מירי לוי

מאת: בשעה 4:50 pm נושאים: כללי

לרונית המדהימה!

תתגמדנה המילים ותקצר היריעה להביע מילות הערכה, למורה נפלאה, על תקופה נפלאה, על תשומת הלב האישית והחמה. לימדת אותי ראייה אמיתית ונכונה לי, דרכה אני מביטה בחיי בצורה שונה, גם אם צף בי פחד. אני יכולה להעיד כי הגעתי אלייך בקומה שפופה ויצאתי בזכותך בקומה זקופה.

היכרות עם מהותי ועוצמותיי

הגעתי לתוכנית "העין השלישית" כמה שנים לאחר שהתגרשתי. הייתי כלואה בתוך עצמי: סגורה, חסרת בטחון ומפוחדת. המשפחה שלי שלטה בי והנשיות שלי הייתה מדוכאת. הרגשתי שאני לא ראויה. כשהגעתי לראשונה לקריאת הילה אצלך, ראיתי מולי אלה, יפיפייה, אסרטיבית, תמירה וחופשייה, חשתי בחיבור שלך לעצמך והתפעלתי כל כך. מעולם לא פגשתי נשים כמוך ורציתי להפוך לאישה כזאת. הגעתי ללימודים בהתלהבות שמעולם לא חוויתי: הייתה לי מספרה משלי ולא העזתי להעדר ממנה, בייחוד בשעות הלחץ, אך ביום של הלימודים בעין השלישית הייתי עוזבת הכל ורצה ללימודים.

שאר התלמידים מרשימים אותי מאד, הם אנשים מיוחדים שנותנים לי דוגמא אישית להתפתחות עצמית. בהפסקות הם משתפים אותי בהצלחות שלהם ונותנים לי השראה ועידוד לגלות ולרפא את עצמי באמצעות קריאת הילה. כשהגעתי לתוכנית העין השלישית חיי היו סוערים ובתוכנית מצאתי חממה של מנוחה ומקום בו אני יכולה לרפא ולהכיר את עצמי. הכרתי שם מירי אחרת מזו שההורים שלי אמרו לי שאני. אמנם היו גם רגעי חולשה ופחד לגדול ולממש את העוצמה שבי, אך הנשמה שלי דחפה אותי להמשיך ללמוד, גם לאחר תקופה של הפסקה.

שקט פנימי, כבוד עצמי וסליחה

במסגרת לימודיי ב"עין השלישית" הצלחתי לשחרר את הפחדים ששלטו בי ומנעו ממני לחיות את חיי בצורה חופשית, להשתחרר מכבלי המשפחה המורחבת ומהמתח בחיי וכיום אני חווה שקט פנימי עמוק בתוכי. היה לי הכול בחיים והרגשתי שאין לי כלום, כל עוד לא היה לי את השקט הפנימי הזה. איחלתי זאת לעצמי כל חיי ועכשיו אני מתנהלת מתוך חופש ושמחה.

מהמקום הזה, אני מצליחה סוף סוף לפתוח את הלב גם כלפי עצמי וגם כלפי אחרים. כשאני מתקשרת עם אנשים כיום אני עושה זאת מתוך פתיחות לב אמיתית, בעוד שבעבר תמיד חשתי לא נעים, מחויבת להם או מנוצלת על ידם.

היום אני כבר לא נחבאת אל הכלים אלא משתמשת בכלים שלמדתי ב"עין השלישית". אני מפרגנת ומודה מקרב לב לעצמי, לך, רונית, ולעין השלישית, על הזכות שקיבלתי לחיות ללא תלות, בזרימה, באהבה ובמודעות ולראות את הנשמה שבכל אחד ובכל דבר בעולם. עברתי תהליך ממושך של סליחה כלפי מירי הישנה וקיבלתי במתנה את מירי שאני היום.

בתודה ובאהבה,

מירי לוי, בת ים

מעצבת שיער

בוגרת קורסי המלך, הקוסם והחכם, תלמידה בקורס הרועה

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה