להשתשמש במה שיש כדי ליצור את מה שאין סוף אפשרות

מאת: בשעה 9:37 am נושאים: מאמרים

הנשמה שאנחנו היא יהלום – ניצוץ אלוהי, השואף להתגלות, לצאת לאור ולהתממש. אלא שבניגוד למה שמקובל לחשוב, מלאכת גילוי וליטוש היהלום שאנחנו עד שיזהר באורו איננה עוסקת ב"שיפור עצמי", אלא ב"מימוש עצמי". אם נתקלתם בקושי לגלות ולממש את עצמכם באחד או יותר מתחומי החיים, או שאתם עושים זאת אך חווים קושי בתהליך וחווים במהלכו סבל, מאמץ והקרבה, יתכן שאתם עוסקים בטעות בשיפור עצמי. בשורות הבאות נגלה את ההבדל ונכיר עקרון פשוט ורב עצמה, שבלעדיו קשה לצאת לאור ולהתממש בעולם: להשתמש במה שיש כדי ליצור את מה שאין סוף אפשרויות.

בדקו את עצמכם – האם אתם חיים בתחושה שבתוככם טמון אוצר, אשר עדין לא התגלה בתחומים שבוער לכם לקדם (כגון קריירה וזוגיות), אבל אינכם מצליחים להוציא אותו לאור?

האם אתם מנסים "להיכנס פנימה", כדי למצוא אותו, אבל אינכם זוכים לתוצאות המצופות?

האם אינכם יודעים איך בדיוק עושים את זה? האם אתם יודעים לעשות את הדרך אל האוצר שלכם, אבל זקוקים לדייק את התהליך שלכם בתחום?

כדי לצאת לאור צריך להיכנס פנימה ובצורה אפקטיבית. לשם כך יש לנפץ מספר מיתוסים שגויים בנושא ולגלות את האמת המשמחת – משיפור עצמי למימוש עצמי.

משיפור עצמי למימוש עצמי

"שיפור עצמי" ו"מימוש עצמי" הינן שתי גישות שונות מן היסוד, אשר העיסוק בכל אחת מהן מייצר דרך ותוצאות שונות בתכלית.

הגישה של "שיפור עצמי" נובעת מתפיסה שאנו חסרים או פגומים ולכן עלינו לעסוק ב"תיקון עצמי". אני חולקת עליה מהיסוד, מכיוון שהיא מבוססת על מודעות של מחסור ונובעת מהשאלה:

"מה אין בי, חסר לי או לא בסדר בי, שעלי לתקן?"

התפיסה של שיפור מניבה חוסר שביעות רצון תמידית ורדיפה נצחית אחרי מה שעדיין אין לכם, שלא עשיתם ולא הייתם. אם תנקטו בגישת השיפור העצמי את עלולים למצוא את עצמכם עובדים קשה מדי בכדי להגשים את עצמכם וכתוצאה מכך תהיו מותשים מתחרות (עם עצמכם והעולם).

בכל פעם שתשיגו את מבוקשכם תחושו שוב לא מסופקים ותמהרו לשוב אל המרדף האין סופי אחר האושר המרוחק, המתרחק מאתכם ככל שאתם מתקרבים אליו. גישת השיפור העצמי, שנובעת ממחסור ומייצרת מחסור.

הגישה של "מימוש עצמי" נובעת מתודעת היש – תודעת השפע, ומבוססת על השאלה: "מה יש בי שרוצה לצאת לאור? כלומר, במה חנן אותי הבורא, מה הוא שם לפני כרגע, כקצה חוט שאמור להוביל אותי אל האוצר שהנני ואל הגשמת תכלית חיי, את המהות, הייעוד והשליחות שלי?

להציץ פנימה ולעבוד עם מה שיש בכם

אף אדם אינו "מושלם", אך כולנו נולדנו שלמים. זאת אומרת שיש בכם את כל הנחוץ למימושכם העצמי. עליכם רק להעז להציץ פנימה ולעבוד עם מה שיש בכם, אשר קבלתם מהבורא ולא לנסות להשיג את מה שנתן לאחרים.

כי כל מה שיש בכם ולכם הוא בדיוק מה שאתם זקוקים לו כדי להפוך את חלומכם מזרע לעץ. אילו הבורא היה חושב שאתם זקוקים לתנאים אחרים כדי להתממש הוא היא מספק לכם אותם.

זאת אומרת שבכדי לחולל את השינוי הרצוי בחייכם עליכם להתמקד במה שיש במציאות שלכם, למצוא בו את ניצוץ אלוהי ולמנף את עצמכם ממנו לאין סוף אפשרויות שתראו לנכון. זאת, במקום לנסות "לשפר" את התנאים במציאות הקיימת.

להשתמש במה שיש כדי ליצור את מה שאין סוף אפשרויות 

בדומה לכריית יהלומים, גם מימוש עצמי כרוך בעבודה. אך זאת עבודה פשוטה וקסומה, כי מדובר כאן ב"להשתמש במה שיש, כדי ליצור את מה שאין סוף האפשרויות".

זה הוא אחד העקרונות המהותיים עליהם מבוססת פלא צ'רי – אמנות הצמיחה הטבעית שפיתחתי.

"אין" הוא לא מקום חסר, תקוע או לקוי, אלא אינסוף אפשרויות פוטנציאליות, שטרם התממשו. כאשר אנו עובדים עם מה שכבר יש לנו ובנו, אנו נפתחים לאין סוף אפשרויות הללו.

למעשה אין לנו ברירה אחרת, אלא לעבוד עם מה שיש, מכיוון שאי אפשר לעבוד עם מה שאין, כי הוא פשוט איננו.

למשל, אם אין לכם תואר מתאים כדי להתקבל לעבודה שאתם מבקשים, הרי לא תציגו את עצמכם כך: "שלום, אני רוצה לעבוד אצלכם אבל אין לי תואר".

במקום זאת, תתמקדו במה שיש. למשל: "יש לי המון ניסיון בתחום, המלצות נהדרות, ושפע של פנאי להקדיש לעבודה".

אתם יכולים לעבוד אך ורק עם המשאבים הקיימים בכם, כי אין לכם שום דבר אחר. ולא בגלל שאתם חסרים או תקועים, אלא בגלל שהבורא מספק לכם בדיוק את מה שאתם זקוקים לו לצורך מימושכם העצמי. לא פחות ולא יותר.

כל מה שנותר לכם לעשות זה לגלות את המשאבים הטמונים בבנק האוצרות שלכם, שמצוי בעולמכם הפנימי ולהוציאם לאור.

הכניסה לבנק האוצרות שלכם

אין בעולם אף לא גורם אחד שבאמת יכול להגיד לכם מי אתם, מה המשאבים הפנימיים שלכם (מה יש ואין לכם) ומה עליכם לעשות איתם.

רק אתם יכולים לדעת את התשובה הזאת, כי היא עניין שבינכם ובין הניצוץ האלוהי (הנשמה) שאתם ויש לכם זכות לתקשורת ישירה עם עם הניצוץ הזה.

לשם כך יש לסלול גישה לבנק האוצרות שלכם. הוא נמצא בעולמכם הפנימי. העניין שכאן מתחילות הבעיות, מכיוון שיש הרבה תפיסות שגויות לגבי המושג הפשוט הזה "להיכנס פנימה".

האינטנס מלא בשפע של תוכן בנושא שעבר מדור לדור עם טעויות רבות בנושא שלא באמת נבדקו ותוקנו אלא רק עברו הרבה ידיים וזכו להרבה "העתק הדבק".

בנק האוצרות – לא כיבוש חד פעמי, אלא שגרת הטיפוח היומי

לאחר מסע רוחני ממושך מאז 1977, שכלל התנסות במגוון רחב של גישות להתפתחות והגשמה עצמית, שקדמו אותי מעט,

אך לא נתנו לי מענה מספק שלי להיכנס פנימה בצורה רצינית, בשנת 1988 החלטתי לצאת למחקר עצמאי ומעמיק בנושא, במטרה להבין את המרכיבים החסרים בתהליך שלי.

בעקבות זאת, פיתחתי את פלא צ'רי – אמנות הצמיחה היומית. מדובר ברצף כלים רב חושיים (על חושיים וחושיים).

השימוש בהם מאפשר לא רק להיכנס פנימה, אבל במקום להסתגר בתוכנו, להיות מאירי פנים.

כלומר להתחבר ולהקשיב פנימה והחוצה (לאחרים) בו זמנית, על מנת שנוכל להתנהל בעולם מתוך הטובה העליונה – מה שמשרת אותך ואחרים בו זמנית (במקום זה על חשבון זה).

השימוש בכלים הרב חושיים שפיתחתי מאפשר לחיות מתוך התחדשות, שמחה והרמוניה בכל תחומי החיים (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות פיזית ונפשית, מודעות ועוד).

תרגול יומי של פלא צ'רי נועד להכיר יותר ויותר מי אנחנו באמת על כל היופי, העצמה והייחודיות שלנו, לתת ביטוי גשמי לרצונות האמיתיים של הנשמה שאנחנו

ולעשות זאת בכל תחומי החיים, על בסיס יומי באופן שיוצר שמחה בתוכנו ומסביבנו.

זה קורה באמצעות חיבור הרמוני בין החלק החושי (הגוף שלנו) לחלק העל חושי (הנשמה שאנחנו) על כל המרכיבים שלהם כגון צ'אקרות, הילה, רגש, דמיון וכדומה.

תרגול פלא צ'רי מאפשר לנו להיכנס לבנק האוצרות שלנו בצורה שלמה ומספקת, להוציא משם את האוצרות שלנו ולחלוק אותם עם העולם בכל תחומי החיים, מתוך הרמוניה בין כל התחומים ולעשות זאת בדרכנו הייחודית.

זה יוצר נינוחות, קלילות והנאה בהתנהלות היומית שלנו ובשורה התחתונה, מאפשר לנו לחיות מתוך השליחות שלנו לחיים (הסיבה שבגללה היגענו לכאן) ולהפוך אותה למצפן פנימי למימוש עצמי מלא ולהתמודדות עם אתגרי החיים.

כך למעשה אנחנו נותנים ומקבלים בכל רגע נתון את מה שמשמח אותנו ואחרים בו זמנית ויוצרים בתוכנו ומסביבנו עולם יותר בריא, מאוזן וטוב.

תרגול יומי של פלא צ'רי מאפשר לדלות מבנק האוצרות שלנו את מנת חלקינו הענווה (את הדבר המדויק שהוא לא יותר ולא פחות ממה שנכון לנו). כלומר, לדעת איך נכון לנו להתקדם בכל תחומי החיים על בסיס יומי, כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל מצב ובכל רגע.

אין צורך לגייס משאבים מיוחדים כדי לתרגל את פלא צ'רי, אלא להפך, יש לבחור להסיר את הבוץ העוטף את היהלום שאנחנו ולהשקיע בליטושו. בעזרת לימוד ותרגול כל אחד יכול.

אני באופן אישי מתרגלת פלא צ'רי כל יום כבר שנים רבות ברציפות, זה גם מה שאני מלמדת וכך אני גם מעניקה ליווי אישי במסגרת מימוש שליחותי המקצועית.

כדי לצאת לאור צריך להיכנס פנימה

כדי לצאת לאור יש להיכנס פנימה. כי שם נמצא בנק האוצרות שלנו. על מנת שזה יצליח, חשוב לא לחפף בעניין, אלא לעשות זאת בצורה יעילה ומסודרת.

חשוב לזכור החיים שמטרת הכניסה פנימה היא להתחבר ולהקשיב לנשמה שאנחנו ולתת ביטוי גשמי לרצונות האמיתיים שלה בכל תחומי חיינו על בסיס יומי.

גם חשוב לזכור שזאת לא מטרה חד פעמית שיש לכבוש, אלא אורח חיים. שגרה משמחת.

לצאת לאור זה לא לשפר את עצמנו, אלא הרבה יותר מזה: לצאת לאור זה לממש את הניצוץ האלוהי שאנחנו.

וזאת הזמנה לבדוק האם אתם עוסקים ב"שיפור עצמי" או "במימוש עצמי, האם אתם רוצים להיכנס פנימה כדי לצאת לאור, האם אתם רוצים לעשות את זה פעם אחת ולתמיד בצורה שלמה, מקיפה ומדויקת?

במידה ותשובתכם חיובית, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ואשמח לתת לכם מידע לגבי קבלת עזרה מקצועית ממני בין עם זה בקבוצה, ליווי אישי או שילוב בין השניים.

אפשר לסמס לווצאפ שלי 052-3892046 או לכתוב למייל שלי ronitthe3i@gmail.com ואשמח לשוב אליכם בהקדם האפשרי

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה