איריס עידו

מאת: בשעה 4:39 pm נושאים: מאמרים

רונית יקרה שלום,

פגשתי אותך לראשונה בערב מבוא שערכת במאי 1999 ואז הפכת למורתי. בערב המבוא ראיתי אותך – אישה יפה, עוצמתית, חכמה ומיוחדת במינה. הבחנתי בייחוד שלך והרגשתי שהגעתי "הביתה". ידעתי אישור ורווחה והבנתי שיש לי המון מה ללמוד ממך ובמסגרת תוכנית העין השלישית.

מהישרדות ומוגבלות גופנית לשפע וריפוי


בעקבות פגיעה קשה בגב שנגרמה בתאונת דרכים, סבלתי מכאבים עזים ומהגבלת תנועה. מצבי הבריאותי הִקְשָה עלי להמשיך לעבוד במקצועי כגננת והוכרזתי ע"י משרד החינוך כבלתי כשירה רפואית להמשיך לעסוק בתחום. ללימודים בתוכנית "העין השלישית" הגעתי כשאני נתונה במצב כלכלי קשה, לאחר שלא עבדתי במקצועי כמה שנים. אמנם הייתי בתחילת דרכי כמטפלת בשיטות הילינג שונות, אך לא היה לי מקור הכנסה קבוע שמגבה את צעדי הראשונים בקליניקה. בנוסף, טיפלתי בפונים אלי ממקום הישרדותי וחרדתי, במקום לבטוח בעצמי, במטופלים ובתהליך.
במסגרת השתתפותי בתוכנית העין השלישית (בפגישותיי האישיות אתך של ייעוץ, טיפול ואימון ובמסגרת הקורסים שלמדתי אצלך) קיבלתי ממך ליווי ממוקד שחיזק את היכולת להגשים את יעדיי ולחולל מהפכה בחיי. למדתי לגייס את כל המשאבים הפנימיים שלי – האסרטיביות, הנחישות, הכוחות הפנימיים והיצירתיות שלי ובעזרתם למדתי ליצור עבור עצמי את מה שרציתי – מתוך עוצמה פנימית, בקלות וללא מאבק. הכלים הרב חושיים שלימדת אותי כבשו את לבי ובעזרתם הפכתי את חיי לפשוטים, קלילים, מרתקים ומלאי עוצמה. בין השאר השתמשתי בהם על מנת למצוא מקור פרנסה חדש ולהגיע לראיונות עבודה ממקום של שלווה ובטחון עצמי.
בשלב הראשון יצרתי לעצמי עבודה כמנהלת גלריה לאמנות ובהמשך, כאשר הבנתי שעלי להמשיך ולהתפתח מבחינה מקצועית השתמשתי שוב בכלים הרב חושיים שלי והפעם יצרתי עבודה שאני מאוד אוהבת וטובה בה – יצירת הפעלות דרמה לילדים. בעזרת תרגול המדיטציה הרב חושית והשימוש היומיומי בכלים הרב חושיים שיקמתי את בריאותי והבאתי את גופי למקום של ריפוי, קלות, דינמיות וחיוניות. לבסוף, כחודשיים נוספים לאחר הטיפולים אתך, יצרתי נס והתאפשר לי לחזור להיות גננת. המסע שעשיתי בהנחייתך לימד אותי ליצור שפע ואין ספור אפשרויות ליצירה מתמדת ומתחדשת בכל התחומים.

טיפול בעצמי ובאחרים ממקום בריא ומאוזן


במהלך השתתפותי בקורס "הקוסם" זיהיתי ושחררתי מעצמי תפיסה שקרית שעלי להציל את העולם כדי שהוא יהיה יפה ונטול מכאובים ולמדתי לא לקחת אחריות על אנשים ועל מטופלים. בנוסף למדתי להבחין בין האנרגיה שלי לבין האנרגיה של אחרים, להתמקד במי שאני וביעדים שלי, שחררתי את הציפיות של אחרים ממני ודפוסים שגרמו לי להתנהל באופן אוטומטי. בעזרת ההיכרות עם הקוסמת שבי למדתי לאשר את עצמי ולאשר את האחרים בו זמנית, לטפל בעצמי ותוך כדי כך לטפל באחרים. הבנתי כי לכל אדם דרך ייחודית המזמנת אתגרים ייחודיים. הבנתי שכמטפלת, עלי לעזור לכל אדם להניע את כוחות הריפוי של עצמו ולתמוך בו לאשר את עצמו בדרכו.

מציאת דרכי הייחודית


לאורך תקופת לימודי ב"עין השלישית" אפשרת לי מרחב ללמוד בעצמי על עצמי, ליצור את דרכי הייחודית ולהעניק לעצמי. זוהי בשבילי הזדמנות להודות לך על המשמעות העמוקה שלך בחיי ולהביע את הערכתי ואהבתי הרבה אליך כאדם, כמורה וכשותפתך לדרך כיום. את מהווה לי השראה למצוא את דרכי הייחודית בתוכי, ליושרה, אמת, אהבת הבורא והבריאה, אהבת החיים, חברות, כבוד, נדיבות, אומץ, התמסרות טוטלית, שעשוע והנאה.
אני מודה לך על השיעורים הקלילים, הפשוטים והמשעשעים שיצרת. בזכות האווירה הייחודית יכולתי לשחרר מעצמי בקלות דפוסים שהחשבתי כבעיתיים, קשים ומאתגרים. בדרכך הצבעונית והססגונית היית שם בשביל לאשר כל אחד ואחת מתלמידייך. מחויבותך לאמת הפנימית שלך, למהות, לייעוד ולשליחות שלך, מתוך אנושיות ואישור, משמשות לי דוגמה אישית והופכות את המסע הזה לאפשרי, משעשע, מצמיח ומרתק. אני מתרגשת בכל רגע לקראת ההרפתקה הבאה.
כיום, לאחר שהוכשרתי כמורה, יועצת ומטפלת במסגרת "העין השלישית" אני משמשת כגננת לגיל הרך וממלאה את תפקידי בהצלחה ובהנאה רבה, ממקום יצירתי ופורה. במקביל, הקליניקה הפרטית שלי בשלבי צמיחה.
יש לי זכות ענקית להיות חלק מצוות "העין השלישית": ללמד בעצמי ואף להצטרף לשיעורים שאת מלמדת, לשמש בהם מורה מסייעת וכך להמשיך ללמוד ממך ולהמשיך להתפתח ולצמוח. את מהווה לי השראה ללוות תלמידים במסעם למימוש יעדיהם, לראות את אורם ולהזכיר להם את הנשמה שהם.
אני מרגישה בת מזל ומבורכת על יצירת השפע בחיי, על היצירה המשותפת שלנו, היכולת לחקור ולהתמסר למה שהבורא מדריך ומנחה אותנו בעבודת הצוות, ואני רואה את הברכה לעבודתנו המשותפת בכל תחומי חיי.
תודה,
איריס עידו

מושב זכריה, עמק האלה
גננת לגיל הרך, מורה, יועצת ומטפלת רב חושית
בוגרת תוכנית העין השלישית (קורסי המלך, הקוסם, החכם והרועה) חברה בצוות "העין השלישית"

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה