיי את מה שאני חולמת עליו ומנסה לממש זה זמן מה.
    תמיד יש משהו יותר דחוף, חשוב, בהול, מושך וכו'
    הייתי רוצה לברר מדוע כל כך קשה לי להתמקד, ואיך לצאת מהמלכוד הזה?
    תודה על הקשבתך.
    ליאורה

  8. רונית שפי וולפיןבתאריך 14 יונ 2011 בשעה 11:27 am

    הי אילנה,

    ישנן תפיסות רבות לגבי יחסי הגוף והנשמה, תפיקידהם וכדומה.
    שליחותי, כמורה רוחנית איננה לללמד אמת מסויימת כתורה מסיני, אלא בדיוק ההפך:
    אני מלמדת כלים שמאפשרים לכל תלמידיי לחקור ולגלות את האמת האישית שלהם בנושאים שמעסיקים אותם בכלל ובנושא הנדון בפרט.
    שיטת ההוראה שלי מבוססת על שיתוף אמיתות. באמצעות המאמרים שאני כותבת והשיעורים שאני מלמדת אני משתפת את תלמידיי באמתיות שלי ומעודדת אותם לשתף באמיתות שלהם.
    זאת, מתוך ההבנה שאין אמת אחת, אלא לכל אדם אמת משלו ודרך ייחודית משלו לממש את עצמו. מה שעובד עבור אחד לא בהכרח עובד ואו נכון עבור אחר.

    במילים אחרות, אני שמחה ששתפת אותי כאן באמיתות שבהם את מאמינה., זה תמיד מעניין ומעורר מחשבה.

    תודה

    רונית

  9. מיכלבתאריך 14 יונ 2011 בשעה 12:39 pm

    הי רונית,

    אני מעידה על עצמי כמי שנמצאת במקום של מודעות גבוהה ולשאלותיי:
    1. איך מביאים את האני לידי ביטוי כשנמצאים במצב של השרדות?
    2. מה עושים מול חרדה שאמנם נכון להיום לא משתקת, אך גורמת לסימפטומים גופניים כמו מיגרנה?

    בתודה מראש,
    חייבת להודות לך – ריתקת אותי ונפתחה לי הסקרנות.
    מיכל

  10. אילנה שהםבתאריך 14 יונ 2011 בשעה 3:41 pm

    רונית היקרה,

    אחרי שנים ארוכות של עשייה, עבודה, לימודים וחיפוש רוחני הגעתי לפני כשמונה שנים למשבר מסויים בחיי ומאז אני חווה תקיעות בחיי (בעיקר מפחדים שמציפים אותי). ממשיכה כל הזמן בחיפוש הרוחני ובלימודים שונים אך לא מצליחה לצאת ממצב זה ע"מ לממש את הפוטנציאל האמיתי\ייעוד הנשמה שלי. האם תוכלי לעזור לי בסמינר מחר?

    תודה ולהתראות,
    אילנה שהם

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה