טיהור עצמי ותראו הילה – יציאה מתקיעויות באמצעות מפגש בגובה עיניים עם הניצוץ האלוהי שהנך (שני צעדים ראשונים)

מאת: בשעה 10:15 pm נושאים: מאמרים

"תקיעות" איננה "בעיה", אלא הזמנה לפגישה בגובה העיניים עם הניצוץ האלוהי שהנכם. מכיוון שהוא מקור כל מה שתבקשו – תשובות לשאלותיכם, מזור למכאובכם וכוח להפוך את חלומותיכם למציאות. הניצוץ (האור) האלוהי שמצוי בכל היש שקיים – בתוכנו, סביבנו ובעולם כולו ומפיע כהילה – שדה אנרגטי אותו ניתן לראות באמצעות העין השלישית. כולנו בורכנו ביכולת מולדת לראות (לקרוא) הילה של כל דבר כולל את שלנו. באמצעות  קריאת הילה אנו יכולים להעניק לעצמינו ולאחרים אבחון מדויק, מקיף ומעמיק בכל נושא בו נתקענו. כך אנו יכולים לסלול את דרכינו הייחודית באפלת הלא נודע בבהירות, שלווה ובטחון. אם אתם מתקשים לעזור לעצמכם כשאתם תקועים זה למעה אומר שאתם מתקשים "לקרוא" במדויק את המצב שלכם, או ליתר דיוק את ההילה של עצמכם בנושא התקוע. לפניכם הצעד הראשון בהענקת קריאת הילה לעצמכם (ו/או לזולת) – טיהור עצמי!

זה לא סוד שהיכולת לחולל שינוי בחיינו נמצאת אצלנו ולא בידי הזולת. אך למרות זאת רבים מוצאים את עצמם מסתבכים עם היכולת להושיט עזרה לעצמם ורבים אחרים לא מרוצים מהתוצאות, אלא מרגישים שהם "בסדר", נמצאים "ליד",אבל לא בדיוק במקום הנכון להם וכי היגיע הזמן לקחת את הצעד הבא בחייהם או בתחום שהם מרגישים בו תקועים.

תקווה – אחת הסיבות שאתם מסתבכים בניסיון ליצור שינוי

ברגעי מצוקה יש לאדם נטייה לשלוף ממחסני המודעות שלו מגוון כלים לעזרה אישית שצבר ובאמצעותם "לירות" לכל הכיוונים… מתוך תקווה שלפחות אחד ה"כדורים" יקלע בול. אלא שבמקום להרגיע את המצב, נוצרת היסטריה, שמעצימה את הקושי ולא מרגיע אותו.

הבעיה שאתם חושבים שיש לכם לעומת הבעיה האמיתית שאינכם רואים עדין

במהלך פגישות ליווי אישי ראשוני שאני עורכת, באמצעות קריאת הילה רב חושית, מדהים אותי לגלות כל פעם מחדש שרוב הבעיות שאנשים מציגים בפני אינן הבעיות האמיתיות שלהם ולכן היעדים שאנו מציבים יחד לסדרת פגישות הליווי האישי שאנו פוצחים בה לאחר האבחון לרוב מפתיע גם אותם וגם אותי.

דוגמה אחת מני רבות לכך היא אדם שהגיע אלי להתייעצות לגבי הצעד הבא בקריירה שלו. אני מבקשת שיספר לי על כך והוא מציין שיש בעיות בעסק שלו ולכן הוא מחפש כיוון מקצועי חדש.

לפני שאני נחפזת לסייע לו למצוא את שליחותו המקצועית אנחנו עורכים אבחון מקיף בנדון ומגלים לתדהמתנו שיש לו עסק משגשג, המהווה התממשות של חלום חייו, כך שהוא כבר ממש את שליחותו המקצועית ולכן זאת לא הבעיה האמיתית ממנו הוא סובל!

מסתבר שבעסק עובדת בחורה שיש ביניהם מתח מיני והוא בהתלבטויות האם לעשות מהלך בנושא. אילו לא היה נשוי לאשת לאהבת חייו המצב לא היה מהווה בעיה.

לכן, להפתעתו סדרת פגישות הליווי שהחלטנו לערוך לבסוף לא עסקה בקריירה, אלא בזוגיות עם אשתו. בעקבות זאת העסק עדין קיים ומשגשג וגם הזוגיות עם אשתו פורחת.

אבל תתארו לעצמכם מה היה עלול חלילה לקרות אילו לא היינו עורכים אבחון מקיף…

קריאת הילה עוסקת במפגש רב חושי, בגובה העיניים עם הניצוץ האלוהי שהנך

קריאת הילה עוסקת במפגש רב חושי, בגובה העיניים עם הניצוץ האלוהי (האור) ששוכן בליבו של כל מרכיב ביקום (בכל חי, דומם, צומח מצב, נושא, מקום, רעיון, אירוע וכד').

מדובר כאן בביסו מערכת יחסים אישית עם האלוהות, המצויה בכל וכניסה לשיתוף פעולה איתה באופן שמאפשר לנו לקחת חלק פעיל במעשה הבריאה  וכך לחוות צמיחה מתמדת ושפע שזורם בטבעיות.

קריאת הילה לא כדי "להציץ" לאחרים, אלא כדי "לקרוא" את עצמכם

"אם אתם רוצים לראות את עצמכם הסתכלו החוצה ואם אתם רוצים לראות את הזולת הסתכלו פנימה". אמרה יפה זאת מסכמת על רגל אחת את אחד העקרונות שעליהם מבוססת קריאת הילה רב חושית שפתחתי. כלומר, אדם יכול לראות הילה של אחרים כשהוא יכול לראות את ההילה שלו. לכן, בניגוד למקובל בטעות לחשוב, קריאת הילה מהווה כלי שבאמצעותו נוכל להתבונן קודם כל על עצמינו בעצמינו כאיל הבטנו במראה ואם נתבקש אז גם בזולת.

קריאת הילה – כישור שניתן לפתח ולא כישרון מולד

קריאת הילה איננה כישרון, אלא כישור (יכולת) מולד, שבה בורכו כל בני האדם. הוא מתפתח באמצעות תרגול ב"חדר כושר" מתאים ולכן, במידה ולא השקעתם בפיתוח וטיפוח כישור זה באופן מודע ועל בסיס יומי, הרי שהוא יתנהג כשריר פיסי שלא אימנתם זמן רב ולכן הוא ייצא מכושר.

הצעד הראשון בקריאת הילה איננו פתיחת "העין השלישית", אלא בחירה באמצעות הלב

היכולת לראות הילה לא מתחילה בעין השלישית, אלא דווקא בלב – בבחירה שאנו עורכים בליבנו לטהר את עצמנו בנושא התקוע, בכדי שהמרחב האישי שלך (הגוף, הצ'אקרות וההילה) יהיה צלול עד כדי כך שהתשובות לשאלתנו יופיעו מעמקי הניצוץ האלוהי שהננו ויתייצבו מול עינינו בעצמן ושהכוח להפוך אותה מרעיון מופשט לצעד מעשי יבעבע בתוכנו מאיליו יניע אותנו קדימה באופן טבעי.

חשוב להדגיש "טיהור" משמעו לשחרר מהמרחב האישי שלנו אנרגיות זרות (לא שלנו) וישנות (שלנו מהעבר) ולהתמלא שאנרגיות עדכניות שלנו שנמצא כל מה שאנו מחפשים.

את הטיהור הזה הצלילות הזאת אני יוצרת באמצעות תרגול יומי של מדיטציה רב חושית, פרי מחקר ופיתח רב שנים שערכתי.

הצעד השני לקריאת הילה: טיהור עצמי – המכניקה

מדיטציה רב חושית היא מכניקה שפתחתי במטרה לאפשר לעצמי ליצור מפגש אישי בגובה העיניים, צלול וטהור עם הניצוץ האלוהי שהנני, על מנת לגלות ולממש את עצמי בכל תחומי החיים (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות וכד'), בנינוחות, קלות והנאה. הצלילות שניתן ליצור במדיטציה הרב חושית מאפשר לקרוא הילה ולהעניק הילינה באופן רב חושי.

מדיטציה רב חושית היא הבסיס לגילוי ומימוש הרצון האמיתי שלהם תחומי החיים (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות וכד').

ניתן ללמוד את המכניקה הפשוטה, קסומה ורתב העוצמה הזאת
בקורס מדיטציה רב חושית: להתחבר לעצמך – מקלישאה לתוצאה אמיתית!

הזמנה לקבל מידע נוסף ולהפגש איתי לליווי אישי ראשוני באמצעות קריאת הילה רב חושית

בימים אלה אני עוסקת בהכנות לקורס מדיטציה רב חושית הבא, בשני מסלולים – צמיחה אישית והכשרה מקצועית.

ההרשמה עדין לא נפתחה, אבל כבר ניתן להירשם ברשימת ההמתנה לקבלת מידע בנושא ולתאם מועד לפגישת ליווי אישי ראשוני איתי שבמהלכה אעניק לכם קריאת הילה רב חושית, במטרה לעזור לכם ללחולל שינוי מהותי בנושא/ים שבוער לכם לקדם, במסגרת תכנית העין השלישית, שכוללת סדרת פגישות ליווי אישי + כלים רב חושיים באחד מהקורסם של שיטת העין השלישית: מדיטציה רב חושית, הילינג רב חושי, קריאת הילות רב חושית ומנהיגות יוזמה והוראה רב חושית.

אז אם אתם מוכנים השקיע בתהליך של טיהור עצמי על מנת לגלות ולממש את הרצון האמיתי שלכם באותו תחום בו אתם חווים תקיעות, ו/או אם אתם בעצמכם רוצים ללמוד מקצוע מרתק ולהצטרף לצוות העין השלישית ולעבוד יחד איתי בהקיף מלא או חלקי,אתם מוזמנים לפנות אלי ליווי אישי ראשוני,

בליווי הראשוני תקבלו קריאת הילה רב חושית בנושאים שברצונכם לקדם.בפגישה זאת יחד ניצור יחד מפת דרכים להגעה לאוצר הנכסף שלכם וכך תוכלו גם להתרשם האם אתם בעצמכם רוצים לעזור לי לעזור לאחרים באמצעות שיטת העין השלישית.

לפרטים ולהרשמה לליווי הראשוני היכנסו לקישור המצורף, עיינו במידע ואם אהבתם, תאום פגישת ליווי ראשוני איתי גלשו לתחתית דף המידע, הירשמו בטופס ההרשמה שמחכה לכם בתחתית הדך ונשמח לשוב אליכם בהקדם.

לפרטים והרשמה לחצו כאן עכשיו

אשמח לתגובתכם כאן למטה,

אם אהבתם, עשו לייק ושתפו את חברכם

בברכת וטיהור נעים,

באהבה

רונית

מתנה (חינם): העקרונות להגשמת חלומות – לנשמות עתיקות 
סדרת שיעורים להאזנה מהמחשב או הסמרטפון שלך

לקבלת גישה מיידית לחצו כאן עכשיו

 

 

 

 

 

20 תגובות

20 תגובות לפוסט “טיהור עצמי ותראו הילה – יציאה מתקיעויות באמצעות מפגש בגובה עיניים עם הניצוץ האלוהי שהנך (שני צעדים ראשונים)”

  1. פלורינועהבתאריך 30 מרץ 2014 בשעה 9:54 am

    הי רונית,

    אני פותחת כל יום בספר "ניצחתי ואנצח" ובדיוק על הנושא הזה קראתי הבוקר, תודה לך על ההארות והתובנות ועל החיזוקים.

    אני אוהבת את המסרים שלך והתובנות שאני מקבלת מהם.

    שבוע טוב ומבורך.

  2. אילנהבתאריך 30 מרץ 2014 בשעה 11:35 am

    הי רונית.לא ויתרתי ,ופתחתי עכשיו ,הכל זרם נפלא.
    מסכימה עם מילותייך.טהור ,נקי ,אמיתי..כנה עם עצמי ..הכל ממקום של אור..
    עדין לא תמיד רואה הילה ..אני בדרך…
    תודה לך…
    שבוע מלא פרחי אביב…

  3. לאהבתאריך 30 מרץ 2014 בשעה 12:03 pm

    רונית שלום וברכה.
    אשמח לשמוע התיחסותך בהמשך למה שכתבת האם טיהור כפי שאת מדברת עליו קשור גם לנושא התזונה שלנו? כלומר מה כן מה לא ואיך.
    וכשאת מדברת על האמת האם הכוונה לאמת כפשוטה או שמא הכוונה להקשבה לאמת הפנימית הסוביקטיבית שלי?
    תודה על התיחסותך..
    לאה

  4. ויקי דניאלבתאריך 30 מרץ 2014 בשעה 2:34 pm

    תודה רבה

    נהנת כל פעם מחדש

    יישר כוח

  5. רוניתהבתאריך 30 מרץ 2014 בשעה 3:41 pm

    שלום
    זה ממש מדהים. היום לפני שקראתי את המסר הזה, עשיתי מדיטציה שבה עסקתי עם עצמי בנושא הזה. של להיות אני האמיתי . לא כאן המקום כמובן להכנס לפרטים, אבל זה "צירוף המקרים" נפלא.
    תודה לך שהוספת והארת את עיני

  6. עומרבתאריך 30 מרץ 2014 בשעה 5:29 pm

    אולי המסר הכי משמעותי וחשוב שכתבת. בוודאי הכי משמעותי ונוגע עבורי. מקסים, אני מרגיש איך הקריאה עצמה, היא לבדה ובלי שאטרח אפילו לשנייה לחשוב על הדברים, מהדהדת אמת ומתחילה בתוכי תהליך של טיהור שכאילו קורה מעצמו, מעצם הכוונה הטמונה בדברייך ובלי שום מאמץ או התכוונות שבאה ממני. מאין מקלחת פנימית שכזו.
    תודה!

  7. איריתבתאריך 31 מרץ 2014 בשעה 7:27 am

    רונית יקרה,

    עשית לי את היום, כל הבוקר אני בכוונה של טיהור וניקיון של הבית ושל עצמי, ובדיוק הגיע הזמן שפתחתי מייל ופשוט התמוגגתי. יופי של מסר, מהדהד – משפיע – כנראה שעוד הרבה לפני שקראתי – התדר של ניקיון פשוט הגיע. כל מילה אמת בסלע. תודה, תודה, תודה.

    שיתחיל חודש ניסן מבורך ונקי,
    מבפנים ומבחוץ,

    אירית

  8. בלהבתאריך 31 מרץ 2014 בשעה 8:30 am

    טיהור עצמי בשבילי קריאת תהילים, ברכת השחר. איך אנחנו יכולים לשמור על הטיהור כל הזמן, כאשר אנחנו שומעים חדשות, כל מיני רכילויות, שאתה רוצה או לא רוצה לשמוע? זאת עבודה לא קלה, כל הזמן לעבוד על עצמך.
    אני משתדלת יום יום למלא את עצמי באור ובאהבה, להודות על כל הטוב שיש.

    לפני כמה שנים היתי בטיול, עשינו מדיטציה בחיק הטבע עם מוסיקה.
    בהתחלה לא התחברתי ואז ביקשתי מהי להיות כאן ועכשיו. ואז קרה דבר מדהים הרגשתי שאני חלק מהיקום, הרגשתי מחוברת לאדמה ולשמיים. בסוף המדיטציה מישהי שעמדה לידי, אמרה שהיא ראתה אור מסביבי, היתי כולי מוארת. אף פעם לא קרה לי דבר כזה, זאת הרגשה מדהימה. איך את קוראת לתופעה הזאת שחוויתי?

  9. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 אפר 2014 בשעה 5:32 am

    לאה יקרה,

    הטיהור הוא רב חושי – דרך כל החושים ובכל התחומים. גם התזונתי. ע"י הקשבה לגוף שלך. באמת.

    ובאשר לאמת – גם אם ניקבעה אי פעם אמת אבסולוטית, הרי שהיא ניקבעה ע"י גורם סובייקטיבי.

    כך שבעצם אין אמת אחת, ואפילו לא אובייקטיבית,

    אלא אמת אישית, סובייקטיבית, בזמן הווה.

    אלא שהאמת האישית מחוברת לאמת הקולקטיבית

    ואז האמיתה שמתגלה היא למעשה הטובה עליונה –

    שלנו ושל הבריאה כולה.

    מקוה שזה עונה לשאלתך

    תודה על השאלות המקסימות

    באהבה

    רונית

  10. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 אפר 2014 בשעה 5:37 am

    בלה יקרה,

    התופעה שאת מתארת היא למעשה מצב שבו בחרת להניח לרגע את התהילים בצד,

    עם כל הכבוד לתהילים, אשר במקומו מונח,

    והחלטת להיות נועזת ולהתחבר לאלוהים

    בחיבור ישיר,

    ללא מתווחים.

    ללא ספר, ללא רב וללא חפץ או גימיק.

    אלא ישירות מליבך אל ליבו.

    וראית, זה עובד.

    לנשים יותר קל עם זה.

    גברים זקוקים הרבה יותר לספר.

    אז ישר כוחך על האומץ.

    באהבה

    רונית

  11. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 אפר 2014 בשעה 5:38 am

    אמן

  12. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 אפר 2014 בשעה 5:39 am

    עוצמת המילים. מהדהדדת למרחקים – למקשיבים. אתה כנראה מקשיבן, עומר

  13. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 אפר 2014 בשעה 5:40 am

    המדיטציה הרב חושית = מקלחת לגוף ולנשמה

  14. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 אפר 2014 בשעה 5:40 am

    תודה ויקי

  15. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 אפר 2014 בשעה 5:40 am

    בהצלחה

  16. רונית שפי וולפיןבתאריך 02 אפר 2014 בשעה 5:41 am

    תודה פלורינועה

  17. טלבתאריך 09 אפר 2014 בשעה 10:03 pm

    רונית- תודה על המאמר הכל כך עמוק ומהדהד, מרגישה שיש פה הרבה הרבה מעבר למילים. המילים פה הן חזקות, אבל מה שהן מצביעות אליו הוא עוצמתי אפילו יותר. חוכמה גדולה ועתיקה, שאני אפילו לא מבינה אותה, רק מרגישה אותה…

    המשפט הזה הוא מאסטרפיס מבחינתי:
    "האמת לא לוקחת צד, אבל נוקטת עמדה. האמת מובילה, מנהיגה… האמת לא מאשימה אלא לוקחת יוזמה. האמת לא מתלוננת מאחורי הגב, אלא מעודדת צמיחה והתפתחות."
    תודה על המילים הנפלאות שלך!!

  18. איריתבתאריך 10 אפר 2014 בשעה 5:05 pm

    רונית יקרה,
    המילים שלך מזככות, שוטפות באור את מי שקורא אותן.
    את לא רק מתארת תהליך תאורטי כלשהו, זה מתרחש
    בפועל, כל מילה כמו מים צלולים של הבנה עמוקה מים.
    איזה יופי טהור וצרוף יש במאמר המיוחד הזה.
    תודה מקרב לב,
    אירית

  19. רות רמוןבתאריך 15 אוג 2015 בשעה 12:50 pm

    רונית יקרה,
    מודה לך על העידוד בדבריך.
    אני נוהגת שנים רבות לערוך טיהור וטעינה מדי בקר,
    חווה את האנרגיה מפעמת.
    לא תמיד אני מצויה בכל מאודי.
    היו שנים שראיתי הילות וכן העין השלישית היתה פתוחה.
    בשלוש שנים האחרונות חוויתי פגיעות פיזיות קשות ועוד ..
    וחשתי חסימה אנרגתית,
    לכן פניתי אליך וסכמת שתחזרי אלי.
    בינתיים אני מאזינה לדבריך הנשלחים בשעורים.
    יתכן שתוכלי לאבחן את מקור החסימה
    ואוכל שוב ולהתחבר.
    תבורכי.
    רותי

  20. רונית שפי וולפיןבתאריך 04 ספט 2015 בשעה 9:17 am

    רות יקרה,

    בעקבות פנייתך אלינו חזרנו אליך מספר פעמים אבל לא ענית.

    נמשיך לנסות ואת מוזמנת גם. יש לך את הנייד שלי ושל איריס

    כל טוב

    באהבה

    רונית

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה