איך עושים שינוי ב"קפיצה קוונטית" – זה לא מתאים לכל אחד.

מאת: בשעה 10:43 am נושאים: מאמרים

את דפנה (שם בדוי), הכרתי לפני מספר ימים והייתה לנו שיחה מרתקת, שבמהלכה גיליתי לה את הדרך ליצירת שינוי מהותי בשיא הפשטות, המהירות והקלות. כשהיא הביעה בפני התלהבות עד לשמים מהאפשרות שהצגתי בפניה, אמרתי לה שבא לי שכולם ידעו את הסוד הזה ולכן ביקשתי את רשותה (והיא הסכימה) שאשתף אותך במידע שחשפתי בפניה.

דפנה הגיעה לפגישתנו הראשונה לחוצה ועוד לפני שהספקתי לשאול לשלומה היא פתחה והסבירה בנחישות "אני בן אדם של תכל'ס…" והבהירה לי בצורה שלא משתמעת לשתי פנים, שאין לה סבלנות לשטויות וביקשה שנדבר תכל'ס. התרגשתי מהבקשה שלה, מכיוון שמה שהיא בעצם אמרה לי זה שהיא רוצה לעשות שינוי ב"קפיצה קוונטית". יש הרבה פרשנויות למושג הזה ולכן אסביר כאן מה המשמעות שלו עבורי.

קפיצה קוונטית – דוגמה

נגיד ששמנו את הרכב שלנו בחנייה בקומה 8c ואנחנו עכשיו בקומה 0. מה הדרך הכי מהירה ופשוטה להגיע לרכב שלנו? ברור שהתשובה היא לקחת את המעלית ישירות לקומה 8 ולגשת לשורה c. וגם ברור שאף אחד לא היה מעלה בדעתו שהדרך הכי מהירה תהיה לעלות ברגל מקומה לקומה, להכנס לכל אחת מהקומות, ללכת מרכב לרכב בכל קומה, לראות שזה לא הרכב שלנו ולעבור הלאה לקומה הבאה עד שמגיעים ל 8c.

למרות זאת, הרבה אנשים חושבים בטעות שבניגוד למציאת רכב בחנייה, יצירת שינויים בחיים הוא דבר מסובך וקשה ושהדרך אליו ארוכה ומפרכת. אך האמת היא, שאנחנו יכולים להגיע למקום שבו אנחנו רוצים להיות בחיים בקפיצה קוונטית, ממש כמו שאנחנו יכולים להגיע מקומה 0 לקומה 8c ישירות.

קפיצה קוונטית – התהליך

אלא שגם יצירת שינוי בחיים בקפיצה קוונטית דורשת תהליך. הוא אמנם קצר יותר, ענייני יותר וקל יותר, אך עדיין יש כאן תהליך, ממש כפי שכדי להגיע לקומה 8c יש תהליך:

  • ללכת למעלית,
  • ללחוץ על הכפתור שמזמין אותה לקומה שבה אנחנו נמצאים
  • לחכות שהיא תגיע
  • ללחוץ על הכפתור שפותח את הדלת שלה
  • להכנס למעלית
  • להמתין בסבלנות תוך כדי עולה למעלה  ומדלגת בדרך
    על הקומות שבהם שמיותר לנו לרדת
  • לצאת מהמעלית
  • ולגשת לרכב שלנו

קפיצה קוונטית – הגדרה מדויקת

השאיפה להגיע למקום שבו אנחנו רוצים להיות בחיים בקפיצה קוונטית היא לא בקשה מוגזמת, אלא התהליך הטבעי, השפוי והחכם. כי קפיצה קוונטית אומרת דבר אחד – ללכת מהמקום שאנחנו נמצאים בו כרגע ישירות למקום שבו אנחנו רוצים להיות, בלי להתברבר בדרך בסטיות מיותרות.

קפיצה קוונטית – הטעות הכי נפוצה

אז אם זה טבעי, שפוי ואפשרי, למה כל כך הרבה אנשים עדיין מחפשים את עצמם בכל מיני דרכים, אבל עדיין לא מגיעים למקום המדויק בו הם רוצים להיות, אלא רק כמעט או ליד או בערך? זה קורה בגלל אחת או יותר מהסיבות הבאות: 

1. לא כולם יודעים שיש אפשרות להתקדם בחיים בקפיצות קוונטיות מהנקודה בה אנחנו נמצאים לנקודה בה אנחנו רוצים להיות.
2. לרבים "קפיצה קוונטית" נשמעת קצת כמו קסם לא אפשרי שאולי יכול לקרות ליחידי סגולה ברי מזל, אבל לא להם…
3. יש אנשים שדווקא כן יודעים על אפשרות להתקדם בקפיצה קוונטית, הם מסוקרנים ממנה או אפילו מאמינים בה ובא להם שזה יקרה גם להם, אבל לא יודעים איך לעשות את זה.
4. יש אנשים שחושבים שהם יודעים איך לעשות קפיצות קוונטיות, אבל נופלים בטעות הכי נפוצה בעניין שאתאר בשורות הבאות.

אני רוצה לדבר איתך על הטעות הכי בסיסית ביצירת קפיצות קוונטיות בחיים, כי גם אם אין לך אמונה שאפשר לעשות קפיצות קוונטיות או גם אם יש לך ספק ביכולת האישית שלך לעשות קפיצה קוונטית, יתכן שאחרי ההסבר הבא דעתך תשתנה. הרבה אנשים חושבים בטעות שכדי להגיע למקום הנכון להם הם צריכים לדלג על שלבים בדרך ושאם הם השקיעו בשינוי, אך הם לא הצליחו להגיע בשלושים שניות מהמצב המצוי לרצוי, זה אומר שמשהו בהם לא בסדר.

אבל התפיסה הזאת ממש שגויה. מכיוון שכדי להוריד את הרצון האמיתי שלנו מהאוויר אל הקרקע דרוש זמן, ממש כמו הריון או עליה במעלית לקומה 8c. כך שכדי לעשות קפיצה קוונטית בתודעה שלנו לא צריך ואי אפשר לדלג על שלבים בתהליך השנוי, אלא ללכת את הדרך המלאה ישירות לרצון האמיתי שלנו, אך לקפוץ מעל המיותר. כלומר, לא לסטות מהדרך לדברים שהם "דומים", "קרובים", "כמעט" או "ליד" הדבר האמיתי.

על מנת שהבלתי יאומן הזה אכן יתרחש אנחנו צריכים לעשות דבר לא שגרתי: להשקיע בחקר, גילוי ומימוש הרצון האמיתי שלנו בנושא שנרצה לקדם ולא להתפשר עליו. העניין הוא שזה דורש תהליך ולכן צמיחה בקפיצות קוונטיות לא מתאימה לאנשים שלא מוכנים להרגע ולעשות תהליך. 

הבעיה היא שכאנשים מנסים ליצור שינוי מהותי ולשם כך מדלגים על שלבים בדרך בסופו של דבר הם מוצאים את עצמם מסתובבים סחור סחור אחרי הזנב של עצמם, יורים לכל הכיוונים ללא הכרה ומבזבזים זמן יקר, אנרגיה וכסף בניסיון למצוא עוד ועוד קיצורי דרך, בעוד שהדרך הכי פשוטה, מהירה וקלה אל המקום שבו הם רוצים להיות היא, ללכת את הדרך אליו במלואה ובאופן ישיר, ללא סטיות או עצירות ביניים בתחנות שאינן רלוונטיות.

לפעמים האמירה "ללכת את הדרך במלואה" עלולה להשמע סותרת את האפשרות ללכת ישירות אל היעד, אבל זה ממש לא נכון. כדי להסביר את העניין אתן לך דוגמה: נגיד שאנחנו רוצים להגיע מתל אביב לאילת. גם אם נטוס לשם במטוס במקום לנסוע ברכב עדיין נעבור בדיוק את אותה הדרך והדרך היא אחת – מתל אביב לאילת. אלא שלא נעצור בכל רמזור שהיינו עוצרים בו אילו נסענו ברכב לאילת. במקום זה, נעבור מעליו ונטוס ישירות לאילת, ללא עצירות ברמזורים… 

בשביל להפוך את הדיבור שלנו לתכל'ס, במידה ויש כרגע נושא או מספר נושאים בחיים שלך שחשוב לך לקדם בקפיצה קוונטית הצעד הבא שאני מציעה לך לעשות הוא לגלות מהי הדרך המלאה שעליך לעשות כדי להשיג את השינוי שברצונך ליצור ולעשות ביסודיות את כל השלבים הנדרשים בהעל מנת להצליח לעשות את זה  ולהגיע מהמקום הנוכחי למקום שברצונך להיות בו, חשוב לדעת שלכל אדם יש הדרך הייחודית שלו בחיים והיא הדרך הפשוטה, המהירה, הקלה והמהנה ביותר לחיים מלאי משמעות, סיפוק ושמחה בכל תחום.

המפתח למציאת הדרך הייחודית שלך היא לגלות את השליחות שלך לחיים ולהפוך אותה למצפן למימוש עצמי מלא כאן ועכשיו – בכל נושא, בכל מצב ובכל מקום.
במידה והגישה שהצגתי בפניך כאן מדברת אליך אשמח לעזור לך לעשות את השינוי שבוער לך ליצור באמצעות סדנת "לחיות מתוך שליחות" שפיתחתי ואני מנחה.
המחזור הקרוב מתחיל עוד מעט ומשתתפים בה אנשים מרחבי הארץ והעולם באחד המסלוליםליווי קבוצתי, ליווי אישי וליווי ולימוד עצמאי באקדמיית העין השלישית און ליין.

מדובר בתהליך פרקטי מלהיב, קצר וממוקד. לקידום הנושאים שבוער לך ליצור בהם שינוי מהותי בכל תחומי החיים (פרנסה, קריירה, יחסים, בריאות, מודעות וכדומה),

בנינוחות, קלילות והנאה.

הסדנה לא מתאימה לכל אחד, המקומות בה מוגבלים וההרשמה המוזלת נפתחה!

לקבלת שיחת התאמה הדדית לסדנה ללא תשלום אני רוצה להזמין אותך לעשות 3 צעדים פשוטים:

  • להכנס לקישור כאן למטה ולעיין בדף המידע אודות הסדנה
  • להרשם בדף לשיחת התאמה ללא תשלום
  • למלא את שאלון ההתאמה לסדנה שיפתח בפניך אחרי ההרשמה

נשמח לשוב אליך בהקדם האפשר כדי לתאם את מועד שיחתנו.

בשבוע הבא אוכל להעניק שיחת התאמה לשלושה אנשים בלבד

לפרטים והרשמה לשיחת התאמה – בבקשה ללחוץ כאן עכשיו

ועד שנפגש, מזכירה לך – אנחנו לא צריכים להיות טובים במה שאנחנו אוהבים,
אלא לעשות את מה שאנחנו אוהבים
עוד ועוד וכך להיות טובים בזה יותר ויותר!

אם אהבת את המסר הזה אודה לך על שיתופו עם יקיריך.

באהבה,

רונית

עדיין אין תגובות

אם אהבתם בבקשה תנו לי לדעת בלחיצה על כפתור הלייק. בנוסף, אשמח לשמוע מה הפקת מתוכן זה ולהתייחס לכל שאלה שיש לך בנושא. את תגובתך בבקשה לרשום עכשיו כאן למטה