איך ליצור שגרה משמחת – הדבר הכי חשוב:

מאת: בשעה 12:07 am נושאים: מאמרים

תקופת "אחרי החגים" מהווה הזדמנות נפלאה לבחון מחדש האם השגרה שאליה אנחנו חוזרות באמת משמחת אותנו (?). האם היא משמחת אותנו בכל תחומי החיים בו זמנית או רק בחלק מהתחומים? האם היא משמחת אותנו בקלות או שנדרש מאתנו מאמץ להגיע לשמחה הזאת? האם אנחנו מצליחות לקיים שגרה משמחת כל יום או רק מעת לעת? האם כשיצאנו מהשגרה המשמחת שלנו קל לנו לשוב אליה במהירות או שלוקח לנו הרבה זמן לאסוף את עצמנו?

לכולנו יש עוד מה לדייק בנושא. לא מכיוון שיש בנו חלילה דופי, אל מהסיבה הפשוטה שהיקום נמצא בצמיחה מתמדת וגם אנחנו כחלק ממנו. זאת אומרת שאנחנו משתנות כל הזמן ולכן גם מה שבאמת משמח אותנו משתנה כל הזמן.

לא שהכל תמיד משתנה ב- 180 מעלות משחור ללבן, אלא שהשינויים שאנו עוברות במשך השנים דורשים מאיתנו לערוך דיוקים על מנת להמשיך להיות שמחות בכל שלב בחיים ובכל גיל. אני קוראת להם "דיוקים משמחים".

ככל שנשכלל את היכולת שלנו להתחבר ולהקשיב לעצמנו עם השנים, נוכל לדייק את השגרה שלנו בזמן הווה בהתאמה לצורך האמיתי שלנו וניצור דיוקים משמחים בדרכינו הייחודית ומתוך נינוחות, קלילות והנאה גדלה והולכת.

מאיפה מתחילים את תהליך דיוק? צעד ראשון בנושא והדבר הכי חשוב בנדון:

שגרה משמחת נובעת מניהול אורח חיים המבוסס על הערכים של הנשמה שאת. מכיוון שזה עניין פנימי ולא חיצוני אפשר ליצור אורח חיים כזה בכל מצב

ואף גורם חיצוני לא באמת יכול לשבש את זה.

זאת אומרת ששגרה משמחת לא עוסקת בשאלה מה עלי לעשות, אלא ב – מי עלי להיות כדי להיות שמחה בכל יום ובכל מצב. התשובה היא – עלי להיות אישה מחוברת וקשובה לנשמה שאני ולהפוך את הערכים של הנשמה שאני

מידע מופשט למצפן פנימי פרקטי, אשר ינווט את דרכי במהלך היום – יום בכל נושא, בכל מקום ובכל מצב.

כאן כדאי לבדוק מי נהל אותך – הנשמה שאת או מישהו אחר?

כדי להבין את שאלה הנוקבת הזאת הזאת לעומק אתן לך דוגמה. האם אישה דתית תפסיק לשמור כשרות בימי החופשה שלה? ממש לא. היא רק תחפש דרכים יצירתיות לקיים את השגרה הדתית שלה גם בחופשה.

אישה דתית יודעת בדיוק מה לעשות בכל מצב – להמשיך לקיים אורח חיים שמבוסס על שמירת מצוות. אך אישה חילונית לא פעם מוצאת את עצמה מבולבלת לגבי ניהול השגרה שלה, כי לא תמיד יש לה אורח חיים שמנוע מבפנים – מערכים ברורים שנובעים מצו נשמתה.

במצבים כאלה מה שמכתיב לה את השגרה זאת המחויבות שלה לסביבה (בית, משפחה, עבודה) ולא למערכת הערכים בפנימית שלה. כך שהרבה יותר קל לה לאבד את עצמה בתקופות מאתגרות כמו למשל – אחרי החגים וכדומה.

אך חיים דתיים לא מתאימים לכל אחת. אני למשל לא אישה דתית וגם לא חילונית. אני לא אנטי דתית ולא אנטי חילונית. אני פשוט רוחנית. לכן, את השגרה המשמחת שלי אני יוצרת באמצעות פלא צ'רי.

מדובר באומנות שפתחתי שמאפשרת לרקוד את החיים בכל מצב באמצעות בתנועה שהופכת את השמחה מ- רגעים לאורח חיים. תרגול פלא צ'רי מאפשר למשל:

  • להכיר את הנשמה הייחודית שאת על כל היופי והמתנות שלך
  • להתחבר ולהקשיב לעצמך (וגם לאחרים)
  • לחקור ולגלות מה באמת משמח אותך בכל נושא
  • להיות אנרגטית, ממוקדת ואפקטיבית
  • להגשים את עצמך על בסיס יומי בכל תחומי החיים
  • להצמיח את כל התחומים בו זמנית מתוך איזון והרמוניה בינהם ומבלי להזניח אף אחד מהם למען האחר.
  • לגלות, לרפא ולממש את עצמך בנינוחות, קלילות והנאה.
  • להתמודד עם אתגרים החיים מתוך על פי החכמה הפנימית שלך

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה