אחת המועמדות לקורס "מצליחנים בנשמה" היא פיה

מאת: בשעה 12:11 am נושאים: Uncategorized

הבוקר אני מגיעה לת"א, נכנסת לבית ציוני אמריקה ופתאום קול לא מוכר קורא בשמי.

אני מסתובבת ולפני מתגלות פני פיה מקסימות, שלא פגשתי עד כה.  היא מתקרבת אלי, מושיטה אלי את ידה, מציגה את עצמה ואומרת:  "הי רונית, שמי א', אתמול לגמרי במיקרה הגעתי לבלוג שלך. שמעתי על השיעור האינטרנטי שאת עורכת בנושא של להצליח בקריירה בלי לסבול – לפי פרופיל הנשמה.
הקשבתי לשידור ומאוד התרגשתי.

תגידי,  יש עוד מקומות בקורס "מצליחנים בנשמה" שאותו הזכרת במהלך השידור?"

  יצאנו לאכול יחד ארוחת צהריים והיא סיפרה לי על הסיבות בגללן היא רוצה להשתף בקורס:

1.  לעשות משו שהיא אוהבת, גם אם היא עדין לא טובה בזה, להנות מזה ולהרוויח  מזה כסף.

2. להנות מיותר זמן איכות עם בעלה והילד

3. לנקות משקעים שלילייים מהעבר המקצועי שלה

מדבריה התרשמתי שהקורס "תפור" עליה ושאני אני אוכל לעזור לה לממש את היעדים הללו באמצעותו.

אך למרות שהתרשמתי ממנה מאוד לא עשיתי לה פרוטקציה – גם היא צריכה למלא טופס מועמדות לקורס.

 תראו, זה מדהים, כי לפני שבוע (בסמינר חשיפה שערכתי לנושא) פתחתי את ההרשמה לקורס "מצליחנים בנשמה".כבר באותו יום נחטפו חצי מהמקומות ומאז כל יום נוספות הרשמות.

אתמול סיימתי לעבור על טופסי המועמדות שהגישו הנרשמים לקורס  והיום הנרשמים הראשונים קבלו הודעה על קבלתם ו/או אי קבלתם לקורס

אתמול סיפרתי על הקורס במהלך השיעור האינטרנטי שערכתי וזהו..
 אני עומדת לסגור את ההרשמה לקורס ביום ג' הקרוב 3/1/11

וזה עוד לפני שהספקתי ולהזמין לקורס את מכותביי ואת חברי בפייסבוק אז חברים,

אז עבור כל מי שלא הספקתי ליידע על

קורס מצליחנים בנשמה שמתחיל ב – 5/1/11

 אתם מוזמנים מאוד, (אל תחכו להתקל בי במקרה),
כי המקומות מוגבלים, ההרשמה בעיצומה,  הינה כל הפרטים:
http://www.the3i.co.il/?page_id=604

בינתיים, הינה מה מיכל נבון, אחת המועמדות שהתקבלה לקורס כותבת לי באחת הפוסטים האחרונים כאן בבלוג:

  מיכל נבוןבתאריך 29 Dec 2010 בשעה 7:19 pm

"רונית היקרה , אחרי שקראתי את הבקשה של המעסיק הזה , ממש חימם לי את הלב לראות שיש מעסיקים שרוצים לעשות כך לעובדיהם. אבל מה שחימם לי עוד יותר היא תגובתך . רונית אני תלמידתך הנאמה לא מעט זמן . ואם משהו היה שואל אותי את אותה השאלה ששאל אותך . הייתי אומרת רונית נאמנה לדרכה והיא לא תקבל כל אחד. ומי שקורה את התגובה הזו אז אני רוצה לשתף אתכם שמספר פעמים שלחתי אנשים לרונית וכמה היא קיבלה וכמה לא וזה בעיקר בגלל שידעה מה נכון לשתי הצדדים. בימים אלו אני משתפת את בעלי ללימודים בעין השלישית , אתמול בערב היה לי חשש שאולי רונית לא תקבל אותו . והיום שאיריס עידו התקשרה והודיעה ששנינו בקורס כל כך שמחתי. לקח לי שנה שלמה לספר , לצמוח לגדול להתחתן איתו ועכשיו גם לשתף אותו במסע החיים ללמוד ולהתפתח בדרך שאני מאוד מאמינה בה .רונית איריס וחברי ללימודים אוהבת מאוד ותודה על כלץ

תגובה זו פורסמה בייחס לפוסט: מה אם כבשת את העולם ואיבדת את נשמתך

סוף שבוע נעים

רונית

תגובה אחת

תגובה אחת לפוסט “אחת המועמדות לקורס "מצליחנים בנשמה" היא פיה”

  1. מיכל נבוןבתאריך 31 דצמ 2010 בשעה 5:32 pm

    רונית היקרה כל כך שמחתי לראות שפרסמת את תגובתי, כל כך התרגשתי שאוסיף שבדיוק שאת מלמדת את פורפיל הנשמה בעניין קרירה אני נמצאת בתקופת צמיחה בקרירה שלי ועוברת דברים שלפני שהכרתי אותך לא הייתי חולמת שאוכל לעבור שינויים כל כך רבים בתקופה כל כך קצרה ועם כל כך הרבה עוצמה, נחישות ובטחון. יש כל כך הרבה דברים שיש לי לומר לך עליהם תודה .שלפני שהכרתי אותך רעדתי מפחד לגבי נושא זה עד שיתוק, והיום אני עומדת על שתי רגלי תודה לך על שיש לך את הידע להעצים אנשים, יש לך את היכולת להסביר להם , שלימדת אותי לעמוד על שתי רגליי גם אם את לא לידי, שלימדת אותי לצאת ממצבים כל כך לא ברורים,תודה שיש לי כל כך הרבה כלים .
    ואת עושה את זה בדרך כל כך מושלמת רכה, עוצמתית, אמתית ,אמפתית וכל פעם בדרך שונה העיקר להביא את תלמדיך למטרה.
    יש לי את האומץ לשאול מה אני רוצה שיהיה לי בחייים ולדעת שאני אקבל את זה.רק אם זה יתאים לי ולכל הסובבים אותי.ולדעת לקבל ולא להאבק במה שאני לא מקבלת אלא לדעת שזה לא נכון ולהניח ולדייק .
    רונית היקרה אני חושבת שגם אם אשב שבוע שלם לכתוב ולחשוב איך צמחתי בזכותך זה לא יספיק. ויש אנשים שיקראו את זה ויגידו זה פרסומת אבל זה לא זה החיים שלי.
    שהפכו להיות ממקום כל כך חסר אונים מבולבלים לחיים מאושרים שמחים ובטוחיםבכל תחומי החיים קרירה ,זוגית פרנסה וכל מה שהבטחת .יש לי עוד מסלול אבל הוא כבר ברור ואני היום יודעת ועדיין לומדת ממך מורתי היקרה איך לדייק ולקבל מה שהלב שלי רוצה ומה שטוב לי ולכולם.
    אוהבת מאוד . ותודה על המקום שאת נותנת לי לכתוב לכל העולם ולספר לו עד כמה אני מאושרת ובטוחה ויש לך כל כך הרבה בחיי .
    תלמידך המעריכה והמעריצה מיכל נבון.

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה