טל רייזמן

מאת: בשעה 4:43 pm נושאים: כללי

שלום, רונית.

הגעתי אלייך לייעוץ רוחני באמצעות קריאת הילה, בעקבות קשיים שחוויתי בתקשורת ביני לבין בתי המתבגרת. באותה תקופה היינו נתונות במאבק שהעכיר את האווירה בבית: חרדתי לגורלה, ניסיתי לשנות אותה, לא ידעתי איך להתמודד עם ההתנגדות שלה ואיפה לשים לה גבולות.

במהלך הייעוץ הסברת לי שהבת שלי זקוקה לתקשורת מסוג אחר, כזאת שתדבר אל ליבה, והזמנת אותי לשיעור המבוא לקורס "המלך ואמנות הכלים הרב חושיים". בשיעור לימדת כלי פשוט ומעשי לתקשורת זורמת ובריאה, שמתאים לכל אדם לפי צרכיו. בעקבות החוויה העוצמתית של ההתנסות בכלי, הצטרפתי לקורס ולמדתי כלים משמעותיים נוספים. בעזרת הכלים התחברתי יותר לקרקע ופיתחתי בטחון בדרכי. המשכתי לבוא שיעור אחר שיעור וקורס אחר קורס וכיום אני משתתפת בקורס "הרועה". אני מודה על ההזדמנות והזכות שיש לי ללמוד בתוכנית העין השלישית, על התובנות שקיבלתי, על השינויים שעשיתי, ועל כל הטוב והשפע שנוצר בחיי מאז ועד היום.

בתי הפכה לחברה הכי טובה שלי

בעזרת הכלים שרכשתי בתוכנית העין השלישית למדתי להתחבר לעצמי, לנהל את חיי ולהניח לבתי להיות כפי שהיא אמורה להיות, בגיל שלה ובמקום שלה. למדתי לקבל אותה במקום להלחם בה, והמאבק בינינו פסק. תרגול הכלים הרב חושיים אפשר לי לגלות בהדרגה איזו ילדה מדהימה אני מגדלת. במקום לשקוע בחרדות לגביה ולדרוש ממנה, התחלתי לראות אותה באמת. ככל שחיזקתי והכרתי את עצמי ועוצמתי, יכולתי לראות ולהראות לבתי את עוצמתה שלה, כנערה נפלאה, רגישה, אמיצה, נחושה, עם לב ענק.

כיום יש בינינו תקשורת זורמת, הערכה ואהבה גדולה אחת לשנייה. הבת שלי הפכה לחברה הכי טובה שלי והאווירה בבית שלנו היא פשוט כייפית. הרווחנו לנו יחסי אם-בת נפלאים! הכלי הבסיסי שלימדת אותי בשיעור המבוא ואשר סימן את ראשית השינוי, הוא הכלי האהוב עלי והיקר לי מבין כל הכלים שלמדתי אצלך. לשמחתי, זכיתי להעמיק, לדייק ולעדן אותו בקורסי ההמשך.

לנהל את חיי מתוך חופש וקלילות

בכל השיעורים, הטיפולים והקורסים שלקחתי בתוכנית העין השלישית חשתי שאת, רונית, רואה אותי ונמצאת שם בשבילי בענק. הרגשתי שאת מחויבת באופן טוטאלי, לי באופן אישי, ולנו, תלמידייך, כקבוצה. תמיד ראית והזכרת לי את המתנות והאיכויות שבאתי איתן לעולם, דבר שחיזק את היכולת שלי ללמוד למצוא את העוצמה שלי ולהישען עליה בזמנים מאתגרים. כש"נפלתי" לתחושות של כבדות ורצינות, תמיד שלפת בדיחה או משפט מצחיק, שגרם לי לצחוק על עצמי ואפשר לי לזוז הלאה מהתחושה עליה נתקעתי.

בזכות מחויבותך העמוקה לאמת, תמיד קיבלתי ממך משוב ענייני וממוקד שהעיר והאיר אותי. עם זאת, לא נתת לי את ה"תשובה" בכפית, אלא אפשרת לי למצוא אותה בעצמי. כך יכולתי לחזור להתמקד ביעדים שלי ולהגשימם. נתת לי את המשוב באנושיות, אכפתיות ונדיבות, ולימדת אותי לגלות חמלה כלפי עצמי, מה שגרם לי להקלה ואפשר לי להשתחרר מקשיים יותר בקלות. אני קוראת לכל זה אהבה, שנתנה לי השראה ענקית ללמוד ולמצוא את המחויבות האמיתית שלי לעצמי, לאמת שלי ולהעריך את הדרך הייחודית שלי.

הלימוד בתוך קבוצה, יצר לי הזדמנות ללמוד מאחרים והקל עלי להתחבר לאיכויות של קלות, שעשוע ומשחק. דרך היחסים עם חברי הקבוצה תרגלתי תקשורת בריאה וזורמת, התאמנתי בנתינת וקבלת עזרה, למדתי ליצור הסכמים שנכונים לי עם חברי הקבוצה ולמצוא את מקומי בתוך צוות. הלימוד בקבוצה איפשר לי לפתח מודעות למתנות הנשמה גם של אנשים אחרים והאימונים עם חברי הקבוצה הכשירו אותי לחקור ולהכיר את עצמי יותר לעומק.

הלימוד תוך כדי תנועה, צליל, משחק, תיפוף, ריקוד, שירה וכדומה, יצר אצלי חוויה לימודית רב חושית: למדתי גם ברמת הגוף (חושי) וגם ברמת הנשמה (על חושי), דבר שיצר חוויה ססגונית מאד. השילוב לימד אותי על יצירה בפן החושי (הגוף) מתוך הקשבה לפן העל–חושי (הנשמה). כך פיתחתי את היכולת לפעול וליצור מתוך הקשבה לנשמה, ופחות מתוך "הטייס האוטומטי" של ההרגלים שלי. זהו שילוב שהיה עבורי לפעמים מאתגר מאד, ועם זאת כאשר שחררתי את הפחד, הרצינות, והמחשבה המקובעת, הוא היה משעשע, מרתק, מסקרן, מרענן, משובב נפש, חיבר אותי לילדה שבי, ויצר חופש, שמחה ושחרור, גם לגוף וגם לנשמה.

פיתוח מנהיגות נשית

הלימודים בתוכנית העין השלישית נתנו לי הזדמנות נפלאה להתחיל לחקור את האמונות שלי: מה מוביל אותי, מה מפחיד אותי ולמה. קיבלתי הזדמנות להתחבר ללב שלי, להכיר את הנשמה שאני ולפתח את הרב-חושיות שבי. עשיתי היכרות מחודשת עם אלוהים בצורה שהיא חסרת פנייה דתית, חקרתי את האמונה שלי בו והתחלתי לחזק את היכולת שלי לדבר איתו, להתייעץ איתו ולהקשיב לו.

הכלים שלמדתי במסגרת תוכנית העין השלישית עזרו לי להבין מי אני: אישה מאד עוצמתית. למדתי לתת לעצמי יותר מקום ונעשיתי חשובה במערכות היחסים שלי. נעשיתי שווה, תרתי משמע. חיזקתי את היכולת שלי להיות יותר ברורה במה שאני רוצה מעצמי ומאחרים והרשיתי לעצמי להציב גבולות עם הסובבים אותי. במהלך הלימודים גדלה העוצמה הנשית שלי וגבר הביטחון העצמי שלי בכך שאני יכולה ליצור את מה שאני רוצה וצריכה לעצמי, בעצמי.

המדיטציה והעבודה עם הכלים הרב חושיים בחיי היומיום מעניקים לי הנאה ורגיעה. זהו מקום של שקט, הענקה לעצמי והתחברות לעצמי, לתובנות וליעדים שלי: לראות וללמוד את שיעורי היום שעבר, לשחרר אותו ולהתכוונן ליום החדש. המדיטציה והכלים הרב חושיים גורמים לי לנווט את חיי ביותר חכמה, קלילות וקסם, וליצור ביותר חופש, שמחה, ומודעות לייעודי כנשמה בגוף בעולם הזה. הזכות לעבוד עם הכלים הרב חושיים ביומיום נפלאה בעיני. אני מרגישה הרבה יותר על הקרקע, בטוחה בחוש ההתמצאות שלי ומביאה אותו לידי ביטוי במשימות בהן אני מדהימה ומפתיעה את עצמי. כיום, כשאני עומדת בפני אתגר, אני משתמשת בכלים הרב חושיים שלי ומתמודדת בכוחות עצמי.

תודה לך רונית, שכמורה שלי,

יצרת את מרחב הלימודים המקודש והמופלא הזה,

פתחת לי דלת למסע שממשיך כל יום מחדש.

הראית לי שאפשר, שכדאי, שמותר.

הובלת אותי לחקור בעצמי את עצמי באומץ, ובאמת.

עזרת לי להתחבר למעיין המודעות, והקסם,

והיית לי השראה.

תודה ענקית מעומק ליבי ונשמתי.

טל רייזמן, תושבת מודיעין

סגנית מנהל מדור, מח' בינוי, בנק הפועלים

בוגרת קורסי המלך, הקוסם והחכם, תלמידה בקורס הרועה

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה