איריס אשוח

מאת: בשעה 4:25 pm נושאים: כללי

היי רונית,

מאד נהניתי מהיריד הילינג האחרון, שעסק בנושא "הייעוד שלי" ומהקלילות בה העברת בו חומר אשר רבים אחרים לוקחים ברצינות תהומית ואפילו הייתי אומרת בכבדות. נגעת בנקודות שמאד חשובות לי כגון: התמדה ועידוד עצמי ונפלו לי הרבה אסימונים.

אני במקצועי מעצבת תכשיטים (כבר 12 שנה) ובשנה וחצי האחרונות פניתי לכיוון של מוביילים ותכשיטים אנרגטיים שיש בהם ערך מוסף של חיזוק תכונות וזימון כל מיני דברים לחיים. די נתקעתי, כי כמו שאמרת בהרצאה, ישבתי בבית וחיכיתי ש"מישהו יגלה אותי" – היו כמה חנויות שעבדתי איתן, אך לא התמדתי ולאט לאט הפסדתי את החנויות. מאד אוהבים את האומנות שלי, אבל כשאני לא עושה כלום אז דברים לא זזים ומה ששמעתי אתמול בהרצאתך ועברתי בהילינג שקיבלתי נתן לי "דחיפה" וכבר בנסיעה חזרה הביתה צצו לי המון רעיונות.

ההילינג שעברתי אתמול ביריד היה מדהים! זו הפעם הראשונה שאני מקבלת טיפול אנרגטי וממש מרגישה אותו. במהלכו השתחררו ממני בדיוק הדברים שהיו אמורים להשתחרר כולל כאב ראש איתו הגעתי ליריד. יש לציין שהמתמחה שטיפלה בי הייתה מדהימה, חמה ולבבית.

בלילה שאחרי היריד חלמתי שני חלומות ברצף שהראו לי ממש מה אני אמורה לעשות כדי להמשיך להתקדם בחיי. התעוררתי מהחלומות בארבע לפנות בוקר, זכרתי אותם בבירור, מיד התיישבתי לכתוב אותם ותוך כדי כך הגיעו לי המון תובנות.

יש לציין שהיום בו נערך היריד היה מאד טעון עבורי מבחינה רגשית והיריד היה בדיוק במקום. למרות שכבר רציתי לוותר על השתתפותי בו לא התייאשתי והכרחתי את עצמי להגיע אליו ואני שמחה שכך עשיתי.

המכתב הוא ארוך כיוון שאני מאד מתלהבת ואני מודה לך מאד על הייעוד והשליחות שלך (כמובן שאחרי ההרצאה סוף סוף הבנתי מה זה ייעוד ושליחות).

אני בטוחה שתראי אותי הרבה, אגיע ליריד קריאת הילות הבא,

שוב המון תודה,

איריס אשוח, אמנית מקציר 6/8/08

לאתר של איריס: http://www.irisashuach.com

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה