כדי לצאת לאור צריך להכנס פנימה

מאת: בשעה 9:37 am נושאים: מאמרים

האם אתם חיים בתחושה שבתוככם טמון אוצר, אשר עדין לא התגלה, אבל אינכם מצליחים להוציאו לאור? האם אתם מנסים "להיכנס פנימה", כדי למצוא אותו, אבל אינכם זוכים לתוצאות המצופות? האם אינכם יודעים איך בדיוק עושים את זה? האם אתם יודעים לעשות את הדרך אל האוצר שלכם, אבל זקוקים לדייק את הכלים שלכם בתחום? כדי לצאת לאור צריך להיכנס פנימה. מרעיון יפה לתרגול מהנה.

הנשמה שהנכם הינה יהלום – ניצוץ אלוהי, השואף להתגלות, לצאת לאור ולהתממש. אלא שלעומת מה שמקובל לחשוב, מלאכת גילוי וליטוש היהלום עד שיזהר באורו איננה עוסקת בשיפור עצמי, אלא במימוש עצמי.

אם אתם נתקלים בקושי לגלות ולממש את הנשמה שהנכם, או שאתם עושים זאת, אך חווים סבל, מאמץ והקרבה, יתכן שאתם עוסקים בטעות בשיפור עצמי.

בשורות הבאות אסביר את ההבדל, אפרט את הדרך ואציג את הכלי הבסיסי שבלעדיו קשה לצאת לאור ולהתממש בעולם.

משיפור עצמי למימוש עצמי

"שיפור עצמי" ו"מימוש עצמי" הינן שתי גישות שונות מן היסוד, אשר העיסוק בכל אחת מהן מייצר דרך ותוצאות שונות בתכלית.

הגישה של "שיפור עצמי" נובעת מתפיסה שאנו חסרים או פגומים ולכן עלינו לעסוק ב"תיקון עצמי". אני חולקת עליה מהיסוד, מכיוון שהיא מבוססת על מודעות של מחסור ונובעת מהשאלה: "מה אין בי, חסר לי או לא בסדר בי, שעלי לתקן?"

התפיסה של שיפור מניבה חוסר שביעות רצון תמידית ורדיפה נצחית אחרי מה שעדיין אין לכם, שלא עשיתם ולא הייתם. אם תנקטו בגישת השיפור העצמי את עלולים למצוא את עצמכם עובדים קשה מדי בכדי להגשים את עצמכם וכתוצאה מכך תהיו מותשים מתחרות (עם עצמכם והעולם).

בכל פעם שתשיגו את מבוקשכם תחושו שוב לא מסופקים ותמהרו לשוב אל המרדף האין סופי אחר האושר המרוחק, המתרחק מאתכם ככל שאתם מתקרבים אליו. גישת השיפור העצמי, שנובעת ממחסור ומייצרת מחסור.

הגישה של "מימוש עצמי" נובעת מתודעת היש – תודעת השפע, ומבוססת על השאלה: "מה יש בי שרוצה לצאת לאור? כלומר, במה חנן אותי הבורא, מה הוא שם לפני כרגע, כקצה חוט שאמור להוביל אותי אל האוצר שהנני ואל הגשמת תכלית חיי, את המהות, הייעוד והשליחות שלי?

להציץ פנימה ולעבוד עם מה שיש בכם

אף אדם אינו "מושלם", אך כולנו נולדנו שלמים. זאת אומרת שיש בכם את כל הנחוץ למימושכם העצמי. עליכם רק להעז להציץ פנימה ולעבוד עם מה שיש בכם, אשר קבלתם מהבורא ולא לנסות להשיג את מה שנתן לאחרים.

כי כל מה שיש בכם ולכם הוא בדיוק מה שאתם זקוקים לו כדי להפוך את חלומכם מזרע לעץ. אילו הבורא היה חושב שאתם זקוקים לתנאים אחרים כדי להתממש הוא היא מספק לכם אותם.

זאת אומרת שבכדי לחולל את השינוי הרצוי בחייכם עליכם להתמקד במה שיש במציאות שלכם, למצוא בו את ניצוץ אלוהי ולמנף את עצמכם ממנו לאין סוף אפשרויות שתראו לנכון. זאת, במקום לנסות "לשפר" את התנאים במציאות הקיימת.

לעבוד עם מה שיש כדי ליצור את מה שאין סוף אפשרויות

כמו כריית יהלומים, גם מימוש עצמי כרוך בעבודה. מדובר כאן ב"לעבוד עם מה שיש, כדי ליצור את מה שאין סוף האפשרויות".

זה הוא אחד העקרונות המהותיים עליהם מבוססת שיטת העין השלישית שפיתחתי למימוש עצמי מלא (בכל תחומי החיים).

"אין" אינו מקום חסר, אלא אינסוף אפשרויות פוטנציאליות, שטרם התממשו. כאשר אנו עובדים עם מה שכבר ישנו, אנו נפתחים אליהן – אל האין סוף אפשרויות.

למעשה אנחנו חייבים לעבוד עם מה שיש, מכיוון שאי אפשר לעבוד עם מה שאין, כי הוא פשוט איננו.

למשל, אם אין לכם תואר מתאים כדי להתקבל לעבודה שאתם מבקשים, הרי לא תציגו את עצמכם כך: "שלום, אני דוד, אני רוצה לעבוד אצלכם אבל אין לי תואר".

במקום זאת, תתמקדו במה שיש. למשל: "יש לי המון ניסיון בתחום, המלצות נהדרות, ושפע של פנאי להקדיש לעבודה".

אתם יכולים לעבוד אך ורק עם המשאבים הקיימים בכם, כי אין לכם שום דבר אחר. ולא בגלל שאתם חסרים, אלא בגלל שהבורא מספק לכם בדיוק את מה שאתם זקוקים לו לצורך מימושכם העצמי. לא פחות ולא יותר. כל מה שנותר לכם לעשות זה לגלות את המשאבים הטמונים בבנק האוצרות שלכם, שמצוי בעולמכם הפנימי ולהוציאם לאור.

הכניסה לבנק האוצרות שלכם

מי שיגיד לכם מי אתם, מה המשאבים הפנימיים שלכם ומה עליכם לעשות איתם כדי לצאת לאור מתייהר עליכם.

רק אתם יכולים לדעת את התשובה הזאת, כי היא עניין שבינכם ובין בוראכם ויש לכם זכות לתקשורת ישירה עם הבורא.

בכדי להגיע אל בנק האוצרות שלכם יש להיכנס פנימה, אל עולמכם הפנימי ואת זה ניתן לעשות באמצעות תרגול מדיטציה יומית, אשר אותה איש לא יכול לעשות במקומכם ועבורכם.

המדיטציה שאני מתרגלת – אתם כמובן מוזמנים לנסות

לאחר מסע רוחני ממושך (מאז 1977) שכלל התנסות במגוון רחב של מדיטציות, שלא ממש עזרו לי להתחבר אל עצמי, לא אפשרו לי להיכנס לבנק האוצרות שלי ולא נתנו להוציא את אוצרותיי לאור יצאתי למחקר מעמיק בנושא. בעקבותיו, פיתחתי את המדיטציה הרב חושית (על חושית וחושית), אשר מהווה חלק מהותי משגרת חיי כבר שנים רבות ומשמשת ככלי מהותי בשיטת העין השלישית, למימוש עצמי מלא (בכל התחומים).

המדיטציה הרב חושית מתמקדת ביצירת חיבור בין החלק העל חושי (רוחני) לחלק הגשמי שבאדם. ברמה העל חושית מטרתה היא לאפשר למתרגלים אותה להכיר את הנשמה העל חושית (לא פיסית) שהנכם, את רצונותיה האמתיים לגבי הנושאים שחשוב לכם לקדם ואת דרככם הייחודית לעשות זאת.

ברמה החושית (פיסית) מטרת המדיטציה הרב חושית היא לאפשר לנשמה שהנכם להיכנס לגוף הגשמי שלכם, להיות נוכחים בו ודרכו לתת ביטוי ארצי לרצון האמיתי שלכם בכל תחומי החיים (קריירה, יחסים, בריאות וכד') ולעשות זאת בהרמוניה בין כל התחומים, בנינוחות, בקלות ובהנאה, נטולי סבל, מאמץ והקרבה.

תרגול יומי של המדיטציה הרב חושית מאפשר לדלות מבנק האוצרות שלכם את מנת חלקיכם. כלומר, לדעת איך נכון לכם לקדם את עצמכם בכל תחומי החיים על בסיס יומי, כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל מצב ובכל רגע.

אין צורך לגייס משאבים מיוחדים כדי לתרגל את המדיטציה הרב חושית, אלא להפך, יש לבחור להסיר את הבוץ העוטף את היהלום שהנכם ולהשקיע בליטושו. בעזרת לימוד ותרגול כל אחד יכול.

לצאת לאור זה לתת ביטוי גשמי לנשמה שהנכם בכל תחומי חייכם על בסיס יומי.

לצאת לאור זה לא לשפר את עצמכם, אלא הרבה יותר מזה:

לצאת לאור זה לממש את הניצוץ האלוהי שהנכם.

האם אתם עוסקים ב"שיפור עצמי" או "במימוש עצמי?

האם אתם מוכנים להיכנס פנימה כדי לצאת לאור?

אודות המחברת:

רונית שפי וולפין- מורה רוחנית. עוזרת לנשמות עתיקות (אנשים רגישים, אכפתיים ושוחרי חופש) לגלות, לרפא ולממש את עצמן בכל תחומי החיים (קריירה, יחסים, בריאות – גוף – נפש וכד'), בנינוחות, קלות והנאה, באמצעות שיטת העין השלישית, פרי מחקר ופיתוח רב שנים שערכה בנושא. www.the3i.co.il

 

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה