לעשות מה שאתה אוהב ולהרוויח מזה כסף – 10 תובנות

מאת: בשעה 11:31 pm נושאים: Uncategorized

"את תמיד עושה רק מה שאת רוצה!?" אמירה זאת הוטחה לעברי בזעם לא אחת במהלך חיי, כאילו בצעתי פשע נוראי כשבחרתי לנהל אורח חיים של גילוי ומימוש אהבותיי האמיתיות בכל תחומי החיים (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות וכד'). בכל פעם ששמעתי את המשפט ה"מאשים" הזה הוכתי מחדש בתדהמה על כך שתרגול אוחר חיים זה על בסיס יומי (כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל מקום ובכל זמן) עורר באנשים מסוימים יחס שלילי כלפי. עבורם היה יותר הגיוני שאחייה לפי תכתיבי החברה בכלל ושלהם בפרט, במקום שאלך אחרי ליבי. עם השנים הבנתי שהביקורת השלילית הזאת כלפי לא נבעה מרוע, אלא מחוסר הבנה שהאנרגיה הדרושה למימוש אהבות אמיתיות היא אותה האנרגיה הנדרשת למימוש לא אהבות לא אמיתיוות, כי מימוש אהבות אמיתיות הוא חלק בלתי נפרד מתכלית חייו של האדם ושמשום כך המשימה הדבר פשוט ונגיש לכל אדם שבוחר להפתח אליו ולתרגל אותו כאורח חיים. עם השנים קרו מספר דברים אהבוים במיוחד בחיי לגבי התגובות השליליות הללו: פתחתי חמלה ונייטרליות כלפיהן, מצאתי יותר ויותר בעלי ברית ושותפים לדברך שרק תומכים ומעודדים אותי להמשיך בה ו…אורח חיי זה הפך גם לשליחותי המקצועית, כאשר ב1988 התחלתי ללוות יחידים וקבוצות בתהליך גילוי ומימוש אהבותיכם האמיתיות בכל תחומי החיים (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות וכד'). מכברת הדרך שעשיתי בנושא למדתי כי בעוד נשמות צעירות יכולות לעסוק בכל דבר שמספק להם כוח, הרי נשמות עתיקות (אנשים רגישים, אכפתיים ושוחרי חופש) מתקשות לעסוק בהתמדה בדברים שאינם אוהבים עליהם, אם הן כן מכירחות את עצמן לעשות זאת הן סובלות וכי מימוש אהבות אמיתיות עבורם איננו מותרות, אלא צורך הכרחי לחיים של שפע, שפיות והשפעה וניב ברכה לא רק להם, אלא לבריאה כולה, כי כך זוכה העולם לקבל שרות מאנשים שעושים את מלאכתם באהבה.

אחת הסיבות שבגללם רבים מוותרים על מימוש אהבותיהם האמתיות הוא החשש שאם ילכו אחרי ליבם אולי יחוו סיפוק, אבל ישלמו על כך מחיר כבד כי יחוו כשלון. תפיסה זאת מבוססת על האמונה שכדי להצליח יש לעשות ויתורים על האמת ועל העקרונות שלך.

אני יכולה להבין את הגישה הזאת לחיים כי בילדותי חוויתי את עצמי ככישלון וכל מה שחלמתי עליו זה להיות מצליחנית כמו כל שאר הילדים. הייתי חולנית ורציתי להיות חזקה, הייתי חלשה בלימודים ורציתי להיות תלמידה מצטיינת, הייתי ביישנית ורציתי להיות בטוחה בעצמי, הייתי לא מקובלת בחברה, בודדה ומוזרה ורציתי להיות אהובה. התפיסה שלי את עצמי ככשלון הביאה אותי להאמין שאני משעממת, מכוערת, חריגה, רגישה מידי, טיפשה שלא קולטת את הקודים החברתיים, חסרת כישרון, חסרת ייחוד וחסרת עתיד.

חוויית הכישלון הסבה לי סבל רב ולייאוש נוראי, ששיאו היה כשמלאו לי 12 שנים. אז, בעקבות חזיון שחוויתי, חלה תפנית ששינתה את חיי לעד והעלתה אותי על דרך של הצלחה בהפיכת אהבותיי האמיתיות מחלום למציאות. עם השנים למדתי בהדרגה לעשות זאת ללא מאבק, סבל והקרבה, אלא בנינוחות, קלות והנאה.

אחת תובנות העיקריות שקבלתי בחיזיון היה שאם את לא אוהבת את מי שאני, את איך שאני מתנהלת ואת התוצאות שיש לי בחיים אז מי שאני חושבת שאני זה לא מי שאני באמת, דרך ההתנהלות שלי איננה באמת דרכי שלי והתוצאות שלי אינם באמת ביטוי לרצונות האמיתיים של הנשמה שאני.

זאת הייתה תובנה מעודדת מאוד, מכיוון שפתאום הבנתי שכל הדברים השליליים שחשבתי עד אז על עצמי אינם האמת. זאת ועוד, הבנתי שאם התפיסות השליליות על עצמי הן לא האמת, אז האמת היא חיובית. כלומר, לפתע קלטתי שאם אני חושבת שאני כישלון, ואני לא אוהבת להיות כישלון אז אני למעשה אני לא כישלון, אלא ההפך – אני הצלחה!

ואז אסימון נוסף ירד לי: אם אני יודעת מזה כישלון אז אני חייבת קודם כל לדעת מה זאת הצלחה! כי אם אני חושבת שלא הצלחתי, כנראה שאני כבר יודעת מה זאת "הצלחה" (אחרת לא יכולתי לחוש אני ההיף ממנה – כישלון).

מה זאת הצלחה עבור נשמות עתיקות

באותו יום שבו התרחש החיזיון הבנתי שהצלחה עבורי היא היכולת שלי להיות מי שאני אוהבת להיות, להתנהל בדרך שאני אוהבת להתנהל – בדרך שלי, ושיהיה לי מה שאני אוהבת שיהיה לי בכל תחום בחיי. שנים אחר כך, כשהתבגרתי והפכתי לאישה צעירה הבנתי שכדי למצוא את מקומי בעולם אני אמורה ליצור הצלחה מקצועית. לכן החלטתי שהצלחה מקצועית עבורי זה למלא את שליחותי. כלומר, לתרום לעולם את מה שאני אוהבת ואמורה לתת ולקבל מהעולם בתמורה את מה שאני אוהבת שיהיה לי בכל תחום בחיי (כסף, בית, משפחה, זוגיות, בריאות, חברים, ביטחון עצמי, מודעות עצמית וכד’).

כלים להצלחה כנשמות עתיקות

מאז החיזיון הפסקתי להתעסק בדעותיהם של אחרים עלי ובציפיותיהם ממני, והקדשתי יותר ויותר להיכרות עם עצמי האמיתי – עם הנשמה שאני ועם מה שאני חושבת על עצמי. גם קנה המידה שלי להצלחה השתנו מעיסוק במקומו בחברה לשאלה הבאה: האם אני אוהבת את מי שאני, את הדרך בה אני מתנהלת ואת מה שיש לי בחיים? השאלה הזאת החזירה לידיים שלי את הכוח שנתתי לאחרים והפכה אותי לחופשייה, עצמאית ולמולכת על חיי.

מהחיזיון הרב חושי שחוויתי יצאתי עם הכוונה שהובילה אותי לדרך של חקר, גילוי ופיתוח שפה חדשה וכלים חדשים שיעזרו לי לזהות ולממש את מי שאני באמת ואת האהבות האמיתיות שלי כניצוץ אלוהי בגוף פיסי – אנושי . הכלים הראשוניים היו בהחלט ילדותיים, כי למרות שהייתי מאוד סקרנית ורגישה, הייתי בסך הכול בת 12. אולי דווקא בגלל זה הם היו ונשארו כל כך פשוטים, קסומים  ויעילים. ככל שגדלתי גדלו והעמיקו הכלים שפתחתי. אבל הניחוח הראשוני שלהם נשאר – פשוט, קסום ויעיל.

נאלצתי לעשות מה שאני אוהבת ולקבל על זה כסף

ב1988, כ10 שנים לאחר החיזיון, בהיותי בת 22 בערך הקמתי את הקליניקה הראשונה שלי והתחלתי לשתף אנשים שהגיעו אלי אז בידע, בכלים ובניסיון האישי שצברתי עד אז, בפרי המחקר והפיתוח שלי וכך העמקתי עוד יותר את הבקיעות שלי בתחום.

מאותו הזמן גם ניסיתי לעבוד למחייתי בדברים אחרים, אך למזלי נכשלתי בכולם, למעט מעבודתי כמורה רוחנית. בהדרגה התפתחו הקליניקה והקורסים שלי, אהבתי לעבודתי העמיקה, הצלחותיי עם לקוחותיי היה מעודדים ביותר עד שבשל מסוים, ב1996, כבר לא היה לי זמן וחשק לעבוד בשום דבר אחר.

כך הפכה אהבתי המקצועית ואורח חיי לקריירה במשרה מלאה.

וכך גם יצרתי את תוכנית העין השלישית: ליווי אישי וקבוצתי לזיהוי ומימוש אהבותיך האמיתיות בכל התחומים באמצעות ייעוץ, טיפול ואימון ע”י קריאת הילה והילינג רב חושיים (על חושיים וחושיים).

10 תובנות שגיליתי על הצלחה במימוש אהבות אמיתיות:

א. מידת ההצלחה בכל תחום בחיים זהה לטיב היחסים בין הנשמה שהינך לבין הגוף הפיסי שלך, באותו תחום. זאת הסיבה שאתה יכול לשגשג בקריירה ולהיכשל ביחסים ולהפך. המטרה היא להצליח בכל בו זמנית. כלומר, לחבר את כל חלקי הנשמה עם כל חלקי הגוף. איך זה עובד?

ב. הנשמה היא ה” רשות המכוננת” שבך – היא החלק החולם, הרוצה ומתכנן שבך.

ג.  הגוף הפיסי הוא הרשות המבצעת שבך – הוא מוציא לפועל את תוכניות הנשמה שהינך והופך אותן מחלום למציאות.

ד.  כאשר קיים קשר עמוק ומדויק בין הגוף לנשמה אתה חיי בדיוק באופן שאתה אוהב ומממש את חלומותיך בכל תחומי החיים בקלות, נינוחות וללא סבל ומאמץ מיותרים. ולפי המהות, הייעוד ושליחות שלך לכל תחום בחיים (בתחום האישי, המקצועי והרוחני).

ה.  הסיבה שבגללה אנשים לא מממשים את חלומותיהם, או מממשים אותם בקושי וסבל היא היעדר הכירות אינטימית וחיבור עמוק עם הנשמה שהינם ועם הגוף שלהם. או יחסים רדודים בין הגוף לנשמה.

ו.   כשם שגוף האדם איננו גוש בשר אחד, אלא מורכבת מאיברים רבים, אשר לכל אחד מהם תפקיד, כך גם הנשמה איננה גוש אור אנרגטי אחיד, אלא מורכבת גם מאברים שונים וגם להם תפקידים שונים.

ז.   כשם שכשאיבר בגוף נפגע זה משבש את התפקוד של כל הגוף כך גם בנשמה. כאחד או יותר מאברי הנשמה נפגעים כל שאר אברי הנשמה יוצאים משיתוף פעולה זה עם זה. זאת אומרת שהרשות המכוננת שלך (שהיא הנשמה) בבלגן, אם הרשות המכוננת שלך בבלגן אז היא מעבירה הוראות ותוכניות מעוותות או בעיתיות לביצוע על ידי הגוף והתוצאה היא שהחיים שלך בבלגן.

ח.   כשם שכדי להחזיר את הגוף יש “תרופות” וטיפולים מתאימים, כך גם עבור הנשמה.  התרופה להבראה הנשמה, הגוף והיחסים בין הגוף לנשמה היא הכירות עם פרופיל הנשמה שלך.

ט.   הפרופיל הוא רב חושי. החלקים החושיים שבו קשורים לגוף הפיסי והחלקים העל חושיים שלו קשורים לנשמה. המטרה היא לחזור לתפקוד רב חושי שלם. לפיו אתה יודע מי אתה, איך נכון לך להתנהל ומה התוצאות שאתה רוצה להניב בכל תחום בחיים שלך.

י.    רוב בני האדם בקושי מכירים את האברים השונים בגופם אז שלא נדבר על האברים השונים בנשמתם. העצוב שדבר הוא שהדרך להכיות עם הנשמה וחלקיה והדרך לחיבור בן הקוף לנשמה היא מאוד  פשוטה, מהנה וקסומה. והתוצאות – אפקטיביות ביותר. על כך בקורס שאני פותחת ביום ד' הקרוב:

 

אם אתם מרגישים בשלים לעשות את השינוי אך עדיין לא שריינתם לעצמכם כסא בקורס מדיטציה רב חושית – להתחבר לעצמך מקלישאה לתוצאה אמיתית

אתם מוזמנים

לפרטים ולהרשמה לחץ/י כאן.

התגבשה קבוצת משתתפים מופלאה של אנשים הרוצים יותר מהחיים אבל לא מוכנים לסבול בשביל להשיג את זה, אלא דווקא להנת מהדרך.
אני אני מאוד נלהבת להוביל אותם ב12 שבועות בלבד מהמקום בו שהם נמצאים בחיים למקום שהם רוצים להיות.  

אתם מוזמנים להגיב כאן 

להתראות בקרוב

 

 

 

 

רונית

 

10 תגובות

10 תגובות לפוסט “לעשות מה שאתה אוהב ולהרוויח מזה כסף – 10 תובנות”

  1. רוניתבתאריך 02 ינו 2011 בשעה 7:23 am

    הי רונית,
    רציתי להציע לך לתקן מה שכתוב בסעיף האחרון י. העצוב שבדבר… לא ברור.
    בנוסף, רצתי להגיד שאני קוראת את הדברים שלך ושומעת ההרצאות שלך.
    אשמח אם תחשבי על עוד קונספט ללמידה בקורס כזה במרחב הוירטואלי
    שכן אני ובוודאי רבים כמוני איני יכולה להגיע ומאד מעוניינת ללמוד התכנים שאת מציעה ולעבור את השינויים שאת מציעה בדרך לתפקוד יעיל ואיכותי יותר כגופנשמה.
    אני גרה מאד רחוק, עם 3 ילדים, חד הורית, ועובדת ביום זה אחהצ.
    אשמח לתשובה ושבוע נפלא!
    רונית.

  2. עינת אוזברישבתאריך 02 ינו 2011 בשעה 7:33 am

    היי רונית,

    בקריאה את 10 התובנות , הגעתי לאיברי הגוף ובהתיחס לגוף שלי, חסר לי איבר בגוף והוא כיס המרה, ולפי ידיעתי תפקידו לפרק את השומן שבא מהמזון.

    המילה כיס מרה בשבילי כל הדברים המרים שהם בשבילי רגשות שליליים הלכו לאיבר זה, ובו נוצרו אבנים ואבן זה עצם קשה. הסכמתי להוציאו כי היה בי פחד מה יקרה עם לא יוציאו אותו, לא רציתי להגיע למצב מסובך.

    אם אדע לפי פרופיל הנשמה מה ואיך אני צריכה לתת לגוף שחסר לו איבר יהיה לי חיים קלים ופשוטים יותר, אני ממש רואה ומרגישה שכל פעם שאני עוברת שלב בחיי או יעד שהיגשמתי אף פעם זה לא מספיק, אני מאד קשה עם עצמי. אני רוצה להגיע לדבר הגדול ביותר לממש את עצמי בתחום המקצועי.

    אם אדע מה אני צריכה להכניס לגוף בהתאם לזה שחסר לי איבר ע"י שיחה עם נישמתי שלי כל המרות תעלם ויהי לי יותר קל ופשוט ללכת בדרכי שלי.

    תודה רונית על המילים הפשוטות והאמיתיות.

    להתראות ביום רביעי 05/01/11

    ע י נ ת

  3. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 ינו 2011 בשעה 11:47 am

    לרונית,

    ראשית, בזכות פנייתך אליי נזכרתי שעדין לא הודעתי בצורה מסודרת שניתן להשתתף בקורס “מצליחנים בנשמה” גם בשעות הערב.

    איך זה עובד? שתי אפשרויות:

    א. מתגבשת קבוצת האזנה לשיעורים המוקלטים שאתן בימי ד’. הקבוצה תפגש החל מ12/1/11 בימי ג’ בערב ובליווי של איריס עידו, מורה בצוות שלי.המשתתפים בקבוצה יוכלו לקחת חלק גם בפורום האינטרנטי שמיועד לתלמידי הקורס בלבד, להפנות שם שאלות אלי, אליהן אתייחס במהלך השיעור בימי ד’, וגם לקבל שותף לדרך מתוך משתתתפי הקורס שיתמוך בהם לממש את היעדים שהיציבו לעצמם במהלך הקורס.

    ב. ניתן להיות גם תלמיד חופשי – שמקבל את ההקלטות, שומע אותם בזמנו החופשי אך שותף בפורום, יש לו שותף בקורס ומפנה אליי שאלות.

    אני אוציא על כך מייל ניפרד מפורט יותר לכל רשימת מכותביי.

    תודה רבה על התיזכורת ואני שמחה שאת מצטרפת ללימודי הערב.

    שנית, אשמח אם תפרטי למה את מתכוונת בסעיף י. מה לא ברור?

    תודה רבה רבה רבה ויום נהדר

    ניהיה בקשר

    רונית שפי וולפין

  4. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 ינו 2011 בשעה 11:54 am

    הי עינת,

    מדהים שרק נרשם לקורס ואת כבר בתוכו…

    אכן, אחד ממרכיבי פרופיל הנשמה שלנו הוא המקום בו שמורים ה"דברים השליליים" שלנו.

    אני קוראת לו גם "בנק האוצרות", כי מתחת לאופל שיש שם חבוי המון אור ומזור. בזכותך, מעכשיו ואילך אתן לו גם שם חיבה: "כיס המרה של הנשמה"

    כי הוא מצד אחד קצת מר אבל מצד שני, כשמנהלים אותו נכון הוא כיס של שממנו אפש להמיר את הכאב להצלחה, את האהבה המודחקת לממשית וגם לתגמול – כסף.

    במהלך הקורס נערוך בכיס המרה של הנשמה המרה: מכאב לכסף

    איך?

    על ידי "סדר פסח" שנעשה שם

    וגם נילמד כלי מדהים ליצירת "סדר פסח" עונתי בכיס המרה הזה לאחר שמסתיים הקורס

    תודה על הדיאלוג איתך ועל ההשראה

    להתראות בקורס, ביום ד' הקרוב 5/1/11 ב11:00

    חיבוק

    רונית

  5. אלהבתאריך 02 ינו 2011 בשעה 9:11 pm

    רונית שלום

    התרשמתי מהרעיון המובנה שלך כיצד להגיע למימוש העצמי. כרגע אני מנסה דרכים שונות להצליח בקריירה, בלי לדעת מראש האם הן נכונות עבורי. האינטואיציה שלי אומרת שהקורס יכול להתאים לי מאוד. אבל, אני גרה רחוק וימי רביעי בשעות הרלוונטיות עמוסים למדי. לא אוכל להתארגן להגיע לזכרון יעקוב בחודש ינואר לפחות.

    לכן, כמה שאלות לגבי הלימוד דרך האינטרנט:

    מה הבדל בהתקדמות התלמיד שנפגש אתך באופן אישי לעומת התלמיד שעובד דרך האינטרנט?
    כיצד ניתן ליישם תרגילים בתנועה ובמגע אם בוחרים ללמוד מרחוק?
    איך את מתאימה אנשים לעבודה קבוצתית באחוות?
    ומהן התכונות של תלמיד שמגשים את מטרותיו?

    תודה רבבה
    אלה

  6. רונית שפי וולפיןבתאריך 03 ינו 2011 בשעה 2:41 pm

    הי אלה,

    מפאת קוצר הזמן נשמח להתייחס לשאלותייך בעל פה בטלפון.

    איריס עידו מצוות העין השלישית תשוב אלייך אחרי 19:00 הערב

    אנא שלחי לי למייל האישי שלי את מספר הטלפון והיא תשוב אלייך

    תודה

    רונית

  7. קוברט איריתבתאריך 06 ינו 2011 בשעה 5:56 pm

    שלום רונית!
    ראשית מעריכה ביותר את נכונותך ושטרם התייאשת ממני בפניתך אלי בכל פעם בה את עורכת קורס חדש או העברת תובנות חשובות לי על כל פנים כי הנני קוראת ומתייחסת אליהן.
    ראיתי את פניתך אלי לגבי קורס מצליחנים בנשמה אך לא פניתי להרשם :
    אין לי אפשרות להגיע לזכרון יעקבכרגע ולהצטרף לקורס דרך האינטרנט אשמח ביותר אך אין לי מושג כיצד זה נעשה .
    אגב קראתי את המאמר לעשות את מה שאתה אוהב ולהרוויח כסף 10 תובנות. אהבתי ביותר וחייכתי לעצמי ואמרתי לעצמי אולי כאן אוכל להתחבר להבנה מהי הדרך הנכונה עבורי להצלחה והחיבור לפרופיל הנשמה שלי , ההקשבה לו כי לא תמיד מקשיבה. או יתכן כי ההתמדה אצלי לוקה בחסר. אשמח לקבל עזרתך כי נכון לעכשיו קיים בי בילבול.
    יש לי אפשרות ללמוד בערב . השאלה מאיזו שעה בערב מועבר הקורס.

    עם הרבה אהבה
    קוברט אירית

  8. אביטלבתאריך 08 ינו 2011 בשעה 4:16 pm

    היי רונית
    קראתי בעיון את הכתבה המופלאה הזאת, חזרתי וקראתי, ואף העתקתי ושמרתי לי אותה (בתיקייה במחשב שלי, שנפתחה לחומר של הקורס).
    ולמה שמרתיה?
    כל כך מדוייקת ובהירה ומבהירה היא. אני כל כך מזדהה עם חלקים ממנה. אני רוצה שהיא תהיה לי זמינה בכל עת לשוב ולקרוא בה.
    כל כך נוגעת בדברים שאני חשה ויודעת כבר זמן רב, ורק לא יודעת איך לסדר את אי הסדר הזה בנשמתי. את הבלבול, את העומס הזה של הידיעות והרצונות והפחדים והחששות שמשמשים בי בערבוביה.
    כבר אחרי השיעור הראשון בקורס, אני מבינה שמסתמנת איזו התבהרות קלה אצלי לפחות בידיעה שיש דרך. הידיעה הזאת שאוכל בבוא היום, את כל מה שאני כבר יודעת עמוק פנימה, לתרגם ולממש בתיאום מושלם עם נשמתי, במלוא מובן המילה, מרגשת אותי.
    אני שמחה ונרגשת מאוד.
    תודה.
    אביטל.

  9. עמיאל לויבתאריך 22 יונ 2016 בשעה 8:33 am

    שלום
    ברצוני לקבל פרטים נוספים

  10. רונית שפי וולפיןבתאריך 05 יול 2016 בשעה 6:58 am

    הי עמיאל,
    בקרוב נפתחות תוכניות חדשות שלנו והודעה על כך תשלח לכל מכותבינו.
    אם אינך מכותב עדין אז בבקשה הרשם כאן בחלונית הקופצת
    תודה ולהשתמע בהמשך
    רונית

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה