"השיעור" של הנשמות העתיקות – מסר והזמנה לסמינר בנושא:

מאת: בשעה 12:20 pm נושאים: Uncategorized

הפתגם "הסנדלר הולך יחף" מתאר את אחת מנקודות התורפה של נשמות עתיקות. למה זה קורה ואיך אפשר לשנות את זה? מתוקף שליחותן, הנשמות העתיקות משמשות כמגדלור של המין האנושי. הן מובילות, מכוונות ומעוררות השראה בקרב הנשמות הצעירות מהן בכל רבדי הקיום, כגון: תקשורת, משפחה, יחסים, חינוך, חברה, תרבות, אומנות, רוחניות, עסקים, פוליטיקה, בטחון וכד'.

לנשמות העתיקות נטייה להיות רגישות, אכפתיות, שוחרות חופש ומאמינות בניצוץ האלוהי שבכל דבר ושבאדם בפרט. מכיוון שהן חשות מחוברות כל כך לקיום, הן לעיתים קרובות מתנהגות כמבוגר האחראי בסביבה, שתפקידו לדאוג לכולם. כך קורה שהנתינה לזולת נשפכת מהן באופן טבעי וללא שליטה.

"התיקון" של הנשמות העתיקות – ללמוד את השיעור

רוב הנשמות העתיקות עדין לא למדו איך לתעל את כושר הנתינה שלהן באופן שמועיל לא רק לסביבה, אלא גם לעצמן באופן אישי. לכן הן מוצאות עצמן מעניקות לזולת בשמחה ועל פי רוב ללא הגבלה, אך פעמים רבות, בניגוד לאמרה ש"מי שנותן מקבל", הן עצמן נשארות  חסרות. חסרות זוגיות מוצלחת, תמיכה כגון: אוזן קשבת יד עוזרת בעת צרה, זמן, אמצעים כלכליים מספקים, תנאים פיסיים נוחים, חסרות בריאות ו…בעיקר חסרות אנרגיה או כוחות להעניק לעצמן בעצמן. חשוב לציין שזה אמנם קורה לשני המינים, אך אני מוצאת את התופעה חמורה עוד יותר בקרב נשמות עתיקות בגוף נשי.

נשמות עתיקות – ההבדל בין נשים לגברים

נשמות עתיקות בגוף נשי עלולות לחוות תסכול מכאיב במיוחד על הפער הקיים בין מה שהן נותנות לעולם ובין מה שהן מקבלות מהעולם ו/או מה שהן הצליחו ליצור עבור עצמן בכל  תחומי חייהן. זה קורה מכיוון שאופייה של האנרגיה הנשית, כאשר היא מנוהלת בצורה מודעת, מושכת אל האישה את כל אשר היא זקוקה ורוצה, במקום לצאת ולרדוף אחרי זה. לעומתה, האנרגיה הגברית, כדי לקבל את אשר הגבר חפץ בו דווקא נוהגת לרדוף ולא למגנט, לצוד ולכבוש ולא להקסים.

כך שכאשר גבר שהוא נשמה עתיקה חש מתוסכל על הפער בין הרצוי למצוי בחייו, הוא יכול להרשות לעצמו לרוץ קצת עם הלשון בחוץ כדי לסגור את הפער הזה. אבל אישה שהיא נשמה עתיקה לא תוכל להתרוצץ כך למשך זמן רב, אלא מתישהו תשבר ותרים ידיים. במצב זה התסכול שלה על הפער בין הרצוי למצוי בחייה יגדל ואתו תחושת הביטול העצמי, החולשה, המותשות והייאוש.

כנשמה עתיקה בגוף נשי, גם אני ידעתי תהומות כאלה בחיי עוד כנערה. זאת הסיבה שכבר בגיל 12 זעקתי לעזרה בנושא ולמזלי הרב זכיתי לתשובה בצורת חיזיון רב חושי שחוויתי, אשר הוביל אותי לדרך של גילוי, מחקר ופיתוח כלים שסייעו לי להצליח לממש את עצמי בכל תחומי חיי במקביל ולהתנהל כמלכה שיודעת לנהל את משק האנרגיה שלה ואת מתנותיה בתבונה – בדרך שמביאה ברכה ותועלת לעצמה ולבריאה כולה.

זהו למעשה על רגל אחת התיקון, השיעור והריפוי של הנשמות העתיקות בכלל ושל נשמות עתיקות בגוף נשי במיוחד.

הכלים שפתחתי להתמודדות עם האתגר של היותי נשמה עתיקה בגוף נשי משמשים אותי ברמה האישית בהצלחה רבה מ1977 (כשהייתי בת 12). ב1988 התחלתי לחשוף אותם לתלמידי ואת זה אני עושה בהתלהבות רבה כבר 22 שנים.

להצליח בכל התחומים במקביל – סמינר לנשמות עתיקות

בעוד 10 ימים אערוך סמינר אינטימי וחסר תקדים בנושא.  במהלכו אעניק הדרכה מעמיקה לקבוצת נשמות עתיקות בגוף נשי. מטרתי היא לחשוף את הידע ואת הכלים הפשוטים ורבי העצמה, אותם זכיתי לגלות, לחקור ולפתח. כלים אלו נועדו לסייע לנשמות עתיקות בגוף נשי לחוות הצלחה בכל תחומי חייהן בו זמנית (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות ועוד).

בעקבות הפניות הרבות אני שוקלת לערוך בשלב מאוחר יותר סמינר נוסף, שיהיה פתוח גם לגברים. אבל בינתיים Ladies First…

מה בהדרכה ולמי היא מיועדת

ההדרכה תתמקד בהפיכה מ"מוצלחת" למצליחה בכל תחומי החיים בו זמנית, ללא סבל ומאמץ, אלא בנינוחות ובקלות ובאמצעות פרופיל הנשמה, ומיועדת לנשמות עתיקות בגוף נשי, אך פתוח לכל גלאי הנשמה, אשר הנושא מעסיק אותן, ואשר הן בעלות רקע רוחני.

אם את/ה מכיר/ה אישה כזאת שההדרכה הזאת עשויה לעניין אותה בבקשה העביר/י לה את הלינק למכתבי זה. אם הנך האישה שמתעניינת בנושא – בבקשה ראי זאת כהזמנה אישית ממני.

ההדרכה מיועדת לנשים החשות כי הגיע הזמן לממש את מלא הפוטנציאל הגלום בהן, באופן שיבוא לידי ביטוי לא רק בקריירה משגשגת, אלא בהצלחה בכל שאר התחומים במקביל: זוגיות, משפחה, חיי חברה, בריאות, מודעות וכד'.

סמינר אינטימי – המקומות מוגבלים מאוד ובהרשמה מראש בלבד

על מנת לשמור על האווירה האינטימית, הדרושה לשם הצלחת האירוע החלטתי לאפשר כניסה אליו רק לנרשמות מראש. אנא קבלי זאת בהבנה אם לא תיעני בגין הרשמה מאוחרת.

כדי לעודד אותך להירשם מראש אני נותנת לך תמריץ של הנחה כספית משמעותית.

סמינר מצליחניות – לפי פרופיל הנשמה

מ"מוצלחת" למצליחה בכל תחומייך בו זמנית
(פרנסה, קריירה, זוגיות, משפחה, בריאות, מודעות ועוד)
לפי פרופיל הנשמה שלך, בנינוחות וללא סבל
הדרכה מיוחדת לנשמות עתיקות בגוף נשי
*מיועד לבעלות רקע רוחני בלבד

יום ד' 15/6/11 בשעות 11:00-16:00

הכתובת:

בית קהילת "ואהבת" בזיכרון יעקב רחוב השמורה 2 קומה ב'

המקומות מוגבלים, יש להירשם מראש כאן:

לפרטים והרשמה לסמינר בבקשה לחצי כאן עכשיו

תודה ושבוע טוב,

רונית

רונית שפי וולפין – מורה רוחנית
יוצרת ומנחה את תכנית העין השלישית
למימוש עצמי בכל תחומי החיים לפי פרופיל הנשמה

4 תגובות

4 תגובות לפוסט “"השיעור" של הנשמות העתיקות – מסר והזמנה לסמינר בנושא:”

  1. איריס עידובתאריך 06 יונ 2011 בשעה 6:00 pm

    הי רונית,
    המאמר שכתבת עורר בי את הזכרון של התסכול והבנתו (עורר בי חמלה כלפי התסכול וכלפי עצמי ואחרים בסיטואציות הנ"ל)מעצם הבנת הפער ביכולתן של נשמות עתיקות לתעל את יכולת הנתינה שלהן לאחרים ולעצמם. ההבחנה שלך בהבדל בין נשים לגברים בהתייחסותם לצמצום הפער בין המצוי לרצוי מאשרת אותי כאישה. מעלה בי חיוך וחמלה לימים בהם רצתי "אחר הזנב" שלי,תיאור המותשות והביטול כל כך קולע ומעצים בשבילי את ההבנה של דרכנו הנשית האישית והייחודית של כל אחת…תודה,איריס

  2. דליה הכהן אוריהבתאריך 06 יונ 2011 בשעה 7:30 pm

    איך אדע אם אני נשמה עתיקה? האם יהיה קורס נוסף לא ביום רביעי?

  3. נוריתבתאריך 06 יונ 2011 בשעה 8:36 pm

    שלום רונית
    קראתי מרותקת, תוכן המאמר מאוד מדבר אלי. לצערי מועד הסמינר לא מתאים לי, אבל אשמח להגיע במועד אחר שיתאים לי.
    אני מרגישה שיש לך הרבה מה לתת, ולי יש הרבה מה לקבל, ללמוד ולהשתפר בכל תחומי החיים.
    תודה ולהתראות
    נורית

  4. רוניתבתאריך 10 יונ 2011 בשעה 5:41 am

    הי רונית,
    הקשבתי מרותקת להקלטה של השיעור וגמעתי בשקיקה את השיר הנוגע והמרגש.
    תודה על כל המידע שאת מפיצה הוא בהחלט עוזר לי להבין יותר ולדייקותר את עצמי.
    לסמינר לא אוכל להגיע כי לא אוכל להיעדר מעבודתי, מקוה שאצליח בפעם אחרת. שלחתילך הודעה פרטית לפני כשבוע ולא ענית, האם קיבלת?
    שבת שלום
    ותודה על כל ההשראה שאת מעוררת,
    רונית.

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה