הורדת עומס בדרכן של הנשמות הותיקות – לא מה שחשבתם

מאת: בשעה 12:00 pm נושאים: מאמרים

האם גם אתם חוויתם פעם עומס (פיזי, רגשי, מנטאלי או אנרגטי), דווקא בזמנים רגועים כגון: מנוחה, חופשה, או כשנכנסתם למיטה עייפים, אך התקשיתם להירדם בגלל הצפה של דאגות ומתחים? במידה שהתנסיתם בחוויה המתסכלת הזאת אי-פעם, הרי שאתם יודעים כי העומס שחוויתם לא נבע מהצטברות של עודף עשייה, אלא כתוצאה מהקושי להתמודד עם הפער בין הרצוי למצוי בחייכם.
עומס נוצר לא רק מעודף עשייה, אלא גם כתוצאה מפער בין הרצוי למצוי בחייכם; כתוצאה מחוסר שביעות רצון בשל המרחק בין מה שאתם יודעים, מסוגלים ומוכשרים לממש – לבין מה שאתם ממשים מתוך זה בפועל. בקיצור, העומס הזה נוצר מהצטברות של פוטנציאל לא מנוצל.
הפוטנציאל שלכם הוא אוסף הידע, הכישורים והיכולות שעימם הגעתם לחיים האלה. בחרתם לבוא לעולם בגלגול הזה, מתוך רצון להמשיך ולפתח את הפוטנציאל הגלום בכם, אותו צברתם בכל חייכם הקודמים לזה הנוכחי. התגלגלתם לגוף פיזי-אנושי כי רציתם לממש את הפוטנציאל שלכם, על-ידי מתן ביטוי ממשי לפוטנציאל הזה במציאות הגשמית, ומתוך כוונה שהתממשותכם תשרת אתכם ואת העולם בו-זמנית.
להוריד עומס בדרככם הייחודית – זהו לאיזו קבוצת נשמות אתם שייכים
בעוד שאצל קבוצת נשמות אחת באוכלוסייה ("הצעירות" – הנשמות הפעוטות והצעירות) עומס נובע מעודף עשייה, אצל קבוצת נשמות אחרת ("הוותיקות" – הנשמות הבוגרות והעתיקות) עומס נובע מעודף פוטנציאל לא מנוצל.
לאיזו קבוצת נשמות אתם שייכים, ומהו הצעד הבא שלכם להורדת עומסים, ולמימוש אהבותיכם האמיתיות בכל תחומי החיים בו-זמנית, בקלות, בנינוחות ובהנאה? האם עליכם להוריד את היקף הפעילות שלכם, או להוריד מהרוח אל החומר את היקף הפוטנציאל שלכם? 
מכל 4 קבוצות הנשמה (נשמות פעוטות, צעירות, בוגרות ועתיקות) קבוצת הנשמות הוותיקות (בוגרות ועתיקות) היא הקטנה ביותר, ממש "בת-מיעוטים"… לכן, כשנשמות וותיקות סוף סוף מזהות זו את זו וחוברות יחדיו, עצם השהייה באותו החדר היא כשלעצמה חוויה מדהימה של היזכרות במי שהן באמת. יש בכך תחושות גילוי, ריפוי ואישור עצמי גדולות מאד. החוויה הזאת מתעצמת עוד יותר, כאשר נשמות ותיקות מתחילות ללמוד ביחד – עונג צרוף.
עונג צרוף, זה בדיוק מה שחוויתי ביום רביעי האחרון כשהנחיתי את סמינר מצליחניות לפי פרופיל הנשמה, וזכיתי לבלות יחד עם עשרות נשים כמוני באותו מקום. פשוט חגיגה לגוף ולנשמה.
עומס הוא לא בעיה, אלא תשובה שמצביעה ומבקשת זכות דיבור
למרות העונג הרב שחוויתי במהלך הסמינר ואחריו, כשחזרתי הביתה, לצד העונג חוויתי גם קצת עומס. למזלי, אני כבר מכירה את תחושת העומס המסוים הזה שלאחר שיעור. לכן, ידעתי מיד לזהות שזאת לא בעיה, אלא תשובה שמצביעה ומבקשת ממני זכות דיבור. על סמך ניסיוני ידעתי כבר, שהעומס הזה הוא בסך הכל פוטנציאל ישן שלי, שהתעורר מחדש במהלך הסמינר שלימדתי, והוא כרגע חג מעל ראשי, כמטוס המחכה לנחות במרחב שלי (בגוף פיזי, בצ'אקרות ובהילה), כדי להתמיר את עצמו מחלום למציאות, מרוח לחומר, וכך להתממש במציאות הגשמית.
הורדת עומס – מתכון מנצח לנשמות וותיקות
כדי להוריד את העומס שחוויתי לאחר הסמינר, השתמשתי במתכון המנצח שלי כבר שנים:
ישבתי לתרגל את המדיטציה הרב-חושית, פרי מחקר ופיתוח רב שנים שערכתי, ושאותה אני מלמדת במהלך קורס מצליחנית לפי פרופיל הנשמה (שנפתח ביום ד' הקרוב 22/6/11). קמתי מהמדיטציה צלולה, רעננה וקלילה. בסיומה חשתי נלהבת להמשיך ולהתמיד בדרכי, וגם זכיתי בזווית-ראייה חדשה על נושא שאני חוקרת ומפתחת כבר שנים. בתובנה הזאת, שנפלה אליי ממרומים במהלך המדיטציה, אני רוצה לשתף אתכם כאן:
עומס לא נובע רק מעודף עשייה, אלא גם מהיערמות של פוטנציאל לא-מנוצל
פוטנציאל לא-מנוצל אינו הולך לשום מקום, וגם לא מתממש בעצמו. באופיו, יש לו סבלנות. הוא לוקח פתק ומחכה בשקט שנקרא לו בתורו. כך נערמת לה בעולמנו ערימת אפשרויות, רעיונות וחלומות. הן חגות מעל ראשינו כמטוס המחכה שיתפנה השטח שם למטה, על מנת שיוכל לנחות בבטחה ולתת לנוסעיו לרדת אל הקרקע ולצאת לאוויר העולם…
כאשר אנו לא ממצים את הפוטנציאל שלנו, אנו בעצם הופכים לעמוסים בידע, כישורים ויכולות, שנערמות להן "באוויר" מעל ראשינו, ומחכות לרדת מהרוח אל החומר – מהנשמה שהננו, אל הגוף הפיזי שלנו. אל הקרקע. אל החיים הגשמיים.
מה שבאמת צריך להוריד כדי להוריד עומס – לא מה שאתם חושבים
בעקבות המדיטציה שתרגלתי לאחר הסמינר, התחדדה הבנתי לגבי ניהול עומסים:
עומס מורידים, ולא משחררים, פותרים, או מסלקים.
כי עומס הוא בסך-הכל מנת הידע והיכולת היומית, ששמור בספריה האישית שלנו (הידועה גם בשם: "הרשימות האקשיות"); שרוצה להגיע אל המרחב שלנו היום (גוף, צ'אקרות, הילה) כדי להתממש.
לכן,
עומס מורידים, 
מהרוח
אל
החומר,
מהנשמה
אל
הגוף.
 
הטעות בניהול עומס ותיקון הטעות
בניגוד למקובל לחשוב, עומס איננו תמיד תוצר של עודף עשייה. כי כאמור, אדם יכול לרבוץ בבטלה או להיות מאוד לא פרודוקטיבי, ועדיין יחווה עומס פיזי, רגשי, מנטלי, או אנרגטי – כאילו כל העולם יושב על כתפיו והוא אינו יכול לזוז או להכניס דבר חדש לחייו, שמא יקרוס טוטאלית.
הפוטנציאל הלא-מנוצל שחג מעלינו, דומה למיצבור טיפות המים שיוצרות ענן, והשואפות מעצם מהותן לטפטף למטה, אל הקרקע, ולחלחל אל הגוף הפיזי שלנו, על מנת למלא את שליחותן: להפוך לגשם שמשקה את זרעי חלומותינו, עד שינבטו לחומר גשמי – עץ.
זהו עץ החיים שלנו, שדרכו אנו מביאים לידי ביטוי את מהותנו, ייעודנו, שליחותנו וזכותנו בכל אחד מתחומי חיינו, באמצעות תהליך שאקרא לו כרגע "טראנס מדיום": טראנס = מעבר, מדיום = כלי. כלומר, מעבר של פוטנציאל מהספרייה האישית (הספרייה האקשית) שקיימת ברמה האנרגטית (הרוח), לרמה הגשמית (לחומר) – לגוף, לחיים.
כאשר אנחנו מנסים לנהל את העומסים שלנו רק על ידי צמצום הפעילות שלנו, הורדת עשייה, הסתגרות בתוך עצמנו או הפסקת היצירה (כביכול "הפוגה"), אנחנו מפספסים הזדמנות ענקית – לייבא את הפוטנציאל שלנו מהספרייה האישית אל הקרקע.
במקום להגיב אל העומס מתוך מקום של: "לא משחקים שברו את הכלים…", "אני יוצא/ת לחופשה", ודומיהם – הרי שהתיקון שלנו הוא לעסוק בעסקי ייבוא (מהספרייה האישית אל הגוף הפיזי). זאת באמצעות תרגול המדיטציה הרב-חושית, אותה פיתחתי במיוחד למטרה זאת. 
הטעות הזו בניהול עומסים יכולה להותיר אותנו מתוסכלים עוד יותר, כי אולי אנו עושים פחות, וכביכול קל לנו יותר בגלל זה – אבל אנחנו גם עדיין לא באמת ממשים את חלומותינו. וזה מתסכל, ומערער את הביטחון שלנו בעצמנו. במקרה זה, הפער הגדל והולך בין היכולות שלנו לבין הביטוי שאנו נותנים להן בפועל, רק מכאיב ומסב לנו סבל רב.
איך מורידים עומס
כמה חבל שהידע הזה שאני חושפת כאן בפניכם, איננו חלק מתוכנית הלימודים בגן, בבית הספר או באוניברסיטה. כמה חבל שאין בתי ספר לנשמות וותיקות, שעיקר הלימוד שלהם הוא בייבוא הידע הקיים שלהן. כמה חבל שבמקום זה, נשמות וותיקות עדיין נשלחות ללמוד בבתי ספר שרובם מנוהלים על ידי נשמות צעירות מהן, המבקשות מהן בעיקר לשנן ידע חיצוני, ועל פי רוב רדוד מזה שכבר ישנו אצל הנשמות הוותיקות.
מצד שני, איזה מזל שאנו חיים היום בעולם בו מותר לי לשתף אתכם בידע הזה בחופשיות, ובלי לחשוש שייעשו עלי ציד מכשפות… אני מרגישה זכות גדולה לחיות בעידן, שבו משלח ידי (מורה רוחנית) הוא לגיטימי, ובית הספר שהקמתי – תכנית העין השלישית – היא מוסד לימודים לכל דבר ולא לימודים "משלימים", אלא לימודים הכרחיים לנשמות וותיקות.
הדבר הראשון שאני מלמדת כל אדם שמגיע אליי, הוא איך להוריד עומסים. או במילים אחרות – איך להביא את הפוטנציאל שלו למימוש על בסיס יומי, במקום לקטר שהוא יכול יותר ולא עושה עם זה כלום, כי הוא עמוס מדי…
מהות שליחותי כמורה רוחנית, היא לא ללמד את תלמידיי את הידע שלי, או כל תורה או פילוסופיה אחרת, אלא לחשוף ולממש את הידע הטמון בהם, איתו הגיעו לחיים.
הורדת עומס בצורה נכונה לכם, תביא אתכם למימוש אהבותיכם האמיתיות, בכל התחומים במקביל
הורדת עומסים על-ידי המדיטציה הרב-חושית, והתמרת הפוטנציאל מרוח לחומר באמצעותה, היא הדבר העיקרי שיש עלינו "לעשות", כדי לממש את אהבותינו האמיתיות בכל תחומי החיים בו-זמנית, בנינוחות, קלות והנאה.
לכן, זהו גם הדבר אותו אלמד בשיעור הראשון של קורס מצליחניות לפי פרופיל הנשמה, שמתחיל מחר. זהו קורס אינטימי, והמקומות בו מוגבלים מאד. הקורס מתאים למי שרוצה שיהיה לה הכל.
ההרשמה נסגרת היום ב-20:00
היום בשעה 20:00 נסגרת ההרשמה לקורס מצליחנית לפי פרופיל הנשמה: עקב עומס הפניות נאלצנו לדחות את מועד סגירת ההרשמה לקורס, לשעה 29:00 הערב, במקום בשעה 12:00. כתוצאה מכך, נפתחה הזדמנות אחרונה להצטרף לקבוצת מובחרת של נשים, הבוחרות לחולל קפיצה קוונטית בכל תחומי חייהן בו-זמנית, בתוך 6 שבועות בלבד, ולהוביל בתחומן – בקלות, בנינוחות ובהנאה.
לסיום,
מיד בתום הסמינר נורא רציתי לכתוב לכם, כדי לשתף אתכם בידע החדש שקיבלתי במהלכו, וכדי לשמוע מהמשתתפות בו על חוויותיהן, ועל שאלות ו/או תובנות שצפו להן בעקבותיו. אבל כאמור, חוויתי עומס ידע… לאחר סדרת מדיטציות רב-חושיות נשפך לי מהשרוול המאמר הזה – טיפות פוטנציאל שטיפטפו עלי כגשם טוב.
ולסיום סיומת…
תודה, תודה, תודה. תודה לכל משתתפות הסמינר, לצוות שיצר אותו ביחד איתי: איריס עידו, כרמל ויסמן, כמה מלאכים שירדו לכאן לצורך המשימה, ו…בורא עולם שלבש ופשט פנים וצורות…
אודה לכם שתגיבו, ואשמח להתייחס
למשתתפות הסמינר: אודה לכן אם תספרו לי כאן בתגובה, על חוויותיכן מהסמינר: מה הפקתן ממנו, שאלות ותובנות שצצו לכן בעקבותיו, ומה הייתן רוצות לשמוע עוד ממני בשיעורי האינטרנט החינמיים, במאמרים ובסמינרים הבאים?

קבלו מתנה: סידרת טיפים חינם, למימוש אהבות אמתיות בכל התחומים בו-זמנית.
לקבלת הסדרה לחצו כאן עכשיו

 
 
 

16 תגובות

16 תגובות לפוסט “הורדת עומס בדרכן של הנשמות הותיקות – לא מה שחשבתם”

  1. בילההבתאריך 21 יונ 2011 בשעה 3:50 pm

     רונית יקרה.מצאתי עצמי מהנהנת בהסכמה עם כל מילה כתובה שלך. דיוק מילותייך לתחושת העומס ופתרונו הפשוט,"להוריד אל החומר…" לעיתים התחושה ככ' של עייפות פיזית,רגשית מנטלית ומה לא .השלב הראשון בהמשך לסמפטומים שעלו בסמינר היא לקבל אותי עם כל מה שעולה ולהבין שזה בסדר…וכמובן ללמוד לצעוד אל פסגת ההר הנכספת. ועד שיסתייע, האם אפשר להציע לקיים סדנת לימוד מדיטציה רב חושית ? ו סדנה איך להוריד עומסים ? אשמח מאוד.מצרפת את כל הערכתי ואהבתי לבהירות שאת מביאה לחיינו.תודה.בילהה 

  2. רונית שפי וולפיןבתאריך 21 יונ 2011 בשעה 4:15 pm

    הי בילהה

    את המדיטציה הרב חושית, ואת רזי הורדת עומסים ומימוש הפוטנציאל אני מלמדת במסגרת קורס מצליחנית לפי פרופיל הנשמה, שמתחיל מחר.
    ההרשמה איליו נסגרת הערב ב20:00 ואת מאוד וזמנת.
    לפרטים והרשמה לחצי על לשונית "אודות קורס מצליחנית בנשמה המופיעה כאן למעלה בבלוג.
    תודה ולהתקראות
    רונית

  3. דוריהבתאריך 21 יונ 2011 בשעה 5:39 pm

    מחכה בקוצר רוח לקורס  מחר
    על מנת להתחבר לאנרגיה שלך רונית קראתי היום את הבלוגים ,
    מהשיר שפרט על נימי נפשי-ביטאת מציאות בחיי
    ועד המאמר האחרון שנכתב גם עבורי
    אכן אני באה הביתה
    ת ו ד ה  ר ב ה

  4. רונית שפי וולפיןבתאריך 21 יונ 2011 בשעה 6:27 pm

    דריה יקרה,

    תודה על דברייך הנוגעים מנשמה לנשמה

    קורס מצליחנית בנשמה נועד להיות בית רוחני לנשמות הוותיקות

    wellcome hom

    ולהתראות מחר

    רונית

  5. כרמלבתאריך 21 יונ 2011 בשעה 10:17 pm

    הי רונית. חזרתי לחדר שלי בוינה אחרי יום ארוך כדי לקבל מסר במתנה שבדיוק מתאים לתקופה הזו – עומס מורידים, אכן. וזה כל כך נכון שהעומס אצלי הוא בעיקר מחשבות אובססיביות על מה שצריך להיעשות ומה שיכל להיות חרת, בפער שבין הרצוי למצוי. המון הצלחה מחר.

  6. תמר ושמעוןבתאריך 21 יונ 2011 בשעה 11:59 pm

    תודה תודה תודה על הורדת ההבל הנפלא אל המילים הכתובות.  ובהבל אני מתכוונת לענן, לנשימה ולנשמה החמה לו רק  יכולתי לעשות קפיצת דרך כמו שעשו חסידים קדומים, מעבר לזמן ומרחב ולאוקינוס מניו יורק לזכרון יעקב וכך להופיע בקורס שלך ביום רביעי ,בנתיים אני שמחה לקרוא  ולחלוק איתך את השמחה שלי  על כך שקבלת את התובנה המדויקת לגבי האיכות היחודית של עומס לגבי נשמות וותיקות וההבדל במקור בין עומס שהוא פונטציאל לא מוגשם ובין עומס של עודף הגשמה עשיה מן ההבל שבאוקינוס אל הענן ושוב יורד הגשם בהצלחה ביום רביעי 
     

  7. רונית שפי וולפיןבתאריך 22 יונ 2011 בשעה 4:38 am

    הי תמר,

    רק עכשיו קלטתי שעבורי זה אותו הכייף בדיוק
    להיות בחו"ל ולקבל ד"ש מהארץ ולהיות בארץ ולקבל ד"ש מחו"ל
    כמו הדש"ים המקסימים הללו שאני מקבלת ממך.

    דבר שני, את מוזמנת להצטרף ללמסלול הלימודים מרחוק (לונג דיסטאנס פרוגרם)

    שבו יש תלמידות מחו"ל שלומדות איתי מאירופה ומאמריקה

    איך זה קורה?

    מבנה הלימודים הוא כזה שבכל חודש לימוד יש שני שיעורים אינטרנטיים, שיעור אחד בסטודיו (שתלמידות חו"ל מקבלות לינק להקלטה שלו) ותרגול טלפוני אחד
    בנוסף, יש לנו קבוצה סגורה בפייסבוק לשיתוף, תמיכה והודעות הצוות

    את יכולה להסתכל כאן בלשונית "אודות קורס מצליחנית לפי פרופיל הנשמה"
    ולראות תחת הכותרת "מבנה הקורס" את כל המועדים המדוייקים – תאריכים ושעות

    במידה שזה לא מתאים לך אז אפשר לדבר על קבלת לינקים להקלטות השיעורים

    כמו כן, אני מתכננת ליצור בעתיד ערכת שמע להאזנה חופשית

    בקיצור, אני חושבת עלייך

    יום נעים וד"ש לניו יורק

    חיבוק

    רונית

  8. רונית שפי וולפיןבתאריך 22 יונ 2011 בשעה 4:47 am

    הי כרמל יקרה,
    איזה כיף לשמוע ממך למרות שאת בוינה.
    האמת, היית לי מול העיניים כשכתבתי את המאמר הזה
    הרבה אנשים חושבים בטעות שהורדת עומסים היא שליטה בחיצון – פחות לצאת, פחות לעשות
    אבל אני מוצאת שניהול אורח חיים נינוח כרוך בניהול העולם הפנימי ולא החיצוני.
    אני רצה ללמד את זה עכשיו.
    לא באמת רצה. יותר נכון – הולכת
    אלמד אותך מנשמה לנשמה, מרחוק ומחכה לשמוע את תגובותך להקלטת השיעור כשתשובי ארצה
    המשך מסע מוצלח ומחבק
    אוהבת אותך
    רונית

  9. רונית שפי וולפיןבתאריך 22 יונ 2011 בשעה 5:12 am
  10. טלי נאמן-סבובתאריך 22 יונ 2011 בשעה 7:02 am

    רק עכשיו קראתי את המאמר הזה והא מדבר בדיוק עלי
    נורא רוצה לעשות את הקורס
    טלי

  11. אילנה הראלבתאריך 22 יונ 2011 בשעה 2:04 pm

    רונית שלום
    כמה שמחתי כשראיתי את הבלוג שלך באימל והרבה יותר לאחר שקראתי בעיון כל מילה אכן הדברים שנחשפתי אליהם בסמינר פתחו לי צוהר לדבר שחשתי זמן רב אך לא נתתי בו אמון עומס הוא אומנם תוצאה של ידע ופוטניאל שאין להם אפיקי זרימה מה שאינו ממומש ואיוו  מתגשם  מעיק ויוצר אי שקט. כמה זה קשור לגשם שהזכרת. איזה דימוי נפלא ונכוון. ואיך ענן עמוס בפוטנציאל  שאינו מתגשם נעשה שחר וכבד
    יכולתי עוד להשפך מלאת התפעלות מרוח הדברים ומן האוירה בסמינר. אבל די.  אשמח להמשיך לקרוא את הבלוגים ולשמוע פרטים נוספים על הלימוד מרחוק  דרך האינטרנט.
    בתודה ואהבה
    אילנה

  12. תמר ושמעוןבתאריך 22 יונ 2011 בשעה 3:17 pm

    רונית תודה על דלת שפתחת לי, ראיתי את הווידאו של התלמידות שלך מאוד התרשמתי ואהבתי התחברתי לעוצמות ולמסרים כרמל אמרה משהו מאוד חשוב לגבי להאמין רק במה שסביר שיקרה ולא להתמסר אל הלא נודע אל מה שנסתר ואינו גלוי. הנס תר במרחבי הבריאה מעל הידוע לנו, מחפש  שנוריד ונגשים אותו לכן הוא נסתר וזו הענווה בעצם. שבע שעות הבדל ביננו כך שלא אוכל לשמוע בשידור חי את השעורים, אשמח לקבל לינקים ולדבר, גם רציתי לגלות לך שכבר כמה שנים שאנחנו לומדים להתמסר לניסים להקשיב ולבקש, וקראו ניסים מיוחדים ומדהימים וכשאת הופעת בדרך נס של הרשת הפנימית אינטר-נט בעצם יכולנו  שמעון ואני להעזר בכלים שאת מעבירה, מילים או תובנות שלך שעזרו לנו, כי השפה נהירה וברורה ואנחנו בעצם חיים כך, הכלים שקבלנו באו ממקום של קבלה ולמידה עצמית דרך שאלות ותשובות ואמון בקשר עם הבורא, זה נפלא לראות עוד אנשים פועלים כך בפשטות אמיתית והבנה שקושי קיים בתפיסה. והוא אנרגיה ישות בפני עצמה. אז רציתי לספר לך שקבלתי השראה כשראיתי תודה שכתבה לך כרמל על שעזרת לה להתמדד עם כעס דרך כלים רב חושיים והיא התמירה את הכעס בהומור וקיבלה שיתוף פעולה ושמחתי כי זו הדרך   וכל פעם היא מתגלה לי מחדש משתקפת ואני יכולה לשתף אותך באין סוף סיפורים על התנסיויות וניסים ועל בחירה בשלום ולא בכעס והרגעת כאבים פיזיים דרך שיחה פנימית עם הנפש ואיך השפה העיברית משקפת משמעויות פנימיות ואת הבורא במילים עצמן. אני אשמח ללמוד ולהקשיב ולהגשים ולדבר 

  13. עינת גבע, מכון אדלרבתאריך 23 יונ 2011 בשעה 5:09 am

    קוראת בעניין את הפוסטים שלך תודה והמשיכי לפעול לחיי רווחה, נינוחות ורוגע. מה עוד נבקש? שלך, עינת גבע, מכון אדלר. 

  14. נאוהבתאריך 24 יונ 2011 בשעה 7:10 am

    רונית יקרה,
    רציתי לשתף במצפן שלי להיום:
    אני מצליחה
    מתנהלת מתוך הקשבה עצמית
    רוצה לייצר מודעות , תודעה
    כדי להפחית מכאוב וחולי בעולם
    שבת שלום 
    תודה על הכלי הזה שהענקת לי.
    הוא יוצר צלילות, בהירות,שלווה ונינוחות.

  15. רונית שפי וולפיןבתאריך 24 אוג 2011 בשעה 9:51 am

    תגובה

  16. רונית שפי וולפיןבתאריך 24 אוג 2011 בשעה 9:51 am

    תגובה לתגובה

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה